Rasprave i upiti o avionskim kartama, kompanijama i putovanjima avionom
Trebam pomoć od vas frekventnijih i iskusnijih putnika jer sam ja neodlučna i ne znam što da radim i do kad da čekam.
Što mislite trebal li žuriti s traženjem vouchera od BA ili mogu pričekrati još neka dva tjedna pa onda možda budu i pare vraćali.
Što mislite ako let baš bude otkazan ima li šanse da onda ponude povrat novaca?
Jer ustvari ne znam kad će se ovo smiriti i za kad bi karte prebacila. Ja bi najradije za slijedeći Uskrs 2021. ali za to još nemaju red letenja objavljen. Na jesen ne mogu koristiti jer će mi biti problem godišnji, a u zimi mi se ne ide, a ovaj lipanj tko zna kako će se i do kada ovo sve potrajati.
Ovo piše nja njihovim stranicama i nema govora o nekom roku do kad se taj zahtjev mora tražiti, osim da se napravi prije check ina
You’re travelling with us between 14 March to 31 May
You can cancel your booking and receive a voucher for the same value. Vouchers are valid for 12 months and can be used to any destination.
Your voucher can be used as part payment towards a future booking to any destination. It must be redeemed for travel on flights
taken within 12 months of your original date of departure.
For holiday bookings please see the Terms and Conditions below.
Get your voucher
Terms and Conditions - Flights
Applies to bookings made at any time for travel between 14 March 2020 – 31 May 2020
Book direct via our contact centres, ba.com or trade outlets.
Travel on British Airways marketed fares only
Excluding franchise airlines (Comair and Sun-Air)
Bookings made on BA tickets only
Date changes must be made, or vouchers requested before check-in closes
Any fare difference between existing booking and new booking must be paid for
No cancellations or full refunds unless fare rules allow
Voucher can be used as part payment towards a future booking. It must be redeemed for travel on flights taken within 12 months
from the departure date of the first flight in your original booking
If you have already started your journey the voucher is not applicable.
Što mislite trebal li žuriti s traženjem vouchera od BA ili mogu pričekrati još neka dva tjedna pa onda možda budu i pare vraćali.
Što mislite ako let baš bude otkazan ima li šanse da onda ponude povrat novaca?
Jer ustvari ne znam kad će se ovo smiriti i za kad bi karte prebacila. Ja bi najradije za slijedeći Uskrs 2021. ali za to još nemaju red letenja objavljen. Na jesen ne mogu koristiti jer će mi biti problem godišnji, a u zimi mi se ne ide, a ovaj lipanj tko zna kako će se i do kada ovo sve potrajati.
Ovo piše nja njihovim stranicama i nema govora o nekom roku do kad se taj zahtjev mora tražiti, osim da se napravi prije check ina
You’re travelling with us between 14 March to 31 May
You can cancel your booking and receive a voucher for the same value. Vouchers are valid for 12 months and can be used to any destination.
Your voucher can be used as part payment towards a future booking to any destination. It must be redeemed for travel on flights
taken within 12 months of your original date of departure.
For holiday bookings please see the Terms and Conditions below.
Get your voucher
Terms and Conditions - Flights
Applies to bookings made at any time for travel between 14 March 2020 – 31 May 2020
Book direct via our contact centres, ba.com or trade outlets.
Travel on British Airways marketed fares only
Excluding franchise airlines (Comair and Sun-Air)
Bookings made on BA tickets only
Date changes must be made, or vouchers requested before check-in closes
Any fare difference between existing booking and new booking must be paid for
No cancellations or full refunds unless fare rules allow
Voucher can be used as part payment towards a future booking. It must be redeemed for travel on flights taken within 12 months
from the departure date of the first flight in your original booking
If you have already started your journey the voucher is not applicable.
Za otkazani let (s njihove strane) ti jednostavno moraju dati lovu i to svu.
A hoće li nakon uvođenja ove mjere (vaučera) kasnije još uvesti potpunu fleksibilnost, tj. vraćanje love svakom tko želi otkazat rezervaciju? To ti nitko ne može reći. Oni to nisu dužni učiniti, ali, ako procjene da im se to više isplati (zbog povjerenja putnika), mogli bi.
U svakom slučaju, ništa te ne košta da čekaš zadnji čas s tim otkazivanjem pa u tom trenutku pokupiš ono najbolje što će se tada nuditi.
Osim ak nisi zaboravna, pa postoji opasnost da zakasniš, tj. ne zatražiš ništa prije leta.
A hoće li nakon uvođenja ove mjere (vaučera) kasnije još uvesti potpunu fleksibilnost, tj. vraćanje love svakom tko želi otkazat rezervaciju? To ti nitko ne može reći. Oni to nisu dužni učiniti, ali, ako procjene da im se to više isplati (zbog povjerenja putnika), mogli bi.
U svakom slučaju, ništa te ne košta da čekaš zadnji čas s tim otkazivanjem pa u tom trenutku pokupiš ono najbolje što će se tada nuditi.
Osim ak nisi zaboravna, pa postoji opasnost da zakasniš, tj. ne zatražiš ništa prije leta.
Dok čekamo neke ljepše vijesti i proslijedujemo slikice oko virusa, ako je kome dosadno, evo teme da se malo maknemo od toga...
Dakle, koja su vasa razmisljanja o buducnosti avio kompanija?
Ok, ne znamo koliko ce jos ovo trajati, ali postavlja se pitanje tko ce ovo izdrzati (ako potraje jos minimalno 4-5-6 mjeseci).
EU, ovakva kakva je, troma i spora, pitanje je kada i kako ce reagirati sa subvencijama za pomoc kompanijama (ako pomogne Lufthansi, morat ce i ostalima, sto opet znaci da ce manji prijevoznici biti u ogromnim problemima)
Ryan, easy, wizz, vueling...kao privatne kompanije ce prve doci na udar...koliko su jake, kreditno izlozene da izdrze cijelu sezonu bez posla?
Je li izgledno da ce nam (u dosta skoroj buducnosti) ostati samo arapske i neke azijske kompanije, Turkish, možda British i Lufthansa ako opstane?
Sve ovo ce utjecati i na povecanje cijena karata, samo da podsjetim neke mlađe da je 1993/1994 cijena karte do Londona bila 800 maraka (citaj cca 400 eura), ratno je vrijeme bilo....ali idemo li (opet) prema takvim vremenima tj tim cijenama?
Zdravlje je prioritet, nema panike, samo puno opreza, ali zasto malo ne pisati o ovome, ako se kome da?
Dakle, koja su vasa razmisljanja o buducnosti avio kompanija?
Ok, ne znamo koliko ce jos ovo trajati, ali postavlja se pitanje tko ce ovo izdrzati (ako potraje jos minimalno 4-5-6 mjeseci).
EU, ovakva kakva je, troma i spora, pitanje je kada i kako ce reagirati sa subvencijama za pomoc kompanijama (ako pomogne Lufthansi, morat ce i ostalima, sto opet znaci da ce manji prijevoznici biti u ogromnim problemima)
Ryan, easy, wizz, vueling...kao privatne kompanije ce prve doci na udar...koliko su jake, kreditno izlozene da izdrze cijelu sezonu bez posla?
Je li izgledno da ce nam (u dosta skoroj buducnosti) ostati samo arapske i neke azijske kompanije, Turkish, možda British i Lufthansa ako opstane?
Sve ovo ce utjecati i na povecanje cijena karata, samo da podsjetim neke mlađe da je 1993/1994 cijena karte do Londona bila 800 maraka (citaj cca 400 eura), ratno je vrijeme bilo....ali idemo li (opet) prema takvim vremenima tj tim cijenama?
Zdravlje je prioritet, nema panike, samo puno opreza, ali zasto malo ne pisati o ovome, ako se kome da?
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
British već plače po medijima da nužno trebaju pomoć države jer će inače propasti.
No neće samo aviokompanije biti u banani, svi će biti u banani, tako da će država morat jako štedljivo s lovom.
S druge strane, nisu problem avioni koji ne lete, ne troše kerozin jedino treba plaćat lizing. Posade će se poslat doma, neće im se plačat, ili samo dio plače, pa je i to manji trošak. Gora varijanta su letovi s malim brojem putnika nego prizemljene flote.
Naravno, na kraju ćemo sve to mi platiti kroz vrlo skupe aviokarte.
No neće samo aviokompanije biti u banani, svi će biti u banani, tako da će država morat jako štedljivo s lovom.
S druge strane, nisu problem avioni koji ne lete, ne troše kerozin jedino treba plaćat lizing. Posade će se poslat doma, neće im se plačat, ili samo dio plače, pa je i to manji trošak. Gora varijanta su letovi s malim brojem putnika nego prizemljene flote.
Naravno, na kraju ćemo sve to mi platiti kroz vrlo skupe aviokarte.
Jedan opis kako ovih dana izgleda dolazak avionom na zagrebački FT aerodrom iz inzemstva:
https://www.vecernji.hr/vijesti/sanitar ... no-1386067
Glede ovog gore, mislim da ste obojica manje-više sve rekli.
Da, i GoOpti je na kraju odlučio smanjiti troškove privremenom potpunom obustavom aktivnosti, a u tom smjeru idu i aviokompanije.
Da, države će morat intervenirat subvencijama i EU će morat ili formalno (privremeno?) to dopustiti ili se pravit da to "ne vidi". A pri tome je, naravno, pitanje koliko će koja država uopće imat love za to, jer će trebat potpomagat na razne načine i ostale gospodarske sektore koji će biti u banani.
https://www.vecernji.hr/vijesti/sanitar ... no-1386067
Glede ovog gore, mislim da ste obojica manje-više sve rekli.
Da, i GoOpti je na kraju odlučio smanjiti troškove privremenom potpunom obustavom aktivnosti, a u tom smjeru idu i aviokompanije.
Da, države će morat intervenirat subvencijama i EU će morat ili formalno (privremeno?) to dopustiti ili se pravit da to "ne vidi". A pri tome je, naravno, pitanje koliko će koja država uopće imat love za to, jer će trebat potpomagat na razne načine i ostale gospodarske sektore koji će biti u banani.
Zato sam British i namjerno izdvojio, jer kako su u UK u Brexit fazi, bit ce im moguce izdasnije financiranje (ako drzava tako odluci; a oni bi obzirom na svoj polozaj to svakako morali).Nukac wrote: ↑16 Mar 2020, 12:16British već plače po medijima da nužno trebaju pomoć države jer će inače propasti.
S druge strane, nisu problem avioni koji ne lete, ne troše kerozin jedino treba plaćat lizing. Posade će se poslat doma, neće im se plačat, ili samo dio plače, pa je i to manji trošak. Gora varijanta su letovi s malim brojem putnika nego prizemljene flote.
Naravno, na kraju ćemo sve to mi platiti kroz vrlo skupe aviokarte.
Ok, samo leasing, kredit...pitanje je koliko ce koji financijer htjeti/moci pričekati...jer ni bankama nije u velikom interesu dobiti avione pa ih dalje prodavati...
Ovo zadnje je nažalost najizvjesnije...skuplje karte...
Upravo tako, pitanje je na kojem mjestu/prioritetu ce biti eventualno potpomaganje avio industriji, naustrb drugih, moguce puno potrebnijih gospodarskih grana?nvnk wrote: ↑16 Mar 2020, 12:38
Da, države će morat intervenirat subvencijama i EU će morat ili formalno (privremeno?) to dopustiti ili se pravit da to "ne vidi". A pri tome je, naravno, pitanje koliko će koja država uopće imat love za to, jer će trebat potpomagat na razne načine i ostale gospodarske sektore koji će biti u banani.
Jer piloti/mehanicari/kabinsko osoblje mogu neko vrijeme cekati, ali istok (arapske zemlje, Azija) ce ih zvati...projekcije su (bez virusa) da ce Aziji trebati tisuce pilota u narednih 20-30 godina...evo prilike da ih lagano uzmu ( samo jedan od mogucih scenarija )
Mislim da je turizam stao u Aziji isto ko i Europi. To da oni trebaju brdo pilota im nista ne znaci ako ljudi neceju putovati..
E sad ako vlada zeli ponovno pokrenut turizam nece nista od toga biti bez jeftinih prijevoznika. Ok mozes se oslonit na domace turiste al nije to to. Primjer Islanda, nekad se moglo samo sa ultra skupim prijevoznicima ovdje, sjecam se prije dolaska Easyjeta povratna karta sa Icelandair je dosla oko 400€(2010), od dolaska Easyjeta, Wizzaira i propasti valute Island su pregazili turisti. Prije je na Island moglo samo odabrano drustvo.
Tak da bez jedtinih prijevoznika nece biti ni veceg pomaka u turizmu, a opet svi pricaju da je to najpogodeniji sektor i da ce se prvom pomagat kad ovo prode
E sad ako vlada zeli ponovno pokrenut turizam nece nista od toga biti bez jeftinih prijevoznika. Ok mozes se oslonit na domace turiste al nije to to. Primjer Islanda, nekad se moglo samo sa ultra skupim prijevoznicima ovdje, sjecam se prije dolaska Easyjeta povratna karta sa Icelandair je dosla oko 400€(2010), od dolaska Easyjeta, Wizzaira i propasti valute Island su pregazili turisti. Prije je na Island moglo samo odabrano drustvo.
Tak da bez jedtinih prijevoznika nece biti ni veceg pomaka u turizmu, a opet svi pricaju da je to najpogodeniji sektor i da ce se prvom pomagat kad ovo prode
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Kaže mi frend koji živi na Baliju da je i kod njih katastrofalno stanje jer nema turista pa se stvari zatvaraju. Restorani i hoteli.
On radi u restoranu te će ih vlasnik poslat doma.
On radi u restoranu te će ih vlasnik poslat doma.
Drugaciji geografski položaj Azije, tako da zahtijeva vise putovanja avionom... (napisao sam gore, govorim o situaciji bez virusa). Europa, velika većina (koliko god bogohulno zvučalo) bi se komotno mogla željeznicom, autobusom obilaziti...Niko wrote: ↑16 Mar 2020, 14:14Mislim da je turizam stao u Aziji isto ko i Europi. To da oni trebaju brdo pilota im nista ne znaci ako ljudi neceju putovati..
E sad ako vlada zeli ponovno pokrenut turizam nece nista od toga biti bez jeftinih prijevoznika. Ok mozes se oslonit na domace turiste al nije to to. Primjer Islanda, nekad se moglo samo sa ultra skupim prijevoznicima ovdje, sjecam se prije dolaska Easyjeta povratna karta sa Icelandair je dosla oko 400€(2010), od dolaska Easyjeta, Wizzaira i propasti valute Island su pregazili turisti. Prije je na Island moglo samo odabrano drustvo.
Tak da bez jedtinih prijevoznika nece biti ni veceg pomaka u turizmu, a opet svi pricaju da je to najpogodeniji sektor i da ce se prvom pomagat kad ovo prode
I to sto govoris je dobra tema : pregazili turisti...mozda je ovo prilika za pokretanje/poticanje onoga o cemu se dugo pričalo: o odrzivom turizmu, ne o hordama turista.
Drzave sigurno nece poticati Ryana i Easya ( ne mislim tu na poticaje koje im trenutno daju ), vec je pitanje njihove likvidnosti i kreditnih zaduzenja i unutarnjih kapaciteta. Mađari nisu spasavali Malev, ne vjerujem ni da ce Wizz ako ce trebati.
Španjolska ( po meni iznenađujuće ) još nije na listi
https://wizzair.com/en-gb/latest-travel-information
If you are travelling to and from one of the above countries after 18 March (included) and your flight is cancelled due to the Government restrictions, 120% of the original fare will automatically be uploaded to the WIZZ account of the booking owner, with the amount to be used in the next 24 months for the purchase of Wizz Air products and services. You can also opt for a cash refund – which will take longer to complete – and will be informed about the necessary steps for a bank transfer or transfer to a bank card in a separate e-mail. In this case, customers will be eligible for 100% of the original fare.
https://wizzair.com/en-gb/latest-travel-information
If you are travelling to and from one of the above countries after 18 March (included) and your flight is cancelled due to the Government restrictions, 120% of the original fare will automatically be uploaded to the WIZZ account of the booking owner, with the amount to be used in the next 24 months for the purchase of Wizz Air products and services. You can also opt for a cash refund – which will take longer to complete – and will be informed about the necessary steps for a bank transfer or transfer to a bank card in a separate e-mail. In this case, customers will be eligible for 100% of the original fare.
Ryanair će imati još nekoliko letova iz Španjolske do 20.03. a onda do 28.03. otkazuje sve. Iako još zvanično nisu zatvoreni svi španjolski aerodromi pitanje je dana kada će to biti tako da će ti sigurno otkazati i ovaj tvoj za Uskrs. Maky pričekaj još koji dan pa će ti vratiti novac. Wizz daje 120% u vaučeru ili ako želiš keš onda 100% ali treba čekati neko vrijeme zbog gužve kako sami kažu.
Thx, mogu čekati do 12.04. Let je 13.04. za Malagu. Isto se nadam da će otkazati.Gile wrote:Ryanair će imati još nekoliko letova iz Španjolske do 20.03. a onda do 28.03. otkazuje sve. Iako još zvanično nisu zatvoreni svi španjolski aerodromi pitanje je dana kada će to biti tako da će ti sigurno otkazati i ovaj tvoj za Uskrs. Maky pričekaj još koji dan pa će ti vratiti novac. Wizz daje 120% u vaučeru ili ako želiš keš onda 100% ali treba čekati neko vrijeme zbog gužve kako sami kažu.
- Prolaznica
- Posts: 840
- Joined: 22 Feb 2017, 09:53
- Has thanked: 6 times
Easyjet je objavio zimski raspored letova.
Morala sam, od jada što mi je propalo cijelo putno proljeće, odmah kupit karte za vikend u Londonu u prosincu.
Morala sam, od jada što mi je propalo cijelo putno proljeće, odmah kupit karte za vikend u Londonu u prosincu.
collect moments, not things
Easyjet, par pitanja:
We understand the uncertainty many customers may be facing and so any easyJet customers who wish to change their travel plans can now transfer their flights to alternative dates and/or an alternative destination without a change fee. If the new fare is higher customers would only be required to pay the fare difference.This waiver applies to both existing and new bookings until further notice. Change fees may apply for changes made at a later date. Customers can make changes to their booking online via the Manage Bookings section on easyJet.com or on the mobile app. Changes must be made at least 2 hours before the scheduled departure time, in line with our standard terms and conditions.
1. ok, mogu promijeniti datum bez fee-ja
2. sto bi znacila alternativna destinacija - samo promjena destinacije iz mjesta originalnog polaska ili kompletna promjena - i polazne i dolazne destinacije ( npr. Ljub-Lon mogu mijenjati u Ljub- Berlin ili i u Bud-Man npr)
3. Karte koje gledam su cca 60-65 eur po smjeru, a kupio sam za 80 eur...dakle jeftinije su, razliku gubim naravno?
4. vrijedi za stare ali i nove bookinge? ali kazu da ce mozda biti ipak fee ..at later date?... lijepo se ograduju
-ne znam da cekam sa tom rezervacijom koju imam u lipnju pa da oni (ako potraje ovo) odgode i onda ce biti full refund?
-a rezervirao bi mozda novi termin u studenom ali kaj ako sve proradi u lipnju pa ostanem sa dvije rezervacije ( ili da se pomirim sa gubitkom od 80 eur)?
Zanima me kaj bi vi napravili?
We understand the uncertainty many customers may be facing and so any easyJet customers who wish to change their travel plans can now transfer their flights to alternative dates and/or an alternative destination without a change fee. If the new fare is higher customers would only be required to pay the fare difference.This waiver applies to both existing and new bookings until further notice. Change fees may apply for changes made at a later date. Customers can make changes to their booking online via the Manage Bookings section on easyJet.com or on the mobile app. Changes must be made at least 2 hours before the scheduled departure time, in line with our standard terms and conditions.
1. ok, mogu promijeniti datum bez fee-ja
2. sto bi znacila alternativna destinacija - samo promjena destinacije iz mjesta originalnog polaska ili kompletna promjena - i polazne i dolazne destinacije ( npr. Ljub-Lon mogu mijenjati u Ljub- Berlin ili i u Bud-Man npr)
3. Karte koje gledam su cca 60-65 eur po smjeru, a kupio sam za 80 eur...dakle jeftinije su, razliku gubim naravno?
4. vrijedi za stare ali i nove bookinge? ali kazu da ce mozda biti ipak fee ..at later date?... lijepo se ograduju
-ne znam da cekam sa tom rezervacijom koju imam u lipnju pa da oni (ako potraje ovo) odgode i onda ce biti full refund?
-a rezervirao bi mozda novi termin u studenom ali kaj ako sve proradi u lipnju pa ostanem sa dvije rezervacije ( ili da se pomirim sa gubitkom od 80 eur)?
Zanima me kaj bi vi napravili?
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Ako otkazu let, onda ti je full refund. Nikakvi vaucheri.
Ako promijenis let, mozes ga promijenit za bilo koji Easyjet let.
Tako da recimo mozes kupit novu kartu za studeni, a ako ne otkazu ovaj let za lipanj, mozes recimo rezervirat neki jednodnevni izlet iz Londona s avionom.
Ako promijenis let, mozes ga promijenit za bilo koji Easyjet let.
Tako da recimo mozes kupit novu kartu za studeni, a ako ne otkazu ovaj let za lipanj, mozes recimo rezervirat neki jednodnevni izlet iz Londona s avionom.
Hvala ...jedino me muče formulacije, ali to je izvan kontrole, treba pratiti situaciju pa reagirati : " until further notice. ... at a later date."Nukac wrote: ↑19 Mar 2020, 13:32Ako otkazu let, onda ti je full refund. Nikakvi vaucheri.
Ako promijenis let, mozes ga promijenit za bilo koji Easyjet let.
Tako da recimo mozes kupit novu kartu za studeni, a ako ne otkazu ovaj let za lipanj, mozes recimo rezervirat neki jednodnevni izlet iz Londona s avionom.
Kao što smo i očekivali otkazao mi BA let za London i nazad
We're very sorry to let you know that the following flights on your booking have been cancelled. We apologise for the inconvenience this has caused.
Sad mogu za to dobiti povrat. Jel znate jel vrate cijeli iznos ili nešto si ostavljaju?
We're very sorry to let you know that the following flights on your booking have been cancelled. We apologise for the inconvenience this has caused.
Sad mogu za to dobiti povrat. Jel znate jel vrate cijeli iznos ili nešto si ostavljaju?
-
- Information
-
Who is online
Users browsing this forum: CCBot and 0 guests