Rasprave i upiti o avionskim kartama, kompanijama i putovanjima avionom

Jer ja sam skitnica, daljine me vuku...
User avatar
Mazilymaz
Posts: 56
Joined: 22 Feb 2017, 13:05

27 Oct 2017, 15:06

Zar nije već netko od forumaša dobio povrat na istu foru? Ili mi se nešto pomiješalo. :misli:
Tajmer, držim fige da lova stigne na račun, treba ih malo opeljušiti. :zubo:


User avatar
aaston
Posts: 649
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha
Been thanked: 2 times
Contact:

27 Oct 2017, 19:17

Vanelic je dobio koliko ja znam. Vudim novo ulaganje, kupujem sto karata po 1 euro... bar dva leta moraju kasniti :S
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

27 Oct 2017, 21:11

Koliko se sjecam, vanelic je dobio za let na kojem je i bio.
User avatar
Prolaznica
Posts: 840
Joined: 22 Feb 2017, 09:53
Has thanked: 6 times

29 Oct 2017, 22:53

collect moments, not things
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

29 Oct 2017, 23:17

I ja se nadam.
User avatar
Tyrion Lannister
Posts: 892
Joined: 22 Feb 2017, 09:15

01 Nov 2017, 04:44

Molio bi moderatora ako se slaže da prebaci pisanje o Volotei na prigodnu temu jer su ovdje važne informacije.
Hvala.
Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

01 Nov 2017, 07:33

Ne slaze se.
Ovaj forum ima efikasnu trazilicu, pa tko zeli naci, naci ce.
User avatar
Prolaznica
Posts: 840
Joined: 22 Feb 2017, 09:53
Has thanked: 6 times

04 Nov 2017, 11:31

U Rijeci se sve više piše o hidroavionima :)
Napeto pratim
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/ ... do-Italije
collect moments, not things
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

04 Nov 2017, 13:33

I ja. Ovaj put mi nece pobjec.
User avatar
Prolaznica
Posts: 840
Joined: 22 Feb 2017, 09:53
Has thanked: 6 times

04 Nov 2017, 19:37

Nukac wrote:I ja. Ovaj put mi nece pobjec.
Ajde, idemo prvom prilikom hidroavionom na pivu :)
Nema veze gdje, glavno da poletimo
collect moments, not things
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

04 Nov 2017, 23:51

Dogovoreno!
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

07 Nov 2017, 07:31

Palo mi na pamet da možda posjetim neke azijske zemlje, pa naletih na ovo:

http://www.bbc.co.uk/programmes/p0299wq5

- Where is the runway?
- There, there ...
- Oh, really???

:rofl:
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

07 Nov 2017, 18:14

nvnk wrote:
07 Nov 2017, 17:21
Ovo nisam objavljivao kad je prvi put izašlo, ali me sve više privlači:

http://www.saudia.com/FEATURED-FARES/OF ... -the-World

Dakle, Saudia do kraja ovog mjeseca ima akciju biznis klase iz Istanbula za jako puno azijskih i afričkih destinacija. Cijena je jedinstvena za sve destinacije, a iznosi 777 doloresa (cca 670 ojara). Za najdulje relacije koje se tak mogu kupit (npr. IST-Manila ili IST-Jakarta) radi se o cijeni koja je za tu klasu praktički na razini error farea.

Ono što cijelu stvar čini još zanimljivijim je to da Turkish još nekoliko dana (do petka) ima akciju ZAG-IST, što znači da se kombiniranjem tih dviju karata za normalnu cijenu ekonomske klase (ili čak nešto ispod nje) može dobiti put ZG - jugoistočna Azija u biznis klasi (dakle, komfor, odmor, bez jetlega itd...)

Kao što rekoh, "svrbi me" .... :misli:

EDIT: Cijena je u stvari 670 ojara bez taxi, a ukupno iznosi 750. Ipak, uz pomoć momonda, da ju se spustit na oko 670 ukupno. :top:
Ovak ću ti reć.
Probaj odgovorit na 2 jednostavna pitanja:
1. Jel imam dosta para, ili karticu za na rate?
2. Jel se želim vozit s biznis klasom?

Ako je na oba pitanja odgovor DA, što čekaš s kupovinom... :mig:
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

07 Nov 2017, 21:43

Nije da općenito žudim i izgaram za biznisom, osobito mi je besmislen na kraćim relacijama, ali kad je riječ o ovako dugim letovima, mislim da ima smisla.

Naravno, ne po uobičajenim cijenama, ali ovo je po meni cjenovno vrlo privlačno...
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

07 Nov 2017, 22:34

Probao sam biznis i na kratkim i na dugim letovima. Na kratkim letovima je bezveze, i ne ovisi o aviokompaniji. Na dugim letovima dosta ovisi o aviokompaniji.
Ok, stolice se u svima razvlace u krevete, ali sam luksuz moze jako varirati.
Letio sam s Austrianom, oni su super, dok je Air China bila dno dna.
Sad mi je zao jer sam tad umjesto njih mogao ici s Lufthanzom. I to na gornjem katu b747.
User avatar
neno1966
Posts: 321
Joined: 23 Feb 2017, 11:54
Has thanked: 2 times

08 Nov 2017, 07:21

Nukac wrote:
07 Nov 2017, 22:34
Probao sam biznis i na kratkim i na dugim letovima. Na kratkim letovima je bezveze, i ne ovisi o aviokompaniji.
Kako ne ovisi o aviokompaniji? Turkish već na domaćim letovima ima bolju uslugu nego neki drugi na europskim. Inače ljudi pogrešno misle da je biznis usluga samo u avionu, ponekad je važnije preskočiti kilometarske redove i sate čekanja.
Zavisno od kompanije, aerodroma...nekad ne letiš samo u avionu nego "letiš" i kroz aerodrome.

Kad smo već kod Turkish-a, na Ataturku za biznis putnike na domaćim letovima ima poseban prijevoz od/do aviona. Na odlasku čak i ako je avion spojen na usisavač ima prijevoz od lounga do usisavača. Malo blesavo za tih ponekad možda 100-ak metara ali tako je.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

08 Nov 2017, 07:41

Kod europskih aviokompanija nema neke posebne usluge. Turkish je Middle East kompanija. :raspa:
Osim što prvi ulaziš u avion. Neš ti usluge. Za to ne treba plaćati 500 EUR karte.
User avatar
neno1966
Posts: 321
Joined: 23 Feb 2017, 11:54
Has thanked: 2 times

08 Nov 2017, 07:47

Nukac wrote:
08 Nov 2017, 07:41
Kod europskih aviokompanija nema neke posebne usluge. Turkish je Middle East kompanija. :raspa:
Osim što prvi ulaziš u avion. Neš ti usluge. Za to ne treba plaćati 500 EUR karte.
Kakve veze ima dali je europska ili nije? Razgovor je počeo o letu za Aziju. Inače, kao što rekoh, nije samo prednost ulaska u avion.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
User avatar
cartman
Posts: 250
Joined: 22 Feb 2017, 15:38
Contact:

08 Nov 2017, 08:03

ja sam zadnji put letio sa turkishom biznis do Istanbula kao što neno kaže poseban prijevoz do zgrade, poseban ulaz u državu sve praktički napravis za 10 min
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

08 Nov 2017, 08:07

Ima jako puno veze.
Uglavnom sve europske aviokompanije nemaju pravu biznis klasu, već obična sjedala ekonomske klase, ali samo blokiraju srednje sjedalo ako je razmještaj 3-3 ili je po jedno sjedalo ako je razmještaj 2-2.
Azijske ili američke aviokompanije s druge strane imaju pravu biznis klasu s posebnim sjedalima, pa je tako razmještaj sjedala 2-2 u A320 i B737, ili 1-2 u manjim avionima.
Za ulazak u biznis lože pak više ne treba imati kartu biznis klase, možeš imati i kartu kupljenu za 1 eur ako imaš Priority pass ili Diners.
Isto tako, na većim aerodromima se za par eur može kupiti fast-track pass, s kojim prioritetno prelaziš security.
A check in ionako nitko pametan više ne radi na aerodromu.

I opet, Turkish je po tome poseban, kod Europskih aviokompanija nema nikakvog posebnog tretmana.
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

08 Nov 2017, 09:17

Nukac, općenito je istina da ME aviokompanije puno više od europskih polažu na udobnost, ali glede ovog o čemu pričaš najčešće se radi o razlici između shorthaul i longhaul letova.

Razlikuju se također i pojedini avioni unutar iste aviokompanije.

Evo, gledam, Saudijini Dreamlineri u biznisu imaju 1-2-1 (ko mnoge kompanije u prvoj klasi), ali zato u užim 330-ticama imaju 2-2-2. :rolleyes: Imaju nekoliko varijanti 777-ica, u rasponu od 1-2-1, preko 2-2-2 do čak 2-3-2 u biznisu.

Kako mi je za opću koncepciju puta kojeg smišljam skoro svejedno idem li za Manilu, Jakartu ili Kuala Lumpur, uzet ću i to (avion) u razmatranje. :D

Uzgred, presjedanje ću najvjerojatnije imat u Jeddi, a evo kako to izgleda u biznisu:

http://onemileatatime.boardingarea.com/ ... rt-review/

Za one koji ne znaju: Posebna su pravila aerodromskog tranzita kroz saudijske aerodrome, nije to ono uobičajeno, izađeš iz aviona, pratiš putokaze, prođeš kroz security i to je to. Ovdje ima i formulara za ispunit, pravila o maksimalnom broju sati (koja su različita za državljane različitih država) itd.

Još nešto: Diners nema launge u Jeddi.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

08 Nov 2017, 09:29

Pa ja i pričam za shorthoul letove.

Naravno da je na dugim letovima sve drugačije. Odnosno u wide-body avionima.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

10 Nov 2017, 19:14

Opet je Q400 malo zaorao po pisti.
http://avherald.com/h?article=4b0d7885&opt=0
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

13 Nov 2017, 07:30

Eto kako će to izgledati kod Emiratesa.

Emirates se pohvalio novim interijerom za prvu klasu u svojim avionima, mediji vani jako ih hvale.
User avatar
neno1966
Posts: 321
Joined: 23 Feb 2017, 11:54
Has thanked: 2 times

13 Nov 2017, 07:49

Nukac wrote:
13 Nov 2017, 07:30
Eto kako će to izgledati kod Emiratesa.

Emirates se pohvalio novim interijerom za prvu klasu u svojim avionima, mediji vani jako ih hvale.
Trebali bi razmisliti i o zasebnim kupatilima :misli:
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
Post Reply