Što vas je danas naživciralo?
Koji je ovo kurac

But don't wait up
Just leave the light on
'Cause all the roads that I might take will all one day lead back to you
Just leave the light on
'Cause all the roads that I might take will all one day lead back to you
Hrabrost je inače spremnost na savladavanje straha...
Čega misliš da se najviše plašio - ili trebao plašiti?
Ako pitanje nije indiskretno.
Uozbiljimo se.Zekoslawa » wrote: To ti je tema na kojoj ćeš ti lijepo s nama podijeliti kako to bješe.
But don't wait up
Just leave the light on
'Cause all the roads that I might take will all one day lead back to you
Just leave the light on
'Cause all the roads that I might take will all one day lead back to you
Morticia » wrote:Ahahahahahahahahahahahahaha!!!!
Odspavala uru vremena i ovo me doceka!!!
Afriko, kraljice svih kraljica!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kaj
But don't wait up
Just leave the light on
'Cause all the roads that I might take will all one day lead back to you
Just leave the light on
'Cause all the roads that I might take will all one day lead back to you
To ima smisla. Obojica su prpošni mladići.Morticia » wrote:Smokljan i Vrlet.
But don't wait up
Just leave the light on
'Cause all the roads that I might take will all one day lead back to you
Just leave the light on
'Cause all the roads that I might take will all one day lead back to you
- schmokljan
- Posts: 2514
- Joined: 18 Sep 2011, 16:19
Nemoj raditi projekcije, ždrebice moja mala.ex_anais » wrote:
To ima smisla. Obojica su prpošni mladići.S tim da mislim da Vrrlet može dobro zauzdati Šmokljana.
Ne projiciram nikad. To nije kul.schmokljan » wrote:
Nemoj raditi projekcije, ždrebice moja mala.
Ne vježbaj se na meni za Vrrleta.
- schmokljan
- Posts: 2514
- Joined: 18 Sep 2011, 16:19
Mortiša i Ze!m.za » wrote: Nemam pojma o čemu pričašbile su javno objavljene fotke s vjenčanja ili šta
![]()
Ajd da se radi o Belmi i Mirzi, al ovo...
But don't wait up
Just leave the light on
'Cause all the roads that I might take will all one day lead back to you
Just leave the light on
'Cause all the roads that I might take will all one day lead back to you
Pa nemam ja te slike kod sebe, poše 
But don't wait up
Just leave the light on
'Cause all the roads that I might take will all one day lead back to you
Just leave the light on
'Cause all the roads that I might take will all one day lead back to you
-
- Information
-
Who is online
Users browsing this forum: ClaudeBot and 0 guests

