Pa, sad, prije nekoliko si ih mjeseci, nakon jednog incidenta (koji je ipak na kraju dobro završio) grdio i skoro trpao u isti kos sa svojim prijateljima iz Wizza.Nukac wrote: ↑28 May 2020, 12:12Ja isto nemam ništa protiv gooptija.
Koristio sam ih par puta, imao sam i super iskustva s njima, imao sam i manje super iskustva, ali nikad me još nisu ostavili na cjedilu, uvijek sam došao na aerodrom i vratio se doma.
Kao što sam već napisao, ponekad su jedini izbor. Kad putuješ sam, ili kad imaš povratak na različiti aerodrom od polaska, oni su skoro jedina opcija.
Isto tako su za transport do aerodroma ponekad puno sigurnija opcija od recimo filxbusa. Pošto goopti na granicu ide u traku za aute, a ako su u kombiju svi EU često ide i na Breganu naselje, pa je prolazak preko granice uvijek neproblematičan.
Flixbus ide na prijelaz za buseve, i može se dogoditi da zapne na granici.
Općenito, GoOpti je pronašao svoju tržišnu nišu koja ide ruku pod ruku s LCC-ima i njihovim letovima s okolnih aerodroma. Dakle, ako preživi ovu situaciju, i dalje će ovisiti o svemu onome o čemu je ovisio i prije.
Dvije su stvari koje se za njegov opstanak ne smiju dogoditi: Jedna je ta da aerodromi Zagreb i Ljubljana ne smiju postati veliki LCC hubovi. Što s velikom sigurnošću možemo reći da se neće dogoditi. Druga je da se volumen LCC letova s aerodroma poput Marca Pola, Trevisa, Bergama, pa čak i Beča, ne bi smio bitnije smanjiti.
E, ta druga stvar je u razdoblju koje slijedi već puno manje izvjesna ...