Rasprave i upiti o avionskim kartama, kompanijama i putovanjima avionom
Pa jedini imaju First class terminal dok neki drugi nemaju first class uopće. Takve stvari treba cijeniti.Nukac wrote: ↑05 Dec 2017, 07:06Na sveopće iznenađenje i čuđenje, Lufthansa je po skytraxu postala 5* airline.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
Pa ta ekipa je sama tako izabrala, iz kojeg razloga ne znam samo kažem da ima opravdanja za takav rezultat.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
- Tyrion Lannister
- Posts: 892
- Joined: 22 Feb 2017, 09:15
Malo sramotne statistike.
http://ec.europa.eu/eurostat/web/produc ... urostat%2F
http://ec.europa.eu/eurostat/web/produc ... urostat%2F
Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.
Ja sam samo Vagabundo.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Sramotna statistika?
Ovako nešto može izjavit samo netko tko nema blage veze o avionima.
Avioni su kao i auti, potpuno nevažna je starost. I dok je kod auta važno održavanje te broj prevoženih kilometara, kod aviona je isto tako najvažnija stvar održavanje i broj ciklusa. Broj ciklusa je broj polijetanja i slijetanja, jer su nevažne minute koje su provedene u zraku, najveći stres za materijal je polijetanje i slijetanje, radi razlika u tlaku.
Postoji brdo aviokompanija koje avione koristi do zadnje moguće sekunde, Lufthansa, British, Air France...
Najbolji primjer je američka Delta, koja je do prije par godina najnormalnije letila s prastarim DC-9, proizvedenim 1968 godine.
Recimo najstariji Lufthansin avion koji je još uvijek u upotrebi je star 28 godina.
Croatiaairlines je mlada firma s malim brojem aviona, što znači da nema veliku fluktuaciju aviona. Postojeći avioni će se izrabiti do kraja, pa će se zamijeniti novima. I u tome nema nikave sramote.
Ovako nešto može izjavit samo netko tko nema blage veze o avionima.
Avioni su kao i auti, potpuno nevažna je starost. I dok je kod auta važno održavanje te broj prevoženih kilometara, kod aviona je isto tako najvažnija stvar održavanje i broj ciklusa. Broj ciklusa je broj polijetanja i slijetanja, jer su nevažne minute koje su provedene u zraku, najveći stres za materijal je polijetanje i slijetanje, radi razlika u tlaku.
Postoji brdo aviokompanija koje avione koristi do zadnje moguće sekunde, Lufthansa, British, Air France...
Najbolji primjer je američka Delta, koja je do prije par godina najnormalnije letila s prastarim DC-9, proizvedenim 1968 godine.
Recimo najstariji Lufthansin avion koji je još uvijek u upotrebi je star 28 godina.
Croatiaairlines je mlada firma s malim brojem aviona, što znači da nema veliku fluktuaciju aviona. Postojeći avioni će se izrabiti do kraja, pa će se zamijeniti novima. I u tome nema nikave sramote.
Slažem se s ovim zadnjim (da je CA mala firma pa ne može imat cijeli statistički spektar aviona po starosti). Ali, ipak, jedan DC-9 proizveden 1968, čak i ako je u jednakom stanju kao 1968, ne može biti jednako siguran kao Boeing 717 (manje-više isti avion) proizveden 2006 godine. Jer je svaki slijedeći model i svaka slijedeća varijanta istog modela sve naprednija.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
U principu kod aviona nema tolike promjene u karakteristikama aviona, u principu s novim generacijama aviona se samo smanjuje autonomnost pilota.
Što je avion stariji, to pilot više pilotira. Noviji avion - više autopilota.
Nema u statistici nesreća neke poveznice između starosti aviona i broja nesreća. Ali ima poveznica s održavanjem aviona.
Inače, još jednu stvar koju sam zaboravio.
Godišnji prihodi Croatiaairlinesa su negdje oko 200 milijuna EUR.
Cijena jednog A320 je cca 100 milijuna USD. Q400 košta oko 30-tak milijuna EUR.
Znači da godišnji promet je cca 2 aviona.
To je kao da rent-a-car agencija ima promet od 40000 EUR godišnje.
Samo da avione stavimo u brojke.
Zato svaka aviokompanija avione koristi do maksimuma, kad ih otplati, pa još par godina dok ne praktično ne raspadnu.
Što je avion stariji, to pilot više pilotira. Noviji avion - više autopilota.
Nema u statistici nesreća neke poveznice između starosti aviona i broja nesreća. Ali ima poveznica s održavanjem aviona.
Inače, još jednu stvar koju sam zaboravio.
Godišnji prihodi Croatiaairlinesa su negdje oko 200 milijuna EUR.
Cijena jednog A320 je cca 100 milijuna USD. Q400 košta oko 30-tak milijuna EUR.
Znači da godišnji promet je cca 2 aviona.
To je kao da rent-a-car agencija ima promet od 40000 EUR godišnje.
Samo da avione stavimo u brojke.
Zato svaka aviokompanija avione koristi do maksimuma, kad ih otplati, pa još par godina dok ne praktično ne raspadnu.
Taj 28 godina star Lufthansin avion zasigurno ne leti u Tursku ili UAE. Te zemlje imaju ograničenje u starosti aviona koji smiju letjeti nad njihovim teritorijem. Da je više pameti ne bi se aviokompanije glupirale sa tim starim kantama.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
Hvala tripologu, akcija Alitalie za Čile u tijeku, za letove do kraja svibnja 2018... jedino kaj mi je to malo prerano...
Naravno da nisam dobio nikakv mail sa najavom akcije...
Malo simuliram kupovinu i ne vjerujem kako su im glupave stranice i rezervacijski sistem...
The discount code can be used exclusively for bookings each with only 1 single adult passenger.
For reservations with more adult passengers it is possible to use the discount by making separate purchases.
If you need to make a booking for adult passengers traveling with children/infants you are kindly requested to contact our Web Assistance at 06-65640.
-dakle, može se teoretski dogoditi da nakon prve rezervacije kreneš rezervirati za drugu osobu i onda iskoči druga cijena? i kaj onda?
-a za dijete treba zvati call centar ??
Naravno da nisam dobio nikakv mail sa najavom akcije...
Malo simuliram kupovinu i ne vjerujem kako su im glupave stranice i rezervacijski sistem...
The discount code can be used exclusively for bookings each with only 1 single adult passenger.
For reservations with more adult passengers it is possible to use the discount by making separate purchases.
If you need to make a booking for adult passengers traveling with children/infants you are kindly requested to contact our Web Assistance at 06-65640.
-dakle, može se teoretski dogoditi da nakon prve rezervacije kreneš rezervirati za drugu osobu i onda iskoči druga cijena? i kaj onda?
-a za dijete treba zvati call centar ??
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Izgleda da si totalno u krivu.
Airbus A320 - MSN 71 - D-AIPC
Airline Lufthansa
Serial number 71
Type 320-211
First flight date 23/08/1989
Test registration F-WWIO
Plane age 28.3 years
04 Dec Munich (MUC) Ankara (ESB) LH1784 2:21 11:10 AM 11:48 AM 4:00 PM Landed 4:10 PM
04 Dec Ankara (ESB) Munich (MUC) LH1785 2:50 4:50 PM 4:58 PM 6:00 PM Landed 5:48 PM
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
I ne samo to.
Airbus A300 - MSN 521 - TC-MCD
Airline MNG Airlines
Status : Active
Registration : TC-MCD
Country : Turkey
Serial number 521
Type 300-605RF
First flight date 02/06/1989
Test registration F-WWAF
Plane age 28.5 years
Airbus A321 - MSN 364 - TC-ONS
Airline Onur Air
Status : Active
Registration : TC-ONS
Country : Turkey
Serial number 364
Type 321-131
First flight date 11/03/1993
Test registration F-WWIA
Plane age 24.7 years
Airbus A300 - MSN 521 - TC-MCD
Airline MNG Airlines
Status : Active
Registration : TC-MCD
Country : Turkey
Serial number 521
Type 300-605RF
First flight date 02/06/1989
Test registration F-WWAF
Plane age 28.5 years
Airbus A321 - MSN 364 - TC-ONS
Airline Onur Air
Status : Active
Registration : TC-ONS
Country : Turkey
Serial number 364
Type 321-131
First flight date 11/03/1993
Test registration F-WWIA
Plane age 24.7 years
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Boeing 747 - MSN 25074 - A6-COM
Status : Active
Registration : A6-COM
Airline Dubai Air Wing
Country : United Arab Emirates
Serial number 25074 LN:862
Type 747-433
First flight date 19/06/1991
Plane age 26.5 years
Airbus A320 - MSN 350 - A6-EIZ
Airline Etihad Airways
Country : United Arab Emirates
Serial number 350
Type 320-211
First flight date 02/07/1992
Plane age 25.4 years
A tek OVO:
Airbus A300 - MSN 134 - A6-MDF
Airline Midex Airlines
Status : Active
Registration : A6-MDF
Country : United Arab Emirates
Serial number 134
Type 300B4-203
First flight date 06/05/1981
Plane age 36.6 years
Status : Active
Registration : A6-COM
Airline Dubai Air Wing
Country : United Arab Emirates
Serial number 25074 LN:862
Type 747-433
First flight date 19/06/1991
Plane age 26.5 years
Airbus A320 - MSN 350 - A6-EIZ
Airline Etihad Airways
Country : United Arab Emirates
Serial number 350
Type 320-211
First flight date 02/07/1992
Plane age 25.4 years
A tek OVO:
Airbus A300 - MSN 134 - A6-MDF
Airline Midex Airlines
Status : Active
Registration : A6-MDF
Country : United Arab Emirates
Serial number 134
Type 300B4-203
First flight date 06/05/1981
Plane age 36.6 years
Accordingly, as of 16 November 2013 Turkish Civil Aviation will not allow to the operations of passenger transportation purpose aircrafts older than 15 years old starting to count from the first registration date to Turkish Civil Aircraft Registry. This applies as maximum 25 years old in aircraft cargo. The limitation is not applicable to fire extinguishing aircrafts and to the aircrafts registered to Turkish Civil Aircraft Registry.
Onda je kvaka u boldanom?
Onda je kvaka u boldanom?
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
Baš gledam, da sam letio danas dobio bi 4,5 godine star avion, do drugog tjedna kakve sam sreće fasovati ću neku kantu
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
A u čemu je razlika?
Jednom sam letio s Lufthansom, avion je bio star preko 20 godina. Nije bilo ama baš nikakve razlike. Izgledao je kao da je baš izašao iz tvornice.
Sve je u održavanju.
Recimo u samim počecima, Wizzair je imao katastrofalne avione. Bili su novi novcati izvana, ali su oni kupili rabljena sjedala i interijer, avion je iznutra izgledao kao da je 20 godina star.
Jednom sam letio s Lufthansom, avion je bio star preko 20 godina. Nije bilo ama baš nikakve razlike. Izgledao je kao da je baš izašao iz tvornice.
Sve je u održavanju.
Recimo u samim počecima, Wizzair je imao katastrofalne avione. Bili su novi novcati izvana, ali su oni kupili rabljena sjedala i interijer, avion je iznutra izgledao kao da je 20 godina star.
Nema na čemu. Sorry zaboravio sam ti javiti i ovdje ali vidim da neme niti potrebe, sve si vidio.
Čudi me da nisi dobio newsletter, meni je stigao još jučer. Možda zato što ja dobivam na Talijanskom, vjerovatno im se ne da prevoditi. Prijavi se kao da si iz Italije (kao zemlja iz koje si) i na Talijanskom jeziku pa ćeš vjerovatno dobivati češće i brže. Prilično su ažurni sa najavama preko newslettera.
Nije problem ako je održavan a ne da sjedim na poderanom sjedalu, na podu smrdljivi tepih gdje su prošle tisuće ljudi, proljevali piće i povračali a piće mi toplo jer frižider ne radi kako trebaNukac wrote: ↑08 Dec 2017, 12:40A u čemu je razlika?
Jednom sam letio s Lufthansom, avion je bio star preko 20 godina. Nije bilo ama baš nikakve razlike. Izgledao je kao da je baš izašao iz tvornice.
Sve je u održavanju.
Recimo u samim počecima, Wizzair je imao katastrofalne avione. Bili su novi novcati izvana, ali su oni kupili rabljena sjedala i interijer, avion je iznutra izgledao kao da je 20 godina star.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
-
- Posts: 116
- Joined: 27 Jul 2017, 20:08
a stanje aviona ovisi i jako o tome koliko vremena je proslo od zadnjeg C/D check-a...
Meni su stara sjedala baš fino udobna. To su ona stara, debela, futrana, puno bolja od ovih novih, koja su tanka (i tvrda) samo zato da se dobije na prostoru (i nagura još koji red putnika).
Kad sam prije par godina letio s panamskom Copom baš sam si fino zguštao let na takvim sjedalima, nema veze kaj su izgledala ofucano, spavao sam ko bebica.
Još su na letu dijelili i starinske neke kuhane obroke, puno obilnije nego što smo u zadnje vrijeme u Europi navikli, a da ne kažem da su me u sedamdesete definitivno vratili masivnim, teškim, metalnim beštekom, nezamislivim inače drugdje već godinama. Čudim se što s takvim opakim beštekima u kabini nemaju redovite otmice tih aviona.
Kad sam prije par godina letio s panamskom Copom baš sam si fino zguštao let na takvim sjedalima, nema veze kaj su izgledala ofucano, spavao sam ko bebica.
Još su na letu dijelili i starinske neke kuhane obroke, puno obilnije nego što smo u zadnje vrijeme u Europi navikli, a da ne kažem da su me u sedamdesete definitivno vratili masivnim, teškim, metalnim beštekom, nezamislivim inače drugdje već godinama. Čudim se što s takvim opakim beštekima u kabini nemaju redovite otmice tih aviona.