Kazah-Uzbek-Turkmen-Tadži-Kirgi-STAN(i)

Jer ja sam skitnica, daljine me vuku...

Moderators: Nukac, miky0

User avatar
Tyrion Lannister
Posts: 816
Joined: 22 Feb 2017, 09:15

Kazah-Uzbek-Turkmen-Tadži-Kirgi-STAN(i)

Post by Tyrion Lannister » 28 Feb 2017, 20:26

Za sada jedna tema.
Podložna preimenovanju po želji zahtjevnog moda. :bicedobro:


Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4454
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 28 Feb 2017, 20:32

Opet ti... Mislim da ne treba baš otvarat teme samo da budu otvorene.
Kad će netko trebat, otvorit će temu. Za sad nas je malo. Ne znam baš puno ljudi koji misle putovat u te države.



User avatar
Gile
Posts: 393
Joined: 23 Feb 2017, 14:20

Post by Gile » 28 Feb 2017, 20:46

S ovim Tyrionom samo problemi, onaj Toma je bio puno bolji. :D

Evo da ne bude prazna tema jedan lijep putopis od našeg čitatelja: http://tripologia.com/putopisi/tajikist ... dan-tomic/



User avatar
Tyrion Lannister
Posts: 816
Joined: 22 Feb 2017, 09:15

Post by Tyrion Lannister » 28 Feb 2017, 22:31

Ovdje bi trebao biti onaj isječak iz Karaule o Paunoviću (Trifunović i Hadžihafisbegović), ali drag si mi (a i moderator si)....
Lijepo čovjek otvori zajedničku temu da ne otvara 4-5 novih tema i onda se još žale. OMG.
Sad ju imamo i mirni smo do kraja sumraka međumrežja.

Evo ja planiram ići ako se pojavi nešto uber jeftino ispod 100 eura.


Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4454
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 28 Feb 2017, 22:34

Ne bi htio klonirati pdf turizam. Za sad nas je malo, svi se znamo i dovoljno je nekoliko osnovnih tema.
Predlazem da teme otvaramo po potrebi, a ne da imamo 100 otvorenih tema s nula upisa.
Pogotovo ne trebamo stan drzave u koje godisnje ide 2-3 ljudi.



User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 01 Mar 2017, 09:08

Nukac wrote:. Ne znam baš puno ljudi koji misle putovat u te države.
Ja mislim cim ulovim malo vise vremena da se mogu maknuti od starog kontinenta.



User avatar
Tyrion Lannister
Posts: 816
Joined: 22 Feb 2017, 09:15

Post by Tyrion Lannister » 01 Mar 2017, 10:09

Nuki i ekipa se lože na UK i London pa im naše male želje izgledaju sitno. :kiss:


Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.

User avatar
nvnk
Posts: 1492
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 01 Mar 2017, 11:13

Inače, u zadnje vrijeme Turkish često ima akcije na liniji Graz - Biškek. Lani bila povratna i po 299 ojara. :eek: (Nedavno bila ponovo ta akcija, ali za nešto viših i još uvijek vrlo prihvatljivih 429.)

Doduše, baš Turkish je nedavno skršio avion dok se spuštao na aerodrom Biškek. :zubo:



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4454
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 01 Mar 2017, 11:17

nvnk wrote:
01 Mar 2017, 11:13


Doduše, baš Turkish je nedavno skršio avion dok se spuštao na aerodrom Biškek. :zubo:
Moram te ispravit. Nije bio avion od Turkisha, nego od turske aviokompanije ACT Airlines a koja posluje pod imenom MyCargo Airlines, a u vlasništvu je kineske firme HNA Group.



User avatar
nvnk
Posts: 1492
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 01 Mar 2017, 11:21

Da, sad vidim hrpu naknadnih demantija po netu, no na dan pada, službene vijesti su bile da je Turkishev.

Hvala za ispravak ( :top: ), još jedna potvrda kako demantij nikad nema snagu prvobitne netočnosti. :rolleyes:



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4454
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 01 Mar 2017, 11:27

Eto, ovdje imaš i neslužbeno ali dosta točno izvješće što se dogodilo.
http://avherald.com/h?article=4a38d07d&opt=7680

Općenito taj Awherald daje sve moguće incidente koji se dogode. U principu svaki dan se dogodi 5-10 raznih incidenata vezanih uz avionski promet.



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4454
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 01 Mar 2017, 11:31

Mali off, baš gledam incident od neki dan:

A KLM Boeing 747-400, registration PH-BFT performing flight KL-643 from Amsterdam (Netherlands) to New York JFK,NY (USA), was enroute at FL360 about 330nm north of St. John's,NL (Canada) when the crew decided to divert to St. John's declaring medical emergency due to the captain becoming ill. The aircraft landed safely on St. John's runway 11 about 50 minutes later.

Po ničemu nešto specijalno, ali onda čitaš dalje...

However, it was not possible to exit the aircraft due to the airport being unable to handle that many passengers and nine horses on board, that were loaded in the aft cargo hold, could not be unloaded due to lack of ground support, and were balanced out by the passengers - if all passengers exited the aircraft the aircraft would sit on its tail. It then became known that the replacement crew could not get out of JFK, about 5 hours after landing the passengers were permitted to disembark. When passengers queried what about the horses, they were told, the balance had been recalculated in Amsterdam and it was found out that the suitcases and cargo in the other holds would be sufficient to balance the horses out. Everyone finally got to hotels at about 04:00L.



User avatar
marko_31
Posts: 578
Joined: 23 Feb 2017, 09:31

Post by marko_31 » 01 Mar 2017, 11:35

Nukac wrote:
01 Mar 2017, 11:31
Mali off, baš gledam incident od neki dan:
-da jedan mali off-topic, barem za 50 bodova moderatoru :lol:
-koja klackalica u avionu, zanimljivo



User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 01 Mar 2017, 12:45

Sumnjam u ovu pricu o 9 konja. Prije bi rekao da je to samo izgovor. 400t tezak avion ce tesko biti izbacen iz balansa sa 7t opterecenja na samom repu.




User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4454
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 01 Mar 2017, 12:48

Zašto bi sumnjao?

KLM ima kombi konfiguraciju B747, a to znači da su putnici i teret na istom katu u kabini koja je pod pritiskom, te može služit za prijevoz živih životinja.

https://www.seatguru.com/airlines/KLM/K ... ombi_B.php



User avatar
nvnk
Posts: 1492
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 01 Mar 2017, 12:57

Ja jesam već doživljavao probleme s balansom, ali uglavnom u bitno manjim avionima. Meni je isto malo čudno da se to pitanje postavilo kod tako velikog aviona. Uostalom, na kraju je uistinu i ispalo da problema uopće nije ni bilo, a to što je on uopće postavljem i što su trebali, eto, u Amsterdamu se bacit na računanje, vjerojatno dugujemo nekom dijelu priče koji po meni fali. Recimo, pitanje je možda postavio neki prisutni pametnjaković, njime "stavio bubu u uho" nekom "jako važnom", pa je taj onda inzistirao na njemu do besvjesti... ili tak nekak. :ne zna:



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4454
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 01 Mar 2017, 13:01

Pa jedan konj ima cca 800 kg, što znači da nije baš mali problem.



User avatar
nvnk
Posts: 1492
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 01 Mar 2017, 13:12

To je ukupno cca 8 tona, dakle dobrih 70-tak ljudi, manje od četvrtine punog putničkog aviona. A na mnogim aerodromima (u stvari skoro na svima koji opslužuju tako velike avione) 747-ice se pune upravo tako da se popuni prvo zadnje redove (cca trećina), pa srednje, pa tek onda one prve. Kak onda tom prilikom avion ne "sjedne" na rep? Imaju neki poseban balast s prednje strane?
Last edited by nvnk on 01 Mar 2017, 13:14, edited 1 time in total.



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4454
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 01 Mar 2017, 13:20

Očito postoji način na koji se to radi a da ne avion ne prevagne na rep, jer piše:

....could not be unloaded due to lack of ground support, and were balanced out by the passengers - if all passengers exited the aircraft the aircraft would sit on its tail.



User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 01 Mar 2017, 14:13

Ne sumjam u to da su imali konje nego u raspored tezine. Ako imas 400t raspoređenih na samo 70 m, 8t na jednom krajnjoj tocki ne moze prevagnuti avion.
Kada bi to i bilo tako, sta bi bilo kod hitne evakuacije? Kako bi se iskrcali?



User avatar
nvnk
Posts: 1492
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 01 Mar 2017, 14:42

Ha, neki su kritizirali Severinu kaj je navodno "bezveze" otvorila ovu temu, a kad ono - tema jedna od najživljih. :D



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4454
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 01 Mar 2017, 15:18

Sa totalnim chatom.



User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 01 Mar 2017, 17:22

Molim da se Tađi promijeni u Tadži.... ovo je sramotno.



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4454
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 01 Mar 2017, 17:54

To ti je kad Severina otvara teme... :facepalm:



User avatar
Prolaznica
Posts: 608
Joined: 22 Feb 2017, 09:53

Post by Prolaznica » 03 Apr 2017, 11:28

Nastavno na vijest o otvaranju jeftine linije (nekima omiljenog) ljubičastog avio-prijevoznika za Astanu, ponovo se probudio moj interes da posjetim Kazahstan.
Dajte me posjetite, vi koji ste radili vize, kako da uopće dobijem ovo: Kopija poziva iz Republike Kazahstan s brojem vizne podrške MUP RK


collect moments, not things