ZG aerodrom - rasprava
Ovo je bilo prek 40 minuta od slijetanja, a cca 20 minuta od dolaska do "vrtuljka" (dakle, nakon čekanja da otvore vrata i granične kontrole).
Na odlasku me je novi terminal oduševio, a i službe (checkin, sigurnosna kontrola, posada na gejtu, ...) su bile OK. No, ovo napovratku, opet ću reći ne sami aerodrom nego ljudi/zaposlenici - diletantizam.
Na odlasku me je novi terminal oduševio, a i službe (checkin, sigurnosna kontrola, posada na gejtu, ...) su bile OK. No, ovo napovratku, opet ću reći ne sami aerodrom nego ljudi/zaposlenici - diletantizam.
Sto te tocno odusevilo na odlasku? Ako se štogod nije promjenilo ono mi je izgledalo otužno s onoliko praznog prostora i 3 klupe.
A kad sam dolazio iz frankfurta nisu nas ni spajali na ništa već izbacili na pistu, pa u bus. Bio sam vani za 4minute. 2 min duže nego na plesu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
A kad sam dolazio iz frankfurta nisu nas ni spajali na ništa već izbacili na pistu, pa u bus. Bio sam vani za 4minute. 2 min duže nego na plesu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hah, samo dan nakon što sam opisao svoju prekjučerašnju dogodovštinu, VL objavljuje ovo:
https://www.vecernji.hr/vijesti/zakasni ... on-1176871
Izgleda da im nadzor nad vratima jednostavno baš i ne ide.
Prigovori o "praznim prostorima" se čuju već neko vrijeme, ali radi se samo o dvije zone s praznim prostorima i dosta je jasno zbog čega je do njih došlo: Zbog toga jer je ovo dovršena samo prva faza aerodroma, a potpuni će se prijekt izvesti kad porast broja putnika to omogući (tj. bude zahtijevao) i za to je namjerno ostavljen prostor kojeg bi inaće u budućnosti trebalo - "izmišljat"/tražit.
Zbog toga je, recimo, u prizemlju uređena samo jedna check-in zona, a očito je da su ostavljeni prostori za još dvije.
Zbog toga su i samo u jednoj polovici velike dvorane za preuzimanje predane prtljage instalirana samo tri "vrtuljka" ...
... a druga je polovica ostavljena prazna da se još tri instaliraju kasnije, kad se za to javi potreba:
Dakle, nema nikakvog misterija, prazni su prostori tu namjerno i racionalno ostavljeni. Bez njih bi, jednog dana kad broj putnika naraste iznad kapaciteta koji je maksimalan za ovu, prvu fazu dovršenosti, troškovi proširenja kapaciteta bili puno veći.
Ne znam gdje ste točno ti i ostali koji o tome pričaju vidjeli premalo stolica, ali ako se radi o airside strani, to je uobičajeno kod velike većine aerodroma. Na landsideu novi terminal FT ima sasvim dovoljno stolica. Letim često i ne primijećujem neku veliku razliku u broju stolica između novog terminala FT i velike većine svjetskih aerodroma.
Na žalost, moj slučaj od prekjučer pokazuje da su još uvijek dobro uigrani samo za taj način, ne i za novi, kroz "usisavače".
https://www.vecernji.hr/vijesti/zakasni ... on-1176871
Izgleda da im nadzor nad vratima jednostavno baš i ne ide.
Ukupan izgled aerodroma je sad u potpunosti na razini modernih europskih aerodroma, za razliku od relikvije iz prošlosti s koje se dosad letjelo. Da se razumijemo, kao što je i Maštruko napisao na Indexu, današnji su moderni aerodromi manje-više tipski, u glavnim konstrukcijskim čimbenicima sliče jedan na drugi ko jaje jajetu, ali ta razlika između novog i (desetljećima tužno zastarjelog) starog stanja tolika je da ta promjena oduševljava.
Prigovori o "praznim prostorima" se čuju već neko vrijeme, ali radi se samo o dvije zone s praznim prostorima i dosta je jasno zbog čega je do njih došlo: Zbog toga jer je ovo dovršena samo prva faza aerodroma, a potpuni će se prijekt izvesti kad porast broja putnika to omogući (tj. bude zahtijevao) i za to je namjerno ostavljen prostor kojeg bi inaće u budućnosti trebalo - "izmišljat"/tražit.
Zbog toga je, recimo, u prizemlju uređena samo jedna check-in zona, a očito je da su ostavljeni prostori za još dvije.
Zbog toga su i samo u jednoj polovici velike dvorane za preuzimanje predane prtljage instalirana samo tri "vrtuljka" ...
... a druga je polovica ostavljena prazna da se još tri instaliraju kasnije, kad se za to javi potreba:
Dakle, nema nikakvog misterija, prazni su prostori tu namjerno i racionalno ostavljeni. Bez njih bi, jednog dana kad broj putnika naraste iznad kapaciteta koji je maksimalan za ovu, prvu fazu dovršenosti, troškovi proširenja kapaciteta bili puno veći.
Ne znam gdje ste točno ti i ostali koji o tome pričaju vidjeli premalo stolica, ali ako se radi o airside strani, to je uobičajeno kod velike većine aerodroma. Na landsideu novi terminal FT ima sasvim dovoljno stolica. Letim često i ne primijećujem neku veliku razliku u broju stolica između novog terminala FT i velike većine svjetskih aerodroma.
Da, to samo potvrđuje da je osoblje još uvijek uigrano za onu vrstu ukrcaja/iskrcaja kakakav je na starom terminalu bio uobičajen.
Na žalost, moj slučaj od prekjučer pokazuje da su još uvijek dobro uigrani samo za taj način, ne i za novi, kroz "usisavače".
Ja sam na tuđmanu samo sletio dok nisam odletio, pa ne znam što ima poslije check ina. To smo bili sletjeli i busom nas prebacili do terminala, pa pjeske kroz tu ogromnu halu, putovnice i van. Sve mi nekako djelovalo debelo iznad ZAG prometa, al ko zna mozda se nekad i pojaca promet.
A za departure sam se samo popeo da vidim sta ima i tamo mi je nekako falilo stolica cisto za prisjest ako ne ides odmah na check in
Sent from my iPhone using Tapatalk
A za departure sam se samo popeo da vidim sta ima i tamo mi je nekako falilo stolica cisto za prisjest ako ne ides odmah na check in
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6781
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Pa prije nije bilo skoro uopce stolica prije check ina. Ili na dolascima, ljudi koji su cekali putnike su stajali. Niti na drugim aerodromima nema nesto previse sjedalica.
Meni je novi terminal cisto u redu, nije sad neki hiperdozivljaj, ali je oku ugodan i protocan. Jedino sto jos uvijek steka su ljudi koji tamo rade.
A aerodrom se ne radi za danasnji promet nego za neki buduci. To sto sad izgleda prazno, za 5 godina ce biti premali. Nadam se.
Meni je novi terminal cisto u redu, nije sad neki hiperdozivljaj, ali je oku ugodan i protocan. Jedino sto jos uvijek steka su ljudi koji tamo rade.
A aerodrom se ne radi za danasnji promet nego za neki buduci. To sto sad izgleda prazno, za 5 godina ce biti premali. Nadam se.
Pa o tome baš govorim, landside - to je uobičajeni svjetski standard da tu nema puno stolica. Tako da ta kritika jednostavno ne stoji.
Nema šta. vrhunska organizacija
http://avioradar.hr/index.php/squawk/58 ... la-prihvat
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://avioradar.hr/index.php/squawk/58 ... la-prihvat
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kaj je zagrebački aerodrom i službeno zatvoren prek noći, kad nema predviđenih letova?
Ne bi to bilo jako čudno, ali bi me čudilo kaj se to ne zna.
A ako to nije slučaj, tada je čudno što "otvoreni" aerodrom ne može po noći, kad nema drugih letova, prihvatit jedan jedini avion.
Ne bi to bilo jako čudno, ali bi me čudilo kaj se to ne zna.
A ako to nije slučaj, tada je čudno što "otvoreni" aerodrom ne može po noći, kad nema drugih letova, prihvatit jedan jedini avion.
Što je sad istina i da li ce netko odgovarati???
Naravno da nece
http://www.index.hr/vijesti/clanak/skan ... 77420.aspx
Naravno da nece
http://www.index.hr/vijesti/clanak/skan ... 77420.aspx
Dakle, FT bi ipak morao biti otvoren i cijelu noć:
https://www.vecernji.hr/vijesti/koncesi ... an-1177362
Naravno da je "kazna" od 30 do 150 kila kuma sama po sebi sitnica, ali bi mogla poslužiti kao uvod u tužbu (tj. argument) od strane CA za podmirenje svih troškova.
https://www.vecernji.hr/vijesti/koncesi ... an-1177362
Naravno da je "kazna" od 30 do 150 kila kuma sama po sebi sitnica, ali bi mogla poslužiti kao uvod u tužbu (tj. argument) od strane CA za podmirenje svih troškova.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6781
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Mislim da se ovdje novinar malko zanio.
Naime, aerodrom je bio otvoren. No međutim, tvrtka koja obavlja handling putnika je poslala ljude doma, te nije bilo nikog tko bi te ljude iz aviona prihvatio.
Gotovo 100% sam siguran da će se francuski koncesionar izvlačit na tu kartu.
Ovo će biti još jedna trakavica.
Najgore su prošle majke s djecom. Naime, djeca nemaju osobnih dokumenata za domaće letove, što znači da nisu mogli ući u Italiju već su morali prespavati na aerodromu. Katastrofa.
I to što su putnike okolo razvozili minijaturnim busevima. Kad sam ja ono ostao u FRA, Lufthansa nam je platila taksi do hotela.
Naime, aerodrom je bio otvoren. No međutim, tvrtka koja obavlja handling putnika je poslala ljude doma, te nije bilo nikog tko bi te ljude iz aviona prihvatio.
Gotovo 100% sam siguran da će se francuski koncesionar izvlačit na tu kartu.
Ovo će biti još jedna trakavica.
Najgore su prošle majke s djecom. Naime, djeca nemaju osobnih dokumenata za domaće letove, što znači da nisu mogli ući u Italiju već su morali prespavati na aerodromu. Katastrofa.
I to što su putnike okolo razvozili minijaturnim busevima. Kad sam ja ono ostao u FRA, Lufthansa nam je platila taksi do hotela.
-
- Information
-
Who is online
Users browsing this forum: AhrefsBot, CCBot and 0 guests