Rezervacija smještaja (Booking, agoda, expedia, airbnb i ostale tražilice)

Jer ja sam skitnica, daljine me vuku...
User avatar
cartman
Posts: 250
Joined: 22 Feb 2017, 15:38
Contact:

02 Jan 2018, 21:53

Zadnje 3 godine iskljucivo koristim samo airbnb, negativno iskustvo s iznajmljivanjem niti jedno :)

i za suport kad sam trebao, samo zbog nekih tehnickih problema, sve potpisujem sto je napisao Gile


User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

03 Jan 2018, 09:34

Gile wrote:
02 Jan 2018, 20:19
E jbg, što sam onda pisao toliko.
Džast for d rekord, nisam te ja cimao za ovoliki, očito emotivan odgovor, Tominu si udicu samoinicijativno progutao. :bicedobro:

Kao i ti, smatrao sam raspravu zaključenom na pozicijama tipa "agree to disagree", ali, kad si se već raspisao ... :E

Gile wrote:
02 Jan 2018, 20:06
No nije istina da Air nema nigdje kontakt informacije objavljene, ima ih na puno mjesta samo treba biti ulogiran da bi ih se vidjelo, ako odeš na help odmah dolje je link Contact us a ovisno o problemu koji vas zanima vodit će vas kroz FAQ i ukoliko ne nađete odgovor na pitanje pojavit će vam se kontakt forma. Ako imate trenutno aktivnih rezervacija opet će vas voditi kroz FAQ te pokušati voditi da pitate hosta no uvijek možete kliknuti "My host wasn’t able to answer my question" te u konačnici opet popuniti formu i kontaktirati direktno Airbnb.
Nisam ni rekao da nema kontakt, samo da nema telefonski broj, a to nije isto.

Jedno je slati formulare (to sam "stoput" činio sa sličnim firmama i u 90% slučajeva nikakvog odgovora nije bilo), a nešto sasvim drugo je razgovarat u živo s nekim i od njega/nje moći zahtijevat odgovor omah i na licu mjesta.
Gile wrote:
02 Jan 2018, 20:06
Znam da nije idealno ali ponavljam, ovo je low cost kompanija a imati kontakt centar za milijardu ljudi je jako teško, gotovo pa nemoguće. Odgovore na gotovo sva pitanja moguće je pronaći kroz Help a 99% problema može se riješiti kroz kontakt sa domaćinom, ako baš ne ide imati ćete mogućnost kontaktirati direktno Air. Jbg, nema bolji način jer ljudi su lijeni čitati i lakše im je odmah pitati direktno za svaku glupost. :rolleyes:
Ovi moji problem i jesu nastali zbog domaćina i od strane domaćina, s njima sam sve komunikacije bio iscrpio, dakle preostalo mi je samo da se - na njih požalim Airbnb-u. :ne zna:
Gile wrote:
02 Jan 2018, 20:06
I jedna općenita preporuka, ako želite brzi odgovor kod bilo koje velike kompanije pokušajte prije svega preko društvenih mreža :kokice: na njima su ovi veliki puno aktivniji i dostupniji nego na bilo koji drugi način. Društvene mreže često daju brže pa čak i kompletnije i kompetetnije odgovore.
To je najvjerojatnije točno, i na ovom forumu, a i drugdje, nađe se jako puno svjedočanstava ljudi koji su brojne svoje probleme vrlo efikasno riješili komunikacijom preko Fejsa, pa čak i kad se radilo o velikim (ne-LCC) kompanijama.

Pa ipak, moraš uzet u obzir da to nije dostupno baš svima. Ima nas dosta starih konja koji nismo na Fejsu i ne namjeravamo otvarat profil samo zato da bismo bolje komunicirali s nekom uslužnom kompanijom koja skriva kontakt-telefone ko zmija noge. :durica:
Gile wrote:
02 Jan 2018, 20:06
Probleme koje ste gore naveli su uzrokovani od strane hostova, ne od strane Aira, a koliko vidim na kraju nisu nikoga ni za što zakinuli tj. lovu su vratili.
Oprosti, ali u najvećem broju slučajeva otkazivanja u zadnji čas, samo vratiti lovu jednostavno nije dovoljno, a u nekim je slučajevima to upravo katastrofalno loše.

Nisam bio u toj situaciji, ali, ako se ne varam, kad smještaj rezerviran preko Bookinga otkaže na dan ili dan prije puta, tada ti sam Booking pronađe barem ekvivalentan smještaj bez ikakve nadoplate, tj. eventualnu razliku u cijeni - snosi sam Booking.

Kod Airbnb-a to nije tako, oni ti "pošteno" vrate svu lovu, ali si zato na apsolutnoj vjetrometini glede pronalaženja smještaja. To u praksi izgleda ovako: Ako si ti 3-4 mjeseca prije puta u gradu XY rezervirao neki pristojan smještaj za "100 nečega" i na dan puta ti Airbnb to otkaže i vrati ti tih "100 nečega", teško da ćeš u tom istom gradu XY smještaj jednake vrijednosti (lokacija, komfor itd.) na licu mjesta (za danas, tj. za prvu slijedeću noć) pronaći za manje od "250 nečega", a vrlo vjerojatno u toj klasi koja te zanima nećeš više naći ništa (tj. sve će biti rasprodano), nego ćeš morat ići na bolji hotel (koji ti u načelu uopće ne treba), a kojeg ćeš platit "500 nečega".

Opisani je efekt još drastičniji u slučajevima putovanja vezanih uz planetarne događaje poput nogometnog Svjetskog prvenstva. Ja za jednu od noći u Kalinjingradu imam prek Airbnb-a rezerviran smještaj za nas četvoricu u centru grada kod jedne ženske za 30€, što je, kad se sve uzme u obzir, praktički džaba. Ako njoj do lipnja dođe iz guzice u glavu da za istu stvar može bez problema dobiti 200€ (i da joj se u tom slučaju živo fućka za ikakve "penale" koje bi morala platiti Airbnb-u za otkazivanje), te ako mi otkaz pošalje dan prije ili na dan dolaska kod nje, nas ćemo četvorica vrlo vjerojatno morat iskeširat preko 1000€ za tu jednu noć.

Ili prespavat u parku. :zubo:

(Ili lokat cijelu noć u kakvom sumnjivom bircizu sa živopisnom klijentelom, sveudilj pogledavajući na prtljagu koja će nam biti nagurana u ćošku. :rofl:)
Tajmer
Posts: 177
Joined: 13 Jun 2017, 14:35
Been thanked: 1 time

23 Jan 2018, 19:27

Danas sam naletio na anantara štand gdje imaju promociju i ako odslušaš predavanje 90 min dobijes voucher 5000 bahta za masazu ili restoran ili free nocenje. Sad kod ovog free noćenja piše terms and condition apply, pa sam poslao mail s upitom što je to lol

Dal je nekad netko od vas bio na takvim glupostima? Lako odglumim 90 min da me interesira što pričaju samo da ne bude da moram još nešto uzeti ili bukirat joc i druga free.
Ako je dzabe da odem i ja malo u luksuz :zubo:
User avatar
Tyrion Lannister
Posts: 892
Joined: 22 Feb 2017, 09:15

07 Jun 2018, 10:54

Jučer je bio zadnji dan besplatnog otkaza za smještaj.
Prijatelj ne može ići jer je bolestan.
Kako trebam riješiti stvar s bookingom da mi ne naplate smještaj?
Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

07 Jun 2018, 11:18

"Jučer bio zadnji" u smislu da je formalno bilo do 23:59 prekjučer ili u smislu da je formalno bilo 23:59 jučer?

U ovom drugom slučaju treba kontaktirat paralelno Booking i smještaj i pitat do kad je stvarno besplatni otkaz.

Naime, hoteli skoro nikad nemaju uvjet do ponoći. Obično imaju do 18:00 ili tako neku uru, a Booking onda to automatski (jer im je to jednostavnije) pretvori u minutu do ponoći prethodni dan.

Meni se jednom to dogodilo i na taj sam način riješio.

Inaće, jednom mi se čak dogodilo i da se uopće nisam sjetio sve do 5-6 dana nakon što sam tamo morao boravit. Bilo je već prekasno za ikakvu reakciju, bio sam se već pomirio s naplatom, ali ta naplata - nikad nije došla. Barem još za sada, a to je bilo prije mjesec i pol. Pri čemu već tjednima na popisu mojih rezervacija za tu doslovce piše da je besplatno otkazana.

Hvala tom meksičkomn hotelu, kad stvarno odem tamo, odsjedam kod njih makar bili najskuplji.
User avatar
Tyrion Lannister
Posts: 892
Joined: 22 Feb 2017, 09:15

07 Jun 2018, 11:28

Sutra je check in u 14:00.
Uvjeti otkaza, besplatno: before 23:59 on 5 June.
Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

07 Jun 2018, 12:18

Tyrion Lannister wrote:
07 Jun 2018, 11:28
Sutra je check in u 14:00.
Uvjeti otkaza, besplatno: before 23:59 on 5 June.
Još jednom: To je uvjet koji ti je dao Booking.com. Ali postoji realna mogućnost da to nije i hotelov uvjet, tj. da je njihov kasnije. Brzo na telefon i ispitat!
User avatar
Tyrion Lannister
Posts: 892
Joined: 22 Feb 2017, 09:15

07 Jun 2018, 12:28

Hvala puno na trudu!
Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

07 Aug 2018, 11:58

Riona wrote:
06 Aug 2018, 11:08
Alo, putnici, da vas pitam - iskustva s Airbrb-om i bookingom?
imala sam jedno iskustvo s prvim i osjetila potrebu da sve dignem na nivo pismenih žalbi. Nemam namjeru ikad više pokušati s njima bilo što.
Booking... tu imam iskustvo samo kao ponuđač prostora, pa nije bitno za ovo pitanje.
E sad, čitam zadnje dane na "Puturami" da ljudi imaju nevolja, dođu pa ne nađu niti kuću, a kamoli stan ili je stan već nekome iznajmljen; ne mogu dobiti potvrdu, iznajmljivač se ne javlja?
Postoji li treća mogućnost, ja sam strašljivec. :zubo:
Postoji i 4. mogućnost, a to je da ti likovi čije ispovijesti čitaš na "Puturami" nisu dovoljno proaktivni. :ne zna:

Naime, smještaj prek Airbnb-a nije hotelski smještaj, dakle ne možeš se ponašati na način da rezerviraš, isprintaš rezervaciju i samo se onda s tom rezervacijom u ruci na dan od kada vrijedi iskrcaš pred navedenom adresom i "prijaviš na recepciji". :nono:

Nikakve "recepcije" tu ne postoje, najčešće stanuješ u nečijem stanu, dakle ti sa svojim domaćinom moraš imati konstantne povremene kontakte, a naročito ih moraš intenzivirati zadnji tjedan pred put. Detalji poput kako doći (npr. od aerodroma ili od želj. stanice) do smještaja, kada i kako preuzet ključeve i slično jednostavno moraju biti dogovoreni u izravnom kontaktu.

Ako su ti kontakti nezadovoljavajući, ako vidiš da tvoj domaćin te kontakte izbjegava, ako ti daje preopćenite i nezadovoljavajuće odgovore, a naročito ako ne odgovara na tvoje poruke uopće, moraš na vrijeme kontaktirati Airbnb i požaliti se. Prekasno je kad, kako si navela, dođeš tamo i ne možeš naći niti kuću.

Pročitaj glede toga moja iskustva u nastavku ovog upisa.
nvnk wrote:
03 Jan 2018, 09:34
Oprosti, ali u najvećem broju slučajeva otkazivanja u zadnji čas, samo vratiti lovu jednostavno nije dovoljno, a u nekim je slučajevima to upravo katastrofalno loše.

Nisam bio u toj situaciji, ali, ako se ne varam, kad smještaj rezerviran preko Bookinga otkaže na dan ili dan prije puta, tada ti sam Booking pronađe barem ekvivalentan smještaj bez ikakve nadoplate, tj. eventualnu razliku u cijeni - snosi sam Booking.

Kod Airbnb-a to nije tako, oni ti "pošteno" vrate svu lovu, ali si zato na apsolutnoj vjetrometini glede pronalaženja smještaja. To u praksi izgleda ovako: Ako si ti 3-4 mjeseca prije puta u gradu XY rezervirao neki pristojan smještaj za "100 nečega" i na dan puta ti Airbnb to otkaže i vrati ti tih "100 nečega", teško da ćeš u tom istom gradu XY smještaj jednake vrijednosti (lokacija, komfor itd.) na licu mjesta (za danas, tj. za prvu slijedeću noć) pronaći za manje od "250 nečega", a vrlo vjerojatno u toj klasi koja te zanima nećeš više naći ništa (tj. sve će biti rasprodano), nego ćeš morat ići na bolji hotel (koji ti u načelu uopće ne treba), a kojeg ćeš platit "500 nečega".

Opisani je efekt još drastičniji u slučajevima putovanja vezanih uz planetarne događaje poput nogometnog Svjetskog prvenstva. Ja za jednu od noći u Kalinjingradu imam prek Airbnb-a rezerviran smještaj za nas četvoricu u centru grada kod jedne ženske za 30€, što je, kad se sve uzme u obzir, praktički džaba. Ako njoj do lipnja dođe iz guzice u glavu da za istu stvar može bez problema dobiti 200€ (i da joj se u tom slučaju živo fućka za ikakve "penale" koje bi morala platiti Airbnb-u za otkazivanje), te ako mi otkaz pošalje dan prije ili na dan dolaska kod nje, nas ćemo četvorica vrlo vjerojatno morat iskeširat preko 1000€ za tu jednu noć.

Ili prespavat u parku. :zubo:

(Ili lokat cijelu noć u kakvom sumnjivom bircizu sa živopisnom klijentelom, sveudilj pogledavajući na prtljagu koja će nam biti nagurana u ćošku. :rofl:)
Evo, odmah da kažem da mi se gore opisani katastrofičarski scenarij nije dogodio, iako jesam na jednom mjestu doživio relativno kasno otkazivanje.

Ne od spomenute ženske kod koje smo u Kalinjingradu četvorica spavali za 30€ u sred SP. Ona nas je bez problema, uredno i na visokoj razini ugostila kao što je i trebala. Uostalom, ona i nije dio te cijele armije friških "ad-hoc" iznajmljivača koji su pred SP diljem Rusije iznikli kao gljive poslije kiše, očekujući laku i brzu zaradu i od kojih sam očekivao probleme. Ona je već i prije imala status "Superhosta", a zadržala ga je i nakon mog reviewa u kojem sam ju nahvalio do maksimuma. :top:

Problematična je bila jedna druga ženska, isto u Kalinjingradu. Ja sam se, na žalost, zbog velike navale i visokih cijena, u Kalinjingradu morao stalno seljakat, tj. tri noći sam proveo na tri različita mjesta, sve prek Airbnb-a.

Cca tjedan dan prije puta sam krenuo u rutinsko kontaktiranje svih triju domaćina/ca. Kontakte sam inicirao preko Airbnb-ovog sustava poruka, pri čemu sam imao sasvim OK odzive s dviju adresa, a s treće, od jedne ženske - nikakve.

Nakon što mi je dan-dva ignorirala te moje poruke, primijetio sam da je u međuvremenu (otkad sam rezervirao) čak dvaput otkazivala gostima i to oba puta za razdoblje za vrijeme SP (druga polovica lipnja). Tu sam skužio da je vrag odnio šalu, pa sam ju išao nazvati telefonom (srećom mi je Ruski, iako daleko od savršenog, dovoljno dobar za hitne pozive poput tog).

U kraćem razgovoru mi je objasnila da je - prodala stan i više ga ne iznajmljuje. :rofl: Glede pak činjenice da se nije "sjetila" (i meni ko onoj drugoj dvojici) na vrijeme otkazat, nije se detaljnije izjasnila (kaže da je "zaboravila").

E, sad, pokušajte si zamisliti kakav bi to bio šok da ju nisam nazvao, nego da sam se samo ugovorenog datuma nacrtao pred zgradom. :facepalm:

Uglavnom, stvar je nastavljena tako da sam kontaktirao Airbnb gdje su mi objasnili da postoji institucija zahtjeva za otkazivanje. Ako domaćin na taj zahtjev ne reagira u roku od 24 sata, smatra se da je odgovorio pozitivno, tj. da je on (ona u ovom slučaju) otkazao na svoju štetu, a gost tada dobiva punu refundaciju, što se sve i dogodilo.

No, ne samo to, Airbnb me je nakon svega kontaktirao, pa su mi, kao alternativu punoj refundaciji, ponudili kod u vrijednosti cca 120% (nisam siguran jel' točno toliko, ali tu negdje je bilo) od izvorne svote, a koji se može iskoristiti za novu rezervaciju, isti dan i u istom gradu kao izvorna, otkazana rezervacija.

Ne znam je li to u njihovim pravilima ili se radi o jednokratnom potezu dobre volje radi SP, ali iskoristio sam to te sam tek uz neznatnu doplatu sa svoje strane, uzeo smještaj koji je (lokacijski) bio i još bolji od originalnog. Tu je ulogu odigralo i to što se je, neposredno predpočetak SP, tržište u Kalinjingradu malo "ohladilo", tj. iznajmljivači su primijetili da od Hrvata i Nigerijaca ipak ne mogu dignut onoliko bezobrazno puno love koliko su u početku mislili.

Dakle, da zaključim, dvije su tu stvari bitne za primijetit: treba biti proaktivan u konaktima s domaćinom, pa će tada i "kišobran"/zaštita od strane Airbnb-a biti pravovremena i dostatna. :)
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

19 Sep 2018, 10:26

Ovaj booking.com je sve gori i gori.
Gledam hotele za NYC i naiđem na jedan kakti prihvatljiv:

Price (your currency) € 775 * US$907.12

I onda kasnije, malim slovima:

Excluded charges
Tax US$133.80
Resort fee US$ 40.17 × 7 nights US$281.19
City tax US$ 3.50 × 7 nights US$24.50

Dakle, još 440$ koje treba platit naknadno... :rolleyes:

Za neke države je booking stvarno najlošija opcija.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

06 Feb 2019, 19:18

Ono sto vec dulje vrijeme trabunjam da je booking vrlo neposten, jer oglasava jednu cijenu a kasnije onda nadoda poreze i naknade.

https://novac.jutarnji.hr/novcanik/book ... i/8351243/
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

07 Feb 2019, 08:48

Meni se većina stavaka iz teksta čini kao otkrivanje tople vode, ali možda sam i previše iskusan i okorio. Dopuštam da manje iskusne (a takvi su, na žalost, većina) može i smesti činjenica da su dodatne lokalne takse i PDV napisani tek (doslovce) sitnim slovima ili pak dvosmislene objave da se radi o "zadnjoj sobi" (npr. u smještaju koji je apartman, pa više od "jedne sobe" i nema na raspolaganju. :rofl:).

Uzgred, meni je osobno neprikazivanje konačne cijene veći problem kod Airbnb-a nego kod Bookinga. Naime, Booking kad ne prikazuje konačnu cijenu (a to čini samo za smještaje s određenih makrolokacija, npr. US, UAE i još nekih), onda to u jednakoj mjeri čini za sve smještaje s tog područja, tako da je međusobna usporedba cijena moguća i realna. Airbnb to pak ne čini tako, jer različiti smještaji imaju razičite dodatne troškove koje se ne vidi odmah. Npr. smještaj s osnovnom cijenom 170 "nečega" i troškovima čišćenja 30 "nečega" jeftiniji je od smještaja s osnovnom cijenom 140 "nečega" i troškovima čišćenja 70 "nečega". U takvoj je situaciji jako teško raditi usporedbe cijena, moraš klikati i simulirati najam da bi vidio konačnu cijenu, pa te onda još danima dave mailovima... :facepalm:
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

07 Feb 2019, 08:51

Booking ima i stanove, ako gledaš stanove preko bookinga onda imaš isti problem kao i u airbnb. Čak i u državama u kojima je sve uključeno u cijenu - naknada za čišćenje, koja je drugačija za svaki stan koji gledaš.
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

07 Feb 2019, 09:29

To je jako velika rijetkost kod Bookinga, dok je kod Airbnba pravilo.

Uzgred, ovo je izvorni članak (ovaj naš je tek obično prepisivanje):

https://www.theguardian.com/business/20 ... es-tactics

Tu se spominje na kojih se 6 posrednika to odnosi: Booking.com, Hotels,com, Expedia, Trivago, ebookers i Agoda.

Ne mogu ne primijetiti da ih jest 6, ali se u stvari radi o dvije "grupe" (Expedia Group drži Expediju, ebookers, Hotels i Trivago a Booking Holdings drži Booking i Agodu) i obje su američke.

Pomalo me to podsjeća na akciju protiv lažnog oglašavanja cijena aviokarata bez taksi. Tada (prije skoro 15-tak godina) je glavna meta bio Ryan i to s pravom, ali nije bilo daleko od pameti da su iza svega stajale određene aviokompanije (prije svih British) kojima je isti taj Ryan smetao svojom konkurentnošću.

I, da, u zaključku moram još nešto reći: A kada će se napokon netko pozabaviti našim, hrvatskim turističkim agencijama, koje nisu niti online, niti "od jučer" i čiji posao nije tek u nastajanjum, a koje većdesetljećima uporno i bezobrazno oglašavaju debelim brojkama lažne i nepotpune cijene putovanja, uz tek sitnim slovima i negdje sa strane dodanom potpunom izmišljotinom u vidu "aviotaksi"? :facepalm:

Jest da skoro nikada ne putujem preko agencija i jest da, kada i putujem, pazim na taj detalj, ali em' mi je žao ljudi koji na to nasjedaju (neki od njih su mi i frendovi), em' vrlo često moram uvjeravati ljude da sam im našao jeftinije putovanje od "onog u Kompasu po toliko i toliko kuna". :rolleyes:

Naravno, našoj tzv. "novinarki" (u stvari prepisivačici iz Guardiana) nije ni na pamet palo da proširi "svoj" tekst i nekim izvornim i u Hrvatskoj relevantnijim mislima. :gaah:
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

07 Feb 2019, 09:41

Nažalost, cijene aviokarata više nisu realne, već je sve više i više lažnog oglašavanja.
O čemu se radi? Trenutno je trend ukidanja čekirane (a polako i ručne prtljage) prtljage zahvatio većinu destinacija. Ne samo unutar Europe ili USA, već i prekooceanski letovi.
Najgore je što neke aviokompanije imaju uključenu čekiranu prtljagu, neke imaju samo uključenu ručnu prtljagu, a neke samo pederušu.
I svaka aviokompanija ima svoje cijene prtljage, tako da kad ti pretraživač izbaci cijenu karte, nemaš pojma koliko će te još oderat za prtljagu.
OK je Kayak, jer pokaže koja prtljaga je uključena u cijenu koju izbaci, ali većina tražilica to ne izbaci.
Čak štoviše, moraš dobrano zagrebsti s kupovinom da dobiješ konačnu cijenu karte. :rolleyes:
User avatar
miky0
ST Leader
Posts: 10897
Joined: 29 Sep 2012, 09:38
Been thanked: 4 times

07 Feb 2019, 09:46

Nukac wrote:
06 Feb 2019, 19:18
Ono sto vec dulje vrijeme trabunjam da je booking vrlo neposten, jer oglasava jednu cijenu a kasnije onda nadoda poreze i naknade.

https://novac.jutarnji.hr/novcanik/book ... i/8351243/
Ne znam kako je kod drugih, ali moja cijena na booking.com i exoediji je bas ona koja se i reklamira. Dakle na moju cijenu ne postoje dodatni troskovi. Ne znam je li to od drzave do drzave :ne zna:

Nadalje, u tekstu se spominje u zadnjem pasusu kako je cijena sobe preko jedne platforme bila 50 € a kad je otisao ne web od hotela ta ista soba kosta 45 €. E sad, je li upitno to da taj portal ne smije zaraditi na postotku provozije ili sto?
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

07 Feb 2019, 10:23

Nukac wrote:
07 Feb 2019, 09:41
Nažalost, cijene aviokarata više nisu realne, već je sve više i više lažnog oglašavanja.
O čemu se radi? Trenutno je trend ukidanja čekirane (a polako i ručne prtljage) prtljage zahvatio većinu destinacija. Ne samo unutar Europe ili USA, već i prekooceanski letovi.
Najgore je što neke aviokompanije imaju uključenu čekiranu prtljagu, neke imaju samo uključenu ručnu prtljagu, a neke samo pederušu.
I svaka aviokompanija ima svoje cijene prtljage, tako da kad ti pretraživač izbaci cijenu karte, nemaš pojma koliko će te još oderat za prtljagu.
OK je Kayak, jer pokaže koja prtljaga je uključena u cijenu koju izbaci, ali većina tražilica to ne izbaci.
Čak štoviše, moraš dobrano zagrebsti s kupovinom da dobiješ konačnu cijenu karte. :rolleyes:
Naravno sad to "nije problem" jer su tu umočeni svi, pa i najveći, ali jest bio problem kad su bili samo Ryan i ostali LCC-ovci. ;)
miky0 wrote:
07 Feb 2019, 09:46
Ne znam je li to od drzave do drzave :ne zna:
To mahom jest od države do države. Spomenuo sam USA i UAE, a, recimo, kad ideš u Kanadu, to što će ti Booking na krupno istaknutu cijenu dodati porez (napisan sitnim slovimna, ali ipak napisan i to odmah na početku procesa, a ne na kraju) najmanja ti je briga.

Puno veća ti je, recimo, kad uđeš u restoran i počneš naručivati iz menija. Konačni račun ti sasvim sigurno neće ni sličiti na cijene koje si vidio, jer će ti biti dodan još najmanje jedan od tri moguća poreza, a koji se razlikuju od provincije do provincije. Dakle, čak niti prethodno kanadsko iskustvo ti neće puno pomoći. Jednostavno, opusti se i daj se iznenadit. :D

Naravno, ista je pizdarija i kad nešto kupuješ u dućanu, ali tamo bar možeš reći "ne, hvala" i trgovcu vratit robu u ruke. U restoranu pak nakon ručka možeš ... kaj točno? Prst u grlo i povratit? :zubo:
miky0 wrote:
07 Feb 2019, 09:46
Nadalje, u tekstu se spominje u zadnjem pasusu kako je cijena sobe preko jedne platforme bila 50 € a kad je otisao ne web od hotela ta ista soba kosta 45 €. E sad, je li upitno to da taj portal ne smije zaraditi na postotku provozije ili sto?
Moguće je da se to odnosi na činjenicu da se Booking uvijek hvali da su im cijene najniže i da će mečirati nižu cijenu ak ju gost slučajno nađe za isti smještaj i iste datume. Ipak, osobno iskreno sumnjam da je spomenuti indijski hotel bio spreman tu svoju cijenu od 45 eura ponuditi i pismeno ( ;) ), a samo u tom slučaju bi Booking stvar mečirao.
User avatar
miky0
ST Leader
Posts: 10897
Joined: 29 Sep 2012, 09:38
Been thanked: 4 times

07 Feb 2019, 11:00

nvnk wrote:
07 Feb 2019, 10:23
Moguće je da se to odnosi na činjenicu da se Booking uvijek hvali da su im cijene najniže i da će mečirati nižu cijenu ak ju gost slučajno nađe za isti smještaj i iste datume. Ipak, osobno iskreno sumnjam da je spomenuti indijski hotel bio spreman tu svoju cijenu od 45 eura ponuditi i pismeno ( ;) ), a samo u tom slučaju bi Booking stvar mečirao.
Dobro to sto se hvale kako imaju najbolje cijene i sl. gluposti, to je svijet marketinga.

Mislim da su se te udruge potrosaca digle na noge i okomile na ove portale bez nekog razloga, jer ako je kupac odlucio uzet odredjen proizvod za tu cijenu onda je to odlucija i amen. Postoji i druga kategorija kupaca koji analiziraju te pogledaju i na druga mjesta isti proizvod te se odluce za najpovoljniju opciju.

Tako se i meni javi jedan mali broj ljudi koji me nadje na bookingu ili expediji i potom mi nadju web site i kontakt te mi posalju upit mejlom i ja njima dam cijenu umanjenu za proviziju koju placam tim portalima.
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

07 Feb 2019, 12:30

Tako je, zbog toga Booking skriva podatke za kontakt sa smještajem ko zmija noge, tj. prethodna rezervacija je uvjet da ih se dobije.

Naravno, njih se u nekim slučajevima da dobiti "sa strane", kako ti opisuješ (ili na sličan način), a neki put i ne.

Ono pak što ja imam osjećaj jest da Booking od tebe kao iznajmljivača očekuje da njegova provizija ide od tvojeg dijela, tj. da tvoja normalna cijena za izravne rezervacije ne bude viša od njegove posredničke. :D
User avatar
miky0
ST Leader
Posts: 10897
Joined: 29 Sep 2012, 09:38
Been thanked: 4 times

07 Feb 2019, 14:16

nvnk wrote:
07 Feb 2019, 12:30
Tako je, zbog toga Booking skriva podatke za kontakt sa smještajem ko zmija noge, tj. prethodna rezervacija je uvjet da ih se dobije.

Naravno, njih se u nekim slučajevima da dobiti "sa strane", kako ti opisuješ (ili na sličan način), a neki put i ne.

Ono pak što ja imam osjećaj jest da Booking od tebe kao iznajmljivača očekuje da njegova provizija ide od tvojeg dijela, tj. da tvoja normalna cijena za izravne rezervacije ne bude viša od njegove posredničke. :D
Jasno da bi oni zeljeli da ja ne spustam cijenu te da gost rezervira preko njih, ali meni je bitno da potencijalni gost rezervira kod mene te cu sve uraditi da mu moja cijena bude prihvatljiva ma sto o tome mislili ti portali.

Cak idem toliko daleko da kad mi se rezervacija otkaze, ja ljudima preko wapp (ukoliko imam valjani broj) posaljem poruku da direktnom rezervacijom mogu ostvariti popust. I dio ljudi zagrize i rezervira, dok se drugi dio samo zahvali.
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

02 Apr 2019, 14:45

Agoda mi više ne nudi Aviose za sve smještaje, već samo za neke. :misli:

Je to promjena Agodine politike ili je to samo za Siciliju (za koju ovih dana tražim smještaj)? :ne zna:
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

02 Apr 2019, 14:59

Izgleda da je to nesto novo, i meni je neki dan nudila samo za neke smjestaje.
Baz bezveze.
Dobro, jos uvijek imaju cash back politiku.
Bas neki dan sam unovcio kupon od 50 eur.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

02 Apr 2019, 19:38

Inače naišao sam na poprilično lošu stvar kod Agode.
Naime, iz banke mi javili da mi je na nekom prodajnom mjestu kartica bila sigurnosno kompromitirana, pa su mi morali zamijeniti karticu iz predostrožnosti.
I dok na Bookingu odeš u Manage my booking i vrlo jednostavno samo zamijeniš karticu za rezervaciju, kod Agode je to puno kompleksnije.
Takve opcije nema, nego moraš poslati mail na Agodu, pa te onda nakon 1-2 dana zovu iz Hong Konga (prvo misliš da je to neki fake poziv), te telefonski javiš novi broj kartice. Pri tome ne daješ brojeve službeniku, nego ukucavaš brojeve na telefon.
Sve je to još koliko toliko OK, ali caka je da onda automatski naplate cijeli iznos bookinga.

I jedno vrlo pozitivno iskustvo s Agodom.

Nakon USA tripa otkrio sam da mi je Agoda unaprijed naplatila hotel, ali i hotel je još jedamput naplatio isti smještaj. Kako sam svaki dan bio u drugom gradu, to sam skužio tek kad sam se vratio.
Pisao sam Agodi, i oni su molili da im pošaljem slip od hotela. Naravno, slip sam odavno bacio.
Pisao sam banki da mi pošalje potvrdu o učinjenom trošku, i dobio potvrdu ali naravno, na hrvatskom.

Kako nisam imao nekog izbora, poslao sam tu potvrdu na hrvatskom, te mjesečni izvještaj iz banke koji je isto bio na hrvatskom u Agodu, ne nadajući se pozitivnom ishodu.
Ali već sljedeći dan sam dobio pozitivan odgovor od Agode, i nakon samo dva dana - lovu od hotela.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

11 Apr 2019, 11:20

Dobre vijesti za ljubitelje Avios programa:

With hundreds of 1000’s of properties worldwide to choose from you'll be spoilt for choice on where to travel next with Hotels.com.
•Collect up to 6 Avios for every £1 spent
•Find, compare and book hotels in more than 200 countries and territories

Without Hotels.com Rewards With Hotels.com Rewards
6 Avios per £1 spend 3 Avios per £1 spend

I još bolja vijest:

Booking.com connects travellers with the world’s largest selection of incredible places to stay, including everything from apartments, vacation homes, and family-run B&Bs to 5-star luxury resorts, tree houses and even igloos. With over 28 million places to book, in 230 countries and territories worldwide, you'll never be short of ideas for your perfect break. Collect 4 Avios for every £1 you spend only on https://booking.com/britishairways, to take you closer to your next getaway.
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

11 Apr 2019, 16:11

Uf, baš sam u zadnja 3-4 dana pobukirao skoro sve kaj mi treba po Siciliji uz samo 1 FlyingBlue milju po euru.

No dobro,još mi je Palermo ostao, izgleda da ću tamo biti čak 4 noći.
Post Reply