naj-nesto film :D
- Ze.
- Posts: 1098
- Joined: 17 Sep 2011, 21:26
Dobar popis, ima par koje nisam gledao.dimnjak » wrote:naletila sam na ovaj link Mindfuck Movies. vecinu sam pogledala, ali evo mi ideja za one koje nisam.
Samo mi nije jasno po čemu je Total Recall Mindfucker?
- dimnjak
- Posts: 2430
- Joined: 17 Sep 2011, 23:24
nije jedini, ima ih par na koje sam zazujala i isto to se pitala.Ze_Administratum » wrote:
Dobar popis, ima par koje nisam gledao.
Samo mi nije jasno po čemu je Total Recall Mindfucker?
bit ce jer se igra s njegovim umom.
meni niti blade runner nije nesto majndfakmuvi. ma koliko mi bio dobar.
mogu te prožvakati, al te moraju i ispljunuti
- Herp
- Nikki Gauda
- Posts: 2239
- Joined: 18 Sep 2011, 22:42
Eo i ja ću nešto nabrojati, prilično sigurna u to da se uglavnom nitko neće složiti sa mnom
Jedan od najljepših filmova ikad mi je Interstate 60: Episodes of the road.
Nezaboravni filmovi koje također obožavam:
Terminator II
Hackers
The last boyscout (Prljavi igraju prljavo)
XIIIth Warrior
Shoot 'em up
Cliffhanger
Sjetit ću se još nekih možda.
I, ne bih li zatrolala do kraja, moram dodati kako su mi American beauty i Pulp fiction, primjerice, apsolutno grozni.
Jedan od najljepših filmova ikad mi je Interstate 60: Episodes of the road.
Nezaboravni filmovi koje također obožavam:
Terminator II
Hackers
The last boyscout (Prljavi igraju prljavo)
XIIIth Warrior
Shoot 'em up
Cliffhanger
Sjetit ću se još nekih možda.
I, ne bih li zatrolala do kraja, moram dodati kako su mi American beauty i Pulp fiction, primjerice, apsolutno grozni.
It's always darkest just before the dawn so stay awake with me, let's prove them wrong
-
- Posts: 2096
- Joined: 18 Sep 2011, 00:46
Paranoična atmosfera, je li Deckard replikant...dimnjak » wrote: nije jedini, ima ih par na koje sam zazujala i isto to se pitala.
bit ce jer se igra s njegovim umom.
meni niti blade runner nije nesto majndfakmuvi. ma koliko mi bio dobar.
Meni je poprilično.
Biti i mniti svemiropolisno
-
- Posts: 2096
- Joined: 18 Sep 2011, 00:46
Ja ću se složiti glede Terminatora 2. To je remek-djelo, tako bi svaki akcijski film trebao izgledati.Herp » wrote:Eo i ja ću nešto nabrojati, prilično sigurna u to da se uglavnom nitko neće složiti sa mnom
Jedan od najljepših filmova ikad mi je Interstate 60: Episodes of the road.
Nezaboravni filmovi koje također obožavam:
Terminator II
Hackers
The last boyscout (Prljavi igraju prljavo)
XIIIth Warrior
Shoot 'em up
Cliffhanger
Sjetit ću se još nekih možda.
I, ne bih li zatrolala do kraja, moram dodati kako su mi American beauty i Pulp fiction, primjerice, apsolutno grozni.
Biti i mniti svemiropolisno
- Herp
- Nikki Gauda
- Posts: 2239
- Joined: 18 Sep 2011, 22:42
Eh, da, Totalni opoziv sam zaboravilaJPK » wrote: Paranoična atmosfera, je li Deckard replikant...
Meni je poprilično.
Natural born killers isto, prekrasan film. Samo mi nije jasno po čemu je mindfuck.
It's always darkest just before the dawn so stay awake with me, let's prove them wrong
- dimnjak
- Posts: 2430
- Joined: 17 Sep 2011, 23:24
narocito terminator 2. obozavam gaHerp » wrote:Eo i ja ću nešto nabrojati, prilično sigurna u to da se uglavnom nitko neće složiti sa mnom
Jedan od najljepših filmova ikad mi je Interstate 60: Episodes of the road.
Nezaboravni filmovi koje također obožavam:
Terminator II
Hackers
...
I, ne bih li zatrolala do kraja, moram dodati kako su mi American beauty i Pulp fiction, primjerice, apsolutno grozni.
a pulp fiction mi ide na zivce sam tak a tek kill bill :zbljiv:
natural born killers <3
mogu te prožvakati, al te moraju i ispljunuti
- Potjeh
- Posts: 1361
- Joined: 05 Oct 2011, 00:00
Jedan od najimpresivnijih filmova s obzirom na trošak. Film je snimljen za nešto manje od 500.000 dolara. Djelo je entuzijasta. Vrijedi gledanja:
http://en.wikipedia.org/wiki/Monsters_(2010_film)
http://en.wikipedia.org/wiki/Monsters_(2010_film)
- Potjeh
- Posts: 1361
- Joined: 05 Oct 2011, 00:00
Jedan od najimpresivnijh filmova u domeni vizualnog doživljaja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hero_(2002_film)
http://en.wikipedia.org/wiki/Hero_(2002_film)
- nina williams
- Posts: 2961
- Joined: 13 Oct 2011, 18:01
- Has thanked: 1 time
Prohujalo s vihorom/Zameo ih vjetar, Ko to tamo peva i ovaj što sad ide na HRT2-Bilo jednom na Divljem zapadu, .dimnjak » wrote:koji ste film najvise puta pogledali?
Gremlini i Gooniesi.dimnjak » wrote:koji vam je najdrazi film iz djetinjstva?
Ne znam. Vjerojatno neki crtić. Od filmova vjerojatno neki od Rockyja, Ramboa i slično, brat je birao filmove, a ja crtiće.dimnjak » wrote:koji vam je bio prvi film kojeg ste pogledali u kinu. ikad?
Deveta vrata, bez konkurencije. Ja inače ne izlazim iz kina, al ovo je bilo predosadno. S vremenom je, nekim čudnim putovima, naslov filma postao eufemizam za 'ajmo se jebat' kod dragovića i mene.dimnjak » wrote:koji vam je najdostadniji?
Nisam ljubitelj određenog žanra, pa...dragi su mi Leon, Full monty, svi Alieni, ona tri s početka priče, većina Tarantinovih i Almodovarovih, Maratonci trče počasni krug i sve od braće Marx. Potonji su (za moj ukus) mogli u dvije minute nagurat više humora i pameti nego što drugi uspiju u karijeri.dimnjak » wrote:najbolji triler, SF, komedija, drama, rimejk...etc etc
- slafko
- Posts: 623
- Joined: 19 Oct 2011, 08:57
Najviše puta pogledao: Najvjerojatnije jedan od ova tri: Odiseja 2001, Terminator 2, Return of the Jedi.
Najdraži film iz djetinjstva: Vuk samotnjak.
Prvi film pogledan u kinu: The Cannonball Run, kino "Bratstvo" u Dubravi.
Najdosadniji film: American Beauty. Uspio sam ga pogledati do kraja samo zato jer je gospodična s kojom sam ga gledao bila opčinjena filmom, ali i predmetom mojih tadašnjih želja i nadanja. Mena Suvari je također pomogla, no ne dovoljno. Stvar je ispala toliko debilnom i napornom da mi uopće nije bilo do barenja s gospodičnom nakon kina. A imala je full dobre karopušne ćube i opaku četvorku. Totalno smeće od filma.
Od novijih filmova su mi jako dragi Kuća letećih bodeža, Tigar i zmaj, Lost in translation i Wall-E. Ako nemam ništa za gledati, a izležava mi se u krevetu, velike su šanse da bum išao gledati jedan od ova četiri filma. Valjda mi pašu te tužne ljubavne priče. Starim.
Najdraži film iz djetinjstva: Vuk samotnjak.
Prvi film pogledan u kinu: The Cannonball Run, kino "Bratstvo" u Dubravi.
Najdosadniji film: American Beauty. Uspio sam ga pogledati do kraja samo zato jer je gospodična s kojom sam ga gledao bila opčinjena filmom, ali i predmetom mojih tadašnjih želja i nadanja. Mena Suvari je također pomogla, no ne dovoljno. Stvar je ispala toliko debilnom i napornom da mi uopće nije bilo do barenja s gospodičnom nakon kina. A imala je full dobre karopušne ćube i opaku četvorku. Totalno smeće od filma.
Od novijih filmova su mi jako dragi Kuća letećih bodeža, Tigar i zmaj, Lost in translation i Wall-E. Ako nemam ništa za gledati, a izležava mi se u krevetu, velike su šanse da bum išao gledati jedan od ova četiri filma. Valjda mi pašu te tužne ljubavne priče. Starim.
When I came to Spain and I saw people partying I thought to myself: What the fuck!?
- Ze.
- Posts: 1098
- Joined: 17 Sep 2011, 21:26
Dobro izgleda, priznajem, samo malo (meni) dosadnjikav.Potjeh » wrote:Jedan od najimpresivnijih filmova s obzirom na trošak. Film je snimljen za nešto manje od 500.000 dolara. Djelo je entuzijasta. Vrijedi gledanja:
http://en.wikipedia.org/wiki/Monsters_(2010_film)
- Ze.
- Posts: 1098
- Joined: 17 Sep 2011, 21:26
Kad smo već kod toga, baci oko na ovo:Potjeh » wrote:Jedan od najimpresivnijh filmova u domeni vizualnog doživljaja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hero_(2002_film)
http://www.imdb.com/title/tt0460791/
- slafko
- Posts: 623
- Joined: 19 Oct 2011, 08:57
Odličan film. Daleko premalo Zhang Ziyi za moj ukus, ali i dalje jedan od kvalitetnijih filmova.Potjeh » wrote:Jedan od najimpresivnijh filmova u domeni vizualnog doživljaja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hero_(2002_film)
Ovaj mi se također svidio: http://www.imdb.com/title/tt0465676/
Kinezi stvarno rade odlične stvari.
When I came to Spain and I saw people partying I thought to myself: What the fuck!?
- Beau
- Posts: 7172
- Joined: 28 Sep 2011, 10:43
Sviđa mi se Melodina lista filmova.
I dodala bih:
Djeca raja (je li gledao tko? remek-djelo od filma)
Under the law - najdraži film ikad
Ljeto kad je ubijao Sam
Big Lebowski (i sve od braće)
I tvoju mamu također
I cijeli Pedro
I dodala bih:
Djeca raja (je li gledao tko? remek-djelo od filma)
Under the law - najdraži film ikad
Ljeto kad je ubijao Sam
Big Lebowski (i sve od braće)
I tvoju mamu također
I cijeli Pedro
- Ze.
- Posts: 1098
- Joined: 17 Sep 2011, 21:26
Najviše pogledan - LOTRdimnjak » wrote:eto, da i tu malo popricamo
koji ste film najvise puta pogledali?
koji vam je najdrazi film iz djetinjstva?
koji vam je bio prvi film kojeg ste pogledali u kinu. ikad?
koji vam je najdostadniji?
najbolji triler, SF, komedija, drama, rimejk...etc etc
Najdraži iz djetinjstva - LOTR (animirani)
Prvi iz kina - Mad Max 3 (ili nešto drugo, ovog se prvog sjećam)
Najdosadniji - jao, brate, ima ih i previše. Prvi na kojeg sam se išetao iz kina je bio Gosford Park
Najbolji - to sam već napisao i u nekom postu prije, ali:
Triler - Seven
SF - Starship Troopers (upitno, ali ga uvijek rado gledam).
Komedija - Glup i Gluplji
Drama - pokušavam ih zaboraviti, ekšli, ali dobar mi je bio u zadnje vrijeme The Reader.
Ratni - Platoon
Mindfuck (ne znam kako bi ga drugačije nazvao) - Brazil
Ima toga masa, ustvari.
- Stitch
- Head Honcho
- Posts: 16389
- Joined: 17 Sep 2011, 23:06
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 31 times
- Gender:
- Contact:
Mene su ti kineski baletni počeli živcirati. I općenito stilizirani filmovi.slf » wrote:Od novijih filmova su mi jako dragi Kuća letećih bodeža, Tigar i zmaj (...)
Potpisi su za budale.
- slafko
- Posts: 623
- Joined: 19 Oct 2011, 08:57
Starship Troopers je prekul film. Paul Verhoeven ili je vidovit ili jako dobro kuži način na koji naše društvo funkcionira. Možda oboje.
Od (anti)ratnih filmova mi je daleko najdraži Full Metal Jacket. Veliki sam fan Kubrickovog perfekcionizma i sarkazma. Odmah iza FMJ dolaze Apocalypse Now i Platoon. Za komedije... Također stare stvari tipa Airplane!, Naked Gun, Moving (Richard Pryor je car), Last Boy Scout.
Od (anti)ratnih filmova mi je daleko najdraži Full Metal Jacket. Veliki sam fan Kubrickovog perfekcionizma i sarkazma. Odmah iza FMJ dolaze Apocalypse Now i Platoon. Za komedije... Također stare stvari tipa Airplane!, Naked Gun, Moving (Richard Pryor je car), Last Boy Scout.
When I came to Spain and I saw people partying I thought to myself: What the fuck!?
- slafko
- Posts: 623
- Joined: 19 Oct 2011, 08:57
Meni se upravo to sviđa. Dođe mi kao jako dobra i potrebna pauza od holivudskog načina snimanja filmova.Hekatonhir » wrote: Mene su ti kineski baletni počeli živcirati. I općenito stilizirani filmovi.
When I came to Spain and I saw people partying I thought to myself: What the fuck!?
- Ze.
- Posts: 1098
- Joined: 17 Sep 2011, 21:26
Odlična kritika društva. Beverly Hills meets...erm...Starcraft? Zerg FTW...slf » wrote:Starship Troopers je prekul film. Paul Verhoeven ili je vidovit ili jako dobro kuži način na koji naše društvo funkcionira. Možda oboje.
Od (anti)ratnih filmova mi je daleko najdraži Full Metal Jacket. Veliki sam fan Kubrickovog perfekcionizma i sarkazma. Odmah iza FMJ dolaze Apocalypse Now i Platoon. Za komedije... Također stare stvari tipa Airplane!, Naked Gun, Moving (Richard Pryor je car), Last Boy Scout.
Znam da u originalu nije satiričan, ali film mi je prejeben.
Taj i takav Airplane! planiram pogledat (ponovno) već pun kufer, stoji na disku...
Se tko sjeća ovog? - http://www.imdb.com/title/tt0079820/