Koji su vam portali dobri za reklamiranje turističkih objekata? Je li to Booking, TripAdvisor ili naša Apartmanija, za koju kažu da je "lider ponude i potražnje privatnog smještaja u Hrvatskoj"?
Koliko godišnje trošite na promidžbu? Znate kako se veli, pola novca uloženog u reklamu ustvari ste bacili, no problem je u tome što nikad ne možete biti sigurni koju ste polovinu tog iznosa korisno potrošili.
Što savjetujete novacima u tome? Pišite, lijepite linkove, dobro će nam doći svaka informacija.
Gdje se reklamirate?
Bravo za temu tek je sad vidjeh
Ja osobno radim sa booking.com jer je najjaca u smislu prodajnih kanala, tj drzi najveci udio trzista, sto se tice tripadvisora mislim da je to dio jedne velike grupacije turistickih agencija umrezenih u jednu veliku logistiku kao sto je Expedia, ali po mome skromnom misljenju jos uvijek nisu pandan booking.com-u.
Inace, one ne rade po principu da placas za oglasavanje, vec rade uz proviziju po prodanom smjestaju. Booking.com uzima od 15 do 30%, ovisno o zelji vlasnika smjetaja, Expedia uzima fiksno 20%.
Agencije koje su se nudile smjestajnim jedinicama kao apartmani, hoteli i sl. na principu placenog oglasa su uglavnom propali ili su ih Tripadvisor i Trivago kupili a koje je sve u konacnici preuzela Expedia.
Ja radim s booking.com-om i Expedijom, a prije 3 godine sam uplatio jednoj manjoj agenciji placeni oglas za svoje jedinice oko 500 € za godinu dana i nisam dobio ni jedan jedini upit, pa sam tada rekao da takve opcije vise ne dolaze u obzir.
Sto se tice Airbnb, to je isto jedan ogroman trzisni potencijal, ali ja ga osobno ne volim, jer mi izgleda kao da se trazi i nudi jeftiniji smjestaj, ne podcjenjujuci nikoga.
Sto se tice nasih agencija, svakako je Apartmanija dosta visoko pozicionirana, ali sam cuo podatak da je Adriagate presla u vodstvo i da je sada vodeca. Ne znam je li to tocno, ali mislim da su njihova trzista uglavnom istocna europa.
Ja osobno radim sa booking.com jer je najjaca u smislu prodajnih kanala, tj drzi najveci udio trzista, sto se tice tripadvisora mislim da je to dio jedne velike grupacije turistickih agencija umrezenih u jednu veliku logistiku kao sto je Expedia, ali po mome skromnom misljenju jos uvijek nisu pandan booking.com-u.
Inace, one ne rade po principu da placas za oglasavanje, vec rade uz proviziju po prodanom smjestaju. Booking.com uzima od 15 do 30%, ovisno o zelji vlasnika smjetaja, Expedia uzima fiksno 20%.
Agencije koje su se nudile smjestajnim jedinicama kao apartmani, hoteli i sl. na principu placenog oglasa su uglavnom propali ili su ih Tripadvisor i Trivago kupili a koje je sve u konacnici preuzela Expedia.
Ja radim s booking.com-om i Expedijom, a prije 3 godine sam uplatio jednoj manjoj agenciji placeni oglas za svoje jedinice oko 500 € za godinu dana i nisam dobio ni jedan jedini upit, pa sam tada rekao da takve opcije vise ne dolaze u obzir.
Sto se tice Airbnb, to je isto jedan ogroman trzisni potencijal, ali ja ga osobno ne volim, jer mi izgleda kao da se trazi i nudi jeftiniji smjestaj, ne podcjenjujuci nikoga.
Sto se tice nasih agencija, svakako je Apartmanija dosta visoko pozicionirana, ali sam cuo podatak da je Adriagate presla u vodstvo i da je sada vodeca. Ne znam je li to tocno, ali mislim da su njihova trzista uglavnom istocna europa.
U pravu si. Zelio sam, ali se nisam mogao sjetiti naziva, ali sam sada kopao po starim mejlovima i pronasao sam. Sunny Rentals http://www.sunny-rentals.co.uk/
- Stitch
- Head Honcho
- Posts: 16389
- Joined: 17 Sep 2011, 23:06
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 31 times
- Gender:
- Contact:
Stranica MegaBooker ima nešto stariji popis najrelevantnijih turističkih portala, ali korisnici u komentarima vele da je dobar. Tvrde i da su savjeti u tekstu korisni, zato ga i navodim. Tu su, među inim, Airbnb, Booking.com, Flipkey & HolidayLettings, Housetrip, Expedia...
Potpisi su za budale.