Chat

Jer ja sam skitnica, daljine me vuku...
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

19 Nov 2017, 16:05

Niti jedan lcc nije na amadeusu. To je prastara stvar koju bi iskusni letaci trebali znati.
Po novom se lcc mogu dodati pod: add manually.
Ili slanjem maila.


User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

20 Nov 2017, 07:21

Inače, što se tiće tih aplikacija za praćenje letova, postoji još i Tripit, te kayak.
Isprobao sam sve te 3 aplikacije.
Tripit mi je najgori od svih, jer cijelo vrijeme nadgleda tvoj email pretinac i čim nešto rezerviraš, želi to dodati u aplikaciju.
Kayak funkcionira na dva načina: ili pošalješ email pa oni sami dodaju, ili dodaješ sam, ali onda moraš prepisivati sve podatke.
Od svih tih mi je kayak najbolji, jer funkcionira za sve letove, bez obzira jesu li lcc kompanije ili normalne.
Ali kayak nema automatski update ako se promijeni itenerer, pa moraš radit pješke update.
Ali svejedno, ako su brojevi letova ispravni, čim aviokompanija u sustavu promijeni vrijeme polaska, dobiva se update email. U UK se recimo dobiva email i kad se letu dodjeli izlaz. Pa ne treba gledat monitore. I svako kašnjenje u polasku.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

20 Nov 2017, 07:33

Jedan filmić, kako izgleda unutrašnjost luksuznog privatnog Boeinga 787.

User avatar
neno1966
Posts: 321
Joined: 23 Feb 2017, 11:54
Has thanked: 2 times

20 Nov 2017, 07:40

Nukac wrote:
20 Nov 2017, 07:21
Inače, što se tiće tih aplikacija za praćenje letova, postoji još i Tripit, te kayak.
Isprobao sam sve te 3 aplikacije.
Tripit mi je najgori od svih, jer cijelo vrijeme nadgleda tvoj email pretinac i čim nešto rezerviraš, želi to dodati u aplikaciju.
Kayak funkcionira na dva načina: ili pošalješ email pa oni sami dodaju, ili dodaješ sam, ali onda moraš prepisivati sve podatke.
Od svih tih mi je kayak najbolji, jer funkcionira za sve letove, bez obzira jesu li lcc kompanije ili normalne.
Ali kayak nema automatski update ako se promijeni itenerer, pa moraš radit pješke update.
Ali svejedno, ako su brojevi letova ispravni, čim aviokompanija u sustavu promijeni vrijeme polaska, dobiva se update email. U UK se recimo dobiva email i kad se letu dodjeli izlaz. Pa ne treba gledat monitore. I svako kašnjenje u polasku.
Ako sam dobro shvatio ne trebaš povremeno pogledati monitor nego moraš stalno provjeravati email :misli:
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

20 Nov 2017, 08:44

Pa ako imas push notifikacije na programu za email, mobitel ti signalizira kad se objavi gate.
Cak stovise, ne trebas gledat mail jer kayak ima push notifikacije i preko njih dobijes obavijest o izlazu.
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

21 Nov 2017, 20:00

- negdje sam pročitao da British planira da se uskoro putnici koji su skuplje platili kartu prvi ukrcavaju
- i već su počeli komentari da je to diskriminacija i tako dalje i tako bliže...
- a ja mislim baš obratno, kud veće sreće,veselja i ponosa da u takvoj situaciji zadnji uđeš u avion :rofl: :rofl:
- zamislite ući u Volotein ili Ryanov let iza Tyriona :rofl:
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

21 Nov 2017, 21:00

Mislim da to vec rade Iberia i American.
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

22 Nov 2017, 08:12

marko_31 wrote:
21 Nov 2017, 20:00
- zamislite ući u Volotein ili Ryanov let iza Tyriona :rofl:
:lol: :lol:

No, ali, za ozbiljno, to je besmisleno. Ima smisla odvajati klase, dakle prvo prva, pa biznis, pa ekonomska itd, i te kako ima smisla punit prvo kraj aviona, pa sredinu, pa prednji dio (skupina A, B i C), ali nekih 200 ljudi iz jednog aviona je platilo vjerojatno bar 30 različitih cijena, dakle oglašavati redom 30 različitih termina za ukrcaj može samo kaos stvoriti. I to čak i kad bi svih njih 200 ko zapete puške čekali pred gejtom sat vremena prije polaska, a gdje su još lastminuteshopperi, oni koji "moraju" trgnut nekaj ljuto neposredno pred polazak, oni kojima se prisralo ... :ne zna:
Last edited by nvnk on 22 Nov 2017, 08:14, edited 1 time in total.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

22 Nov 2017, 08:18

Nije baš tako besmisleno:

From 12 December, passengers will be assigned a number between 1-5 printed on boarding passes, with the highest figure reserved for economy fares.
BA said the move is about simplifying the boarding process, and bringing it into line with other carriers, including American Airlines and Iberia.
"This method has been used by airlines around the world for a number of years, including by our partners American Airlines, Iberia and Qatar."

Inače, to je prastari sistem koji je većina aviokompanija koristila i prije cca 10-15 godina, ali se to iz nekog razloga napustilo.
Prije je bilo normalno da prvo ulaze putnici u zadnjim redovima, pa tek onda putnici u prvim redovima. Na taj način se izbjegavalo da putnici iz zadnjih redova čekaju na primadone kojima treba pola sata da se smjeste u sjedalo.
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

22 Nov 2017, 08:21

Pa to sam i rekao da punjenje aviona od straga prema naprijed i te kako ima smisla, ali Marko najavljuje čist nekaj drugega.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

22 Nov 2017, 08:24

Mislim da je to opet novinarsko žutilo.

Inače to već dulje vrijeme ima Iberia, mislim da imaju 4 grupe. Vjerojatno se i ti toga sjećaš od svog puta oko svijeta.
Imao sam najjeftiniju kartu. Error kartu.
U Madridu sam iamo najniži mogući broj i u avion sam ušao među prvima.
Za nazad sam imao najviši broj, i naravno, ušao među zadnjima.
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

22 Nov 2017, 08:47

Ma naravno da se sjećam da sijaset kompanija, kad je riječ o većim (longhaul) avionima ima skupine straga prema naprijed, ali baš po cijenama .... hmmmmm... :misli:
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

22 Nov 2017, 08:48

Zato mi se cini da su novinari to prenapuhali. Po obicaju.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

22 Nov 2017, 09:34

Ok, reći ću ti kako je to išlo uskoro... :)
Pošto imam najjeftiniju moguću kartu za London.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

22 Nov 2017, 09:36

Inače, British reklamira najpoznatije adventske sajmove u Europi...

With the weather turning chilly and the Christmas countdown starting it’s time to pack away the flip flops and start thinking about a festive getaway.

From Swedish delights in Stockholm to glühwein in Vienna, now has never been a better time to book a trip to one of Europe’s magical winter wonderlands.

Ups.... nema ni Z od Zagreba, kao najboljeg adventskog sajma u Europi... :durica:
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

22 Nov 2017, 10:29

Nukac wrote:
22 Nov 2017, 08:24
Inače to već dulje vrijeme ima Iberia, mislim da imaju 4 grupe. Vjerojatno se i ti toga sjećaš od svog puta oko svijeta.
Imao sam najjeftiniju kartu. Error kartu.
U Madridu sam iamo najniži mogući broj i u avion sam ušao među prvima.
Za nazad sam imao najviši broj, i naravno, ušao među zadnjima.
Evo, baš pogledah svoje BP-ove... I, da, na putu tamo sam u oba aviona bio Gruppo 3, a za nazad u oba aviona Gruppo 1. S time da sam bio uvjeren da se radi o punjenju od straga prema naprijed, uz jednu slučajnu pogrešku (za tamo sam u oba aviona bio u prvim redovima, a za nazad u prvom avionu otraga, a u drugom naprijed).

Uostalom, obojica smo imali teški error fare, a svrstavani smo u nekoliko različitih skupina. Dakle, postavlja se pitanje, ako je to uistinu bilo prema plaćenim cijenama, zašto nismo oboljica uvijek bili zadnji u avionu? Zašto su nas stavljali malo zadnje, a malo prve? :ne zna:

BTW, ovaj članak kojeg je Marko linkao spominje stijenice i popišana sjedala? :facepalm:
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

22 Nov 2017, 10:50

apropos Britisha, ako niste letjeli s njima u zadnje vrijeme, da vas malo preduhtirim, pogledajte fora video koji ide prilikom demonstracije sigurnosnih procedura



-inače, iznenadilo me je da za let iz Zagreba do Londona (isto i natrag) ne dobijemo ni čašu vode ?
-Malaysia za duplo kraći let -KUL-SIN daje kikiriki i vodu/sok
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

22 Nov 2017, 10:56

-ne znam da li da stavim ovo u rasprave ili ovdje?
-uglavnom odgovor Malaysia airlinesa na moj zahtjev da mi kompenziraju cijenu hotelskog smještaja koji nisam mogao iskorisiti zbog promjene vremena leta
-odbijenica, očekivano, možda probam još koji mail napisati, tek toliko...

Thank you for your email received ......
Please accept our apology for not addressing your concern regarding your last travel with us as per stated above in a timely manner and appreciate your patience in allowing us the time to revert to you. We have been receiving high numbers of feedback for the past few months therefore our response time is affected. We are trying our best to reach all of our passengers as soon as possible.

We deeply regret the unpleasant experience you had experienced on your travel with us, due to the rescheduling of the above flight. Our checks show that the above flights have been advance notified to passengers. At Malaysia Airlines, we do our best to ensure that all flights are timely. Despite the best efforts of our pilots, cabin crew, engineers, ground crew and other staff, unavoidable delays do sometimes occur. We wish to emphasize that safety is a core value in Malaysia Airlines and the focus is always on ensuring safe operations in all aspects of our business.

We must humbly explain that Malaysia Airlines like most other airlines are not liable to compensate for any indirect or consequential loss arising from the flight rescheduling. Please understand that at Malaysia Airlines, we do our best to carry our passengers with reasonable dispatch. However, please allow us to explain that the flight schedules are subject to change without notice. This is based on the General Conditions of Carriage(GCC), Article 10.1 and 10.2.3 which state the following:-

10.1 SCHEDULES We undertake to use our best efforts to carry you and your Baggage with reasonable dispatch. Although we undertake to use our best efforts to adhere to our timetables and published schedules, we do not guarantee that your flight will depart and arrive at the times set forth in our timetables and schedules. Furthermore, our timetables and published schedules shall form no part of your contract with us. If you provide us with sufficient contact information, we will endeavor to let you know about any changes or retiming of schedules.

10.2.3 In the event your flight is cancelled or delayed due to causes beyond our control such as, but not limited to, force majeure, war, meteorological conditions incompatible with the operation of the flight concerned, security risks, unexpected flight safety shortcoming or strikes, we will not be liable to you and shall be under no immediate obligation to comply with Article 10.2.2 although we shall make reasonable efforts to assist you as best as we can in the prevailing circumstances.
For information, the GCC is publicly available through our website and could be read at below link:
https://www.malaysiaairlines.com/conten ... rriage.pdf

Hope the above clarifies.
On behalf of Malaysia Airlines, we would like to apologize for any inconvenience caused to you. We certainly look forward to welcoming you on board our flights again soon and hope that your future travel with us will matches your highest expectations.

Thank you.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

22 Nov 2017, 11:01

marko_31 wrote:
22 Nov 2017, 10:50
apropos Britisha, ako niste letjeli s njima u zadnje vrijeme, da vas malo preduhtirim, pogledajte fora video koji ide prilikom demonstracije sigurnosnih procedura



-inače, iznenadilo me je da za let iz Zagreba do Londona (isto i natrag) ne dobijemo ni čašu vode ?
-Malaysia za duplo kraći let -KUL-SIN daje kikiriki i vodu/sok
Meni je isto fora kad ga vidiš prvi put. Ali kad ideš dvaput u istom danu s Britishem je već naporan.
Pre-pre-pre dug je za sigurnosni video, pogotovo za EU relacije, i za male aerodrome.
Recimo OK duljine za LHR, jer taksiranje traje beskonačno.
Kad sam se vraćao iz EDI, prekinuli su ga na pola, jer bi vjerojatno video završio taman kad bi započeli slijetanje na LHR... ;)
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

22 Nov 2017, 11:08

nvnk wrote:
22 Nov 2017, 10:29
Evo, baš pogledah svoje BP-ove... I, da, na putu tamo sam u oba aviona bio Gruppo 3, a za nazad u oba aviona Gruppo 1. S time da sam bio uvjeren da se radi o punjenju od straga prema naprijed, uz jednu slučajnu pogrešku (za tamo sam u oba aviona bio u prvim redovima, a za nazad u prvom avionu otraga, a u drugom naprijed).

Uostalom, obojica smo imali teški error fare, a svrstavani smo u nekoliko različitih skupina. Dakle, postavlja se pitanje, ako je to uistinu bilo prema plaćenim cijenama, zašto nismo oboljica uvijek bili zadnji u avionu? Zašto su nas stavljali malo zadnje, a malo prve? :ne zna:

BTW, ovaj članak kojeg je Marko linkao spominje stijenice i popišana sjedala? :facepalm:
Zato i kažem da nije baš podijeljeno po cijenama, već vjerojatno imaju shemu da se avion čimprije popuni, što znači da vjerojatno idu prvo mjesta do prozora a onda ona do prolaza u manjim avionima, dok je u većim mješano.
A putnici biznis i first class oduvijek u avion ulaze prvi, čak štoviše, imaju prednost i mogu ući u avion bez čekanja reda.
Što je po meni i u redu. Ako platiš kartu 1000 EUR, ipak za to očekuješ neku povlasticu.

Isto tako i obitelji s djecom ili oni koji zahtjevaju pomoć. One u invalidskim kolicima ili nemobilne ionako prve prevoze u avion, prije svih.
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

22 Nov 2017, 12:36

marko_31 wrote:
22 Nov 2017, 10:50
-inače, iznenadilo me je da za let iz Zagreba do Londona (isto i natrag) ne dobijemo ni čašu vode ?
Jel' se bar može nekaj kupit, kao kod LCC-ova?

Inače, po Brazilu sam znao u unutarnjem/domaćem prometu i po 4 sata bez čaše vode letjet, s različitim aviokompanijama.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

22 Nov 2017, 13:29

Ili Ryanair kad ideš iz Trevisa na Tenerife, pa ne dobiješ ništa. CCa 5 sati leta.

Inače na check my trip piše pod meal (za British let): food and beverages for purchase. Tako da nije da nisi bio upozoren.
;)
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

22 Nov 2017, 14:04

nvnk wrote:
22 Nov 2017, 12:36
Jel' se bar može nekaj kupit, kao kod LCC-ova?
može, može, mogu reći da se ekipa stvarno naradila, dosta se jelo i pilo, od kava do alkohola...
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

22 Nov 2017, 14:08

Meni je kod Ryanaira najgore što stavljaju neki parfem u sendviče.
Pa kad ih takve vruće i mirišljave počnu nosit u avionu... :rofl: Ljudi samo počnu vadit novčanike.
Post Reply