Chat

Jer ja sam skitnica, daljine me vuku...

Moderators: Nukac, miky0

User avatar
nvnk
Posts: 2562
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 7 times
Been thanked: 11 times

Post by nvnk »

Nukac wrote:
28 May 2020, 12:12
Ja isto nemam ništa protiv gooptija.

Koristio sam ih par puta, imao sam i super iskustva s njima, imao sam i manje super iskustva, ali nikad me još nisu ostavili na cjedilu, uvijek sam došao na aerodrom i vratio se doma.
Kao što sam već napisao, ponekad su jedini izbor. Kad putuješ sam, ili kad imaš povratak na različiti aerodrom od polaska, oni su skoro jedina opcija.
Isto tako su za transport do aerodroma ponekad puno sigurnija opcija od recimo filxbusa. Pošto goopti na granicu ide u traku za aute, a ako su u kombiju svi EU često ide i na Breganu naselje, pa je prolazak preko granice uvijek neproblematičan.
Flixbus ide na prijelaz za buseve, i može se dogoditi da zapne na granici.
Pa, sad, prije nekoliko si ih mjeseci, nakon jednog incidenta (koji je ipak na kraju dobro završio) grdio i skoro trpao u isti kos sa svojim prijateljima iz Wizza. :D

Općenito, GoOpti je pronašao svoju tržišnu nišu koja ide ruku pod ruku s LCC-ima i njihovim letovima s okolnih aerodroma. Dakle, ako preživi ovu situaciju, i dalje će ovisiti o svemu onome o čemu je ovisio i prije.

Dvije su stvari koje se za njegov opstanak ne smiju dogoditi: Jedna je ta da aerodromi Zagreb i Ljubljana ne smiju postati veliki LCC hubovi. Što s velikom sigurnošću možemo reći da se neće dogoditi. Druga je da se volumen LCC letova s aerodroma poput Marca Pola, Trevisa, Bergama, pa čak i Beča, ne bi smio bitnije smanjiti.

E, ta druga stvar je u razdoblju koje slijedi već puno manje izvjesna ... :(



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6167
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 2 times
Been thanked: 30 times

Post by Nukac »

Nisam ih odmah svrstao uz Wizz, pošto su mi ipak dali popust na sljedeću kartu.

Naravno da ću dobro razmisliti hoću li ići s njima ili s vlastitim autom. Ionako u zadnje vrijeme češće putujem iz Zagreba ili Ljubljane, pa nemam neke potrebe koristiti njihove usluge.

Što se tiće lcc, iz Beča se povlači Lauda. Hoće li to rezultirati povećanjem linija ostalih lcc ili će ostati rupa, pokazat će vrijeme.

User avatar
Gile
Posts: 1021
Joined: 23 Feb 2017, 14:20
Been thanked: 6 times

Post by Gile »

GoOpti je super stvar i ako nestane falit će mi jako (naravno ako budem putovao u obimu u kojem sam putovapo prije). Meni zbog lokacije često autobus nije uopće opcija ili ako je to izuskuje cjelodnevnu tlaku. Naravno auto je uvijek opcija ali ako putuješ sam ili u dvoje ne isplati se, dok platiš benzin, cestarinu i parking nakupi se tu dosta troška. Još jednu stvar treba napomenuti, sa putovanja uvijek dođem krepan kao pas, najčešće u gluho doba noći pa mi vožnja od dodatnih 2-3-4 sata do kuće predstavlja i sigurnosni rizik. Ovako odspavam u kombiju pa mogu odmah ujutro na posao, štedim dane godišnjeg. :D

Ja nisam imao sa njima ozbiljnijih problema, najgore što mi se desilo nekoliko puta u zadnje vrijeme je da ih moram čekati 2 sata tj da vrijeme polaska ne bude idealno za mene kakvo je prije uglavnom bilo. Sa druge strane nerijetko sam bio jedini putnik, slali su auto samo po mene te sam im predstavljao čisti gubitak ali uvijek sam bio siguran da me neće ostaviti.

Što se cijene tiče uvijek su bile prihvatljive tim više jer su imali i sustav preporuka pa sam više putovao potpuno besplatno nego što sam plaćao. :) Ako sam već plaćao otišao bih svojim autom do Lucije (mjesto odmah iza granice prije Portoroža) a cijene iz Slovenije su uvijek bile znatno niže nego iz Hrvatske. Meni je svejedno, to mi je na par kilometara.

Epilog, ako se ugase siguran sam da će netko drugi zauzeti njihovo mjesto jer model dobro funkcionira samo što ćemo morati čekati neko vrijeme dok letovi ne uhvate barem djelomično obim koji su imali. Nadam se da će opstati. :/

User avatar
sandra555
Posts: 352
Joined: 25 Feb 2018, 17:15
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time

Post by sandra555 »

Uzimate li taj GoOpti isključivo s aerodroma na aerodrom?
Ili da vas pokupi na kućnom pragu?
Ill recimo tko ide iz zagreba birate li ukrcaj na ZG aerodromu ili na autobusnom?

I je li za ZG ispadne jeftinije da te skupi na aerodromu ili na autobusnom?

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6167
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 2 times
Been thanked: 30 times

Post by Nukac »

Pa lakše ti je doći na autobusni nego na aerodrom.

U SLO (u Ljubljani) te kupe na adresi. Ne znam kako je u HR.

User avatar
Prolaznica
Posts: 808
Joined: 22 Feb 2017, 09:53
Has thanked: 5 times

Post by Prolaznica »

Ja sam skužila da je puno jeftinije iz Slovenije, tj netko od vas ovdje mi je dao taj neprocijenjivi tip :)
Npr za prijevoz do Milana, iz Ljubljane sam povratnu kartu platila 600kn. Za tu istu relaciju su me iz Zagreba tražili 1200kn.
Pogotovo kad nas je dvoje, računica je tu jasna.
Ostavili smo auto kod frendice i Ljubljani i tamo nas je GoOpti skupio na njenoj adresi :)
collect moments, not things

User avatar
nvnk
Posts: 2562
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 7 times
Been thanked: 11 times

Post by nvnk »

Nukac wrote:
28 May 2020, 13:16
Što se tiće lcc, iz Beča se povlači Lauda. Hoće li to rezultirati povećanjem linija ostalih lcc ili će ostati rupa, pokazat će vrijeme.
Točno o tome govorim. Nije se Lauda povukao iz Beča iz zajebancije, nego u sklopu posljedica korone. Jednako tako je upitno hoće li obim LCC letova iz Venecija (oba aerodroma) u slijedećem razdoblju biti jednak. Prije bih rekao da će biti bitno manji.

A ti letovi i GoOptijeve vožnje su se međusobno "hranili" i to je baš ono na što sam mislio pod "zalaufavanje" prije par tjedana. Odnosno, sada ulazimo u razdoblje "odlaufavanja", kada će smanjeni obim LCC letova i putovanja "izgladnjivati" GoOpti, a ako ga dovoljno "izgladne" da on "crkne" - i on će time dodatno "izgladniti" LCC-ove koji će onda još više reducirat letove s tih aerodroma itd... Dakle, da ponovim: proći će godine prije nego što se stvar ponovno "zalaufa" na prethodnu razinu. :(
sandra555 wrote:
28 May 2020, 14:15
Uzimate li taj GoOpti isključivo s aerodroma na aerodrom?
Ili da vas pokupi na kućnom pragu?
Ill recimo tko ide iz zagreba birate li ukrcaj na ZG aerodromu ili na autobusnom?

I je li za ZG ispadne jeftinije da te skupi na aerodromu ili na autobusnom?
Aerodrom kao početnu ili završnu točku koriste samo oni koji lete, a zagrebačka "defaultna" (početna i završna) točka je autobusni. Možeš u procesu rezervacije tražiti i neku drugu točku, ali će ti to najvjerojatnije dodatno naplatit. Možeš pri tome tražiti neku od 5-6 "standardnih" lokacija koje koriste u gradu (Antunović, Arena, Cibona, željeznički kolodvor ....) ili pak svoju vlastitu adresu. Najčešća doplata je nekih 5 - 10 eura, ali još nikad nisam naletio na financijsku isplativost, tj. uvijek je doplata za točnu adresu bila nešto veće od taksija s te adrese do AK. Dakle, isplativost je bila samo nefinancijska, odnosno u domeni komoditeta.

Glede pak spomenutih 5-6 standardnih lokacija, njih GoOptijev sustav neki puta dodatno naplati kao da se radi o kućnoj adresi, neki puta naplati manje, a neki puta - da besplatno.

Konkretno, ja stanujem dosta blizu Antunovića (10 minuta pješice) i svaki put kad sam išao za Veneciju taj mi je ukrcaj GoOpti davao besplatno. (A u povratku sam se ionako uvijek s vozačem dogovorio da me iskrca 2 autobusne stanice dalje, kod mojih Vrbana, na 300 m od stana.) Ipak, kad sam nedavno kupovao prijevoz za Beč, sustav mi je istog tog Antunovića pokušao naplatiti. Iz toga "čitam" da im je Antunović uvijek usput, točno na ruti za Veneciju, ali da zato za Beč najvjerojatnije (ili najčešće) idu prek Varaždina, pa im je to kontra strana od AK kao polazne točke. :misli:

User avatar
nvnk
Posts: 2562
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 7 times
Been thanked: 11 times

Post by nvnk »

Prolaznica wrote:
28 May 2020, 14:42
Ja sam skužila da je puno jeftinije iz Slovenije, tj netko od vas ovdje mi je dao taj neprocijenjivi tip :)
Npr za prijevoz do Milana, iz Ljubljane sam povratnu kartu platila 600kn. Za tu istu relaciju su me iz Zagreba tražili 1200kn.
Pogotovo kad nas je dvoje, računica je tu jasna.
Ostavili smo auto kod frendice i Ljubljani i tamo nas je GoOpti skupio na njenoj adresi :)
Moguće je da sam ti ja to savjetovao, jer je to moja taktika za Milano/Bergamo. Jednako tako je ta taktika dobra i za ostale sjevernotalijanske aerodrome (Verona, Bologna) osim za oba venecijanska. Za ta dva aerodroma GoOpti formira zagrebačke cijena po jednakim principima kao za Ljubljanu.

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6167
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 2 times
Been thanked: 30 times

Post by Nukac »

Meni iz Novog mesta je povoljno samo za Veneciju, Treviso i Trst.
Ostalo mi je 2-3 puta jeftinije iz Ljubljane. S tim da je problem naci besplatni parking u Ljubljani.

Sto se tice Laude, ovdje se ne radi o manjku prometa, vec sindikalnim razmiricama. Ryanair se nije uspio dogovorit sa sindikatima (citaj nisu pristali na njihove uvjete) i lijepo odpustio ljude i zatvorio bazu.

User avatar
Prolaznica
Posts: 808
Joined: 22 Feb 2017, 09:53
Has thanked: 5 times

Post by Prolaznica »

Nukac wrote:
28 May 2020, 15:53
S tim da je problem naci besplatni parking u Ljubljani.
Šiška - Ulica Ane Ziherlove
collect moments, not things

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6167
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 2 times
Been thanked: 30 times

Post by Nukac »

Znam, otkrio sam i ja jedno mjesto gdje uvijek ima mjesta.
Bregarjeva ulica kod trznice Koseze.

User avatar
nvnk
Posts: 2562
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 7 times
Been thanked: 11 times

Post by nvnk »

Pardon, na Trst sam zaboravio.

Dakle, i iz ZG je također isplativo na 3 aerodroma - oba venecijanska i tršćanski. Svi ostali sjevernotalijanski - treba potegnut do LJ.

User avatar
nvnk
Posts: 2562
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 7 times
Been thanked: 11 times

Post by nvnk »

nvnk wrote:
27 May 2020, 10:01
Ipak, na svojoj službenoj stranici najavljuju vožnje od 1.7.
Jedan detalj: Od 1.7. najavljuju samo tzv. "privatne" prijevoze, dakle one najskuplje na koje se malo tko odlučuje.

To je praktički isto kao da uopće ne voze. :facepalm:

Niko
Posts: 549
Joined: 23 Feb 2017, 16:55
Has thanked: 30 times
Been thanked: 3 times

Post by Niko »

nvnk wrote:
28 May 2020, 18:10
Pardon, na Trst sam zaboravio.

Dakle, i iz ZG je također isplativo na 3 aerodroma - oba venecijanska i tršćanski. Svi ostali sjevernotalijanski - treba potegnut do LJ.
Jedino ako si iz Varazdina onda ti uopce nije isplativ 🙈
Budimpeste nema, a ako ti stavi polazak prije 8ujutro nemas kak do Zg stici osim da odes vecer prije i camis cijelu noc na busnoj 🙈

nasmijanonebo
Posts: 406
Joined: 08 Apr 2019, 20:31
Been thanked: 1 time

Post by nasmijanonebo »

marko_31 wrote:Hm...
Leasing/kredit za vozila
Plaće djelatnika
Održavanje vozila
3 mjeseca potpunog stajanja
Hladni pogon
I puno veće firme su u problemu, ne znam cemu iznenadenje za njih.

Ali ono sto ne razumijem...ali ne bih htio u neku raspravu ulaziti...netko nikada nije koristio necije usluge i kaze da ne bi ni da opstanu? Ok, ali cemu onda uopce interes oko takve nekakve firme?
Osobno ih ne koristim, jer kako uglavnom obiteljski putujem ( sa aerodroma cca 200-400 km od Zagreba ), u kalkulaciji su mi neisplativi.
Ali, masa ljudi ( pa i tu neki ) koji idu solo ili dvoje, imaju racunicu i bili su im korisniji (brzi) od javnog prijevoza, jer ipak voze od tocke do tocke, tj prilagodljivi su i vremenom i cijenom. Dakle, nasli su publiku i imali su svrhu. Tako, da nikome ne bih pozelio da propadne, samo da izvuku pouku te ako opstanu budu jos bolji.

http://www.sloexport.si/company-card?ms=2364492
Svaki racionalan koji ima tvrtku radi tako da 1/3 zarade stavi u crni fond. I bez jakog i naglog sirenja, to je najveca greska danasnjih firmi. Goopti se prebrzo sirio.

Moja svojta krenuo s 1 kombijem (slican koncept kao goopti), povratio sto je ulozio (imao je 2 vozaca na placi), drugo ljeto kupio drugi kombi i jos 2 vozaca..i odlicna zarada.
Nije se htio vise siritti, jer je zadovoljan s ovim, a fakat je imao prihoda (ja sam "pala u nesvijest" kad mi je rekao zaradu). Da, cistu zaradu, ne prihod. Pametno je stavio dio zarade u crni fond, tako da mu sad nije financijski bed i placa iz tog crnog fonda, iako mu je promet skroz pao.
Meni je goopti uvijek bio preskup, ja kao Toma Sawyer, low budget turist. Zato jer i odvajam od svake place sa strane za crne dane, kao sto je bila ova karantena (navodno mi krecu smanjene place pa..).

Do Trsta (odakle sam par puta letjela) povratna karta iz Zg za bus 150 kn (a do aerodroma ima redovan bus, zadnje 2 god i vlak). Iz Ri oko 55 kn bila. A iz Zg do Ri buseva oko 30-ak dnevno
Suludo mi uvijek bilo da mi je prijevoz od mog stana s goopti do aerodroma skuplji nego sama aviokarta.:zubo:

Ili: jedno ljeto sam radila u firmi obiteljskog frenda. Bila mala firma, nas 5 sveukupno. Poslije se vlasnik sirio, ali sporo i konzervativno. Nakon 8 godina dosao do 100 zaposlenih, nakon jos 5 godina jos 50 zaposlenih i nije se vise htio siriti.. Ali nikad se nije zaduzivao, nikad nije dizao kredite, nego je znao od zarade investirati u sirenje, ali zato je i isao polako i oprezno. I dan danas nije u frci, normalno radi (iako je ta bransa zabiljezila poprilican pad), jer nema nikakve dugove, na vrijeme je uvijek placao dobavljace na vrijeme (pa mu oni i daju puno veci rabat nego drugim firmama bas zbog redovitosti placanja) itd.
Treba znati granice sirenja: pokriti se onim cime imas i procijeniti koliki kredit mozes uzeti tako da mozes platiti cak i kad dodje crna situacija.






User avatar
marko_31
Posts: 1271
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 16 times
Been thanked: 9 times

Post by marko_31 »

nasmijanonebo wrote:
28 May 2020, 19:53
to je najveca greska danasnjih firmi. Goopti se prebrzo sirio.

Suludo mi uvijek bilo da mi je prijevoz od mog stana s goopti do aerodroma skuplji nego sama aviokarta.:zubo:

Treba znati granice sirenja: pokriti se onim cime imas i procijeniti koliki kredit mozes uzeti tako da mozes platiti cak i kad dodje crna situacija.
Uh, neću ovdje o tržištu, investicijskim ciklusima, kapitalu, financijskim tržištima, kreditnim institucijama, te desecima potpuno drugačijih primjera...

Samo, primjerice, da je vlasnik Ryanaira razmišljao i činio kao tvoj rod, teško, tj nikako bi letila negdje za 20-30 eura.
Zato su i ryan i easy ( da ne nabrajam velike igrače ) i masa autobusera i ostalih prijevoznika u problemima koji su nastupili prouzrokovani pandemijom.
Da ponovim i zaključim, nešto što je tebi ili meni suludo (nekome su i low cost kompanije sulude; da, ima i takvih) ne znači da nisu našli tržište, znaju biti povoljni kada se dovoljno rano rezerviraju te su očito našli dobar omjer između cijene, trajanja puta do destinacije i komoditeta.

nasmijanonebo
Posts: 406
Joined: 08 Apr 2019, 20:31
Been thanked: 1 time

Post by nasmijanonebo »

Sadasnji "kapitalisti" (dok god nije triste potpuno slobodno, bez lobiranja i subvencija, slobodno trziste ne postoji) razmisljaju kratkorocno.
Zbog izuzetno kratkorocnog razmisljanja se i dogadja da je dovoljno SAMO 2 mjeseca da takve firme dodju do kolapsa.
Eto, to i je jedna od posljedica monopolizacije (goopti postao monopolist, kpuovao konkurenciju itd).
Veca je sansa da ako imas 10 malih firmica da ce neke opstati, a neke bankrotirati zbog izvanredne situacije, nego kad imas monopolista i on ode u bankrot. Kod prvog slucaja bar imas izbora, kod monopolista nemas.
Usput, firme i dizu cijene cim postanu monopolisti (primjera u turizmu bezbroj: booking i airbnb, goopti itd..aviokompanije druga prica)

Apropos Ryanaira, fuckas uspjesnost kad moras ucjenjivati da ti aerodromi daju velike subvencije i slicne beneficije. Toliko o slobodnom trzistu. :raspa:

Za danasnji "kapitalizam" porucujem samo: "Festina lente".
Grci i Rimljani sve rekli svojim poslovicama, pametni uce iz povijesti. :D
Sve je ovo vidjeno u povijesti, meni je sve deja vu :D

Meni je najdraza i najmudrija: Niceg previse, svega umjereno.

Don't worry, bude se sve brzo opet diglo.

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6167
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 2 times
Been thanked: 30 times

Post by Nukac »

Recimo prosle godine sam imao zanimljivu situaciju glede cijene. Goopti Minhen Ljubljana je bio 30 eur, a Flixbus 25. S tim da te Goopti pokupi na aerodromu i ides direktno bez ikakvog stajanja. Za Flix jos moras platit i metro do centra i onda se izvuc iz centra Minhena. Ovo niti ne ulazis u grad.
A da ne kazem da je status gooptija na granici drugaciji nego bus. Buseve s Hr registracijama znaju zaustavljat na njemacko austrijskoj granici i provjeravar putnike i prtljagu. A muskarac srednjih godina koji putuje sam je policiji uvijek potencijalni kriminalac. Ne jednom sam imao takvih iskustva.
Goopti nikad ne zaustavljaju.

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6167
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 2 times
Been thanked: 30 times

Post by Nukac »

nasmijanonebo wrote: Do Trsta (odakle sam par puta letjela) povratna karta iz Zg za bus 150 kn (a do aerodroma ima redovan bus, zadnje 2 god i vlak). Iz Ri oko 55 kn bila. A iz Zg do Ri buseva oko 30-ak dnevno
Suludo mi uvijek bilo da mi je prijevoz od mog stana s goopti do aerodroma skuplji nego sama aviokarta..
Meni ovo niti nije jeftino a totalno neprakticno.
Prvo ides od Zg do Ri. Pa cekas bus do Trsta. Pa si tamo tek na trecini puta jer jos trebas ulovit bus do aerodroma, koji je skoro na trecini puta od Venecije. Odokativno - za takav podvig ti od Zg do aerodroma u Trstu treba nekih 8 sati.

Goopti sjednes u Zagrebu i iskrcas se na aerodromu u Trstu. Za cca 3 sata.

I nema stresa na granici. Ako imas nesrecu da je guzva na granici moze ti se dogodit da propustis avion.
I onda cak ako ti je ova kalvarija s busom bila duplo jeftinija nista ti ne znaci jer lijepo sjedis na aerodromu u Trstu i mozes se samo slikat i plakat.

User avatar
Prolaznica
Posts: 808
Joined: 22 Feb 2017, 09:53
Has thanked: 5 times

Post by Prolaznica »

nvnk wrote:
28 May 2020, 18:21
Jedan detalj: Od 1.7. najavljuju samo tzv. "privatne" prijevoze, dakle one najskuplje na koje se malo tko odlučuje.

To je praktički isto kao da uopće ne voze. :facepalm:
ajme išla sam baš gledat :facepalm:

imamo karte za Maroko iz VCE za prosinac .... 3000kn cijena povratne vožnje za 2 osobe :facepalm: :facepalm: :facepalm:
collect moments, not things

nasmijanonebo
Posts: 406
Joined: 08 Apr 2019, 20:31
Been thanked: 1 time

Post by nasmijanonebo »

Nukac wrote:
Meni ovo niti nije jeftino a totalno neprakticno.
Prvo ides od Zg do Ri. Pa cekas bus do Trsta. Pa si tamo tek na trecini puta jer jos trebas ulovit bus do aerodroma, koji je skoro na trecini puta od Venecije. Odokativno - za takav podvig ti od Zg do aerodroma u Trstu treba nekih 8 sati.

Goopti sjednes u Zagrebu i iskrcas se na aerodromu u Trstu. Za cca 3 sata.

I nema stresa na granici. Ako imas nesrecu da je guzva na granici moze ti se dogodit da propustis avion.
I onda cak ako ti je ova kalvarija s busom bila duplo jeftinija nista ti ne znaci jer lijepo sjedis na aerodromu u Trstu i mozes se samo slikat i plakat.
Nesto nismo u toku.
Ma bus sad zaboravi, pa imas sad i vlak (zelj. kolodvor u Trstu je odmah do busnog kolodvora) do aerodroma. Izmedju zelj stanice ispred aerodroma i aerodroma je pjesacki tunel/zatvoreni nadvoznjak s hodajucom trakom. Voznja vlakom max 20-25 min, mozes se i svercati :D (mi slucajno kad se vracali u Trst se svercali u tom vlaku). Cesto voze vlakovi. Ne kasne.
Da, da, Talijani izgradili zeljeznicku stanicu ispred aerodroma unutar zadnje 3 ili 4 godine Sve financirano od EU fondova (kao i prosirenje aerodroma).
Isla tako vise puta.

Slike tog pjesackog tunela i stanice.
https://www.google.com/search?q=trieste ... Una5k8JC5M





User avatar
sandra555
Posts: 352
Joined: 25 Feb 2018, 17:15
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time

Post by sandra555 »

Jel ima vlak Zagreb Trst?

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6167
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 2 times
Been thanked: 30 times

Post by Nukac »

Nema.

User avatar
sandra555
Posts: 352
Joined: 25 Feb 2018, 17:15
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time

Post by sandra555 »

Koliko je to onda presjedanja do Trsta? Ne djeluje mi baš komotno, pogotovo kad vučeš stvari sa sobom :ne zna:

nasmijanonebo
Posts: 406
Joined: 08 Apr 2019, 20:31
Been thanked: 1 time

Post by nasmijanonebo »

sandra555 wrote:Koliko je to onda presjedanja do Trsta? Ne djeluje mi baš komotno, pogotovo kad vučeš stvari sa sobom :ne zna:
? Odes na busni kolodvor Zg. Sjednes u bus, vozis se do Trsta. Niti 30 m od busnog kolodvora je zeljeznicki kolodvor ( busni i zelj su neposredno jedno kraj drugog, ),kao da ides iz jednog ulaza stambene zgrade u drugi ulaz iste zgrade, koliko su blizu. Peroni su odmah tu, bez penjanja, pothodnika/nadvoznjaka itd.
Udjes u vlak, sidjes na stanici kod aerodroma. Na stanici udjes u pjesacki "tunel" kroz koji je pokretna traka (nije cijelo vrijeme, ali dobrim dijelom) do aerodroma.
Sve odlicno organizirano. Iz Zg ima za Trst buseva preko Ljubljane i preko Rijeke. Preko Rijeke/Rupa nikad se ne ceka na granici, a ivi preko Ljubljane na Bregani ceka bus, ali ne vise od 45 min (lani puno puta isla u Sloveniju busom pa..najgore bilo kad nam se u busu usvercao neki migrant bez papira).