Rasprave i upiti o avionskim kartama, kompanijama i putovanjima avionom
- J.Poljak fan club
- Posts: 317
- Joined: 22 Feb 2017, 13:26
- Been thanked: 1 time
Ajd onda i neka korist od toga
Sent from my SM-A310F using Tapatalk
Sent from my SM-A310F using Tapatalk
During the war...
-
- Posts: 175
- Joined: 11 Jun 2017, 12:32
Ovak imam let ryanairom 6.10, kolko sam citao ono novo pravilo da se mora platit torba koja ide samnom je od 1.11...danas mi dolazi mail da moram kupit priority ako zelim torbu sa sobom, kaj je opet doslo do neke promjene ili ?
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Bankrotirala je Primera Air.
Ako je netko slucajno kupio kartu - zalim.
Primera Air has announced it will cease operations and enter bankruptcy administration at the end of the day today, 1 Oct. The airline operates a fleet of 15 aircraft, including 5 recently delivered A321neo aircraft.
Ako je netko slucajno kupio kartu - zalim.
Primera Air has announced it will cease operations and enter bankruptcy administration at the end of the day today, 1 Oct. The airline operates a fleet of 15 aircraft, including 5 recently delivered A321neo aircraft.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Danas je Singapore Airlines ponovno uspostavio liniju izmedju Singaporea i New Yorka.
Radi se o trenutno najduljoj direktnoj liniji na svijetu, a let traje oko 19 sati.
Leti se s Airbusom A350-900ULR.
Avion je specijalne konfiguracije, ima samo business i premium economy, sve skupa 161 putnik.
Radi se o trenutno najduljoj direktnoj liniji na svijetu, a let traje oko 19 sati.
Leti se s Airbusom A350-900ULR.
Avion je specijalne konfiguracije, ima samo business i premium economy, sve skupa 161 putnik.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Ja sam vec par puta bio na letovima od 15 sati. Nije mi bio nikakav problem.
Uglavnom let traje oko 17 i pol sati.
Inace neki dan je bio zanimljiv dogadjaj uz taj let. Let Sin - NYC je isao normalno, pacifickom rutom. No, radi povoljnijih zracnih struja, let NYC - SIN je isao preko Atlantika i Europe. Tako da je avion napravio krug oko zemaljske kugle. Odnosno ravne ploce. Ovisno o uvjerenju citatelja.
Uglavnom let traje oko 17 i pol sati.
Inace neki dan je bio zanimljiv dogadjaj uz taj let. Let Sin - NYC je isao normalno, pacifickom rutom. No, radi povoljnijih zracnih struja, let NYC - SIN je isao preko Atlantika i Europe. Tako da je avion napravio krug oko zemaljske kugle. Odnosno ravne ploce. Ovisno o uvjerenju citatelja.
- Tyrion Lannister
- Posts: 892
- Joined: 22 Feb 2017, 09:15
Jesam li dobro pročitao da Ryan dolazi u Split?
Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.
Ja sam samo Vagabundo.
Laudamotion, linija za Stuttgart.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Već je bio ove godine.
Ryanair Sun, charter posao Ryanaira.
https://avioradar.hr/index.php/hrvatska ... os-u-split
Ryanair Sun, charter posao Ryanaira.
https://avioradar.hr/index.php/hrvatska ... os-u-split
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Prilikom checkiranja za Iberijin let London Heathrow- Madrid dobio sam mogucnost da za 50 funti kupim upgrade u biznis klasu.
Posto je avion s kojim sam trebao letit bio Airbus 340, sto znaci normalna dugometna biznis klasa, nisam bas predugo razmisljao o kupovini.
Neke od pogodnosti: fast track security, ulaz u BA lozu (onu bolju od Diners loze), priority boarding, krevet-sjedalo, besplatan wifi u avionu, ne trebas strepit hoce li bit mjesta za torbu, jer imas cijeli jedan pretinac samo za sebe.
Evo i par slikica.
Posto je avion s kojim sam trebao letit bio Airbus 340, sto znaci normalna dugometna biznis klasa, nisam bas predugo razmisljao o kupovini.
Neke od pogodnosti: fast track security, ulaz u BA lozu (onu bolju od Diners loze), priority boarding, krevet-sjedalo, besplatan wifi u avionu, ne trebas strepit hoce li bit mjesta za torbu, jer imas cijeli jedan pretinac samo za sebe.
Evo i par slikica.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Kajjaznam, isplatilo se. Meni je bilo cisto uzivanje.
Pogotovo jer se radilo o normalnoj biznis klasi, ne o euro sranju od biznisa.
Naravno, da se radilo o interkontinentalnom letu, bilo bi to nezaboravno iskustvo. Ali tesko da to mozes dobit za 50 funti.
Mogao bih se naviknut.
Pogotovo jer se radilo o normalnoj biznis klasi, ne o euro sranju od biznisa.
Naravno, da se radilo o interkontinentalnom letu, bilo bi to nezaboravno iskustvo. Ali tesko da to mozes dobit za 50 funti.
Mogao bih se naviknut.
Dali se itko uspio ukrcati na isti avion u povratku? Mislim avion sleti, stoji sat vremena i vraća se na polaznu destinaciju a ti prođeš proceduru i opet se ukrcaš u njega.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Redovita procedura na Croatijinim letovima za Rim ili Atenu, ili Zadar/Pulu.
Jedamput i u Manchesteru, dosli iz Madrida, avion odletio za Njemacku, vratio se i mi u Zadar s njim.
Jedamput i u Manchesteru, dosli iz Madrida, avion odletio za Njemacku, vratio se i mi u Zadar s njim.
Mislio sam odmah, ne avion da negdje odleti pa se vrati. Npr. ako avion leti Zg-Rim-Zg, izađeš u Rimu, ponovno se čekiraš i ukrcaš na isti avion sa kojim si došao i nazad u Zg sve unutar sat vremena ili koliko avion stoji u Rimu?
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
Istina, to kaj se u Splitu događa na letu ZG-ST-Rim nije odgovor na to pitanje, jer je takav red letenja, zna se da je takav red letenja i sve je u Splitu spremno i naštelano da se to omogući bez izlaženja na landside. Samo ti pri izlazu iz busa i ulazu u aerodromsku zgradu tutnu u ruku boarding pass za drugi (dio) let(a), usmjere te prema odlaznom gejtu i to je to.
Uzgred, slično sam doživio i u Americi, u Tampi, na Spiritovom letu Miami-Tampa-New Orleans. Ipak, tamo je sve teklo glatkije nego u Splitu, jer je aerodrom Tampa Bay drugačije organiziran. Nema odvojenog dolaznog i odlaznog dijela, nego se radi o istom prostoru (kao, npr. u Beogradu). Dakle, izađeš iz aviona i odmah si na gejtu za ulazak u isti taj avion iz kojeg si izašao kroz isti taj gejt.
Uglavnom, i moja je odgovor da nikad nisam izveo to za kaj se Neno raspituje, ali još bih dodao - a zakaj bih uopće ikada tako nešto htio izvest?
Uzgred, slično sam doživio i u Americi, u Tampi, na Spiritovom letu Miami-Tampa-New Orleans. Ipak, tamo je sve teklo glatkije nego u Splitu, jer je aerodrom Tampa Bay drugačije organiziran. Nema odvojenog dolaznog i odlaznog dijela, nego se radi o istom prostoru (kao, npr. u Beogradu). Dakle, izađeš iz aviona i odmah si na gejtu za ulazak u isti taj avion iz kojeg si izašao kroz isti taj gejt.
Uglavnom, i moja je odgovor da nikad nisam izveo to za kaj se Neno raspituje, ali još bih dodao - a zakaj bih uopće ikada tako nešto htio izvest?
Turkish ima akciju 5x više milja i povoljne cijene sa novog aerodroma pa kalkuliram dali se tu može što zaraditi Mogao bi avionom u 11.00 h iz Antalije na novi aerodrom i ako bi uhvatio taj avion za nazad u 15.15 h sam kući. I to bi trebalo biti 12.000 milja u džepu ako je moja računica dobra
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
Uf, da 12000 milja, ak ih se pametno potroši, mogu biti ekvivalent oko 120 eura.
A karta za avion je manje od 10 eura po smjeru, dakle radi se o potencijalnih 100 eura čiste zarade.
Ipak, po meni, rizik nije samo u "uobičajenim" problemima kod takve jedne operacije, nego i "neuobičajenim".
Naime, radi se o novom aerodromu u fazi testiranja. Čak i kad bi sve već sada na njemu funkcioniralo onako kako je zamišljeno, postavlja se pitanje - a kako je to sve uistinu zamišljeno i može li ti itko to opisati prije tog tvog pothvata.
Nadalje, teško da je aerodrom koncipiran poput spomenutog beogradskog ili onog u Tampi. Prije bih rekao da bi ti, kako bi stigao nazad u isti avion, morao (ako si bez prtljage, što ti je prvi uvjet), morao proći kroz tranzitnu zonu.
A za sada u prodaju nisu puštene nikakve karte s tranzitom kroz taj aerodrom (prodaju se samo jednostavne jednosmjerne karte za i iz 5 odabranih destinacija), dakle upitno je je li uopće prolaz kroz tranzit u ovom trenutku omogućen (ili bi, bez obzira na neimanje čekirane prtljage, morao van pa opet unutra, što je sigurno bitno kompliciranije i duže).
A karta za avion je manje od 10 eura po smjeru, dakle radi se o potencijalnih 100 eura čiste zarade.
Ipak, po meni, rizik nije samo u "uobičajenim" problemima kod takve jedne operacije, nego i "neuobičajenim".
Naime, radi se o novom aerodromu u fazi testiranja. Čak i kad bi sve već sada na njemu funkcioniralo onako kako je zamišljeno, postavlja se pitanje - a kako je to sve uistinu zamišljeno i može li ti itko to opisati prije tog tvog pothvata.
Nadalje, teško da je aerodrom koncipiran poput spomenutog beogradskog ili onog u Tampi. Prije bih rekao da bi ti, kako bi stigao nazad u isti avion, morao (ako si bez prtljage, što ti je prvi uvjet), morao proći kroz tranzitnu zonu.
A za sada u prodaju nisu puštene nikakve karte s tranzitom kroz taj aerodrom (prodaju se samo jednostavne jednosmjerne karte za i iz 5 odabranih destinacija), dakle upitno je je li uopće prolaz kroz tranzit u ovom trenutku omogućen (ili bi, bez obzira na neimanje čekirane prtljage, morao van pa opet unutra, što je sigurno bitno kompliciranije i duže).
12.000 milja je za biznis klasu koja košta oko 78 eura (osim ako nema neke jeftinije opcije iz nekoh drugog grada) ali rekao bi da 12.000 vrijedi više (ako uzimaš biznis klasu).
Kakav tranzit, rekao sam da bi putovao na domaćoj liniji Antalija-Istanbul-Antalija. Usluga bi trebala biti barem kao do sada, autom te odbace od aviona do terminala (ako nije na mostu), check in, security, lounge...sve na jednom mjestu...nema se što raditi sat vremena
Kakav tranzit, rekao sam da bi putovao na domaćoj liniji Antalija-Istanbul-Antalija. Usluga bi trebala biti barem kao do sada, autom te odbace od aviona do terminala (ako nije na mostu), check in, security, lounge...sve na jednom mjestu...nema se što raditi sat vremena
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
-
- Posts: 116
- Joined: 27 Jul 2017, 20:08