Ako hoćeš, posudit ću ti svoj.
Tableti nove generacije
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Siguran si da ti neće trebati još dva tjedna? Mislim da su toliko "brzi".
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Mislim da ću prihvatiti tvoju ponudu ako je ekran veći od smartfona.
Status radnog naloga: na čekanju. Uspijem ih dobiti telefonom, nakon što sam višekratno automatu opsovala sve po spisku, pa mi kažu da "još nisu uspjeli utvrditi kvar", ali će "kolega najvjerojatnije dovršiti dijagnostiku sredinom idućeg tjedna".
- Stitch
- Head Honcho
- Posts: 16389
- Joined: 17 Sep 2011, 23:06
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 31 times
- Gender:
- Contact:
Ekran je 8-inčni, navodno isti kao u Samsungovim tabletima, a model Vivax TPC-81203G. Mane su mu premalo RAM-a i nakrcanost HT-ovim aplikacijama, ali daleko od toga da je loš.
Potpisi su za budale.
- Šabović Adis
- Inventar
- Posts: 5526
- Joined: 22 Aug 2015, 20:45
- Location: Sarajevo
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 6 times
Jesil' to kod Kvarka bila?MmeTipfeler wrote: ↑03 Feb 2017, 16:42Mislim da ću prihvatiti tvoju ponudu ako je ekran veći od smartfona.
Status radnog naloga: na čekanju. Uspijem ih dobiti telefonom, nakon što sam višekratno automatu opsovala sve po spisku, pa mi kažu da "još nisu uspjeli utvrditi kvar", ali će "kolega najvjerojatnije dovršiti dijagnostiku sredinom idućeg tjedna".
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Nisam. Bila sam tamo gdje sam napisala da sam bila: u ovlaštenom servisu. Ili im provjera statusa radnih naloga ne radi ili lik iz servisa laže da je tablet u radu, ali da dijagnostika još nije gotova: link. Naime, ovakvo se stanje prikazuje već tjedan dana, a ako je sprava na čekanju, onda je još nisu ni uzeli u ruke.
Da, rekli su mi kako popravak može trajadi i do dva tjedna, ovisno o tome hoće li morati naručivati dielove, a na sajtu pišu o skladištu rezervnih dijelova. Okej, možda se skladište ne nalazi u istoj zgradi, ali jebemu, kad smo svojevremeno išli u Trst po autodijelove, ako lik nije tog časa imao artikl u dućanu, poslao bi maloga poteci da sjedne na skuter i ti bi najdulje za pola sata imao ono što si tražio.
Nepouzdani su i neprecizni. Nadam se samo da će doista i popraviti tablet. Za razliku od laptopa koji su sjebali.
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Tablet jesam. Slavili su nekakav rođendan i odobravali specijalne popuste, a ja sam naletjela baš u vrijeme kada sam razmišljala kako da se riješim čitanja knjiga na mobitelu. Laptop je sada star već nekih šest-sedam godina, ne sjećam se, ali ne zahvaljujući njima.
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Još su "brži".MmeTipfeler wrote: ↑02 Feb 2017, 18:30Siguran si da ti neće trebati još dva tjedna? Mislim da su toliko "brzi".
Kad sam predavala tablet na popravak, rekli su mi da računam s deset dana do dva tjedna čekanja, ovisno o eventualnom naručivanju dijelova, ali da krajm tjedna mogu nazvati i pitati jesu li utvrdili kvar.
Naravno da nije bilo tako. Krajem tjedna tablet je još uvijek bio u "dijagnostičkom postupku", a sredinom idućega obećali su mi da bi moglo biti nekih novosti. Sredinom idućeg tjedna tablet je i dalje bio na steriranju, samo što se ovaj put testirala matična ploča, a ne više mini-USB. U petak, nešto prije četiri popodne, kolege koji testira uređaj više nije bilo na poslu - servis radi do 17 sat pa valjda svaki petak na smjenu odlaze ranije s posla, ali me dečko iz Zal-Cosa uvjeravao da ću u ponedjeljak doznati "sve pojedinosti".
"Sve pojedinosti" danas su prevedene u "uređaj je još uvijek na testiranju, ali vjerujem da ćemo više znati sutra ili prekosutra". Na njihovu linku za provjeru radnih naloga piše da je tablet na čekanju, to jest da "još nije zaprimljen u dijagnostičku proceduru".
S obzirom na to da je tablet pod garancijom, živo im se jebe. Odnosno, najvjerojatnije od onoga tko im plaća servis, a to će biti Mikronis, naplaćuju usluge po radnom satu. Otprilike kao što i ovlašteni servisi za auto imaju tablicu prema kojoj zamjena osigurača traje jedan sat pa se tako i naplaćuje.
- Šabović Adis
- Inventar
- Posts: 5526
- Joined: 22 Aug 2015, 20:45
- Location: Sarajevo
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 6 times
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Ne znam. Saznat ću u srijedu kad zatražim da ga pozovu na telefon.
- Šabović Adis
- Inventar
- Posts: 5526
- Joined: 22 Aug 2015, 20:45
- Location: Sarajevo
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 6 times
Nešto kontam, ako ga uspiješ isprepadati tako što ćeš mu reći da ćeš se obratiti i preduzeću u čije ime vrši servisiranje...možda i bude šta.MmeTipfeler wrote: ↑13 Feb 2017, 19:05Ne znam. Saznat ću u srijedu kad zatražim da ga pozovu na telefon.
Njega prvog na kanal!
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Ako popizdim, idu mejlovi Mikronisu i Agenciji za zaštitu potrošača, a tražim i da mi produlje garanciju.
Gle, nešto se mora učiniti. Ne mogu držati tablet, pardon, uređaj, dva tjedna i dulje, a ne znati u čemu je kvar. Tim više što sam ga donijela s neispravnim punjačem i to sam prijavila kao osnovni kvar.
Gle, nešto se mora učiniti. Ne mogu držati tablet, pardon, uređaj, dva tjedna i dulje, a ne znati u čemu je kvar. Tim više što sam ga donijela s neispravnim punjačem i to sam prijavila kao osnovni kvar.
- Šabović Adis
- Inventar
- Posts: 5526
- Joined: 22 Aug 2015, 20:45
- Location: Sarajevo
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 6 times
Ne!MmeTipfeler wrote: ↑13 Feb 2017, 19:39Ako popizdim, idu mejlovi Mikronisu i Agenciji za zaštitu potrošača, a tražim i da mi produlje garanciju.
Gle, nešto se mora učiniti. Ne mogu držati tablet, pardon, uređaj, dva tjedna i dulje, a ne znati u čemu je kvar. Tim više što sam ga donijela s neispravnim punjačem i to sam prijavila kao osnovni kvar.
Ako popizdiš napravićeš samo pizdariju.
Mejlovi itekako, samo, bez one emotivne komponente, strogo racionalno! Ako im se praksa ne podudara s onim što im stoji u Garantnom listu može biti i da su pravno utuživi.
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
A možeš ,misliti što su napisali u garantnom listu. Rok trajanja garancije i to je to. Meni se ne ide na sud, hoću ispravan tablet s ispravnim punjačem.
Nekad sam njima nosio laptop na popravak. Bili su ovlašteni servis, jamstvo je isteklo al' svejedno sam htio popraviti laptop.
Bilo kako bilo, čekao sam mjesec i nešto dok ih nisam tražio da ga vrate i kupio novi. Te moraju provjeriti ovo, te moraju naručiti, te Kina, te brod te kurac te palac, možda ovo, možda ono.
Jako lijep, uljudan i služben prostor za prijem s raznobojnim karticama i kao sve službeno i profi, al' što se mene tiče usluga za kurac.
Bilo kako bilo, čekao sam mjesec i nešto dok ih nisam tražio da ga vrate i kupio novi. Te moraju provjeriti ovo, te moraju naručiti, te Kina, te brod te kurac te palac, možda ovo, možda ono.
Jako lijep, uljudan i služben prostor za prijem s raznobojnim karticama i kao sve službeno i profi, al' što se mene tiče usluga za kurac.
- Šabović Adis
- Inventar
- Posts: 5526
- Joined: 22 Aug 2015, 20:45
- Location: Sarajevo
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 6 times
MmeTipfeler wrote: ↑13 Feb 2017, 20:34A možeš ,misliti što su napisali u garantnom listu. Rok trajanja garancije i to je to. Meni se ne ide na sud, hoću ispravan tablet s ispravnim punjačem.
Za šta daju garanciju? Nije valjda da tek časnom riječju garantuju da će uređaj biti ispravan.
Da se razumijemo, ne bih da ti sipam so na ranu, samo ne želim da se tamo, pred nekoga, zaholcaš bez argumenata. Lopine su to...
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Kad su mi u Mikronisu rekli, dakako, pošto sam već platila tablet, a prodavač ispunjavao garanciju, da im je Zel-Cos ovlašteni servis, samo što nisam odustala od kupnje. Možda bi bilo bolje da jesam.
Općenito se po internetsima svi žale na njih, ja imam loše iskustvo s laptopom, ali jebiga, ovlašteni su servis.
Inače, meni ne djeluje službeno i profi, dapače, izgleda kao nakrcano i neuredno skladište ispred kojega je postavljen pultić za kojim sjede dva Pitijina šegrta. Nevažno. Osobni dojam.
Međutim, zavlačenje stranke više od dva tjedna ispraznim izgovorima jednostavno je bezobrazno. Da znam sama utvrditi i popraviti kvar, ne bi mi oni ni trebali. No koliko komplicirano može biti ustanoviti da je punjač neispravan? Da sam doma imala drugi punjač, mogla sam to i sama isprobati.
Osim svega, tu je definitivno prisutan i muški šovinizam. dođe ti žensko za pult, što ono zna! Da, o tabletima nemam pojma, a o iskustvu s popravkom USB priključka na mobitelu bolje da ne pričam. Zapravo, ipak hoću: u servisu su promijenili rasklimanu utičnicu - nakon dvije godine vjerojatno nije ni čudo, ali su tvrdili da im mobitel "ne radi dobro". Kod kuće je najednom proradio ( ), i to kad sam u njega vratila memorijsku karticu.
Sve se bojim da će i ovo biti neka slična pizdarija, a duboko sam uvjerena da nabijaju radne sate. Dakako, bez dokaza ne mogu ništa tvrditi. Prava šteta.
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Daju garanciju da će u garantnom roku otkloniti sve eventualne probleme. Ukratko prepričano. Na dnu doduše priznaju superiornost nadležnosti hrvatskoga zakona nad svojim pizdarijama. Zato se i mislim obratiti Agenciji.Šabović Adis wrote: ↑13 Feb 2017, 21:38
Za šta daju garanciju? Nije valjda da tek časnom riječju garantuju da će uređaj biti ispravan.
Da se razumijemo, ne bih da ti sipam so na ranu, samo ne želim da se tamo, pred nekoga, zaholcaš bez argumenata. Lopine su to...
- Šabović Adis
- Inventar
- Posts: 5526
- Joined: 22 Aug 2015, 20:45
- Location: Sarajevo
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 6 times
A u protivnom - šta? Zamjena za nov uređaj?!MmeTipfeler wrote: ↑13 Feb 2017, 22:00Daju garanciju da će u garantnom roku otkloniti sve eventualne probleme. Ukratko prepričano. Na dnu doduše priznaju superiornost nadležnosti hrvatskoga zakona nad svojim pizdarijama. Zato se i mislim obratiti Agenciji.
Ako tako stoji stvar ne časi časa - izvuci im, nekako, pismeno priznanje da uređaj nije popravljen i trk, s priznanjem, u Agenciju!
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
- Šabović Adis
- Inventar
- Posts: 5526
- Joined: 22 Aug 2015, 20:45
- Location: Sarajevo
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 6 times
Štoviše, niđe nije naznačeno o čijem problemu se radi.
Banda privatnička, otuđenička, asocijalna, meni bi oni jedino pod (mojom, ličnom) oružanom pratnjom obavljali bilo šta.
Banda privatnička, otuđenička, asocijalna, meni bi oni jedino pod (mojom, ličnom) oružanom pratnjom obavljali bilo šta.
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
- Leteća
- babin nakurnjak
- Posts: 2552
- Joined: 26 Sep 2011, 13:25
- Location: Welt am Draht
Jel baš moraš na svakoj temi o administraciji debelforuma?Šabović Adis wrote: ↑13 Feb 2017, 23:44Banda privatnička, otuđenička, asocijalna, meni bi oni jedino pod (mojom, ličnom) oružanom pratnjom obavljali bilo šta.
Tvornice radnicima! Zemlja seljacima! Forum seljačinama!