Novinarske gluposti o turizmu
- Prolaznica
- Posts: 840
- Joined: 22 Feb 2017, 09:53
- Has thanked: 6 times
show must go on
o zemljo, otvori se
o zemljo, otvori se
Dodatni problem, navode u svojim dopisima, jest i činjenica da su self check-in šalteri postavljeni izvan check-in zone, na mjestu gdje smetaju putničkim tokovima i gdje ih je malo korisnika spremno upotrebljavati.
collect moments, not things
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Ovo je glupost, zato jer aviokompanije imaju onoliko šaltera koliko ih plaćaju. Naime, svaka aviokompanija odabere koliko check in šaltera će imat otvorenih i za to moraju platiti. Ne kužim kako se onda aviokompanije žale oko toga.Neke od njih posebno su nezadovoljne velikim nesrazmjerom šaltera po pojedinim aviokompanijama. Dok ih Qatar Airways za jedan let ima četiri, a Emirates čak šest za samo 280 putnika, žale se kompanije, drugi prijevoznici po četiri check-in šaltera imaju za više od 600 putnika što, tvrde, znatno usporava proces te se kasnije čak odražava na sve lošiju statistiku o kašnjenjima.
Pa i prije je vojska bila stacionirana na aerodromu......činjenicom da je između novog i starog terminala stacionirana vojska čije podizanje MiG-ova, tvrde, ometa operacije na aerodromu.
- Prolaznica
- Posts: 840
- Joined: 22 Feb 2017, 09:53
- Has thanked: 6 times
Meni nije jasno o kojem neotkrivenom dijelu autobusnog stajališta pričaju.
collect moments, not things
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Recimo i ovo za CRJ zrakoplove mi baš nije jasno, koja aviokompanija se buni glede toga.
Naime, samo Croatiaairlines i Lufthansa imaju CRJ a da redovito lete za Zagreb.
A ni u Munichu ni u Frankfurtu CRJ zrakoplovi ne idu na aviomostove, već se pune busevima.
U okolici, jedino u Ljubljani CRJ zrakoplovi ponekad idu na aviomostove (uglavnom crj900).
S CRJ je najveća nevolja to što ručna prtljaga ne ide u pretince (samo male torbe, koferi veličine ručne prtljage ne idu u pretince i ostavljaju je ispred aviona). I onda bi spajanje tog aviona na aviomost još dodatno zakompliciralo i produljilo boardanje aviona.
Ionako se kod CRJ kod slijetanja dosta dugo čeka u avionu, jer prvo skidaju tu ručnu prtljagu i stavljaju pred avion.
Naime, samo Croatiaairlines i Lufthansa imaju CRJ a da redovito lete za Zagreb.
A ni u Munichu ni u Frankfurtu CRJ zrakoplovi ne idu na aviomostove, već se pune busevima.
U okolici, jedino u Ljubljani CRJ zrakoplovi ponekad idu na aviomostove (uglavnom crj900).
S CRJ je najveća nevolja to što ručna prtljaga ne ide u pretince (samo male torbe, koferi veličine ručne prtljage ne idu u pretince i ostavljaju je ispred aviona). I onda bi spajanje tog aviona na aviomost još dodatno zakompliciralo i produljilo boardanje aviona.
Ionako se kod CRJ kod slijetanja dosta dugo čeka u avionu, jer prvo skidaju tu ručnu prtljagu i stavljaju pred avion.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
BOLJE U SVIJET I BICIKLOM NEGO SA ZG AERODROMA Kako su me na 'Tuđmanu' bešćutno potjerali sa šaltera zajedno s mojom uredno plaćenom kartom
Ja bih rekao: Bolje da se autor pokrije ušima i ostavi novinarskog pera...
Naime, mislio sam da je Jergović obrazovani novinar, a ispada da je gluplji od polupismene babe.
Pod A: nakon toliko napisa u novinama u kojima radi o neefikasnosti aerodroma, mogao se lijepo dan prije čekirati doma ko i sav pošten svijet koji već 30 godina putuje (po njegovim riječima).
Pod B: ako to već nije uspio doma, kad je vidio da je red i da ne rade selfcheckini, mogao je skinut aplikaciju i čekirat se preko nje.
Sve bi nas poštedio stranice preglupog teksta.
Jbt, do kad će svatko tko je novinar ili ikakva internet posvuduša navraćat do aerodroma te u stilu katastrofe pisat besmislene sastavke o svojim grozomornim iskustvima na zagrebačkom aerodromu.
Ko da već odavno nismo shvatili, da je najbolje ovaj novi terminal srušit, i preselit se na stari.
Ja bih rekao: Bolje da se autor pokrije ušima i ostavi novinarskog pera...
Naime, mislio sam da je Jergović obrazovani novinar, a ispada da je gluplji od polupismene babe.
Pod A: nakon toliko napisa u novinama u kojima radi o neefikasnosti aerodroma, mogao se lijepo dan prije čekirati doma ko i sav pošten svijet koji već 30 godina putuje (po njegovim riječima).
Pod B: ako to već nije uspio doma, kad je vidio da je red i da ne rade selfcheckini, mogao je skinut aplikaciju i čekirat se preko nje.
Sve bi nas poštedio stranice preglupog teksta.
Jbt, do kad će svatko tko je novinar ili ikakva internet posvuduša navraćat do aerodroma te u stilu katastrofe pisat besmislene sastavke o svojim grozomornim iskustvima na zagrebačkom aerodromu.
Ko da već odavno nismo shvatili, da je najbolje ovaj novi terminal srušit, i preselit se na stari.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Ma nisam nikad citao radove tog piskarala.
Ovaj mi je pao u oci radi pljuvanja po Tudjmanu.
Nego, ne sjecam se, jesu terminal popljuvali Rozga i Salkovic? Ili jos cekamo na njihove ispljuvke?
Ovaj mi je pao u oci radi pljuvanja po Tudjmanu.
Nego, ne sjecam se, jesu terminal popljuvali Rozga i Salkovic? Ili jos cekamo na njihove ispljuvke?
-
- Posts: 116
- Joined: 27 Jul 2017, 20:08
Izgleda da je uprava skuzila kako stvari stoje u RH, od danas MZLZ ima reklamu u dnevnim novinama (80% zadovoljnih putnika). Valjda imaju Agrokor-logiku, ako redovno placas sve je super i nema nicega loseg. Ako nastave placat reklamu, ocekujem da nabace neki clanak kako direktor nadgleda tankanje goriva i da sve aviokompanije posebno vole slijetat na bas taj aerodrom
Agrokor nije imao tu logiku jer inaće ne bi godinama bilo toliko negativnih članaka po portalima notornim po medijskom reketu.
Uzgred, u kojim si novinama vidio tu MZLZ-ovu reklamu? Čisto da vidimo je li u Hanzinim, pa ak je - da vidimo hoće li biti razlike u budućim člancima.
Uzgred, u kojim si novinama vidio tu MZLZ-ovu reklamu? Čisto da vidimo je li u Hanzinim, pa ak je - da vidimo hoće li biti razlike u budućim člancima.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Iako autor nije novinar već samoproglašeni ekspert u avijaciji, članak obiluje bedastočama.
https://tangosix.rs/2017/26/12/kolumna- ... romantika/
Inače, za autorovu informaciju, internet je u sveopću primjenu ušao tek negdje početkom 21. stoljeća.
https://tangosix.rs/2017/26/12/kolumna- ... romantika/
Inače, za autorovu informaciju, internet je u sveopću primjenu ušao tek negdje početkom 21. stoljeća.
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
- Tyrion Lannister
- Posts: 892
- Joined: 22 Feb 2017, 09:15
Ubio bi za taj pogled.aaston wrote: ↑27 Oct 2017, 19:15Moj komentar na ovaj stupidni clanak:
https://m.vecernji.hr/vijesti/objavio-z ... ne-1200225
Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.
Ja sam samo Vagabundo.
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
I ja sam. Ali samo rijetki ljudi su imali internet 1995. godine. Uglavnom akademske institucije.
Koliko se sjećam, tad se na internet moglo jedino preko Srca.
A također, niti jedna aviokompanija nije tad prodavala karte preko interneta, to je 90-tih bila još veća rijetkost nego sam internet.
Koliko se sjećam, tad se na internet moglo jedino preko Srca.
A također, niti jedna aviokompanija nije tad prodavala karte preko interneta, to je 90-tih bila još veća rijetkost nego sam internet.
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Za aviokompanije i ostale karte ne znam, ali ja sam se od kuće spajala preko HT-a, kako se onda zvao T-com. Još imam i staru adresu.Nukac wrote: ↑27 Dec 2017, 13:02I ja sam. Ali samo rijetki ljudi su imali internet 1995. godine. Uglavnom akademske institucije.
Koliko se sjećam, tad se na internet moglo jedino preko Srca.
A također, niti jedna aviokompanija nije tad prodavala karte preko interneta, to je 90-tih bila još veća rijetkost nego sam internet.
Ono što jest bila rijetkost bili su dečki koji bi o internetu nešto znali: k nama su došla dva "sistem-inženjera" da mi spoje dial-up modem na internet pa su prčkali, prčkali i prčkali, telefonirali u "bazu", tražili savjete, a onda otišli i rekli kako će se vratiti da to riješe. Čim su otišli, to sam sama riješila - samo je trebalo znati čitati i ispravno protumačiti oznake, a onda upiknuti kablove "tamo gdje treba".
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Prvi u Europi je bio Easyjet, poceli su s prodajom preko interneta u travnju 1998. No vecina europskih aviokompanija je to pocela tek oko 2000.
Ti spadas u kategoriju geekova. Hehe
Ti spadas u kategoriju geekova. Hehe
Uvijek je pomalo otužno čitat (ili slušat) nekog tko misli da je baš njegova mladost bila najromatičnije doba ljudske povijesti (osobito ako je taj mlađi ili stariji od tebe ), ali svejedno, ovaj članak je po meni malo pretjerano trpat u ovu temu (s naslovom koji ima).
Jest da ima sitnica koje pomalo "bodu oči", ali to su ipak samo sitnice.
Uzgred, kad je već toliko hebeno dobro informiran, zanimljivo je da se "nije sjetio" spomenut da je Aviogenex bio tek tvrtka kćer Genexa, kojem je pak "međunarodna trgovina" bila tek paravan za razgranatu mrežu međunarodne špijunaže. Posljedično, i Aviogenexovi su letovi bili više u službi dilanja oružja raznim nesvrstanim "oslobodilačkim" pokretima (čitaj: afričkim diktatorskim režimima na čelu s ljudožderima poput Mobutua ili Ida Amina), a manje prijevoza putnika na redovitim linijama.
Pa nije ni rekao da nije.
Prvo biste oboje trebali definirat kaj za koga znači "sveopća primjena", jer ne vjerujem da vam se u osnovnome memorije baš toliko puno razlikuju.
- MmeTipfeler
- Posts: 9913
- Joined: 23 Mar 2012, 21:20
Svatko tko je imao telefonsku liniju i dial-up modem, a onda i novaca da plaća račune, mogao je imati pristup internetu. Poslije je došla generacija "hoću internet".
- aaston
- Posts: 649
- Joined: 23 Feb 2017, 11:38
- Location: Tristan da Cunha
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Pristup internetu i koristenje internetom na veliko nije ista stvar. Tek negdje poslije 2000 se to pocelo siriti. Ja sam prvu avio kartu preko neta kupio tek 2008, do tada mi je bilo jeftinije u agenciji.
- aaston
- Posts: 649
- Joined: 23 Feb 2017, 11:38
- Location: Tristan da Cunha
- Been thanked: 2 times
- Contact:
A clanak je u vecoj mjeri informativan ali ipak nervira ton. Jebala ga romantika.
Ja ipak biram jeftinije, brze i cesce letove, lakocu kupovine karte, veci izbor aerodroma, manju mogucnost overbookinga, veca prava. Sve to na ustrb boljih obroka, udobnijih sjedala, ljepsih stjuardesa, laksih kontrola.
To njegovo da je tada bilo bolje bi znacilo da bi ja letio... jako rijetko.
Ja ipak biram jeftinije, brze i cesce letove, lakocu kupovine karte, veci izbor aerodroma, manju mogucnost overbookinga, veca prava. Sve to na ustrb boljih obroka, udobnijih sjedala, ljepsih stjuardesa, laksih kontrola.
To njegovo da je tada bilo bolje bi znacilo da bi ja letio... jako rijetko.