Nego šta.


koja je to razlika izmedju ratnog i neratnog invalida?Karl Jozef » wrote:..
Dao sam nekakav primjer gdje se isto praktično stanje regulira sa dva zakona i obično ljudi s ozljedom na radu ne smatraju da su zakinuti jer nisu u zakonu o braniteljima. Mogao sam spomenuti i zakon o ribarstvu i stočarstvu, ista stvar. Jako slične, a opet različite stvari reguliraju se tako da se uzmu u obzir posebnosti svakog od njih.
pa, nece to bas tako bit. ocito je bilo potrebno reci, a i naglasiti da ova drzava ima antifasiticke temelje. cak i kad je..tj cak i ako je.. naglaseno, kako ti kazes, naglaseno je formalno. zasto formalno? zato jer mi to izgleda kao neka vrsta tranzicije koja bi sutra isto mogla bit izbacena iz ustava i ta forma treba odradit svoj zadatak, a taj je, ocito, meni ocito, da se zeli eskulpirati ona politika, da ne kazem ona demokracija ciji su temelji, da sad ne citiram..u sasvim intimnoj i iskrenoj i dubokoj zahvalnosti bogu na anti pavelicu i hitleru..i nakon sto tako prociscena, demokratski prociscena na racun antifasizma, ne proglasi taj antifasiticki medij totalitaristickim, a sebe onda okiti tako upraznjenim antifasistickim mjestom, e da bi mogla napokon profunkcionirati, baviti se politikom, drustvom, mnonopolski zavladati..... isto kao što smo naglasili da imamo antifašističke temelje, iako imamo i kršćanske.
ne, nije tako. nisu bez razloga stavljene neke antifasisticke drustvene obaveze. ne radi se tu o nikakvom idealu. jednom je vec fasizam skoro unistio ovo drustvo. ono, bas unistio, do kraja, do svih temelja. i to, budimo malo barem iskreni, uz pomoc krscanstva.Možda će ljudi izglasat da je društvo temeljeno na takvom obiteljskom idealu, no to ne znači da je taj ideal, univerzal. Postoje i homo obitelji kao društveni element, isto kao što postoji i kršćanstvo kao društveni element ali eto kao ideal stavljene su antifašističke vrijednost.
ko zna..mozda svasta bude, ali gej brakovi nece bit ideal jer ne zele bit ideal.Nekad u budućnosti, kroz dvije, pet ili deset godina ideal će možda biti kršćanske vrijednosti i gay brakovi. Šta sad ...
Khm.ex anais » wrote: Znanstveni konsenzus oko toga je prilično jasan. I ne, oko toga ne smije biti brainstormanja. Ne zato jer ja tako kažem nego jer nije humano, ljudski, etički, kako god hoćeš. Žena koja ne želi roditi, neće roditi. Otići će mesaru, ubit se itd. Ili će roditi protiv svoje volje. Šta mislim o tome, bolje da ne kažem.
Ajde još jedan primjer. Kao što recimo postoje različiti uvjeti za znanstveno napredovanje kod društvenih i prirodoslovnih područja iako je sve to sveučilište i sve to znanost. Tako iako se u oba slučaja dvoje ljudi voli, treba postojati određeno raspoznavanje što je što.Maloprije sam se zbunila s metaforama pa da ne bih opet, ne razumijem što točno hoćeš reći u vezi ovog konkretnog slučaja? Ne ribara nego gejeva i braka.
Što se mene tiče. To znači da će Mate i Pero sklopiti nekakav ugovor sličan bračnom ali po zakonu koji će biti poseban za taj poseban slučaj zajednice. Recimo zakon o ukrepljenjuMislim da razumijem, ali opet nisam posve sigurna. Što to konkretno znači za Matu i Peru?
Mogla si jednostavno odšutjeti onda... no dobro, whatever floats your boat.ex anais » wrote:Aj prekini s ovim patroniziranjem i jeftilenom od rasprave. Dojadio si mi. Sad odi cendrati da ispoljavam mržnju prema tebi. Nisi na nivou rasprave, meni se na taj način ne raspravlja. Čmar od rasprave je ovo. Zubataj se i cereči koliko oš, meni je dosadilo.
Zašto 'srećom po mene'? Do kojih bismo rezultata došli? Jesi li sigurna da ne bismo došli i do nekih drugih rezultata, vezanih za tebe, a ne samo za mene? Što ti zamišljaš da ja nisam svjestan o sebi samom?ex anais » wrote:Mimimalno? Da imam volje ovo istjeravati do kraja, došli bi vjerojatno do zanimljivih rezultata. Ali nemam, srećom po tebe.
Pa da znaš, baš me zanima kome će se biti teže 'pokoriti' činjenicama - meni, ili pak tebi. Mene ipak neke druge stvari puno više muče i teže ih je prihvatiti od pederskog žvaljenja, jebanja u čmar, i nazivanja te aktivnosti 'ljubavlju'. Čuo sam i za ljigavije stvari u životu...ex anais » wrote:Ili se neće pokoriti. Nisu ni žene. Ni neke druge skupine. Pokorit ćeš se ti da tvoj ukus nema šta krojit tuđe živote pogotovo kad je diskriminatoran. I to još za tvog života, to se kladim.
Gay veza. Hetero veza. Slažeš se da se obje zovu tako? Nije homo veza keza.Karl Jozef » wrote:
Ajde još jedan primjer. Kao što recimo postoje različiti uvjeti za znanstveno napredovanje kod društvenih i prirodoslovnih područja iako je sve to sveučilište i sve to znanost. Tako iako se u oba slučaja dvoje ljudi voli, treba postojati određeno raspoznavanje što je što.
Jer ako gay nije isto što i hetero, a nije jer se gay osobe ne žene sa suprotnim spolom i takva mogućnost im ne odgovara iako je moguća, onda ni hetero zajednica po meni ne može biti isto što i homo zajednica.
Ali oni žele brak. I ja ne vidim nijednog razloga da ga nemaju. Ti da?Što se mene tiče. To znači da će Mate i Pero sklopiti nekakav ugovor sličan bračnom ali po zakonu koji će biti poseban za taj poseban slučaj zajednice. Recimo zakon o ukrepljenjukojim će oni dobiti prava koja su im važna da ih država / društvo ne bi smatrala cimerima. Kako će oni to kolokvijalno zvati to je njihova stvar.
Po toj logici, ti bi trebao odšutjeti pola svoje rasprave. Ili čak i cijelu s obzirom da si ovdje najpametniji i da uglavnom rigaš nad stavovima većine koja s tobom raspravlja. Ako ne rigaš, barem ih smatraš intelektualno insuficijentnima.nodens » wrote:
Mogla si jednostavno odšutjeti onda... no dobro, whatever floats your boat.
We'll never know.Zašto 'srećom po mene'? Do kojih bismo rezultata došli? Jesi li sigurna da ne bismo došli i do nekih drugih rezultata, vezanih za tebe, a ne samo za mene? Što ti zamišljaš da ja nisam svjestan o sebi samom?
Nemoj, matereti.Čuo sam i za ljigavije stvari u životu...
Navikao sam na toex anais » wrote:Po toj logici, ti bi trebao odšutjeti pola svoje rasprave. Ili čak i cijelu s obzirom da si ovdje najpametniji i da uglavnom rigaš nad stavovima većine koja s tobom raspravlja. Ako ne rigaš, barem ih smatraš intelektualno insuficijentnima.![]()
Jesi ikad razmislio da zapravo u svakoj raspravi pobijediš na način da se sugovornici jednostavno umore? Dosadi im.nodens » wrote:
Navikao sam na to![]()
![]()
Svejedno volim raspravljati, čak i s tim intelektualno insuficijentnima... pa čak i kad toga nisu svjesni
Ježiga.![]()
(htio sam napisat 'jebiga', ali to je prosto... a ja sam fino odgojeni dečko...)
..i to sveta, ne? i ta sveta, meni izgleda ono..dosta, jel, kviir, ne?
Pa naravno, ja sam ubitačno dosadni pametnjaković.ex anais » wrote:Jesi ikad razmislio da zapravo u svakoj raspravi pobijediš na način da se sugovornici jednostavno umore? Dosadi im.
Fizička nikakva, .....a unda » wrote: koja je to razlika izmedju ratnog i neratnog invalida?
Što se mene tiče da. Rat je neko 'drugo stanje' i onaj koji je gubio ruku, nogu, psihu radi tog nekog 'drugog stanja' zaslužuje i neka 'druga' prava.jel ti mislis da su ratni invalidi posebni neki invalidi?![]()
Mislim na to da je gotovo svo obrazovanje, kultura, ... sačuvano, izgrađeno, ... zbog kršćanskih ideala određenih institucijauostalom, kako to mislis da je temelj ove drzave krscanski? na sto mislis? ako mislis na drustvo, na kulturu, sigurno se ne radi o krscanskom temelju.
ti temelji o kojima ti govoris, ako govoris, anticki su..nikakvi krscanski.![]()
Na kojoj razini kršćanstva. Na političkoj. Pa skoro svi su bili kršćani ove ili one denominacije. Većinom su kršćani Englezi, Amerikanci, Njemci, Hrvati, Španjolci, Rusi, ... sve su to kršćani na ovoj ili onoj razini.i to, budimo malo barem iskreni, uz pomoc krscanstva.
Odgovornost za što. Nije mogla niti je moguće da Crkva u neko vrijeme se ugasi i onda opet upali kad se razvedri. Moraju djelovati u okviru mogućega. Ne znam koliko je oportuno ići grlom u jagode. Može se prigovarati pretjerani kompromisi, kukavičluk nekada, ali da su baš kršćani / KC krivi be znam baš.i uporno to i takvo krscanstvo ne zeli to priznati, nego na sve moguce nacine..kazem..na sve moguce nacine zeli odbaciti svoju odgovornost. ponavljam..na sve moguce nacine i bez ikakvog obzira.
Ljubi bližnjega svoja.eto, kad vec govorimo o drustvenom elementu, onda kazimo i o kakvom drustvenom elementu se govori, o kakvim temeljima onda govorimo i o kakvim, ustvari, vrijednostima i idealima govorimo.![]()
Sve si rekao.Karl Jozef » wrote: Može se prigovarati pretjerani kompromisi, kukavičluk nekada, ali da su baš kršćani / KC krivi be znam baš.
Jašta, postoje i kovalentna i metalna veza i bogami nemaju ista svojstva. Ne razumijem toliko jezično škrtarenje.ex anais » wrote: Gay veza. Hetero veza. Slažeš se da se obje zovu tako? Nije homo veza keza.Di onda zapinje baš s brakom? Ljubav je ionako glupo dijeliti na homo i hetero.
Ali oni žele brak. I ja ne vidim nijednog razloga da ga nemaju. Ti da?
Mene ne bi, štajaznam različiti pojmovi označavaju različito iako to različito može imati puno sličnosti.Mene bi, priznajem, vrijeđalo da se baš moj brak zove prak. Da netko jel to hoće staviti u Ustav. Čemu to?
To nije odgovor na moje pitanje, tek parcijalan. Mene zanimaju argumenti po kojima je hetero veza toliko različita od homo veze.Karl Jozef » wrote:Dečko i cura igraju tenis. Žele igrati u paru.
Cura i cura igraju tenis. Žele igrati u paru.
Igraju na turnirima na kojima mogu igrati, šta sad. Nisu loši, dobri, brzi, spori, pametni ili što već što ne mogu svi igrati mješovite parove.
U jednoj je isti spol, u drugoj su dva spola. Štajaznam sociologija kad prebraja morala bi moći prepoznati tu razliku. Sve da je i sve ostalo identično , pošto je kombinacija različita onda je i ime kombinacije različito. To je po meni već dovoljno da se različito zove.ex anais » wrote: To nije odgovor na moje pitanje, tek parcijalan. Mene zanimaju argumenti po kojima je hetero veza toliko različita od homo veze.
Da, samo što brak, krak, mrak, prak ili grak nije igranje tenisa, u paru ili single. Brak, prak, mrak, krak je pitanje nasljeđivanja imovine, mirovine, pitanje zastupanja partnera u situacijama tipa bolest ili smrt, pitanje svega onoga zbog čega se već stoljećima sklapa brak, prak, mrak ili krak jer da nije toga, već odavno nitko ne bi igrao taj vražji tenis.Karl Jozef » wrote:Dečko i cura igraju tenis. Žele igrati u paru.
Cura i cura igraju tenis. Žele igrati u paru.
Igraju na turnirima na kojima mogu igrati, šta sad. Nisu loši, dobri, brzi, spori, pametni ili što već što ne mogu svi igrati mješovite parove.
Ja ne bih rekla da spolovila trebaju određivati značenje braka nego je ono u nekim drugim stvarima, em ekonomske em intimne prirode i ukoliko te druge stvari jesu zadovoljene ne vidim razloga da se to ne zove brak. Zato te uporno pitam koji je to razlog?Karl Jozef » wrote: U jednoj je isti spol, u drugoj su dva spola. Štajaznam sociologija kad prebraja morala bi moći prepoznati tu razliku. Sve da je i sve ostalo identično , pošto je kombinacija različita onda je i ime kombinacije različito. To je po meni već dovoljno da se različito zove.
Jasnije je možda kod zakona o poliamornoj obitelji.Tamo bi se na drugi način s dodatnim člancima trebalo uređivati primanje nove osobe u zajednicu, donekle i međuodnose unutar zajednice, ako roditelj nekog djeteta umre tko preuzima odgovornost, ... nekakve unutarnje raspodjele, ... kod homo zajednice je to manje vidljivije ovako na prvu ali isto tako to je različita kombinacija koja zaslužuje instituciju za sebe.
Dobro, i kako bi ti drukčije zakonom definirao taj nazovimo prak, koja bi bila prava i obveze, što bi se promijenilo u odnosu na brak?Karl Jozef » wrote:Zato da se raspoznaju posebnosti. Isto kao što djecu ne nazivaš istim imenom.Brakovi su djeca društva, različitu djecu, treba različito imenovati.
Koje posebnosti? Ako imaju ista prava, u čemu je posebnost? Osim spolovila, a vjerujem da na to ne misliš. Što drugo se razlikuje?Karl Jozef » wrote:Zato da se raspoznaju posebnosti. Isto kao što djecu ne nazivaš istim imenom.Brakovi su djeca društva, različitu djecu, treba različito imenovati.
Users browsing this forum: ClaudeBot and 23 guests