Iznajmljivači

Za odmor iz snova

Moderators: miky0, Nukac

User avatar
aaston
Posts: 500
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Re: Iznajmljivači

Post by aaston » 23 Mar 2017, 09:43

miky0 wrote:
22 Mar 2017, 15:48
Zar nije bilo rijeci da uplate legalno jedino smiju sjesti na ziro?
I za žiro imaš karticu, ako imaš visu onda sjedne na taj račun. Da li je još visa uvjet trebalo bi provjeriti.
Do sada nisam primao uplate od gostiju preko paypala ali jesam manju cifru za nešto drugo. Novac nisam podigao nego ga potrošio preko paypala tako da ga nisam skidao na račun. Npr. ulaznice Gardalanda možeš platiti paypalom.

Opet, ako i uneseš sasvim neki drugi račun, lako s tog računa uplatiš na žiro. Valjda je i to u redu s obzirom da nisi ništa zamračio?



User avatar
miky0
ST Leader
Posts: 10688
Joined: 29 Sep 2012, 09:38

Post by miky0 » 23 Mar 2017, 10:05

aaston wrote:
23 Mar 2017, 09:43
I za žiro imaš karticu, ako imaš visu onda sjedne na taj račun. Da li je još visa uvjet trebalo bi provjeriti.
Do sada nisam primao uplate od gostiju preko paypala ali jesam manju cifru za nešto drugo. Novac nisam podigao nego ga potrošio preko paypala tako da ga nisam skidao na račun. Npr. ulaznice Gardalanda možeš platiti paypalom.

Opet, ako i uneseš sasvim neki drugi račun, lako s tog računa uplatiš na žiro. Valjda je i to u redu s obzirom da nisi ništa zamračio?
Tnx :top:

A vajda si u pravu to s paypalom i zircem, to cemo ostavit za neku slijedecu (ne)priliku :)



thinkpink41
Posts: 126
Joined: 22 Feb 2017, 13:48

Post by thinkpink41 » 31 Mar 2017, 20:07

ljudi da li mi sad postajemo obveznici fiskalizacije? malo mi se zamračilo kad sam naišla na članak o tome danas :zubo:



rijeka53
Posts: 8
Joined: 28 Mar 2017, 20:12

Post by rijeka53 » 31 Mar 2017, 21:57

... pa stavi taj link da vidimo o cemu se radi



User avatar
Tyrion Lannister
Posts: 891
Joined: 22 Feb 2017, 09:15

Post by Tyrion Lannister » 09 Apr 2017, 11:49

Molim brzi odgovor.
Rezervirao smještaj na Bookingu u RH.
Booking kaže u rezervaciji: Total price xxx euro. You will pay the hotel in the hotel’s local currency (HRK) at the exchange rate on day of payment.You will be charged a prepayment of 30% of the total price after reservation and a further 20% of the total price within 1 day before arrival.
Žena me slala poruku na Viber da platim 30% rezervacije. Zvala danas u nedjelju jer se nisam javio na poruku! WTH?

Kako to ide? Ja platim posebno ženi ili Booking meni autorizira 30% smještaja s moje kreditne kartice?

Hvala na odgovoru.


Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.

User avatar
aaston
Posts: 500
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 09 Apr 2017, 15:12

Pogledaj šta piše. Ako piše da booking vrši naplatu rezervacije u ime smještaja onda ne treba platiti ništa. Ali sa većinom booking radi tako da sami moraju tražiti gosta da im plati polog i vjerojatno je to i ovdje slučaj (inače ne bi tražila).
Iznajmljujem preko bookinga i sada mi on vrši cijelu naplatu, ali do nedavno sam i ja morao tražiti sam nekakav polog kao garanciju dolaska. Neki bi platili, neki bi pobjegli misleći vjerojatno da ih želim pokrasti.
Nazovi tu ženu i vidi s njom direktno. Treba vidjeti ako si dao broj kartice, da li taj broj ostaje samo bookingu ili ga se proslijedi smještaju. Da li smještaj prima kartice ili samo keš?



User avatar
Tyrion Lannister
Posts: 891
Joined: 22 Feb 2017, 09:15

Post by Tyrion Lannister » 09 Apr 2017, 15:41

Moli uplatu na svoj račun 30% sredstava, a kaže da njoj booking ne daje ništa.


Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.

User avatar
aaston
Posts: 500
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 09 Apr 2017, 17:38

I to je tako. Kada dođeš platiti ćeš ostatak a od toga će ona bookingu uplatiti na račun proviziju i kasnije pdv na tu proviziju državi (ako radi po zakonu). Možeš nazvati booking poslovnicu u ZG i provjeriti ako joj ne vjeruješ.



User avatar
nvnk
Posts: 1959
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 10 Apr 2017, 09:27

Ili, još bolje, nazovi svoju banku pa vidi je li ti s kartice koju si dao kao garanciju skinuto tih 30% ili ne.

Obično kad nema mogućnosti skidanja s kartice, to jasno i piše (tj. prilikom rezervacije ti uopće ne traže broj kartice) i obrnuto - ako ti traže broj kartice, tada mogu s nje skinut, a najčešće i skidaju ako ti kažu da imaš prepayment.



User avatar
natha
Posts: 72
Joined: 22 Feb 2017, 11:32

Post by natha » 10 Apr 2017, 23:26

Tyrion Lannister wrote:
09 Apr 2017, 11:49
Molim brzi odgovor.
Rezervirao smještaj na Bookingu u RH.
Booking kaže u rezervaciji: Total price xxx euro. You will pay the hotel in the hotel’s local currency (HRK) at the exchange rate on day of payment.You will be charged a prepayment of 30% of the total price after reservation and a further 20% of the total price within 1 day before arrival.
Žena me slala poruku na Viber da platim 30% rezervacije. Zvala danas u nedjelju jer se nisam javio na poruku! WTH?

Kako to ide? Ja platim posebno ženi ili Booking meni autorizira 30% smještaja s moje kreditne kartice?

Hvala na odgovoru.
booking ovdje ne vrsi nikakvu financijsku transakciju. ti i zena to rjesavate. ona trazi akontaciju kako bi se osigurala od tvog nedolaska



User avatar
nvnk
Posts: 1959
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 11 Apr 2017, 08:45

natha wrote:
10 Apr 2017, 23:26
booking ovdje ne vrsi nikakvu financijsku transakciju. ti i zena to rjesavate. ona trazi akontaciju kako bi se osigurala od tvog nedolaska
Tako je, to nije sporno. Pitanje je samo načina na koji se ta transakcija ima izvršiti. Toma je očekivao skidanje s kartice, a ne zivkanje i traženje izravnog plaćanja prek bankovnog računa.

Dakle, radi se o tome koji je od ta dva načina njemu bio najavljivan kod Bookinga kao posrednika tijekom procesua rezerviranja.



User avatar
miky0
ST Leader
Posts: 10688
Joined: 29 Sep 2012, 09:38

Post by miky0 » 11 Apr 2017, 08:45

Koliko je opasno sljedece:

Dati sve potrebne podatke od IBANa, imena i prezimena, privatne adrese, bankine adrese liku koji zeli uplatiti za smjestaj?

Da objasnim, prije 2 dana mi je dosao upit za smjestaj od 4.05.-30.05. a kako nisam imao na raspolaganju toliko dugo dana, ponudio sam mu smjestaj do 18.05....i danas mi dodje nj mail da on pristaje i da mu posaljem te podatke. Ali uz taj mail je doslo gmailovo upozorenje kako je inace adrese s tog maila zavrsavaju u spam.

Inace naravno da sam mnogima koji su mi poslali upite slicnog sadrzaja dao trazene podatke da izvrse placanja, ali mozda je ovdje situacija drugacija?

I ovo je dio maila kojeg mi je poslao:
Thanks for your mail we really do appreciate your kind reply,Am a Professional Psychiatrists and my wife is a business woman from Paris. We are Okay with the price for the accommodation my wife and I met in Manchester 3 years and ever since then she had never left my side,am very glad to announce to you that my wife is 4 weeks pregnant i hope we don't have to pay anything for that when we arrived funny.


We will be sending the payment before we arrive so you can confirm our stay in your property before we arrived,The payment will be sent by Deutsche Bank Check its will be cleared in your bank in couple of days.
For the payment to sent to you we will require your name and also address in the manner below.
Sto bi vi?



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 5272
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Been thanked: 1 time

Post by Nukac » 11 Apr 2017, 08:55

Hm, mail zvuči kao da ga je pisalo 10 godišnje djete, a ne Professional Psychiatrists.
Meni to izgleda kao navlakuša.



User avatar
miky0
ST Leader
Posts: 10688
Joined: 29 Sep 2012, 09:38

Post by miky0 » 11 Apr 2017, 09:00

Nukac wrote:
11 Apr 2017, 08:55
Hm, mail zvuči kao da ga je pisalo 10 godišnje djete, a ne Professional Psychiatrists.
Meni to izgleda kao navlakuša.
I meni, on je navodni njemac, ali mi nije jasno koji kuki mene zanima di je, kad je i prije koliko upozna svoju zenu. Mislim se, tko salje takve mailove??

A opet mi je zao propuatit sansu za dobru rezervaciju.

Kakve posljedice mogu imat ako je prevara a on ima sve moje podatke?



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 5272
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Been thanked: 1 time

Post by Nukac » 11 Apr 2017, 09:07

E to ti ne bih znao reć.



User avatar
natha
Posts: 72
Joined: 22 Feb 2017, 11:32

Post by natha » 11 Apr 2017, 15:28

Vjerujem da je navlakusa. Al za sada mozda i ne mora biti navlakusa...al kad ti za par dana tip veli da je uplatio i onda za još par da je ženi pozlilo i moli te bar pola iznosa nazad...eeee tad pamet u glavu jer moguće je da novac ne možeš dignuti il nešto tako...znači ako mu ne saljes ništa nazad, ne vidim šta on može s tim podacima.
Last edited by natha on 11 Apr 2017, 15:28, edited 1 time in total.



User avatar
natha
Posts: 72
Joined: 22 Feb 2017, 11:32

Post by natha » 11 Apr 2017, 15:39

nvnk wrote:
Toma je očekivao skidanje s kartice, a ne zivkanje i traženje izravnog plaćanja prek bankovnog računa.

Dakle, radi se o tome koji je od ta dva načina njemu bio najavljivan kod Bookinga kao posrednika tijekom procesua rezerviranja.
Jasno mi je. Znam kako Booking radi u Hrvatskoj. Iznajmljivači imaju dvije opcije: plaćanje ide preko Bookinga il direktno iznajmljivacu. Kad se plaća privatnom iznajmljivaču, rijetki su oni koji imaju mogućnost karticne uplate i zato žena traži uplatu akontacije na racun.

Tomi je rečeno da će platiti objektu na licu mjesta. Možda mu glede akontacije nije baš jasno specifiramo da i to plaća objektu. Al poanta je da u Hrvatskoj kada Booking ne obavlja cjelokupnu financijsku transakciju tada ne prima ni akontaciju.





Last edited by natha on 11 Apr 2017, 15:39, edited 2 times in total.



User avatar
nvnk
Posts: 1959
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 11 Apr 2017, 15:42

Zato ja uvijek na Bookingu imam uključen engleski jezik. Na njemu je sve izvorno napisano i jasno, a ostalo su prijevodi koji u slučaju hrvatskog znaju biti nemušti, neprecizni i zbunjujući.



User avatar
natha
Posts: 72
Joined: 22 Feb 2017, 11:32

Post by natha » 11 Apr 2017, 15:50

nvnk wrote:Zato ja uvijek na Bookingu imam uključen engleski jezik. Na njemu je sve izvorno napisano i jasno, a ostalo su prijevodi koji u slučaju hrvatskog znaju biti nemušti, neprecizni i zbunjujući.
Tocno



User avatar
miky0
ST Leader
Posts: 10688
Joined: 29 Sep 2012, 09:38

Post by miky0 » 11 Apr 2017, 16:12

natha wrote:
11 Apr 2017, 15:28
Vjerujem da je navlakusa. Al za sada mozda i ne mora biti navlakusa...al kad ti za par dana tip veli da je uplatio i onda za još par da je ženi pozlilo i moli te bar pola iznosa nazad...eeee tad pamet u glavu jer moguće je da novac ne možeš dignuti il nešto tako...znači ako mu ne saljes ništa nazad, ne vidim šta on može s tim podacima.
Poslao sam mu podatke, pa cemo sada vidit :ne zna:



User avatar
miky0
ST Leader
Posts: 10688
Joined: 29 Sep 2012, 09:38

Post by miky0 » 11 Apr 2017, 17:10

Poslao sam podatke, sad mi je poslao ovo:
Thanks for your mail and a very good morning to you and your family,we could have make the payment to you with our credit card but due to past expirence we have cancel our card for international transaction dont worry the payment will be cleared and converted to your bank in few days all you have to is get a negociation processing form from your bank fill and sign it and give it to your bank with the check the payment will be credited and converted to your account in few days.

For the details details please do email me back with the details below.

Your Name on the Deutsche Bank..
Your Address..
Your Mobile Phone Number..
Your Land phone..

Thanks..
A na proformi sam mu poslao sve podatke potrebne za uplatu :misli:



User avatar
nvnk
Posts: 1959
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 11 Apr 2017, 17:58

Kad dođe, ili će vas sve pobiti motornom pilom ili ćeš o njegovim brbljarijama kasnije knjigu moći napisati. :p



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 5272
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Been thanked: 1 time

Post by Nukac » 11 Apr 2017, 18:35

Meni je to cista navlakusa.
Goodmorning to you all u 5 popodne. A kao iz njemacke je.



User avatar
daria
Posts: 143
Joined: 24 Feb 2017, 00:24

Post by daria » 11 Apr 2017, 19:47

Jesi proguglao ime i mail adresu?



User avatar
natha
Posts: 72
Joined: 22 Feb 2017, 11:32

Post by natha » 11 Apr 2017, 20:16

Eto sad znaš da nije bio ozbiljan customer...nema potrebe više s njim komunicirat...nema tu ništa za tebe...zaboravi ga..


Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk