ma sigurno svi muljaju, nekako, na neki nacin, negdje u nekom dijelu ili konstrukcijskom ili marketinskom, financijskom, ne znam gdje sve.Pero » wrote:http://www.vox.com/2015/9/23/9383663/vw ... ndal-photo
Ovo bi trebao biti hardware za ustanovljavanje prave emisije NOx. Sad mi je tek još manje jasno kako software lažira. I koliko je truda netko uložio u VW. I kako nema buke za ostale proizvođače, ne mogu vjerovati da VW sam radi "prljave" diesele.
ali to sam htio rec, neki trud je tu ulozen dfa se to lazira, a ocito se tu radi o citavom nekom pristupu, sustavu, a taj trud, tj citavi ti troskovi (pitanje je od koje faze se uopce krece tom idejom laziranja), ocito je sasvim proporcionalno dovoljan da se ostari njime neki profit ili cak rast profita ili cak stopa rasta profita.
kazem, moguce je da se ta mogucnost pojavila odjednom negdje, da je neki njihov tamo programer ili analiticar rekao.. slucajno sam uocio to i to i to bi se vrlo jednostavno moglo napravit tako i tako.. ali nekako, premala mi je vjerojatnost za to.
nadalje, da sad ne idem okolo trazit, a vi vec to sve znate , uopce kao ide to neko testiranje, te npr meisije plinova medjuostalim?
tj, jel npr vw (ili bilo koji veliki proizvodjac) on ima neke valjda zadane, dogovorene kriterije testiranja, ima neke krirerije koje taj proizvod mora zadovoljit, npr, to mora bit tako, ovo tako, kolicina emisije tog i tog plina u tim i tim uvjetima takva is ad, sta?
jel vw ima svoje laboratorije koji imaju neki certifikat i tos e priznaje kao mjerodavno?
jel postoji neki kao nezavisni laboratotij koji vrsi testove i ateste?
jel mozda ima..ne znam, neki hardver u autima koji sam prati sve te neke parametre, pa ga onda prikljusis na dijagnosticku stanicu neku i onda vidis kako radi motor, kakve su kocnice, kakva je lektronika, kakav je ispuh, itd..
tj, ako su lazirali, a izgleda za sad da jesu, gdje su to lazirali? u autu, u tvornici, u laboratoriju, u nekom proracunu, u nekoj kalibraciji, u podesavanju nekih parametara?
tj, kako je to tek sada vidjeno, otkriveno? kako to da su u vw prevarili mozda neke druge laboratorije i te testne hardvere, a ovaj nisu uspjeli?
misloim, ne razumijem uopce problem. ne znam odakle uopce dolazi pitanje da se radi o softveru koji prepoznaje testiranje?
mislim, kako, sta.. mozda ima na board kompu neka mogucnost da ti u svakom ternutku mozes ocitat sto ispusta, toliko co, co2, toliko ovog, toliko onog i onda kad mu stavis onu sondu u straznji lonac, e onda on pocne pokazivat drugacije? ne pocne pokazivat drugacije? mislim sta, kako, di..
manji mi je problem da softver (dakle i neki hardver ) moze prepoznavat kad se autu utakne ovaj hardver sa slike, nije to neizvedivo, ali ono sto me zanima jest u kojem trenutku se to lazira?
sta, vw napise u nekim dokumentima..emisije plina tog auta/agregata su pod tim uvjetima su takve i takve i sad dodju amerikanci i kazu..lazete, krivo ste napisali?
mislim, ono, amerikanci onda ustvari osporavaju deklaraciju? tj , al je problem napisat na papiru bilo sta i napisat, poput.. ovaj auto je lip, pametan, sestan ka sta sam i sam?