Tea Tree » wrote:Otkud ti to? Znaš ih puno koji bi jebali bilo koju koja bi dala?
Rekoh, to što ne bi je relativno novovjeki fenomen. Što veći izbor, veća i izbirljivost, očito, jel.
Tea Tree » wrote:Mislim da si to bubnuo bezveze, po principu kad to tako suvereno tvrdiš nema boga da nije tako.
Nisam bubnio bezveze - no, ta 'suverenost' je samo stvar stila, ne tvrdim da je to znanstveno potvrđena činjenica.
Tea Tree » wrote:Opet isto. Kakav novovjeki fenomen i zašto su oni iz starog vijeka

bili prisiljeni jebat i žene koje im nisu privlačne?
Ako imaš izbor od 3 cure u selu, onda su uglavnom 2 od njih 'privlačne', kako god izgledale. Možda negdje imaš sliku svoje bake kad je imala 25... pogledaj lol.
Tea Tree » wrote:Ne mogu se dosjetiti nikakvog razloga za takvo što, a još manje mi je jasno otkud bi ti to znao. Postoje nekakvi dnevnici, bilo što, dokumentirane ispovijesti muškaraca iz prošlih vremena koji ubogi jebu ružne im žene?
Poanta je da im nisu bile 'ružne'.
Tea Tree » wrote:Ma gle, ti sad to što je Margarita rekla izvrćeš dovraga i bestraga. Znaš i sam što radiš. Ali neću srat dalje, neka se Margarita sama očituje da ja ne interpretiram što je ona mislila kad je rekla itd.
To izvrtanje služi tome da pokaže koliko je to promašen argument. Svi vi 'znate' koja je razlika između gej i hetero analnog seksa. Anatomska sličnost konkretne rupe je tu totalno periferna.
Pokazati koliko je argument logički besmislen ne zove se 'izvrtanje' nego 'pobijanje'.
Tea Tree » wrote:Postoji gastrofobija?

Pizdile su mnoge žene zbog ručkova na razne načine, bez brige budi, a i odlazile u ekstreme.
Samo da podsjetim, referirala sam se na ovo:
Zajebavam se, nisam nikad čuo za gastrofobiju.
Tea Tree » wrote:Pa je ispalo da skakavce ipak ne bi baš. A, zašto ne bi? Baš me zanima, elaboriraj malo.
Skakavce ne vidim kao 'hranu', niti razumijem one koji ih tako vide. Isto tako ni mušku guzicu ne vidim kao (muškarcima) interesantan seksualni objekt, niti razumijem one muškarce koji to vide.
Kraće rečeno, meni zaista postoji *drastična* razlika između tih prženih skakavaca, i recimo prženih krumpira. Ali netko tko bi tvrdio da je to praktički jedno te isto - ne bi onda rečenicu kasnije mogao tvrditi da on 'ni u ludilu' ne bi probao to nešto - što je praktički isto ono što on i sam voli.
Konkretno, to bi bilo kao da netko inzistira da su kruške i jabuke jedno te isto, ali npr. obožava kruške, a jabuke neće ni u ludilu probati. Zašto?

Kad je već jedno te isto.
Tea Tree » wrote:Dovoljno sam u toku da bih znala koji dio toga muči. Gej iz okej?
I dalje ne znam kakav je to veliki utjecaj na tv program, filmske sadržaje, kulturne manifestacije.
Jedno vrijeme si živjela u komunizmu, pa ako se sjećaš tog razdoblja, a ne primijetiš razlike u medijskim sadržajima, onda nemam druge nego zaključiti da... nisi baš perceptivna?
Sam Robert Spitzer je još prije desetak godina bio 'amazed' što se sve danas vidi na TV-u, ali evo ti ne vidiš nikakav utjecaj. A gle, ok, ne vidiš. Pričekat ću još 10 godina, možda jednog dana čak i uspiješ primijetiti neku razliku...
Tea Tree » wrote:Ma kakav Klein, ne da mi se. Hoćeš reći da će uskoro postati normalno i poželjno jebanje na javnom mjesti, ako se dopusti tim groznim pederima da budu jednakopravni?
Ne 'ako'. Ne radi se o uzročno-posljedičnoj vezi, čime je tvoj prigovor za slippery slope zapravo promašen.
Ja uopće ne tvrdim da će puka 'normalizacija homoseksualnosti', *kao takva*, dovesti do nekakvih 'daljnih promjena'. Ne to, nego jednostavno tu normalizaciju homoseksualnosti vidim kao jedan *dio* općenitijih društvenih promjena. Čitaj dr. Martyja Kleina:
Such people are looking for the psychological safety of some limits. They’ve been retreating for years, watching as one taboo after another falls–from premarital sex to oral sex, from vibrators to S/M. They’re desperate to feel that there is some line between normal and abnormal, something that makes them safe and superior. They need to maintain society’s right to censor somebody’s sexuality, regardless of who that sacrificial lamb actually is.
Znači, nije to relativiziranje homoseksualnosti nešto što se događa mimo opširnijih društvenih promjena - nego upravo jedan od brojnih aspekata tih promjena. Meni osobno nimalo ne pomaže što je to jedan prilično (meni) degutantan aspekt tih promjena.
Tea Tree » wrote:
da i ja kažem da postoji naziv za tvoju argumentaciju iako ga vjerojatno znaš.
Slippery slope.
Vid', kaže Wiki da je informal fallacy.
Pa da, slippery slope jest pogreška u argumentiranju, AKO netko smatra da takvo rezoniranje ima snagu deduktivnog zaključka.
No, ja to naravno ne radim. Uopće ne mislim da će 'gej brakovi' kao takvi, single-handedly, dovesti do ovog ili onog. TO bi bio 'slippery slope'. No ja ne kažem to - nego kažem doslovno suprotno: postoje globalne društvene promjene, a gej brakovi i općenito normalizacija homoseksualnosti, jest jedan od (inače brojnih) aspekata te globalne društvene promjene. To doslovno nema nikakve veze sa slippery slopeom.
Inače, samo da usput dodam - fora mi je kad ljudi inače 'nađu' slippery slope pogrešku kod neistomišljenika, premda inače konstantno potežu točno TU ISTU grešku. Čak i dr. Marty Klein, pa kaže - ako dopustimo diskriminaciju gejeva, što je sljedeće? Pa nabraja 'opasnosti' od nedopuštanja gej brakova ('hoćemo li onda zabraniti međurasni brak' itd)... ukratko, poteže doslovno taj slippery slope koji je pasus ranije kritizirao kod neistomišljenika.
Tea Tree » wrote:Jebo te, kakve su to životinje, čak i nemaju kulturne običaje. Pih!

Ali to jesu praktički 'kulturni' običaji. Čimpanze su, primjerice, socijalno bitno drugačije - a genetski jako slične bonoboima. To je neki primitivni ekvivalent majmunske 'kulture'...