
Chat
Moderator: Nukac
A vidjet cemo valjda napokon vidjeti neku ( konacnu) Uefinu odluku o ozujku.
Iako u UK brojke padaju (o kojima bi se moglo isto puno toga reci), ciljepljenje im ide ok...ali sumnjam da ce dopustiti ulaz drugima u zemlju i masovna okupljanja u lipnju. Vise nisam optimistican da ce se igrati sa publikom...
Da ne govorim da Uefa navodno anketira gradove da oni predloze moze li biti pun stadion, 50%, 25% ili prazan....

Isto ne vjerujem da ce biti sa publikom. Jednostavno u trenutnoj situaciji di se sve mjenja iz tjedna u tjedan ko moze garantirati u ozujku da ce se moci masovno okupljati u lipnju? To su 3 duga mjeseca. Niti se ne zna koji avio prijevoznici ce voziti ni nista. Nista se ne moze planirati. Ja sam 99% odlucio da nejdem, jer vjerojatno cu imati tocno onda godisnji koji cu iskoristit rade da vidim svoje doma. Pod svim ovim restrikcijama cisto sumnjam da cu uzivat u euru cak i da idem. Onih 1% ostavljam u slucaju da se cijepim do travnja kaj je jako tesko ostvarivomarko_31 wrote: ↑11 Feb 2021, 12:46A vidjet cemo valjda napokon vidjeti neku ( konacnu) Uefinu odluku o ozujku.
Iako u UK brojke padaju (o kojima bi se moglo isto puno toga reci), ciljepljenje im ide ok...ali sumnjam da ce dopustiti ulaz drugima u zemlju i masovna okupljanja u lipnju. Vise nisam optimistican da ce se igrati sa publikom...
Da ne govorim da Uefa navodno anketira gradove da oni predloze moze li biti pun stadion, 50%, 25% ili prazan....![]()
-
- Davorich
- Posts: 6615
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 61 times
Početkom godine sam optimistično vjerovao da ćemo možda za Uskrs moći šmugnut u neku susjednu zemlju.
Sad više ne vjerujem ni za Uskrs, a ni za prvi maj. Možda u kolovozu budem mogao otići u HR.
Polako mi se čini da ni ove godine neće biti nekih putovanja.
Nvnk je bio ona zločesta vila, i dobro prognozirao da ćemo možda 2022. početi putovati.
Sad više ne vjerujem ni za Uskrs, a ni za prvi maj. Možda u kolovozu budem mogao otići u HR.
Polako mi se čini da ni ove godine neće biti nekih putovanja.
Nvnk je bio ona zločesta vila, i dobro prognozirao da ćemo možda 2022. početi putovati.
Nukac wrote: ↑11 Feb 2021, 13:37Početkom godine sam optimistično vjerovao da ćemo možda za Uskrs moći šmugnut u neku susjednu zemlju.
Sad više ne vjerujem ni za Uskrs, a ni za prvi maj. Možda u kolovozu budem mogao otići u HR.
Polako mi se čini da ni ove godine neće biti nekih putovanja.
Nvnk je bio ona zločesta vila, i dobro prognozirao da ćemo možda 2022. početi putovati.
Na lomacu s tom vilom
Ja sam svoje putovanje na Sardiniju u siječnju 2020. odradila u zadnji časNukac wrote: ↑11 Feb 2021, 13:37Početkom godine sam optimistično vjerovao da ćemo možda za Uskrs moći šmugnut u neku susjednu zemlju.
Sad više ne vjerujem ni za Uskrs, a ni za prvi maj. Možda u kolovozu budem mogao otići u HR.
Polako mi se čini da ni ove godine neće biti nekih putovanja.
Nvnk je bio ona zločesta vila, i dobro prognozirao da ćemo možda 2022. početi putovati.

-
- Davorich
- Posts: 6615
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 61 times
Moje putovanje je bilo 28.2.2020. Već su u HR bili prvi slučajevi Covida, ali tad je sve još izgledalo normalno, nismo niti maske imali na avionu. I još sam bio u Belgiji.
Nakon cca tjedan dana su stvari krenule.
Nakon cca tjedan dana su stvari krenule.
Ja sam uspio i to nedavno. Al posjeta djevojci i nije putovanje pretpostavljam? Ili? 
Island-Lviv sa presjedanjem u Varsavi 23.1.-30.1.
Zapravo nije bilo apsolutno nikakvog problema. Obje rute su vrlo prometne i nisam se bojao previse da bude let otkazan s tim da letovi nisu bili povezani. Vise mi je bil problem da li cu imat problema u Varsavi prilikom tranzita. Al sve proslo ok
Island-Lviv sa presjedanjem u Varsavi 23.1.-30.1.
Zapravo nije bilo apsolutno nikakvog problema. Obje rute su vrlo prometne i nisam se bojao previse da bude let otkazan s tim da letovi nisu bili povezani. Vise mi je bil problem da li cu imat problema u Varsavi prilikom tranzita. Al sve proslo ok
Jep. Ukrajina je taman izasla iz lockdowna i meni doci iz pustog i depresivnog Islanda tamo je bilo ko da sam putoval vremeplovom. Ulicni sviraci, restorani puni, ceste pune ljudi, ma skoro sam zaplakal 
Maske su obavezne u zatvorenome premda recimo u taksiju sam imal slucajeva da vozac nije imal. Bil sam u kuglani, akvarijum, restorani...
Na aerodromu se posluzuje hrana samo za “van” znaci mozes uzet i sjest negdje van objekta i jest.
U Poljskoj je obavezna karantena 10 dana, ja sam bil u tranzitu 8 sati od dopustenih 12, za Ukrajinu iz zemalja koje su zelene ne treba nista samo njihovo zdrastveno. Inace treba test kod dolaska. Po dolasku natrag na Island imal sam obaveznu 5 dana karantenu sa dva testiranja oba negativna.
Maske su obavezne u zatvorenome premda recimo u taksiju sam imal slucajeva da vozac nije imal. Bil sam u kuglani, akvarijum, restorani...
Na aerodromu se posluzuje hrana samo za “van” znaci mozes uzet i sjest negdje van objekta i jest.
U Poljskoj je obavezna karantena 10 dana, ja sam bil u tranzitu 8 sati od dopustenih 12, za Ukrajinu iz zemalja koje su zelene ne treba nista samo njihovo zdrastveno. Inace treba test kod dolaska. Po dolasku natrag na Island imal sam obaveznu 5 dana karantenu sa dva testiranja oba negativna.
marko_31 wrote: ↑11 Feb 2021, 12:46A vidjet cemo valjda napokon vidjeti neku ( konacnu) Uefinu odluku o ozujku.
Iako u UK brojke padaju (o kojima bi se moglo isto puno toga reci), ciljepljenje im ide ok...ali sumnjam da ce dopustiti ulaz drugima u zemlju i masovna okupljanja u lipnju. Vise nisam optimistican da ce se igrati sa publikom...
Da ne govorim da Uefa navodno anketira gradove da oni predloze moze li biti pun stadion, 50%, 25% ili prazan....![]()
Za sad je sigurno samo to da je UEFA prethodnu "časnu pionirsku" da će konačnu odluku donijeti do 5. ožujka prebacila na neodređeni datum "početkom travnja".Niko wrote: ↑11 Feb 2021, 13:00Isto ne vjerujem da ce biti sa publikom. Jednostavno u trenutnoj situaciji di se sve mjenja iz tjedna u tjedan ko moze garantirati u ozujku da ce se moci masovno okupljati u lipnju? To su 3 duga mjeseca. Niti se ne zna koji avio prijevoznici ce voziti ni nista. Nista se ne moze planirati. Ja sam 99% odlucio da nejdem, jer vjerojatno cu imati tocno onda godisnji koji cu iskoristit rade da vidim svoje doma. Pod svim ovim restrikcijama cisto sumnjam da cu uzivat u euru cak i da idem. Onih 1% ostavljam u slucaju da se cijepim do travnja kaj je jako tesko ostvarivo
Navodno je veći broj gradova organizatora najavilo tužbe radi naknade troškova organizacije ako ih se izbaci. Zbog čega se UEFA koncepcije "u svih 12 gradova" i dalje drži ko pijana plota.
U igri je navodno opcija da bi tih (0%, 25%, 30% ili koliko već svaka od 12 država dopušta) bili samo domaći navijači, bez gostujućih. Zbog čega UEFA (moram i po treći puta reći "navodno"

Gostujuće bi se navijače pripustilo samo u završnoj fazi i to je Engleska za Wembley već najavila koliko i kako: samo 2000 maksimalno i to "u kavezu", tj. sletiš čarterom na Heathrow, o'ma u buseve, otfuraju te do tribine, pogledaš tekm i - nazad na isti način (bus >>> avion >>> zbogom!). Bez turizma, šopinga, pubova, pive , ...

Naravno, i na toj bi tekmi bilo 300000 Engleza.

Ah...ma da, sve navodno...
Pa i ti gradovi tj njihove navodne tuzbe, pod tim uvjetima bi trebali uvidjeti da im se to nikako ne isplati...bez desetina tisuca ljudi koji jedu, piju, troše po par dana, sve im to nema smisla...
Da puste ne znam, 20000 "domacih", koji plate kartu, dodju i odu doma poslije tekme. Isto nikakva zarada....
Jedino kaj obojica kazete, doci, pa biti kao u kavezu, bez zezanja, isto nema smisla, nije to to....
Zato (ako bude bez publike) bolje ih sve u neki grad smjestiti (npr London), neka odigraju a onda za 3 godine u ovom formatu odigrati
Pa i ti gradovi tj njihove navodne tuzbe, pod tim uvjetima bi trebali uvidjeti da im se to nikako ne isplati...bez desetina tisuca ljudi koji jedu, piju, troše po par dana, sve im to nema smisla...
Da puste ne znam, 20000 "domacih", koji plate kartu, dodju i odu doma poslije tekme. Isto nikakva zarada....
Jedino kaj obojica kazete, doci, pa biti kao u kavezu, bez zezanja, isto nema smisla, nije to to....
Zato (ako bude bez publike) bolje ih sve u neki grad smjestiti (npr London), neka odigraju a onda za 3 godine u ovom formatu odigrati
Izrael se navodno ponudil za domacinstvo. Vrijeme tece, za nas navijace je i vec sad prekasno i predugo se odugovlaci. Al i potencijalnog domacina se stavlja u problem. Nije samo tak udomacit 24 reprezentacije i organizirat to u par mjeseci.marko_31 wrote: ↑15 Feb 2021, 14:45Ah...ma da, sve navodno...
Pa i ti gradovi tj njihove navodne tuzbe, pod tim uvjetima bi trebali uvidjeti da im se to nikako ne isplati...bez desetina tisuca ljudi koji jedu, piju, troše po par dana, sve im to nema smisla...
Da puste ne znam, 20000 "domacih", koji plate kartu, dodju i odu doma poslije tekme. Isto nikakva zarada....
Jedino kaj obojica kazete, doci, pa biti kao u kavezu, bez zezanja, isto nema smisla, nije to to....
Zato (ako bude bez publike) bolje ih sve u neki grad smjestiti (npr London), neka odigraju a onda za 3 godine u ovom formatu odigrati
Druga stvar kod jednog domacina su pitanje kapaciteti i ne znam kak recimo Izrael stoji sa terenima za trening 24 reprezentacije
-
- Experiment 626
- Posts: 15529
- Joined: 17 Sep 2011, 23:06
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 13 times
Stvar je bila u simbolu, predsjednik Uefe Michel Platini htio je da Euro bude održan u nekoliko država širom Europe kako bi se time obilježio 60. rođendan europskog nogometnog prvenstva.
Potpisi su za budale.
Ma kakv simbol, to je običan izgovor. Pravi razlog je to što mu se je drmala stolica, pa je na taj način htio skupiti što više glasova za reizbor.
Na kraju je (financijska) murija to riješila.

Svaka cast Izraelu, ali isto tako se i Katar mogao ponuditi.Niko wrote: ↑16 Feb 2021, 12:12Izrael se navodno ponudil za domacinstvo. Vrijeme tece, za nas navijace je i vec sad prekasno i predugo se odugovlaci. Al i potencijalnog domacina se stavlja u problem. Nije samo tak udomacit 24 reprezentacije i organizirat to u par mjeseci.
Druga stvar kod jednog domacina su pitanje kapaciteti i ne znam kak recimo Izrael stoji sa terenima za trening 24 reprezentacije
Francuska, Njemacka, Engleska, Rusija...svi oni to mogu organizirati....ali London (i eventualno bliza okolica) mi se kao grad jedini cini sa svim svojim kapacitetima (hoteli, stadioni) da to moze najlakse organizirati...e sad, opet politika i post brexit odnosi mogu i drugacije zakljuciti...
Sto se organizacije tice (odlaska navijaca) karte koje pratim-cijene na rastu (sto znaci da nitko ne kupuje)...a i hoteli u Londonu su neobicno jeftini i dalje u lipnju (sto isto znaci da nitko ne kupuje)...hocu reci, stigne se jos organizirati, ali mislim da nista od toga..... nista od publike....a kad je tako svejedno mi je gdje ce se igrati...
Preduhitrio si se me sa odgovorom...bolje od jedne koverte je uvijek 12 koverti

Boeingu ni bitno manji broj aviona na nebu zbog korone ne pomaže:
http://cnn.it/3pLKwj0
https://edition.cnn.com/2021/02/21/euro ... index.html
http://cnn.it/3pLKwj0
https://edition.cnn.com/2021/02/21/euro ... index.html
-
- Experiment 626
- Posts: 15529
- Joined: 17 Sep 2011, 23:06
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 13 times
Čudna priča. Motori sportskih automobila testiraju se u svim mogućim uvjetima. U ekstremnim klimama, pod ekstremnim opterećenjima. Kad ste čuli da je npr. ferrariju nekog bogataša eksplodirao motor? Nikad, to se ne događa.
Mlazni motori konstrukcijski su jednostavniji, a trebali bi proći daleko složenija i žešća testiranja. Ovo izgleda kao da je netko spavao na poslu.
Mlazni motori konstrukcijski su jednostavniji, a trebali bi proći daleko složenija i žešća testiranja. Ovo izgleda kao da je netko spavao na poslu.
Potpisi su za budale.
-
- Davorich
- Posts: 6615
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 61 times
Nije ti bas usporedba.
Automobilski motori nemaju toliko visoke temperature sagorijevanja, a ono najvaznije - nema promjene vanjske temperature i tlaka.
Mlazni motori s druge strane su turbine u kojima je temperatura sagorjevanja vrlo visoka, a s druge strane u njih ulazi zrak pri niskim temperaturama.
Zato su i naprezanja velika, te moze doci do zamora materijala i posljedicne eksplozije.
Automobilski motori nemaju toliko visoke temperature sagorijevanja, a ono najvaznije - nema promjene vanjske temperature i tlaka.
Mlazni motori s druge strane su turbine u kojima je temperatura sagorjevanja vrlo visoka, a s druge strane u njih ulazi zrak pri niskim temperaturama.
Zato su i naprezanja velika, te moze doci do zamora materijala i posljedicne eksplozije.