25 najboljih serija
- Quark
- Informatičar starog kova
- Posts: 1860
- Joined: 20 Oct 2015, 19:19
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Kao što je ugledna forumašica Alice in Mess primjetila trebalo bi napraviti i top lustu najboljih serija. U zadnje vrijeme serije debelo šišaju filmove kvalitetom pa je thread više nego opravdan.
Napomena: nemojmo se ograničiti samo na prekoatlantske
Napomena: nemojmo se ograničiti samo na prekoatlantske
TDK MA-XG najbolja kazeta na svitu.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
1. The crown
2. The big bang theory
3. Modern Family
4. Shameless
5. Secrets and lies
6. Suites
7. You rang milord
8. The last man on earth
9. Orange is the new black
10. Silicon valley
To su moji trenutni favoriti.
2. The big bang theory
3. Modern Family
4. Shameless
5. Secrets and lies
6. Suites
7. You rang milord
8. The last man on earth
9. Orange is the new black
10. Silicon valley
To su moji trenutni favoriti.
- Quark
- Informatičar starog kova
- Posts: 1860
- Joined: 20 Oct 2015, 19:19
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
1. Star Trek Voyager
2. Star Trek Deep Space 9
3. Star Trek The Next Generation
4. The Wire
5. Bron/Broen
6. Sons of Anarchy
7. Breaking Bad
8. Shameless
9. IT Crowd
10. Game of Thrones
2. Star Trek Deep Space 9
3. Star Trek The Next Generation
4. The Wire
5. Bron/Broen
6. Sons of Anarchy
7. Breaking Bad
8. Shameless
9. IT Crowd
10. Game of Thrones
TDK MA-XG najbolja kazeta na svitu.
- Donna Sole
- Posts: 3242
- Joined: 30 Sep 2011, 23:18
- Location: Virgin Valley
- Been thanked: 1 time
Digni na 25. I top film su 25.
I razdvojite serije od sitcoma.
Ne može na istoj listi bit Mućke i sinovi anarhije
I razdvojite serije od sitcoma.
Ne može na istoj listi bit Mućke i sinovi anarhije
kurvanjski avatar, a
- Stitch
- Head Honcho
- Posts: 16389
- Joined: 17 Sep 2011, 23:06
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 31 times
- Gender:
- Contact:
Ja bih ovo u dva dijela, prevencije radi. Da opet štogod ne zaboravim.
Na prvu loptu, uvrstio bih: Rescue Me (u nas: Vatreni dečki), Breaking Bad, originalni NCIS (s Gibbsom i društvom), Weeds, Housea, od naših Gruntovčane, Mejaše, Velo i Malo misto, Smogovce... To je deset.
Onda opet preko Vele bare: Sopranosi, Zona sumraka, Oz... Od britanskih svakako Monty Python's Flying Circus, Only Fools and Horses (u nas: Mućke) i Top Gear. Možda i Da, ministre - ili kako se to već zove, ima dva dijela. Tako bi ih bilo 18.
Preostalih sedam - volim taj broj - dopisat ću naknadno, kad malo razmislim.
Na prvu loptu, uvrstio bih: Rescue Me (u nas: Vatreni dečki), Breaking Bad, originalni NCIS (s Gibbsom i društvom), Weeds, Housea, od naših Gruntovčane, Mejaše, Velo i Malo misto, Smogovce... To je deset.
Onda opet preko Vele bare: Sopranosi, Zona sumraka, Oz... Od britanskih svakako Monty Python's Flying Circus, Only Fools and Horses (u nas: Mućke) i Top Gear. Možda i Da, ministre - ili kako se to već zove, ima dva dijela. Tako bi ih bilo 18.
Preostalih sedam - volim taj broj - dopisat ću naknadno, kad malo razmislim.
Potpisi su za budale.
- AliceInMess
- Posts: 670
- Joined: 22 Feb 2017, 18:13
- Location: Berkshire
- Been thanked: 1 time
Ugledna forumasica
1. Red Dwarf
2. Game of Thrones
3. Breaking Bad
4. Sense8
5. Orange is the New Black
6. Narcos
7. Smogovci
8. Seinfeld
9. Mucke
10. House
11. It's Always Sunny in Philadelphia
12. The Wire
13. Dexter
14. Star Trek TNG
15. The Simpsons
16. Twin Peaks
17. Ally McBeal
18. Doctor Who
19. Desperate Housewives
20. Black Mirror
21. Pride and Prejudice
22. Fargo
23. The X files
24. Supernatural
25. Sherlock
1. Red Dwarf
2. Game of Thrones
3. Breaking Bad
4. Sense8
5. Orange is the New Black
6. Narcos
7. Smogovci
8. Seinfeld
9. Mucke
10. House
11. It's Always Sunny in Philadelphia
12. The Wire
13. Dexter
14. Star Trek TNG
15. The Simpsons
16. Twin Peaks
17. Ally McBeal
18. Doctor Who
19. Desperate Housewives
20. Black Mirror
21. Pride and Prejudice
22. Fargo
23. The X files
24. Supernatural
25. Sherlock
Last edited by AliceInMess on 11 Mar 2017, 12:59, edited 2 times in total.
- Beau
- Posts: 7172
- Joined: 28 Sep 2011, 10:43
Zaobisao me sveopci trend gledanja serija, pa ce mi i top 5 biti tesko ispunit Ali, dakle:
1. Vatreni decki (hvala, stitch, sta si me podsjetio. Obozavala sam ih gledati)
2. House
3. Bolji zivot
4. Twin Peaks (prvih desetak epizoda je nesto najbolje ikad)
5. Sve bolnicke serije. To uvijek volim pogledati
1. Vatreni decki (hvala, stitch, sta si me podsjetio. Obozavala sam ih gledati)
2. House
3. Bolji zivot
4. Twin Peaks (prvih desetak epizoda je nesto najbolje ikad)
5. Sve bolnicke serije. To uvijek volim pogledati
- AliceInMess
- Posts: 670
- Joined: 22 Feb 2017, 18:13
- Location: Berkshire
- Been thanked: 1 time
- Stitch
- Head Honcho
- Posts: 16389
- Joined: 17 Sep 2011, 23:06
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 31 times
- Gender:
- Contact:
Hvala za Crvenog patuljka, Alice. Rekoh ja da trebam pričekati.
Sad mozgam jesu li stara Galactica i Blakeova sedmorka, serije koje sam kao dijete gledao, vrijedne uvrštenja na taj popis.
Sad mozgam jesu li stara Galactica i Blakeova sedmorka, serije koje sam kao dijete gledao, vrijedne uvrštenja na taj popis.
Potpisi su za budale.
- AliceInMess
- Posts: 670
- Joined: 22 Feb 2017, 18:13
- Location: Berkshire
- Been thanked: 1 time
Jao, ja sam kao klinka bila luda za onom Djevojcicom iz buducnosti. Htjela sam biti ona
- gđa Karambol
- Posts: 404
- Joined: 20 Jun 2013, 08:44
1. Jeevs and Wooster
2. Boston Legal
3. House
4. Vikinzi
5. The Affair
2. Boston Legal
3. House
4. Vikinzi
5. The Affair
25 ih je jako puno. Samo su prvih 5 zakon.
1. Mucke
2. Prosjaci i sinovi
3. Velo misto
4. Malo misto
5. Crna guja
6. Sledge Hamer
7. Lud zbunjen normalan
1. Mucke
2. Prosjaci i sinovi
3. Velo misto
4. Malo misto
5. Crna guja
6. Sledge Hamer
7. Lud zbunjen normalan
- Beau
- Posts: 7172
- Joined: 28 Sep 2011, 10:43
Vezano uz ove nase kultne serije, najdraza mi je Prosjaci i sinovi. Odlicna serija. Malo misto isto, Velo vec malo manje. Al nijednu od njih nisam pobozno pratila, vec na mahove, pa mi nije bilo fer uvrstavat ih.
Sto se Gruntovcana tice, u mojoj kuci to nitko nije mogao gledati, samo bi se nasekirali Ne znas jel vise od jadnog Dudeka, prokletog Cinobera ili onoga Presvetlog. Jedino je Regica bila normalna
I nisam jos upoznala Dalmatinca koji voli tu seriju. Ima li tu takvih, je li Dalmosi?
Ako cemo mecat i sitcome, Seinfeld je broj jedan na mojoj listi
Sto se Gruntovcana tice, u mojoj kuci to nitko nije mogao gledati, samo bi se nasekirali Ne znas jel vise od jadnog Dudeka, prokletog Cinobera ili onoga Presvetlog. Jedino je Regica bila normalna
I nisam jos upoznala Dalmatinca koji voli tu seriju. Ima li tu takvih, je li Dalmosi?
Ako cemo mecat i sitcome, Seinfeld je broj jedan na mojoj listi
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Ja se sjetio i Arabele. Ako se tko sjeca.
I one britanske serije sa strasilom koje je mijenjalo glave.
A od djecjih i odlicne spanjolske serije Verano Azul iliti Plavo ljeto.
I one britanske serije sa strasilom koje je mijenjalo glave.
A od djecjih i odlicne spanjolske serije Verano Azul iliti Plavo ljeto.
- Donna Sole
- Posts: 3242
- Joined: 30 Sep 2011, 23:18
- Location: Virgin Valley
- Been thanked: 1 time
Nisa podnosila te Grutovčane. A i ne znam nikog da ih je volio.Beau wrote: ↑11 Mar 2017, 15:47
Sto se Gruntovcana tice, u mojoj kuci to nitko nije mogao gledati, samo bi se nasekirali Ne znas jel vise od jadnog Dudeka, prokletog Cinobera ili onoga Presvetlog. Jedino je Regica bila normalna
I nisam jos upoznala Dalmatinca koji voli tu seriju. Ima li tu takvih, je li Dalmosi?
kurvanjski avatar, a
- Šabović Adis
- Inventar
- Posts: 5526
- Joined: 22 Aug 2015, 20:45
- Location: Sarajevo
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 6 times
Men' to prvo pada na pamet...pored Meklauda i Dinastije.
Ima i onaj Šogun, pa neke 'tićice, ono, ćiju - ćiju -tup!
Marko Polo?!
Grizli Adams...
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
- Stitch
- Head Honcho
- Posts: 16389
- Joined: 17 Sep 2011, 23:06
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 31 times
- Gender:
- Contact:
Nastavak:Stitch wrote: ↑11 Mar 2017, 12:40Ja bih ovo u dva dijela, prevencije radi. Da opet štogod ne zaboravim.
Na prvu loptu, uvrstio bih: Rescue Me (u nas: Vatreni dečki), Breaking Bad, originalni NCIS (s Gibbsom i društvom), Weeds, Housea, od naših Gruntovčane, Mejaše, Velo i Malo misto, Smogovce... To je deset.
Onda opet preko Vele bare: Sopranosi, Zona sumraka, Oz... Od britanskih svakako Monty Python's Flying Circus, Only Fools and Horses (u nas: Mućke) i Top Gear. Možda i Da, ministre - ili kako se to već zove, ima dva dijela. Tako bi ih bilo 18.
Preostalih sedam - volim taj broj - dopisat ću naknadno, kad malo razmislim.
19. Crveni patuljak (Red Dwarf)
20. Teorija velikog praska (The Big Bang Theory)
21. Crna Guja (Blackadder)
22. Pravda za sve (The Practice)
23. Bostonsko pravo (Boston Legal)
24. Zvjezdane staze
25. Prosjaci i sinovi.
Potpisi su za budale.
- Riona
- Posts: 4078
- Joined: 25 Feb 2017, 09:01
- Location: Zagreb
House od cards ( bbc i američka varijanta)
Bron/Broen
Pravi ljudi (švedska i engleska)
The crown
The big bang theory
You rang Milord
Modern family
Malo misto
Only fools and horses
Sopranos
Twin Peacks
Pride and Prejudice
Jeeves and Wooster
Crna guja
sjetit ću se još...
Bron/Broen
Pravi ljudi (švedska i engleska)
The crown
The big bang theory
You rang Milord
Modern family
Malo misto
Only fools and horses
Sopranos
Twin Peacks
Pride and Prejudice
Jeeves and Wooster
Crna guja
sjetit ću se još...
- Beau
- Posts: 7172
- Joined: 28 Sep 2011, 10:43
Chilimama wrote:
Nisa podnosila te Grutovčane. A i ne znam nikog da ih je volio.
To je zato sto zivis u Dalmejsi.
Jedan od vecih sokova bio mi je kad sam skuzila da postoji hrpa ljudi koja voli Gruntovcane. I ne samo to, smiju im se hahhahahaha. Reko, sta je tu smijesno, jab njih samo samarala