Novinarske gluposti o turizmu

Jer ja sam skitnica, daljine me vuku...

Moderator: Nukac

User avatar
Gile
Posts: 393
Joined: 23 Feb 2017, 14:20

Re: Novinarske gluposti o turizmu

Post by Gile » 30 Sep 2017, 14:50

Ne moraš tražiti drvo, samo reci Peri da ne voliš karanfile. :D



User avatar
Prolaznica
Posts: 598
Joined: 22 Feb 2017, 09:53

Post by Prolaznica » 09 Oct 2017, 11:39

show must go on

o zemljo, otvori se :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Dodatni problem, navode u svojim dopisima, jest i činjenica da su self check-in šalteri postavljeni izvan check-in zone, na mjestu gdje smetaju putničkim tokovima i gdje ih je malo korisnika spremno upotrebljavati.


collect moments, not things

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4386
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 09 Oct 2017, 12:06

Neke od njih posebno su nezadovoljne velikim nesrazmjerom šaltera po pojedinim aviokompanijama. Dok ih Qatar Airways za jedan let ima četiri, a Emirates čak šest za samo 280 putnika, žale se kompanije, drugi prijevoznici po četiri check-in šaltera imaju za više od 600 putnika što, tvrde, znatno usporava proces te se kasnije čak odražava na sve lošiju statistiku o kašnjenjima.
Ovo je glupost, zato jer aviokompanije imaju onoliko šaltera koliko ih plaćaju. Naime, svaka aviokompanija odabere koliko check in šaltera će imat otvorenih i za to moraju platiti. Ne kužim kako se onda aviokompanije žale oko toga.
...činjenicom da je između novog i starog terminala stacionirana vojska čije podizanje MiG-ova, tvrde, ometa operacije na aerodromu.
Pa i prije je vojska bila stacionirana na aerodromu...



User avatar
Prolaznica
Posts: 598
Joined: 22 Feb 2017, 09:53

Post by Prolaznica » 09 Oct 2017, 12:24

Meni nije jasno o kojem neotkrivenom dijelu autobusnog stajališta pričaju.


collect moments, not things

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4386
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 09 Oct 2017, 12:30

Recimo i ovo za CRJ zrakoplove mi baš nije jasno, koja aviokompanija se buni glede toga.
Naime, samo Croatiaairlines i Lufthansa imaju CRJ a da redovito lete za Zagreb.
A ni u Munichu ni u Frankfurtu CRJ zrakoplovi ne idu na aviomostove, već se pune busevima.

U okolici, jedino u Ljubljani CRJ zrakoplovi ponekad idu na aviomostove (uglavnom crj900).

S CRJ je najveća nevolja to što ručna prtljaga ne ide u pretince (samo male torbe, koferi veličine ručne prtljage ne idu u pretince i ostavljaju je ispred aviona). I onda bi spajanje tog aviona na aviomost još dodatno zakompliciralo i produljilo boardanje aviona.
Ionako se kod CRJ kod slijetanja dosta dugo čeka u avionu, jer prvo skidaju tu ručnu prtljagu i stavljaju pred avion.



User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 09 Oct 2017, 14:19

A gdje bi se self check in salteri trebali po njima nalaziti? Odmah uz check in saltere vulgaris?



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4386
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 09 Oct 2017, 14:23

Nalaze se na logičnom mjestu, tako da se skoro zabušiš u njih kad ulaziš.

No, svejedno ih nitko ne koristi.



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4386
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 11 Oct 2017, 18:24

BOLJE U SVIJET I BICIKLOM NEGO SA ZG AERODROMA Kako su me na 'Tuđmanu' bešćutno potjerali sa šaltera zajedno s mojom uredno plaćenom kartom

Ja bih rekao: Bolje da se autor pokrije ušima i ostavi novinarskog pera...

Naime, mislio sam da je Jergović obrazovani novinar, a ispada da je gluplji od polupismene babe.
Pod A: nakon toliko napisa u novinama u kojima radi o neefikasnosti aerodroma, mogao se lijepo dan prije čekirati doma ko i sav pošten svijet koji već 30 godina putuje (po njegovim riječima).
Pod B: ako to već nije uspio doma, kad je vidio da je red i da ne rade selfcheckini, mogao je skinut aplikaciju i čekirat se preko nje.
Sve bi nas poštedio stranice preglupog teksta.

Jbt, do kad će svatko tko je novinar ili ikakva internet posvuduša navraćat do aerodroma te u stilu katastrofe pisat besmislene sastavke o svojim grozomornim iskustvima na zagrebačkom aerodromu.

Ko da već odavno nismo shvatili, da je najbolje ovaj novi terminal srušit, i preselit se na stari.



User avatar
nvnk
Posts: 1437
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 11 Oct 2017, 20:20

Nukac wrote:
11 Oct 2017, 18:24

Naime, mislio sam da je Jergović obrazovani novinar, a ispada da je gluplji od polupismene babe.
I kaj si još mislio?

Da je tek pukom slučajnošću još prije pun kujac godina zabranio komentiranje svojih u najčešćem slučaju naručenih brljotina? :bicedobro:



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4386
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 11 Oct 2017, 22:15

Ma nisam nikad citao radove tog piskarala.
Ovaj mi je pao u oci radi pljuvanja po Tudjmanu.
Nego, ne sjecam se, jesu terminal popljuvali Rozga i Salkovic? Ili jos cekamo na njihove ispljuvke?



_A_
Posts: 53
Joined: 27 Jul 2017, 20:08

Post by _A_ » 14 Oct 2017, 18:38

Izgleda da je uprava skuzila kako stvari stoje u RH, od danas MZLZ ima reklamu u dnevnim novinama (80% zadovoljnih putnika). Valjda imaju Agrokor-logiku, ako redovno placas sve je super i nema nicega loseg. Ako nastave placat reklamu, ocekujem da nabace neki clanak kako direktor nadgleda tankanje goriva i da sve aviokompanije posebno vole slijetat na bas taj aerodrom :zubo:



User avatar
nvnk
Posts: 1437
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 15 Oct 2017, 09:45

Agrokor nije imao tu logiku jer inaće ne bi godinama bilo toliko negativnih članaka po portalima notornim po medijskom reketu.

Uzgred, u kojim si novinama vidio tu MZLZ-ovu reklamu? Čisto da vidimo je li u Hanzinim, pa ak je - da vidimo hoće li biti razlike u budućim člancima. :D



User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 27 Oct 2017, 19:15

Moj komentar na ovaj stupidni clanak: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

https://m.vecernji.hr/vijesti/objavio-z ... ne-1200225



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4386
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 27 Dec 2017, 11:18

Iako autor nije novinar već samoproglašeni ekspert u avijaciji, članak obiluje bedastočama.

https://tangosix.rs/2017/26/12/kolumna- ... romantika/

Inače, za autorovu informaciju, internet je u sveopću primjenu ušao tek negdje početkom 21. stoljeća.



User avatar
MmeTipfeler
Katica za sve
Posts: 7638
Joined: 24 Mar 2012, 20:31

Post by MmeTipfeler » 27 Dec 2017, 12:14

Nukac wrote:
27 Dec 2017, 11:18
Inače, za autorovu informaciju, internet je u sveopću primjenu ušao tek negdje početkom 21. stoljeća.
Jesi li siguran u to? :ne zna:


Kad piješ, ne piši po forumu; kad pišeš po forumu, ne pij!

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4386
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 27 Dec 2017, 12:29

Pa tamo negdje krajem 90-tih pocetkom 2000-tih. Zar nije?
Tad su jos bili modemi. Cekao si cijelu vecer da dobijes liniju.



User avatar
Tyrion Lannister
Posts: 806
Joined: 22 Feb 2017, 09:15

Post by Tyrion Lannister » 27 Dec 2017, 12:36

aaston wrote:
27 Oct 2017, 19:15
Moj komentar na ovaj stupidni clanak: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

https://m.vecernji.hr/vijesti/objavio-z ... ne-1200225
Ubio bi za taj pogled. :bicedobro:


Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.

User avatar
MmeTipfeler
Katica za sve
Posts: 7638
Joined: 24 Mar 2012, 20:31

Post by MmeTipfeler » 27 Dec 2017, 12:58

Nukac wrote:
27 Dec 2017, 12:29
Pa tamo negdje krajem 90-tih pocetkom 2000-tih. Zar nije?
Tad su jos bili modemi. Cekao si cijelu vecer da dobijes liniju.
Da, dial-up. No ja sam još 1995. pretraživala Altavistu i Yahoo, a to baš nije početak 21. stoljeća. I to je bila situacija kod nas.


Kad piješ, ne piši po forumu; kad pišeš po forumu, ne pij!

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4386
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 27 Dec 2017, 13:02

I ja sam. Ali samo rijetki ljudi su imali internet 1995. godine. Uglavnom akademske institucije.
Koliko se sjećam, tad se na internet moglo jedino preko Srca.
A također, niti jedna aviokompanija nije tad prodavala karte preko interneta, to je 90-tih bila još veća rijetkost nego sam internet.



User avatar
MmeTipfeler
Katica za sve
Posts: 7638
Joined: 24 Mar 2012, 20:31

Post by MmeTipfeler » 27 Dec 2017, 17:03

Nukac wrote:
27 Dec 2017, 13:02
I ja sam. Ali samo rijetki ljudi su imali internet 1995. godine. Uglavnom akademske institucije.
Koliko se sjećam, tad se na internet moglo jedino preko Srca.
A također, niti jedna aviokompanija nije tad prodavala karte preko interneta, to je 90-tih bila još veća rijetkost nego sam internet.
Za aviokompanije i ostale karte ne znam, ali ja sam se od kuće spajala preko HT-a, kako se onda zvao T-com. Još imam i staru adresu.

Ono što jest bila rijetkost bili su dečki koji bi o internetu nešto znali: k nama su došla dva "sistem-inženjera" da mi spoje dial-up modem na internet pa su prčkali, prčkali i prčkali, telefonirali u "bazu", tražili savjete, a onda otišli i rekli kako će se vratiti da to riješe. Čim su otišli, to sam sama riješila - samo je trebalo znati čitati i ispravno protumačiti oznake, a onda upiknuti kablove "tamo gdje treba". :D


Kad piješ, ne piši po forumu; kad pišeš po forumu, ne pij!

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4386
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 27 Dec 2017, 17:19

Prvi u Europi je bio Easyjet, poceli su s prodajom preko interneta u travnju 1998. No vecina europskih aviokompanija je to pocela tek oko 2000.
Ti spadas u kategoriju geekova. Hehe :)



User avatar
nvnk
Posts: 1437
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 28 Dec 2017, 08:52

Uvijek je pomalo otužno čitat (ili slušat) nekog tko misli da je baš njegova mladost bila najromatičnije doba ljudske povijesti (osobito ako je taj mlađi ili stariji od tebe :zubo:), ali svejedno, ovaj članak je po meni malo pretjerano trpat u ovu temu (s naslovom koji ima).

Jest da ima sitnica koje pomalo "bodu oči", ali to su ipak samo sitnice. :)

Uzgred, kad je već toliko hebeno dobro informiran, zanimljivo je da se "nije sjetio" spomenut da je Aviogenex bio tek tvrtka kćer Genexa, kojem je pak "međunarodna trgovina" bila tek paravan za razgranatu mrežu međunarodne špijunaže. Posljedično, i Aviogenexovi su letovi bili više u službi dilanja oružja raznim nesvrstanim "oslobodilačkim" pokretima (čitaj: afričkim diktatorskim režimima na čelu s ljudožderima poput Mobutua ili Ida Amina), a manje prijevoza putnika na redovitim linijama.
Nukac wrote:
27 Dec 2017, 11:18
Inače, za autorovu informaciju, internet je u sveopću primjenu ušao tek negdje početkom 21. stoljeća.
Pa nije ni rekao da nije. :ne zna:
MmeTipfeler wrote:
27 Dec 2017, 12:14
Jesi li siguran u to? :ne zna:
Prvo biste oboje trebali definirat kaj za koga znači "sveopća primjena", jer ne vjerujem da vam se u osnovnome memorije baš toliko puno razlikuju. :ne zna:



User avatar
MmeTipfeler
Katica za sve
Posts: 7638
Joined: 24 Mar 2012, 20:31

Post by MmeTipfeler » 28 Dec 2017, 16:32

nvnk wrote:
28 Dec 2017, 08:52
Prvo biste oboje trebali definirat kaj za koga znači "sveopća primjena", jer ne vjerujem da vam se u osnovnome memorije baš toliko puno razlikuju. :ne zna:
Svatko tko je imao telefonsku liniju i dial-up modem, a onda i novaca da plaća račune, mogao je imati pristup internetu. Poslije je došla generacija "hoću internet". :D


Kad piješ, ne piši po forumu; kad pišeš po forumu, ne pij!

User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 30 Dec 2017, 23:09

Pristup internetu i koristenje internetom na veliko nije ista stvar. Tek negdje poslije 2000 se to pocelo siriti. Ja sam prvu avio kartu preko neta kupio tek 2008, do tada mi je bilo jeftinije u agenciji.



User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 30 Dec 2017, 23:15

A clanak je u vecoj mjeri informativan ali ipak nervira ton. Jebala ga romantika.

Ja ipak biram jeftinije, brze i cesce letove, lakocu kupovine karte, veci izbor aerodroma, manju mogucnost overbookinga, veca prava. Sve to na ustrb boljih obroka, udobnijih sjedala, ljepsih stjuardesa, laksih kontrola.

To njegovo da je tada bilo bolje bi znacilo da bi ja letio... jako rijetko.