schmokljan » wrote:
Druge nam nema. Kao što onomad pesnik reče:
Pravoslavke - radodajke,
Katoličke - suhe pičke!
kak ste sam prosti, mladi gospon!!!
fujkač!!!
schmokljan » wrote:
Druge nam nema. Kao što onomad pesnik reče:
Pravoslavke - radodajke,
Katoličke - suhe pičke!
E, nisam ja, nisam ja! Sta, nisam ja? Reci jesam, ja sam, vaki sam, naki sam. Najgori sam.schmokljan » wrote:
Nisam ja,....
Podsjetio si me sad na onaj vic kad je siptar pitao tamo neku:schmokljan » wrote:Znao sam da ima nešto popovsko u tebi.
Dlja. Ljosa sam skrljoz. Njema (bok Hroboatos) nista aljbanjskog u meni.Lord Byron » wrote: Ne ide ti tebi taj aljbanski, jeljda?
Pa mislim da ni Crkva ne bi bila jako ljuta kad bi to pravo bilo takvo da nije pravo bez obveza. Drugim riječima problem je to što žena može iz bilo kojeg razloga bez ikakvog objašnjena zatražiti pobačaj i dobiti.Emericzy » wrote: Mislim da tu brkaš pravo na nešto i normalnost tog nečega. Koliko sam ja mogao vidjeti, nitko se ne zalaže za to da pobačaj bude normalan. Pobačaj stvarno nije normalan nikome normalnom. Ali, određene grupe ljudi (većina građanstva u zapadnom svijetu, uključujući tu i katoličke zemlje) misle da žena na tu nenormalnu proceduru treba imati pravo.
Wow, ovo su mi noviteti - mislim, da Crkva smatra djecu začetu silovanjem manje vrijednom, odnosno da njihov pobačaj ne smartra ubojstvom, ili pak da majku smatra važnijom od djeteta (pa bi, kao, dozvolila pobačaj u trudnoći koja je rizična za majku).OliverZG » wrote:
Taj sam čula za Dalmatince. Za Albance je: - Koje školjke vole Albanci? - Srednjoškoljke.Aristocat » wrote:
Podsjetio si me sad na onaj vic kad je siptar pitao tamo neku:
"Mala, ima li nesto aljbansko u tebi?"
"Nema." - odgovara mala.
"A da li bi voljela da ima?"
Crkva se zalaže za nepovredivost života od začeća do smrti. Oplođenu jajnu stanicu smatra osobom koja ima jednaka prava i njen je život jednako svet kao i život postojećeg čovjeka.OliverZG » wrote: Čisto sumnjam da ukoliko bi bio dozvoljen pobačaj u slučaju silovanja i opasnosti po zdravlje majke Crkva nešto posebno protestirala.
Što će reći, Crkva smatra da je žena načelno glupa i ne može, brate, sama odlučiti o važnim stvarima. Ima tko da misli za nju. Evo, mogla bi Crkva.OliverZG » wrote:Pa mislim da ni Crkva ne bi bila jako ljuta kad bi to pravo bilo takvo da nije pravo bez obveza. Drugim riječima problem je to što žena može iz bilo kojeg razloga bez ikakvog objašnjena zatražiti pobačaj i dobiti.
Da, širom zapadnog svijeta žene pobacuju žensku djecu. To je stvarno jedan od većih problema. http://www.geohive.com/earth/pop_gender.aspxProblem može biti zato što nosi curicu,
Pa ne, jednako popizdim i na knjižare u kojima se moraš probiti kroz plišane hamburgere, flomastere, tekice, blokiće, bojice, trokute, knjige o dijetama, kuharice, tkanja života, brošure redkarpet selebritija i slično, da dođeš do nekakve knjige.JPK » wrote: Promašila si poantu, hoću reći da ti je reakcija puno prežestoka i osuđujuća za nekoga tko samo misli da to nije sofisticirana erotika ili erotika po njegovom ukusu. Očito se radi o nečem drugom.
Crkva smatra da su to nevina dječica i nemaš tu šta odlučiti o važnim stvarima, ne možeš abortirati kao ni raščerečiti trogodišnjaka.Emericzy » wrote: Što će reći, Crkva smatra da je žena načelno glupa i ne može, brate, sama odlučiti o važnim stvarima. Ima tko da misli za nju. Evo, mogla bi Crkva.
Ja mislim da bi žene trebale trčati do krstionice čim test poplavi.kuki » wrote: Crkva smatra da su to nevina dječica i nemaš tu šta odlučiti o važnim stvarima, ne možeš abortirati kao ni raščerečiti trogodišnjaka.
Bilo bi zbilja odurno da ne promijene svoje shvaćanje života, a prihvate abortus.
Ma nisi ti odvratan, jedino možda nepotrebno pakosan.Lastan » wrote:
Meni je inače genijalan slučaj žene koja je nakon umjetne oplodnje nosila osmorke. I nije bilo šanse da ih iznese.
I poslušala je svećenički savjet, odbila selektivni abortus, i tako pobacila sve.
I onda sam ja zloban i odvratan kad kažem da se nije ni zaslužila razmnožiti.
Jadnica... Mili boze, tuge velike. Tuge u tom zivom bicu sto se bori da ostvari jedini dati smisao zivota na zemlji, i tuge sto se od neznanja, nemoci, necega prepusta drugome da je vodi...Lastan » wrote:
Meni je inače genijalan slučaj žene koja je nakon umjetne oplodnje nosila osmorke. I nije bilo šanse da ih iznese.
I poslušala je svećenički savjet, odbila selektivni abortus, i tako pobacila sve.
I onda sam ja zloban i odvratan kad kažem da se nije ni zaslužila razmnožiti.
Kako ne?Nikolajevna » wrote:Ma nisi ti odvratan, jedino možda nepotrebno pakosan.
Zašto? Zato što po prijašnjim tvojim postovima već znamo da ti puca prsluk (hihi, puca prsluk ) za osam embrija, dakle nema govora o nekakvom pravedničkom gnjevu.
Nije njoj bio ugrožen život. Ona ih je spontano sve pobacila.Ženi je ugrožen život i vjerojatno će umrijeti ako pokuša poroditi svu djecu, mora pobaciti neke od njih. Vjernica je i normalno da se u ovoj, za nju užasnoj situaciji, obraća svećeniku. Vrlo vjerojatno - malo sama a malo uz prihvaćanje njegovih savjeta (zato ga je i pitala pobogu), odlučuje da ne može birati između njih, jednostavno ne može..
Ključan. Očito.A u kakvom je psihičkom stanju i koliko je svećenik (ili bilo koja osoba od povjerenja) u tom trenu imao utjecaj na nju, možemo samo nagađati.
Recimo da sam katolik i da vjerujem da je svaki taj embrij puno ljudsko biće.Ali ti znaš da se ona nije zaslužila razmnožavati jer ti si bog racionalnosti.
Ne bih rekao da je to bolja usporedba, osim ako bi sama majka bila čamac (dakle, ne može izbaciti sebe ni ako to želi).Lord Byron » wrote:Prispodoba o požaru je posve promašena. Primjereno bi bilo govoriti o čamcu za spašavanje koji može izdržati troje djece, za čiji spas majka treba baciti preostalo petoro u more.
Ne, na svijet je gledala svećenikovim očima. Prije toga je uredno išla na umjetnu oplodnju i svašta nešto.Uzimanje prava na olaku procjenu tko zaslužuje razmnožavanje a tko ne, beskrajno je oholo - pogotovo kad se svodi na osuđivanje nekoga zbog gledanja na svijet svojim, umjesto tvojim očima.
Tebi je nezamislivo da netko ide na umjetnu oplodnju, a svaku vrstu pobačaja i dalje gleda kao ubojstvo?Lastan » wrote: Ne, na svijet je gledala svećenikovim očima. Prije toga je uredno išla na umjetnu oplodnju i svašta nešto.
Imali smo na drugom forumu jednu vjeroučiteljicu koja bi pravomoćno osuđenom pedofilu ostavila svoje dijete na čuvanje samo zato što je svećenik i ona je “sigurna da je nevin”. Srećom, ona će vjerojatno umrijeti nevina.Nikolajevna » wrote:Lastane, ti meni u cijelom postu objašnjavaš koliko je to krivo. Znam ja to, ali i dalje mislim da ta žena može biti dobra i brižna majka usprkos drugačijem shvaćanju autoriteta od tebe.
Ne. Iako mi je jasno zašto si tako zaključila.Osim toga, gledaj sad ovo; ti ne osuđuješ abortus jer embrije ne smatraš djecom, a u ovom slučaju osuđuješ ženu koja nije spasila "djecu” koju je spasiti mogla. Dakle, embriji koji se abortiraju nisu djeca a embriji koji se spontano pobace su djeca.
A, ne. Nisam rekao da joj treba zabraniti razmnožavanje.Jer ti si, u prvom postu, zaključio da ženi koja je iz nekih svojih pobuda dopustila da spontano pobaci sve embrije, treba zabraniti razmnožavanje.
Nije ako pažljivije čitaš.Ali je sasvim u redu kad neke žene pobace… iz nekih drugih pobuda u koje nisu umješani tebi mrski svećenici. Spetljano je to sve.