Rasprave i upiti o avionskim kartama, kompanijama i putovanjima avionom

Jer ja sam skitnica, daljine me vuku...
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

Post 20 Mar 2020, 20:30

Ak su oni otkazali (a ne ti), morali bi vraćat sve.

Doduše, svakakve ludosti se događaju pod okriljem korone razne aviokompanije pokušavaju svakakve mutne poteze, samo da ne isplate lovu.

Ja upravo imam upravo montipajtonovska okapanja s Qatarom. S njima više ne letim, pa da su zadnja aviokompanija na svijetu. Radije letim s onim uzbekistanskim letećim mrtvačkim sanducima kojima je zabranjeno da se EU približe na puškomet. :rolleyes:


User avatar
sandra555
Posts: 682
Joined: 25 Feb 2018, 17:15
Has thanked: 11 times
Been thanked: 11 times

Post 20 Mar 2020, 20:39

A ima li šanse da se Hotel u Londonu zatvori zbog Korone pa da i oni otkažu smještaj? Za sada nude promjenu datuma
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

Post 20 Mar 2020, 20:49

Kakvi problemi s Qatarom?

Inace meni je Easyjet vratio cjelokupan iznos para i to za samo 4 dana.
User avatar
Prolaznica
Posts: 840
Joined: 22 Feb 2017, 09:53
Has thanked: 6 times

Post 20 Mar 2020, 21:56

I mene zanima ovo za Qatar?
Imam let krajem travnja pa i mene uskoro čeka proces otkazivanja ili rebookinga.
collect moments, not things
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

Post 20 Mar 2020, 23:16

sandra555 wrote:
20 Mar 2020, 20:39
A ima li šanse da se Hotel u Londonu zatvori zbog Korone pa da i oni otkažu smještaj? Za sada nude promjenu datuma
Ako bude potpuni lockdown kao što se sprema moguće da biti zatvoren. Ali to ti trenutno nitko ne može reći ni potvrditi.
Ako si uzela non refundable tarifu pa su ti ipak ponudili promjenu datuma recimo na prvu da je to korektno od njih.
Probaj im poslati da ti je BA otkazao, da su karantene, da ti je neki drugi hotel u UK već vratio novce , blefiraj malo, inzistiraj na povratu.
Ako ne ide uzmi neki datum kad ti možda odgovara u studenom/prosincu ali probaj barem od njih dobiti da i to bude fleksibilni datum...
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

Post 21 Mar 2020, 10:47

Nukac wrote:
20 Mar 2020, 20:49
Kakvi problemi s Qatarom?
Prolaznica wrote:
20 Mar 2020, 21:56
I mene zanima ovo za Qatar?
Imam let krajem travnja pa i mene uskoro čeka proces otkazivanja ili rebookinga.
Huh, teško mi je uopće početi opisivati tragikomediju koja se odvija iz dana u dan.... :rolleyes:

Imam let u srijedu. Turnir je otkazan još prije desetak dana. Tada su oni, a i njihova "Manage booking" stranica bile u normalnoj funkciji. Moglo se je i promijeniti detalje putnika i promijeniti mjesta u avionu i zatražiti poseban obrok i isprintati e-kartu sa cijelim itinererom i zatražiti otkazivanje leta te djelomičnu refundaciju (u punom iznosu taksi).

U tih desetak dana, nabrojanih 5 servisa je više puta bilo onemogućavano i ponovno omogućavano, naravno, ne svih 5 istovremeno, s time da je funkcija traženja svih taksi jednom (u ponedjeljak ili utorak) nestala i više se nikada nije vratila.

Mi smo tada, prije desetak dana, bez problema mogli uzeti po 2617 kn za takse, od 2993 kn ukupno plaćenih po karti. Tek kao alternativu smo se mogli odlučiti i na vaučer u 100%-tnom iznosu, nešto što su tek tih dana uveli kao novost zbog korone.

Ipak, zvao sam Qatarov zagrebački ured na Zrinjevcu i rekli su mi da oni uistinu i mogu ponekad davati i 100% keš refunda ak se neki jači događaj otkaže, ali da to rade prema popisu događaja koji im dostave iz Dohe. Turnir o kome je riječ u tom trenutku nije bio na popisu, ali nam je rečeno da bi mogao biti dodan drugi (tj. ovaj) tjedan.

Naivno misleći kako nam somenutih 2617 kn ne može pobjeći, odlučili smo se čekat ovaj tjedan ....

Početkom ovog tjedna pak, sve se raspalo i utonulo u, kao što se izrazih, montipajtonovski kaos. :facepalm:

Na "Manage booking" se u početku ništa od nabrojanoga nije moglo, da bi se potom u slijedećim danima pojedine opcije par puta vraćale i nestajale, ali pri tome funkcija traženja refunda taksi - ni jednom.

Ono pak najgore je to što se je neprestano (bar jednom dnevno) mijenjao itinerer. Nije ni čudo, svako malo su otkazivali pojedine letove, ali stihijski, dakle svaki slijedeći dan - novi "(ne)red letenja" na obje linije koje imamo (ZG - Doha i Doha - Muscat).

Neshvatljivo je to što niti o jednoj promjeni itinerera nismo bili obaviještavani mailom, kao što je to za očekivati čak i od najneprofesionalnijih aviokompanija, a kamo li kompanije koja se diči hrpetinom "zvjezdica" i titula "najbolje".

Istovremeno, početkom tjedna, prestali su dizat slušalice na oba zagrebačka telefonska broja, a ured su zaključali pod izlikom korone (učinili su to 2-3 dana prije nego što je to postala obveza, dakle samostalnom i nevezanom odlukom). Tamo negdje od srijede su ponovno počeli dizati slušalice, ali samo zato da bi odbijali ama baš svaku pomisao na keš refund, oni su mogli samo davati vaučere i ništa drugo. Jedan od ipak sadržajnijih savjeta je bio taj da na svojoj "Manage booking" stranici mogu optirati za Refund opciju koja mi se nudila za kliknut, odmah pokraj opcije da se slažem s predloženim itinererom.

Da ne bi bilo zabune: Na uobičajenoj "koloni" opcija s desne strane, nije bilo opcije "Cancell" koja inače vodi prema refundu taksi, kao što sam i rekao. Ovo o čemu govorim je bio poseban dodatak gore, u glavi "Manage booking" stranice koji je govorio o tome da je itinerer izmijenjen i da možemo birati između pristajanja na novi itinerer i traženje refunda. Toga više nema! Takvu sam posebnu "glavu" (s te dvije opcije aktivne) imao samo u srijedu i rano u jutro u četvrtak. Ona je nakon toga nestala!

I ovaj dio priče još uvijek djeluje kako-tako "normalno", vjerojatno vi koji čitate mislite pa što, osim kaj nije bilo maila o promjeni letova, normalno je ponuditi refund ili pristajanje na promjene?

Na stranu to što sam već u srijedu zatražio spomenuti refund, opisavši situaciju (koju ću ovdje tek opisati), dobio u povratnom automatskom mailu neku vrstu "broja slučaja" i što već 3 dana čekam na bilo kakav odgovor. (Da podsjetim: "let" bi trebao biti u srijedu, dakle do tada su još samo 2 radna dana.)

Ono uistinu montipajtonovsko su same promjene itinerera.

U prvoj promjeni, na početku tjedna, samo su promijenjena oba lete između Dohe i Muscata. Nije ni čudo, liniju su s nekih 7-8 letova dnevno reducirali na 2 leta dnevno. To je još bilo normalno, sva 4 leta koja su nam nuđena (2 iz izvornog itinerera i 2 promijenjena) bila su u statusu "Confirmed", dakle može se putovanje izvesti. Doduše, bilo bi za očekivati da čak i ako se takvo putovanje odbije, da se dobije potpuni refund.... Ali, ne, nudi se samo ili vaučer ili refund po tarifi (dakle, mrvice, ništa od i onih taksi).

U srijedu je pak stvar počela poprimati tragikomične obrise. U itinereru smo imali potvrđeni let ZG - Doha, jedan nepotvrđeni (dakle, nepostojeći) let Doha - Muscat, jedan potvrđeni let Doha - Muscat i neke 3 ili 4 nepotvrđene kombinacije letova Muscat - Doha - ZG. dakle, ne postoji način da se vratimo iz Muscata. Povrh svega, tih dana je uvedena zabrana ulaska u Katar za strance, a mi smo u itinereru imali 2 dana u Dohi. Dakle, čak i ako bismo pristali 40+ sati između letova ZG - Doha i Doha - Muscat provesti na aerodromu, fizički ne bi bilo moguće da podignemo prtljagu i čekiramo ju do Muscata. Znači, već se tu radilo o (zbog najmanje 2 razloga) fizički nemogućem itinereru koji bi trebao značiti automatsko otkazivanje karte, na na naš zahtjev, nego od strane aviokompanije i posljedični potpuni keš refund.

Ali, ne, ovi u ZG uredu neće ni čuti, kažu da im je to zabranjeno početkom tjedna i mogu samo ili od njih dobiti vaučer ili kliknuti na pokušaj refunda na "Manage booking", što se, kao što rekoh, tada još moglo.

Trenutačno stanje itinerera (neko 6. ili 7. od početka, niti o jednoj promjeni nisam obaviješten mailom):

Niti jedan jedini let nema statis "Confirmed", dakle sva 4 leta su nam otkazana, ali je zato čitav buking u statusu "Confirmed"!!! :bonk: :bonk: :rofl:

Ukratko, platili smo uslugu, oni nisu u stanju isporučiti tu uslugu, ali im zato nije na kraj pameti da nam vrate novac.

A dan (ne)leta se bliži. :kokice:
User avatar
aaston
Posts: 649
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha
Been thanked: 2 times

Post 21 Mar 2020, 11:51

Znam da ti je muka od ovoga ali moram reci da je bolje od filma. Cekam rasplet.
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

Post 21 Mar 2020, 12:25

Ma meni je još dobro, radi se samo/"samo" o 400 €. Na TA sudjelujem u raspravi o tome, javljaju se ljudi s još gorim pričama. Recimo jedan je Englez već otišao u Indiju i slučajno bacio pogled na MB. Otkrio je da su mu otkazali jedan povratni let (konkretno, otkazali su mu Delhi - Doha, a Doha - London mu je potvrđen). Ni maila o promjeni, ni maila o otkazivanju i refundu, ništa. Snađi se, druže, kak se nekad govorilo, teleportiraj se do Dohe, mi ćemo drage volje "ispunit" obvezu i dalje te otfurat do Londre... :rolleyes:
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

Post 21 Mar 2020, 13:57

:kokice: :kokice: :kokice: :kokice:
Uzas :facepalm:
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

Post 21 Mar 2020, 13:58

User avatar
aaston
Posts: 649
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha
Been thanked: 2 times

Post 21 Mar 2020, 15:12

Naconalizirali su je... nisam znao da EU to dozvoljava.
User avatar
sandra555
Posts: 682
Joined: 25 Feb 2018, 17:15
Has thanked: 11 times
Been thanked: 11 times

Post 21 Mar 2020, 15:29

marko_31 wrote:
20 Mar 2020, 23:16
Ako bude potpuni lockdown kao što se sprema moguće da biti zatvoren. Ali to ti trenutno nitko ne može reći ni potvrditi.
Ako si uzela non refundable tarifu pa su ti ipak ponudili promjenu datuma recimo na prvu da je to korektno od njih.
Probaj im poslati da ti je BA otkazao, da su karantene, da ti je neki drugi hotel u UK već vratio novce , blefiraj malo, inzistiraj na povratu.
Ako ne ide uzmi neki datum kad ti možda odgovara u studenom/prosincu ali probaj barem od njih dobiti da i to bude fleksibilni datum...
Evo i hotel više ne nudi samo promjenu termina, nego se može i otkazati
All non-refundable bookings for stays up to April 30th 2020 can, if required, be cancelled or amended.
If your booking is for arrival within the next 3 days please call our Customer Care Team on UK 0870 4100 800/ Ireland 01 6075000,
otherwise please email reservations@jurysinns.com and we will endeavor to respond within 72 hours.

Tužna sam zbog otkaza jer sam se jako veselila ovome. Sad čekamo bolja vremena za to. Nadam se kad ovo sve prođe da neće cijene otići u nebo
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

Post 21 Mar 2020, 19:48

aaston wrote:
21 Mar 2020, 15:12
Naconalizirali su je... nisam znao da EU to dozvoljava.
Baš sam to prije par dana i napisao da će sada EU ("prešutno" ili čak i ponekim promjenama pravila) dopuštati i oblike državnih pomoći aviokompanijama koje do sada nije.

Naravno, Alitalija je i bez korone bila u banani, ona ju koristi kao paravan za ono čemu je i inače naginjala.
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

Post 21 Mar 2020, 21:00

sandra555 wrote:
21 Mar 2020, 15:29

Tužna sam zbog otkaza jer sam se jako veselila ovome. Sad čekamo bolja vremena za to. Nadam se kad ovo sve prođe da neće cijene otići u nebo
Ma neka si to rijesila...
Ha, glede cijene, gledao sam vec malo studeni...onako, nije bas da je skocilo ali nije jeftino koliko sam ocekivao...lipanj je bas povoljan, ali mislim da nista od toga
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

Post 21 Mar 2020, 21:04

aaston wrote:
21 Mar 2020, 15:12
Naconalizirali su je... nisam znao da EU to dozvoljava.
Ruzno je reci, ali bas su iskoristili situaciju...
I tko bi sada mogao talijanima nesto prigovoriti...
Medutim, kljucno je da Eu, osim na papiru, kad je frka ne postoji...nego, snadi se druze...
I "nasa" Croatia airlines od UAE dovozi besplatnu pomoc...
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

Post 22 Mar 2020, 17:53

Emirates prestaje letit 25.3. I ne zna se na koliko.

The airline has now announced that they will cancel “most” international flights, with the exception of flights to Australia, Canada, Hong Kong, Japan, Malaysia, Philippines, Singapore, South Africa, South Korea, Switzerland, Thailand, UK, and USA.

The airline says that the situation remains dynamic, and that they will watch closely and reinstate flights as soon as feasible.

User avatar
Maky
Posts: 330
Joined: 12 Feb 2017, 21:26
Been thanked: 3 times

Post 24 Mar 2020, 10:40

Jutros me dočekao mail da mi je Wizz otkazao let za Malagu. Sada su gubici već prihvatljivi.
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

Post 25 Mar 2020, 00:44

@nvnk nista ne javljas? Jel danas ipak letis?
Salim se, jel saga gotova, jesu vratili novce?
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

Post 25 Mar 2020, 07:16

Ništa se nije promijenilo, i dalje je cijeli buking potvrđen, a sve bez i jednog jedinog leta koji uistinu leti. Kad pokušam online check-in javi mi ipak da je broj bukinga "not valid".

Glede zahtjeva za refund - niti riječi, status mu je "Open" ko i prvi dan, a papagaji z ZG ureda i dalje ponavljaju isto ....

Onaj mrtvi Air China koji ima nekoliko "zvjezdica" manje od Qatara mi je na moj zahtjev odmah poništio let i ispričao se što će refund trajati nekoliko tjedana. Kratko, jasno i jednostavno.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

Post 25 Mar 2020, 12:49

Ryanair has announced it expects to operate no further commercial flights until June 2020. The airline is so convinced that it won’t be flying passengers until June, that it has offered its aircraft to European governments to help fight the coronavirus pandemic.
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

Post 25 Mar 2020, 14:04

Moram biti malo sarkastičan, najbolje da avione ponude za prijevoz stoke, jer uglavnom tako i putnike tretiraju.
Ajmo reći lijepa gesta, naravno uvijek ce bit onih koji sumnjaju u iskrene namjere takvih poteza...
Wizz je vec letio do Kine (stajanje u Nur Sultanu) po medicinsku pomoc.
Ali, do kraja lipnja?
Bit ce ovo teska godina i mnoge poslije nje...
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

Post 25 Mar 2020, 14:07

nvnk wrote:
25 Mar 2020, 07:16
Ništa se nije promijenilo, i dalje je cijeli buking potvrđen, a sve bez i jednog jedinog leta koji uistinu leti. Kad pokušam online check-in javi mi ipak da je broj bukinga "not valid".

Glede zahtjeva za refund - niti riječi, status mu je "Open" ko i prvi dan, a papagaji z ZG ureda i dalje ponavljaju isto ....
Pa kaj nije danas za Dohu "tvoj" let normalno otisao? :ne zna:
Bit ce to ok, drzim fige... :top: :kava:
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

Post 26 Mar 2020, 09:58

marko_31 wrote:
25 Mar 2020, 14:04
Ali, do kraja lipnja?
Mislim da se priopćenje ipak odnosi na početak, a ne kraj lipnja.

Kraj bi pasao mnogima (pa i nekim mojim frendovima) koji imaju letove za Euro.

marko_31 wrote:
25 Mar 2020, 14:07
Pa kaj nije danas za Dohu "tvoj" let normalno otisao?
"Moj" let je bio popodnevni koji nije odletio, nego je bio otkazan.

Mene su u prvi čas prebacili na jutarnji (koji jest odletio), ali su me poslije vratili na popodnevni i to - već u trenutku kad je bio otkazan. :rofl:
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

Post 26 Mar 2020, 10:05

I dok je Ryan pogledao istini u oči, GoOpti i dalje "cincari". Otkazali su sve svoje operacije, ali samo do 3.4., što je za 8 dana.

Kao da postoji šansa da "sve živne" onaj deveti dan. :facepalm:
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

Post 26 Mar 2020, 10:51

nvnk wrote:
26 Mar 2020, 09:58
Mislim da se priopćenje ipak odnosi na početak, a ne kraj lipnja.


Mene su u prvi čas prebacili na jutarnji (koji jest odletio), ali su me poslije vratili na popodnevni i to - već u trenutku kad je bio otkazan. :rofl:
Ok, ali neće se to završiti ni do kraja lipnja, tako da vjerujem da će svi dobiti povrat...

Ovo za tvoj let, ionako ti nije do smijeha je stvarno :rofl: :rofl:
  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: CCBot, Google [Bot] and 0 guests