Kazah-Uzbek-Turkmen-Tadži-Kirgi-STAN(i)
- Tyrion Lannister
- Posts: 892
- Joined: 22 Feb 2017, 09:15
Za sada jedna tema.
Podložna preimenovanju po želji zahtjevnog moda.
Podložna preimenovanju po želji zahtjevnog moda.
Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.
Ja sam samo Vagabundo.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Opet ti... Mislim da ne treba baš otvarat teme samo da budu otvorene.
Kad će netko trebat, otvorit će temu. Za sad nas je malo. Ne znam baš puno ljudi koji misle putovat u te države.
Kad će netko trebat, otvorit će temu. Za sad nas je malo. Ne znam baš puno ljudi koji misle putovat u te države.
S ovim Tyrionom samo problemi, onaj Toma je bio puno bolji.
Evo da ne bude prazna tema jedan lijep putopis od našeg čitatelja: http://tripologia.com/putopisi/tajikist ... dan-tomic/
Evo da ne bude prazna tema jedan lijep putopis od našeg čitatelja: http://tripologia.com/putopisi/tajikist ... dan-tomic/
- Tyrion Lannister
- Posts: 892
- Joined: 22 Feb 2017, 09:15
Ovdje bi trebao biti onaj isječak iz Karaule o Paunoviću (Trifunović i Hadžihafisbegović), ali drag si mi (a i moderator si)....
Lijepo čovjek otvori zajedničku temu da ne otvara 4-5 novih tema i onda se još žale. OMG.
Sad ju imamo i mirni smo do kraja sumraka međumrežja.
Evo ja planiram ići ako se pojavi nešto uber jeftino ispod 100 eura.
Lijepo čovjek otvori zajedničku temu da ne otvara 4-5 novih tema i onda se još žale. OMG.
Sad ju imamo i mirni smo do kraja sumraka međumrežja.
Evo ja planiram ići ako se pojavi nešto uber jeftino ispod 100 eura.
Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.
Ja sam samo Vagabundo.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Ne bi htio klonirati pdf turizam. Za sad nas je malo, svi se znamo i dovoljno je nekoliko osnovnih tema.
Predlazem da teme otvaramo po potrebi, a ne da imamo 100 otvorenih tema s nula upisa.
Pogotovo ne trebamo stan drzave u koje godisnje ide 2-3 ljudi.
Predlazem da teme otvaramo po potrebi, a ne da imamo 100 otvorenih tema s nula upisa.
Pogotovo ne trebamo stan drzave u koje godisnje ide 2-3 ljudi.
- Tyrion Lannister
- Posts: 892
- Joined: 22 Feb 2017, 09:15
Nuki i ekipa se lože na UK i London pa im naše male želje izgledaju sitno.
Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.
Ja sam samo Vagabundo.
Inače, u zadnje vrijeme Turkish često ima akcije na liniji Graz - Biškek. Lani bila povratna i po 299 ojara. (Nedavno bila ponovo ta akcija, ali za nešto viših i još uvijek vrlo prihvatljivih 429.)
Doduše, baš Turkish je nedavno skršio avion dok se spuštao na aerodrom Biškek.
Doduše, baš Turkish je nedavno skršio avion dok se spuštao na aerodrom Biškek.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Eto, ovdje imaš i neslužbeno ali dosta točno izvješće što se dogodilo.
http://avherald.com/h?article=4a38d07d&opt=7680
Općenito taj Awherald daje sve moguće incidente koji se dogode. U principu svaki dan se dogodi 5-10 raznih incidenata vezanih uz avionski promet.
http://avherald.com/h?article=4a38d07d&opt=7680
Općenito taj Awherald daje sve moguće incidente koji se dogode. U principu svaki dan se dogodi 5-10 raznih incidenata vezanih uz avionski promet.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Mali off, baš gledam incident od neki dan:
A KLM Boeing 747-400, registration PH-BFT performing flight KL-643 from Amsterdam (Netherlands) to New York JFK,NY (USA), was enroute at FL360 about 330nm north of St. John's,NL (Canada) when the crew decided to divert to St. John's declaring medical emergency due to the captain becoming ill. The aircraft landed safely on St. John's runway 11 about 50 minutes later.
Po ničemu nešto specijalno, ali onda čitaš dalje...
However, it was not possible to exit the aircraft due to the airport being unable to handle that many passengers and nine horses on board, that were loaded in the aft cargo hold, could not be unloaded due to lack of ground support, and were balanced out by the passengers - if all passengers exited the aircraft the aircraft would sit on its tail. It then became known that the replacement crew could not get out of JFK, about 5 hours after landing the passengers were permitted to disembark. When passengers queried what about the horses, they were told, the balance had been recalculated in Amsterdam and it was found out that the suitcases and cargo in the other holds would be sufficient to balance the horses out. Everyone finally got to hotels at about 04:00L.
A KLM Boeing 747-400, registration PH-BFT performing flight KL-643 from Amsterdam (Netherlands) to New York JFK,NY (USA), was enroute at FL360 about 330nm north of St. John's,NL (Canada) when the crew decided to divert to St. John's declaring medical emergency due to the captain becoming ill. The aircraft landed safely on St. John's runway 11 about 50 minutes later.
Po ničemu nešto specijalno, ali onda čitaš dalje...
However, it was not possible to exit the aircraft due to the airport being unable to handle that many passengers and nine horses on board, that were loaded in the aft cargo hold, could not be unloaded due to lack of ground support, and were balanced out by the passengers - if all passengers exited the aircraft the aircraft would sit on its tail. It then became known that the replacement crew could not get out of JFK, about 5 hours after landing the passengers were permitted to disembark. When passengers queried what about the horses, they were told, the balance had been recalculated in Amsterdam and it was found out that the suitcases and cargo in the other holds would be sufficient to balance the horses out. Everyone finally got to hotels at about 04:00L.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Zašto bi sumnjao?
KLM ima kombi konfiguraciju B747, a to znači da su putnici i teret na istom katu u kabini koja je pod pritiskom, te može služit za prijevoz živih životinja.
https://www.seatguru.com/airlines/KLM/K ... ombi_B.php
KLM ima kombi konfiguraciju B747, a to znači da su putnici i teret na istom katu u kabini koja je pod pritiskom, te može služit za prijevoz živih životinja.
https://www.seatguru.com/airlines/KLM/K ... ombi_B.php
Ja jesam već doživljavao probleme s balansom, ali uglavnom u bitno manjim avionima. Meni je isto malo čudno da se to pitanje postavilo kod tako velikog aviona. Uostalom, na kraju je uistinu i ispalo da problema uopće nije ni bilo, a to što je on uopće postavljem i što su trebali, eto, u Amsterdamu se bacit na računanje, vjerojatno dugujemo nekom dijelu priče koji po meni fali. Recimo, pitanje je možda postavio neki prisutni pametnjaković, njime "stavio bubu u uho" nekom "jako važnom", pa je taj onda inzistirao na njemu do besvjesti... ili tak nekak.
To je ukupno cca 8 tona, dakle dobrih 70-tak ljudi, manje od četvrtine punog putničkog aviona. A na mnogim aerodromima (u stvari skoro na svima koji opslužuju tako velike avione) 747-ice se pune upravo tako da se popuni prvo zadnje redove (cca trećina), pa srednje, pa tek onda one prve. Kak onda tom prilikom avion ne "sjedne" na rep? Imaju neki poseban balast s prednje strane?
Last edited by nvnk on 01 Mar 2017, 13:14, edited 1 time in total.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Očito postoji način na koji se to radi a da ne avion ne prevagne na rep, jer piše:
....could not be unloaded due to lack of ground support, and were balanced out by the passengers - if all passengers exited the aircraft the aircraft would sit on its tail.
....could not be unloaded due to lack of ground support, and were balanced out by the passengers - if all passengers exited the aircraft the aircraft would sit on its tail.
- aaston
- Posts: 649
- Joined: 23 Feb 2017, 11:38
- Location: Tristan da Cunha
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Ne sumjam u to da su imali konje nego u raspored tezine. Ako imas 400t raspoređenih na samo 70 m, 8t na jednom krajnjoj tocki ne moze prevagnuti avion.
Kada bi to i bilo tako, sta bi bilo kod hitne evakuacije? Kako bi se iskrcali?
Kada bi to i bilo tako, sta bi bilo kod hitne evakuacije? Kako bi se iskrcali?
- Prolaznica
- Posts: 840
- Joined: 22 Feb 2017, 09:53
- Has thanked: 6 times
Nastavno na vijest o otvaranju jeftine linije (nekima omiljenog) ljubičastog avio-prijevoznika za Astanu, ponovo se probudio moj interes da posjetim Kazahstan.
Dajte me posjetite, vi koji ste radili vize, kako da uopće dobijem ovo: Kopija poziva iz Republike Kazahstan s brojem vizne podrške MUP RK
Dajte me posjetite, vi koji ste radili vize, kako da uopće dobijem ovo: Kopija poziva iz Republike Kazahstan s brojem vizne podrške MUP RK
collect moments, not things