Uuuu, teška opozicija. Superteška!
I ti si četnik, dakle?
Al ne zajebavam se, uopšte!
Uuuu, teška opozicija. Superteška!
Al ne zajebavam se, uopšte!
Ma joj. Umjetnost nikada nije bila otkrivanje novoga, umjetnost je oduvijek prikazivanje staroga na nov, originalan način.MmeTipfeler wrote: ↑20 Jul 2019, 17:17Opće vrijednosti? Ma koji dio planeta? Sve je to već viđeno. Što možemo pokazati kao specifično hrvatsko? Podsjećaš me na Hercigonju kada je na prvoj godini pjevao hvalospjeve hrvatskoj baštini. Svaka čast i njemu i baštini, ali sve što je spomenuo već je davno prije postojalo u okvirima svjetske kulturne povijesti.
Znam.
Ne. Samo ne mislim da je sve ovo danas vrijedilo toliko krvi.
Hah, pogledaj crtiće Vladimira Kristla, npr. Krađu dragulja iz 1959. godine. Ili Don Quixotea iz 1961., u kojemu je krajnje minimalističkim geometrijskim likovima naglavce okrenuo sve postojeće konvencije crtanog filma.MmeTipfeler wrote: ↑20 Jul 2019, 17:57O, da. A u čemu je hrvatska umjetnost originalna? Osim kod hlebinaca.
Ajde bogati...pa nije nafta, ne plaća se.MmeTipfeler wrote: ↑20 Jul 2019, 17:58Ne. Samo ne mislim da je sve ovo danas vrijedilo toliko krvi.
Krivo. Npr. Born on the Fourth of July i JFK, kao i drugi filmovi Olivera Stonea, politička su poruka, desničarska. Umjetnički jaka, znalački napravljena. Prljavi Harry promiče također desničarski Siegelov svjetonazor; opet moćno, arhetipski. Pa John Wayne i drugi mačo muškarci koji pod Fordovom palicom izvikuju davorije i budnice... Riječ je o dojmljivim ostvarenjima sedme umjetnosti.MmeTipfeler wrote: ↑20 Jul 2019, 20:47Znam da je film iznimno lako (zlo)upotrijebiti kao propagandu, ali to onda više nije umjetnost.
Ne. I bolje da je tako, drag mi je Keanu. Sva tri Johna Wicka dobra su zabava, privlačan mi je taj univerzum. Opet dobre koreografije, radnja teče glatko i brzo, a zna biti i duhovitih prizora.