I ja sam bila zaboravila LV-a, ali sad mi je pao na pamet još jedan sjajan stari vestern. Špagetić: Once Upon a Time in the West.
25 najboljih filmova
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
- Stitch
- Head Honcho
- Posts: 16389
- Joined: 17 Sep 2011, 23:06
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 31 times
- Gender:
- Contact:
John Ford svakako zaslužuje uvrštenje na listu. Možda komu ne izgleda tako, ali on je jedan od ljudi koji strahovito mnogo znaju o filmu, isto kao i Bergman, Fellini, Kubrick, Scorsese...MmeTipfeler wrote: ↑15 Mar 2017, 17:10I ja sam bila zaboravila LV-a, ali sad mi je pao na pamet još jedan sjajan stari vestern. Špagetić: Once Upon a Time in the West.
Potpisi su za budale.
- Šabović Adis
- Inventar
- Posts: 5526
- Joined: 22 Aug 2015, 20:45
- Location: Sarajevo
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 6 times
Samo da znaš, Leo ti je peder. I Batler. I Frasblinker. I Kemsvorld...
Čili, sori!
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
Hah, ovogodišnji Oscari me podsjetiše da jednostavno moram dodati na popis moj omiljeni "turistički" ( ) film:
Martin McDonagh:
In Bruges
(kod nas igrao pod maštovitim naslovom "Kriminalci na godišnjem odmoru")
Martin McDonagh:
In Bruges
(kod nas igrao pod maštovitim naslovom "Kriminalci na godišnjem odmoru")
- haram
- persona non grata
- Posts: 4820
- Joined: 24 Jul 2015, 04:13
- Location: scorched earth
Najbolji ili najgori, ali meni jedan od najrealističnijih vesterna o kaubojskom životu:MmeTipfeler wrote: ↑15 Mar 2017, 17:10I ja sam bila zaboravila LV-a, ali sad mi je pao na pamet još jedan sjajan stari vestern. Špagetić: Once Upon a Time in the West.
http://www.coolasscinema.com/2016/03/th ... eview.html
Fora su i Judge Roy Bean i Butch Cassidy and the Sundance Kid...
what we've got here is failure to communicate
- Herbicidna
- Posts: 1099
- Joined: 08 Feb 2017, 17:20
Nema niđe nikoga, prepisat ću svoj top 25 s IMDBa, kronološki
The Bridge on the River Kwai (1957) - TV
The Great Escape (1963) - TV
The Fearless Vampire Killers (1967) - TV
Soylent Green (1973) - TV
Picnic at Hanging Rock (1975) - TV
The Outlaw Josey Wales (1976) - TV
The Deer Hunter (1978) - TV
Apocalypse Now Redux (1979) - DVD
Kramer vs. Kramer (1979) - TV
Das Boot (1981) - TV
A Christmas Story (1983) - TV
Gremlins (1984) - K
Goodfellas (1990) - TV
Terminator 2 (1991) - TV
The Last Boy Scout (1991) - K
Priscilla, kraljica pustinje (1994) - V
Donnie Darko (2001) - K
American Splendor (2003) - K
Memories of Murder (2003) -K
Pontypool (2008) - I
Chernaya Molniya (2009) - I
Distrikt 9 (2009) - K
Open Grave (2013) - I
Welcome to Me (2014) - I
The Big Short (2015) - K
Pored svakog je oznaka jesam li ga prvi put gledala na TVu, u kinu, na videu, DVDu ili na internetu.
Lista je bila puno preduga pa sam ostavila samo one koje sam gledala više puta i uvijek rado gledam opet. Našla sam čak i dva kojih se uopće ne sjećam, al eto dala sam im desetku prije par godina, možda bih te tribala opet nać i pogledat. Najveće iznenađenje mi je bilo što sam onom Star trek filmu iz 2016. dala desetku, na drugo gledanje nije tako dobar, a sjećam se da sam ga gledala u kinu i odmah išla dat ocjenu. Iznenadilo me je i kako nekim svojim stvarno najdražim filmovima nisam dala ocjenu višu od 8...
Izostavila sam i nekoliko klasika koji su često na ovakvim top-listama npr. Sedam samuraja, Kum 2 i Gone with the wind.
The Bridge on the River Kwai (1957) - TV
The Great Escape (1963) - TV
The Fearless Vampire Killers (1967) - TV
Soylent Green (1973) - TV
Picnic at Hanging Rock (1975) - TV
The Outlaw Josey Wales (1976) - TV
The Deer Hunter (1978) - TV
Apocalypse Now Redux (1979) - DVD
Kramer vs. Kramer (1979) - TV
Das Boot (1981) - TV
A Christmas Story (1983) - TV
Gremlins (1984) - K
Goodfellas (1990) - TV
Terminator 2 (1991) - TV
The Last Boy Scout (1991) - K
Priscilla, kraljica pustinje (1994) - V
Donnie Darko (2001) - K
American Splendor (2003) - K
Memories of Murder (2003) -K
Pontypool (2008) - I
Chernaya Molniya (2009) - I
Distrikt 9 (2009) - K
Open Grave (2013) - I
Welcome to Me (2014) - I
The Big Short (2015) - K
Pored svakog je oznaka jesam li ga prvi put gledala na TVu, u kinu, na videu, DVDu ili na internetu.
Lista je bila puno preduga pa sam ostavila samo one koje sam gledala više puta i uvijek rado gledam opet. Našla sam čak i dva kojih se uopće ne sjećam, al eto dala sam im desetku prije par godina, možda bih te tribala opet nać i pogledat. Najveće iznenađenje mi je bilo što sam onom Star trek filmu iz 2016. dala desetku, na drugo gledanje nije tako dobar, a sjećam se da sam ga gledala u kinu i odmah išla dat ocjenu. Iznenadilo me je i kako nekim svojim stvarno najdražim filmovima nisam dala ocjenu višu od 8...
Izostavila sam i nekoliko klasika koji su često na ovakvim top-listama npr. Sedam samuraja, Kum 2 i Gone with the wind.