Rasprave i upiti o avionskim kartama, kompanijama i putovanjima avionom
- Prolaznica
- Posts: 840
- Joined: 22 Feb 2017, 09:53
- Has thanked: 6 times
collect moments, not things
- Tyrion Lannister
- Posts: 892
- Joined: 22 Feb 2017, 09:15
Molio bi moderatora ako se slaže da prebaci pisanje o Volotei na prigodnu temu jer su ovdje važne informacije.
Hvala.
Hvala.
Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.
Ja sam samo Vagabundo.
- Prolaznica
- Posts: 840
- Joined: 22 Feb 2017, 09:53
- Has thanked: 6 times
U Rijeci se sve više piše o hidroavionima
Napeto pratim
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/ ... do-Italije
Napeto pratim
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/ ... do-Italije
collect moments, not things
- Prolaznica
- Posts: 840
- Joined: 22 Feb 2017, 09:53
- Has thanked: 6 times
Ajde, idemo prvom prilikom hidroavionom na pivuNukac wrote:I ja. Ovaj put mi nece pobjec.
Nema veze gdje, glavno da poletimo
collect moments, not things
Palo mi na pamet da možda posjetim neke azijske zemlje, pa naletih na ovo:
http://www.bbc.co.uk/programmes/p0299wq5
- Where is the runway?
- There, there ...
- Oh, really???
http://www.bbc.co.uk/programmes/p0299wq5
- Where is the runway?
- There, there ...
- Oh, really???
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Ovak ću ti reć.nvnk wrote: ↑07 Nov 2017, 17:21Ovo nisam objavljivao kad je prvi put izašlo, ali me sve više privlači:
http://www.saudia.com/FEATURED-FARES/OF ... -the-World
Dakle, Saudia do kraja ovog mjeseca ima akciju biznis klase iz Istanbula za jako puno azijskih i afričkih destinacija. Cijena je jedinstvena za sve destinacije, a iznosi 777 doloresa (cca 670 ojara). Za najdulje relacije koje se tak mogu kupit (npr. IST-Manila ili IST-Jakarta) radi se o cijeni koja je za tu klasu praktički na razini error farea.
Ono što cijelu stvar čini još zanimljivijim je to da Turkish još nekoliko dana (do petka) ima akciju ZAG-IST, što znači da se kombiniranjem tih dviju karata za normalnu cijenu ekonomske klase (ili čak nešto ispod nje) može dobiti put ZG - jugoistočna Azija u biznis klasi (dakle, komfor, odmor, bez jetlega itd...)
Kao što rekoh, "svrbi me" ....
EDIT: Cijena je u stvari 670 ojara bez taxi, a ukupno iznosi 750. Ipak, uz pomoć momonda, da ju se spustit na oko 670 ukupno.
Probaj odgovorit na 2 jednostavna pitanja:
1. Jel imam dosta para, ili karticu za na rate?
2. Jel se želim vozit s biznis klasom?
Ako je na oba pitanja odgovor DA, što čekaš s kupovinom...
Nije da općenito žudim i izgaram za biznisom, osobito mi je besmislen na kraćim relacijama, ali kad je riječ o ovako dugim letovima, mislim da ima smisla.
Naravno, ne po uobičajenim cijenama, ali ovo je po meni cjenovno vrlo privlačno...
Naravno, ne po uobičajenim cijenama, ali ovo je po meni cjenovno vrlo privlačno...
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Probao sam biznis i na kratkim i na dugim letovima. Na kratkim letovima je bezveze, i ne ovisi o aviokompaniji. Na dugim letovima dosta ovisi o aviokompaniji.
Ok, stolice se u svima razvlace u krevete, ali sam luksuz moze jako varirati.
Letio sam s Austrianom, oni su super, dok je Air China bila dno dna.
Sad mi je zao jer sam tad umjesto njih mogao ici s Lufthanzom. I to na gornjem katu b747.
Ok, stolice se u svima razvlace u krevete, ali sam luksuz moze jako varirati.
Letio sam s Austrianom, oni su super, dok je Air China bila dno dna.
Sad mi je zao jer sam tad umjesto njih mogao ici s Lufthanzom. I to na gornjem katu b747.
Kako ne ovisi o aviokompaniji? Turkish već na domaćim letovima ima bolju uslugu nego neki drugi na europskim. Inače ljudi pogrešno misle da je biznis usluga samo u avionu, ponekad je važnije preskočiti kilometarske redove i sate čekanja.
Zavisno od kompanije, aerodroma...nekad ne letiš samo u avionu nego "letiš" i kroz aerodrome.
Kad smo već kod Turkish-a, na Ataturku za biznis putnike na domaćim letovima ima poseban prijevoz od/do aviona. Na odlasku čak i ako je avion spojen na usisavač ima prijevoz od lounga do usisavača. Malo blesavo za tih ponekad možda 100-ak metara ali tako je.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
Kakve veze ima dali je europska ili nije? Razgovor je počeo o letu za Aziju. Inače, kao što rekoh, nije samo prednost ulaska u avion.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
- cartman
- Posts: 250
- Joined: 22 Feb 2017, 15:38
- Contact:
ja sam zadnji put letio sa turkishom biznis do Istanbula kao što neno kaže poseban prijevoz do zgrade, poseban ulaz u državu sve praktički napravis za 10 min
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Ima jako puno veze.
Uglavnom sve europske aviokompanije nemaju pravu biznis klasu, već obična sjedala ekonomske klase, ali samo blokiraju srednje sjedalo ako je razmještaj 3-3 ili je po jedno sjedalo ako je razmještaj 2-2.
Azijske ili američke aviokompanije s druge strane imaju pravu biznis klasu s posebnim sjedalima, pa je tako razmještaj sjedala 2-2 u A320 i B737, ili 1-2 u manjim avionima.
Za ulazak u biznis lože pak više ne treba imati kartu biznis klase, možeš imati i kartu kupljenu za 1 eur ako imaš Priority pass ili Diners.
Isto tako, na većim aerodromima se za par eur može kupiti fast-track pass, s kojim prioritetno prelaziš security.
A check in ionako nitko pametan više ne radi na aerodromu.
I opet, Turkish je po tome poseban, kod Europskih aviokompanija nema nikakvog posebnog tretmana.
Uglavnom sve europske aviokompanije nemaju pravu biznis klasu, već obična sjedala ekonomske klase, ali samo blokiraju srednje sjedalo ako je razmještaj 3-3 ili je po jedno sjedalo ako je razmještaj 2-2.
Azijske ili američke aviokompanije s druge strane imaju pravu biznis klasu s posebnim sjedalima, pa je tako razmještaj sjedala 2-2 u A320 i B737, ili 1-2 u manjim avionima.
Za ulazak u biznis lože pak više ne treba imati kartu biznis klase, možeš imati i kartu kupljenu za 1 eur ako imaš Priority pass ili Diners.
Isto tako, na većim aerodromima se za par eur može kupiti fast-track pass, s kojim prioritetno prelaziš security.
A check in ionako nitko pametan više ne radi na aerodromu.
I opet, Turkish je po tome poseban, kod Europskih aviokompanija nema nikakvog posebnog tretmana.
Nukac, općenito je istina da ME aviokompanije puno više od europskih polažu na udobnost, ali glede ovog o čemu pričaš najčešće se radi o razlici između shorthaul i longhaul letova.
Razlikuju se također i pojedini avioni unutar iste aviokompanije.
Evo, gledam, Saudijini Dreamlineri u biznisu imaju 1-2-1 (ko mnoge kompanije u prvoj klasi), ali zato u užim 330-ticama imaju 2-2-2. Imaju nekoliko varijanti 777-ica, u rasponu od 1-2-1, preko 2-2-2 do čak 2-3-2 u biznisu.
Kako mi je za opću koncepciju puta kojeg smišljam skoro svejedno idem li za Manilu, Jakartu ili Kuala Lumpur, uzet ću i to (avion) u razmatranje.
Uzgred, presjedanje ću najvjerojatnije imat u Jeddi, a evo kako to izgleda u biznisu:
http://onemileatatime.boardingarea.com/ ... rt-review/
Za one koji ne znaju: Posebna su pravila aerodromskog tranzita kroz saudijske aerodrome, nije to ono uobičajeno, izađeš iz aviona, pratiš putokaze, prođeš kroz security i to je to. Ovdje ima i formulara za ispunit, pravila o maksimalnom broju sati (koja su različita za državljane različitih država) itd.
Još nešto: Diners nema launge u Jeddi.
Razlikuju se također i pojedini avioni unutar iste aviokompanije.
Evo, gledam, Saudijini Dreamlineri u biznisu imaju 1-2-1 (ko mnoge kompanije u prvoj klasi), ali zato u užim 330-ticama imaju 2-2-2. Imaju nekoliko varijanti 777-ica, u rasponu od 1-2-1, preko 2-2-2 do čak 2-3-2 u biznisu.
Kako mi je za opću koncepciju puta kojeg smišljam skoro svejedno idem li za Manilu, Jakartu ili Kuala Lumpur, uzet ću i to (avion) u razmatranje.
Uzgred, presjedanje ću najvjerojatnije imat u Jeddi, a evo kako to izgleda u biznisu:
http://onemileatatime.boardingarea.com/ ... rt-review/
Za one koji ne znaju: Posebna su pravila aerodromskog tranzita kroz saudijske aerodrome, nije to ono uobičajeno, izađeš iz aviona, pratiš putokaze, prođeš kroz security i to je to. Ovdje ima i formulara za ispunit, pravila o maksimalnom broju sati (koja su različita za državljane različitih država) itd.
Još nešto: Diners nema launge u Jeddi.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Eto kako će to izgledati kod Emiratesa.
Emirates se pohvalio novim interijerom za prvu klasu u svojim avionima, mediji vani jako ih hvale.
Emirates se pohvalio novim interijerom za prvu klasu u svojim avionima, mediji vani jako ih hvale.
Trebali bi razmisliti i o zasebnim kupatilimaNukac wrote: ↑13 Nov 2017, 07:30Eto kako će to izgledati kod Emiratesa.
Emirates se pohvalio novim interijerom za prvu klasu u svojim avionima, mediji vani jako ih hvale.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.