naj-nesto film :D
- klonka
- Posts: 2801
- Joined: 17 Sep 2011, 22:00
Naravno, jedan od najdražih mi crtanih filmova.Ze. » wrote: Se tko sjeća ovog? - http://www.imdb.com/title/tt0079820/
Louis de Funesslf » wrote:Nemam pojma kaj je to, ali sada si me sjetio na odličan serijal francuskih komedija sa žandarima iz St.Tropeza. Moram to naći negdje. Pink Panthere sam si poskidal.
Izbacilo me sa sata francuskog u osnovnoj jer nisam prestajala zviždati melodiju. la la lala lala la lalaaalalala
gonj špadi
- Pješčana
- Posts: 8262
- Joined: 17 Sep 2011, 22:52
- Location: Hrvaška
- Contact:
samo da znate, upravo je na htvu liitle miz koju sam uspjela ne vidjeti.
Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich.
- dimnjak
- Posts: 2430
- Joined: 17 Sep 2011, 23:24
vidjela sam najavu, al ipak je bio prekasno.Pješčana » wrote:samo da znate, upravo je na htvu liitle miz koju sam uspjela ne vidjeti.
ne vjerujem da ga nisi nikad pogleadal
mogu te prožvakati, al te moraju i ispljunuti
- anako
- Posts: 21
- Joined: 15 Nov 2011, 23:43
Vidim da sam totalno nekulturna kad bacim pogled na vaše liste.
koji ste film najvise puta pogledali?
Nisam sigurna. Ove znam napamet i mogu ih pogledati u bilo kojem trenutku opet: Star wars petica: imperij strikes back, Hair, Brave Heart, Malo dobrih ljudi, Dead man walking, Prohujalo s vihorom
koji vam je najdrazi film iz djetinjstva? crtić - Ljepotica i zvijer, serije (briga me što je tema film) Narnijske kronike i Djevojčica iz budućnosti...
e sad sam se sjetila filmova - Posljednji akcijski junak, Daleki rođaci (Les Visiteurs)
koji vam je bio prvi film kojeg ste pogledali u kinu. ikad? Palčica
koji vam je najdosadniji? 2001 odiseja u svemiru. Nikad je nisam pogledala cijelu jer bih zaspala i uz premotavanje.
Najgori film by far - Abre los ojos, američku verziju (Nebo boje vanilije) nisam ni pokušavala gledati.
najbolji triler - The bone collector
SF - Impajr strajks bek
komedija - Irma la douce, Dirty rotten scoundrels
drama - Dead man walking/ In the name of the father
rimejk - Sabrina, We're no angels
Al kad bih birala naj, naj onda bi mi težak izbor bio između Dead man walking i In the name of the father. Na ta dva filma uvijek cmoljim, a ja rijetko cmoljim.
koji ste film najvise puta pogledali?
Nisam sigurna. Ove znam napamet i mogu ih pogledati u bilo kojem trenutku opet: Star wars petica: imperij strikes back, Hair, Brave Heart, Malo dobrih ljudi, Dead man walking, Prohujalo s vihorom
koji vam je najdrazi film iz djetinjstva? crtić - Ljepotica i zvijer, serije (briga me što je tema film) Narnijske kronike i Djevojčica iz budućnosti...
e sad sam se sjetila filmova - Posljednji akcijski junak, Daleki rođaci (Les Visiteurs)
koji vam je bio prvi film kojeg ste pogledali u kinu. ikad? Palčica
koji vam je najdosadniji? 2001 odiseja u svemiru. Nikad je nisam pogledala cijelu jer bih zaspala i uz premotavanje.
Najgori film by far - Abre los ojos, američku verziju (Nebo boje vanilije) nisam ni pokušavala gledati.
najbolji triler - The bone collector
SF - Impajr strajks bek
komedija - Irma la douce, Dirty rotten scoundrels
drama - Dead man walking/ In the name of the father
rimejk - Sabrina, We're no angels
Al kad bih birala naj, naj onda bi mi težak izbor bio između Dead man walking i In the name of the father. Na ta dva filma uvijek cmoljim, a ja rijetko cmoljim.
- Lastan
- Posts: 2702
- Joined: 17 Sep 2011, 22:32
- Location: Out of the blue
- Contact:
Svaki film ima premalo Zhang Zi-Yi.slafko » wrote:Odličan film. Daleko premalo Zhang Ziyi za moj ukus, ali i dalje jedan od kvalitetnijih filmova.
Inače, kad već voliš Kineze, preporučujem Red Cliff.
Povijesni film. Lako za bitku; išli smo čak u nevjerici provjeriti povijesnost prikaza nogometa u filmu. I ne, nije sranje.
Na jezičnim smo vježbama gledali The Road Home, ali iako ima Zhang Zi-Yi, nije nešto jako impresivan. Više chick flick, ili kineska verzija istog.
- *jezebel*
- Posts: 1424
- Joined: 20 Oct 2011, 13:56
evo neki od meni jako dragih/lijepih/kul/kvalitetnih/zanimljivih/____(umetni po izboru) filmova. nisu poredani po vaznosti, kao ni po zanrovima, to m' se ne da. prvog filma u kinu se ne sjecam. jedino sa sigurnoscu mogu reci da sam najvise puta odgledala back to the future (II).
back to the future II four rooms 1408 fahrenheit 451 shutter (orig.) adaptation scoop confessions of a dangerous mind the hitchhiker's guide to the galaxy brazil the ref pleasantville hannah and her sisters deconstructing harry play it again sam the pursuit of happyness the color purple vanilla sky abre los ojos dancer in the dark the game fallen poltergeist fight club all about eve war of the worlds glengarry glen ross one night at mc cool's the meaning of life the royal tenenbaums shutter island don't look now the hours the witches of eastwick juliet of the spirits death proof the cable guy dumb and dumber the family man harry potter (svi osim zadnjeg, odnosno zadnja dva) scream I, II james bondovi selo moje malo the phantom tollbooth the curly sue annie who framed roger rabbit the goonies mary poppins the sound of music
volim dosta onih usranih filmova s chevyjem chaseom i steveom martinom. i fockere.
spomenuli ste zandare i louisa de funesa, obozavala sam to.
inace, kao mala sam puno gledala horore, utapala sam se u njima. voljela sam cak i the langoliers, tales from the crypt, pet sematary…
ono kaj mrzim:
gospodar prstenova – gledala prvi dio, i to produzenu verziju. ucrvala sam se. takodjer sam pogledala veci dio treceg dijela. mozda bi mi i bio ok kad ne bi imao 482397426 zavrsetaka.
oldboy.
hellboy.
signs.
avatar nisam gledala, ali ga mrzim.
back to the future II four rooms 1408 fahrenheit 451 shutter (orig.) adaptation scoop confessions of a dangerous mind the hitchhiker's guide to the galaxy brazil the ref pleasantville hannah and her sisters deconstructing harry play it again sam the pursuit of happyness the color purple vanilla sky abre los ojos dancer in the dark the game fallen poltergeist fight club all about eve war of the worlds glengarry glen ross one night at mc cool's the meaning of life the royal tenenbaums shutter island don't look now the hours the witches of eastwick juliet of the spirits death proof the cable guy dumb and dumber the family man harry potter (svi osim zadnjeg, odnosno zadnja dva) scream I, II james bondovi selo moje malo the phantom tollbooth the curly sue annie who framed roger rabbit the goonies mary poppins the sound of music
volim dosta onih usranih filmova s chevyjem chaseom i steveom martinom. i fockere.
spomenuli ste zandare i louisa de funesa, obozavala sam to.
inace, kao mala sam puno gledala horore, utapala sam se u njima. voljela sam cak i the langoliers, tales from the crypt, pet sematary…
ono kaj mrzim:
gospodar prstenova – gledala prvi dio, i to produzenu verziju. ucrvala sam se. takodjer sam pogledala veci dio treceg dijela. mozda bi mi i bio ok kad ne bi imao 482397426 zavrsetaka.
oldboy.
hellboy.
signs.
avatar nisam gledala, ali ga mrzim.
how can i believe in god when just last week i got my tongue caught in the roller of an electric typewriter?
vise nikad necu imat' samopouzdanja u druge ljude.
vise nikad necu imat' samopouzdanja u druge ljude.
- Tristana
- Posts: 138
- Joined: 09 Nov 2011, 17:54
...pratim i dižem za Amelie*jezebel* » wrote: oldboy.
od onih koji nisu spomenuti, a meni su jako nešto; Magnolia, Short Cuts, Happiness, Irreversible, La pianiste i The Ice Storm
- schmokljan
- Posts: 2411
- Joined: 18 Sep 2011, 16:19
- Location: www.mordor.hr
1. Dr. Strangelove
They want to take our precious bodily fluids i Mein Fuhrer, I can walk, jahanje atomske bombe dok Very Lynn pjeva da ćemo se jednog sunčanog dana ponovo sresti...meni dovoljno!
2. Balkanski špijun
Paranoja, kritika društva, duhovito, bolesno, tužno, kada iz doma za stare osobe zapjevaju: "Godine su proletete, oj radosti, oj mladosti..." znamo da jesu, a ako nisu, da hoće. Tragična priča iako se većinu vremena smiješ.
3. Kum I, II i III (da, treći dio s povratkom materi crkvi mi je također genijalan)
Šta reći?
4. Pulp Fiction
Film koji i danas djeluje ispred vremena. Najmodernije djelo ikad. Duhovito, kul, i bez nekog očitog smisla. Savršeno pogađa duh vremena. I pjesma:
Counting flowers on the wall,
That don't bother me at all.
Playing Solitaire till dawn,
With a deck of fifty-one.
Smoking cigarettes and watching Captain Kangaroo.
Now, don't tell me I've nothing to do.
5. 2001: A Space Odissey 2001.
Kompjuter koji pokazuje znakove organske nestabilnosti. Kada zapjeva pjesmu koju ga je mama naučila znate da je sve otišlo u vražju mater.
6. Čudnovati slučaj Benjamina Buttona
When it (death) comes you just have to let go, kaže kapetan broda, Irac, pijanac, ženskaroš i ljudeskara. Baš to. Nevjerojatan film. Za samotno uživanje.
7. Strah i prezir u Las Vegasu
Film nije iznevjerio knjigu.
8. Withnail i ja
Fijasko od života dvije engleske propalice s intelektualnim pretenzijama. Pije se i dezodorans kako bi se došlo do alkohola. Jedan je normalniji. Savršenstvo.
9. Ko to tamo peva
Čitav Balkan opisan u jednom filmu. Kusturica da nasnima još pedeset filmova neće doći ni blizu ovom remek-djelu, koje, za razliku od Kusturičinih filmova, demistificira.
10. Inglourious Basterds
Vrhunska zabava i ismijavanje svih mogućih filmskih stereotipa. Priznajem, slab sam na tu budalu.
11. Apokalipsa
Horror, horror - kad Marlon Brando sažme život onda je to to.
...
Ovi mi sad padaju na pamet, mnogih se trenutno ne trenutno ne mogu sjetiti, ali nadopunim kasnije.
They want to take our precious bodily fluids i Mein Fuhrer, I can walk, jahanje atomske bombe dok Very Lynn pjeva da ćemo se jednog sunčanog dana ponovo sresti...meni dovoljno!
2. Balkanski špijun
Paranoja, kritika društva, duhovito, bolesno, tužno, kada iz doma za stare osobe zapjevaju: "Godine su proletete, oj radosti, oj mladosti..." znamo da jesu, a ako nisu, da hoće. Tragična priča iako se većinu vremena smiješ.
3. Kum I, II i III (da, treći dio s povratkom materi crkvi mi je također genijalan)
Šta reći?
4. Pulp Fiction
Film koji i danas djeluje ispred vremena. Najmodernije djelo ikad. Duhovito, kul, i bez nekog očitog smisla. Savršeno pogađa duh vremena. I pjesma:
Counting flowers on the wall,
That don't bother me at all.
Playing Solitaire till dawn,
With a deck of fifty-one.
Smoking cigarettes and watching Captain Kangaroo.
Now, don't tell me I've nothing to do.
5. 2001: A Space Odissey 2001.
Kompjuter koji pokazuje znakove organske nestabilnosti. Kada zapjeva pjesmu koju ga je mama naučila znate da je sve otišlo u vražju mater.
6. Čudnovati slučaj Benjamina Buttona
When it (death) comes you just have to let go, kaže kapetan broda, Irac, pijanac, ženskaroš i ljudeskara. Baš to. Nevjerojatan film. Za samotno uživanje.
7. Strah i prezir u Las Vegasu
Film nije iznevjerio knjigu.
8. Withnail i ja
Fijasko od života dvije engleske propalice s intelektualnim pretenzijama. Pije se i dezodorans kako bi se došlo do alkohola. Jedan je normalniji. Savršenstvo.
9. Ko to tamo peva
Čitav Balkan opisan u jednom filmu. Kusturica da nasnima još pedeset filmova neće doći ni blizu ovom remek-djelu, koje, za razliku od Kusturičinih filmova, demistificira.
10. Inglourious Basterds
Vrhunska zabava i ismijavanje svih mogućih filmskih stereotipa. Priznajem, slab sam na tu budalu.
11. Apokalipsa
Horror, horror - kad Marlon Brando sažme život onda je to to.
...
Ovi mi sad padaju na pamet, mnogih se trenutno ne trenutno ne mogu sjetiti, ali nadopunim kasnije.
- dimnjak
- Posts: 2430
- Joined: 17 Sep 2011, 23:24
jel znas da se vec moze naci na netu http://www.imdb.com/title/tt0376136/
ja cekam da se pojavi nesto osim cam i ts
mogu te prožvakati, al te moraju i ispljunuti
- Polina Belilowsky
- Posts: 304
- Joined: 07 Dec 2011, 22:46
Najviše sam gledala neke bzvz filmove na koje svako malo naiđem na TV. The Bridges of Madison County, Varljivo leto 68, 21 grams, Novecento.dimnjak » wrote:eto, da i tu malo popricamo
koji ste film najvise puta pogledali?
koji vam je najdrazi film iz djetinjstva?
koji vam je bio prvi film kojeg ste pogledali u kinu. ikad?
koji vam je najdostadniji?
najbolji triler, SF, komedija, drama, rimejk...etc etc
Moji najdraži filmovi iz djetinjstva - Dark Star, Jaws, Smultronstället, Twin Peaks, Love and Death, Blow Up, It, Child's play, Alien.
Prvi film u kinu - Witness s Harrisonom Fordom i Kelly McGillis.
Najdosadniji - Juventude em Marcha, portugalski.
Triler - Cruising, SF - Dark Star, komedija - Deconstructing Harry, drama - Nuit noir, rimejkove ne gledam, musical - Katakuri-ke no kōfuku, najbolji crtani - Nu, pogodi! (Vuk i zec).
Kad ugledah tu reč crnu u smeh tuga se obrnu zarad sviju starih dana što taj nick obeležiše. Mada dugo piso nisi dobrodošo ovde ti si na svaki topic Trkeljanja da ti opet nama svraćaš mani ovaj chat i kaži kada se na forum vraćaš. Reče Elvis - nikad više.
- ElliQuinn
- Felis nebulosa
- Posts: 5424
- Joined: 18 Sep 2011, 11:56
- Location: Na raskršću, upravo krećem u svim smjerovima.
A bogme je i pošićni film.Hekatonhir » wrote:Počeo je Predator na prvom. Jedan od najboljih akcića svih vremena.
- Nikolajevna
- Posts: 1034
- Joined: 28 Sep 2011, 22:51
Hek, neispavana sam zbog tebe.
Proklinjem trenutak kad sam ugledala ovaj tvoj post i umjesto da odem spavati, ostala gledati Predatora do pola tri ujutro.
Nemojte pasti na guzicu, prvi put sam gledala Predatora.
Uh, ima sva sila kultnih filmova koje nikad nisam gledala. Naime, ovaj... prije nisam bila baš često doma a nisam ni imala video player.
Pa tako nisam gledala Terminatora. Znam, znam...
Vidjela sam par bitnih scena po emisijama o filmovima i znam otprilike o čemu se radi a možda sam i odgledala 10-15 minuta filma onako u letu ali nisam ga nikad gledala. Kao niti - kad mi je već krenulo - Rockyja.
Znam da je teško povjerovati. Također sam vidjela nekih 5-6 minuta filma i sjećam se da je izgovorio neku rečenicu na talijanskom sa katastrofalnim naglaskom.
Tješim se, prijatelj nikad nikad nije gledao Zameo ih vjetar, niti neće - kaže da mrzi preglumljavanja u filmovima tih godina.
I tako...
trebala sam otvoriti temu o kultnim filmovima koje nismo gledali...
Proklinjem trenutak kad sam ugledala ovaj tvoj post i umjesto da odem spavati, ostala gledati Predatora do pola tri ujutro.
Nemojte pasti na guzicu, prvi put sam gledala Predatora.
Uh, ima sva sila kultnih filmova koje nikad nisam gledala. Naime, ovaj... prije nisam bila baš često doma a nisam ni imala video player.
Pa tako nisam gledala Terminatora. Znam, znam...
Vidjela sam par bitnih scena po emisijama o filmovima i znam otprilike o čemu se radi a možda sam i odgledala 10-15 minuta filma onako u letu ali nisam ga nikad gledala. Kao niti - kad mi je već krenulo - Rockyja.
Znam da je teško povjerovati. Također sam vidjela nekih 5-6 minuta filma i sjećam se da je izgovorio neku rečenicu na talijanskom sa katastrofalnim naglaskom.
Tješim se, prijatelj nikad nikad nije gledao Zameo ih vjetar, niti neće - kaže da mrzi preglumljavanja u filmovima tih godina.
I tako...
trebala sam otvoriti temu o kultnim filmovima koje nismo gledali...
- Nikolajevna
- Posts: 1034
- Joined: 28 Sep 2011, 22:51
A je, čim sam ga odgledala cijelog.
Parada nauljenih mišića pa scena kad Predator otvara ruku a unutra kompletan set gedora iz Peveca.
Parada nauljenih mišića pa scena kad Predator otvara ruku a unutra kompletan set gedora iz Peveca.
- Stitch
- Head Honcho
- Posts: 16389
- Joined: 17 Sep 2011, 23:06
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 31 times
- Gender:
- Contact:
To je vjerojatno najbolji McTiernanov film, odmah uz Lov na Crveni oktobar. Strahovito je teško od onog malog klaustrofobičnog prostora u podmornici napraviti pozornicu za dobar akcijski film. A scene su fantastične, i unutarnje i vanjske.
Predator je pak priča za sebe - ondje je džungla opasna čim je vidiš. Majstorski se igra s kamerom, sve je vrlo racionalno režirano. A Arnold je dobio baš pravu količinu dijaloga - skoro da uopće ništa ne kaže.
Predator je pak priča za sebe - ondje je džungla opasna čim je vidiš. Majstorski se igra s kamerom, sve je vrlo racionalno režirano. A Arnold je dobio baš pravu količinu dijaloga - skoro da uopće ništa ne kaže.
Potpisi su za budale.
- Pješčana
- Posts: 8262
- Joined: 17 Sep 2011, 22:52
- Location: Hrvaška
- Contact:
Nikolajevna » wrote:A je, čim sam ga odgledala cijelog.
Parada nauljenih mišića pa scena kad Predator otvara ruku a unutra kompletan set gedora iz Peveca.
i ja sam kasno sve njih otkrila
dobro, ne toliko kasno, ali ipak.
Alieni su mi super.
Alien vs. Predator
Čekam Alien& Predator vs. Chuck Norris
Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich.
- Stitch
- Head Honcho
- Posts: 16389
- Joined: 17 Sep 2011, 23:06
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 31 times
- Gender:
- Contact:
Alien vs. Predator uopće ne ide u tu skupinu; dočim su i Alieni - svi nastavci - i Predator vrlo kvalitetni akcijski filmovi, Alien vs. Predator ide u red onih smeća snimljenih po kompjutorskim igrama. Živi užas.
Potpisi su za budale.
- Nikolajevna
- Posts: 1034
- Joined: 28 Sep 2011, 22:51
- Euklid
- old school
- Posts: 15047
- Joined: 04 Jun 2012, 18:13
- Location: una ballata del mare salato
Ima ih nekoliko a ovaj mi je pao danas na pamet
Idemo dalje
drug Božur
Ena
ak mi neko nađe onu scenu gdje Dragan Nikolić u improviziranoj sudnici viče 'Na život' dok razularena masa viče 'Na smrt' dobije nešto od mene
'if you fall, i'll be there' (floor)
- Euklid
- old school
- Posts: 15047
- Joined: 04 Jun 2012, 18:13
- Location: una ballata del mare salato