Rasprave i upiti o avionskim kartama, kompanijama i putovanjima avionom

Jer ja sam skitnica, daljine me vuku...
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

23 Oct 2017, 13:28

Prošle godine sam išao u Japan s Iberiom, čekirana prtljaga je bila ravnih 9 kg, iako je bio studeni i zima.

U Milanu na checkinu.
Tip ispred mene čekira 4 torbe, sveukupno cca 100 kg prtljage (tip ide u Južnu Ameriku).
Dolazim ja sa svojih 9 kg.
Teta na check inu začuđeno:
-Samo to imate za prijavit?
Ja: - Da, samo to.
Teta: - Jeste sigurni da samo to?
Ja: Narvano, samo to imam.
Nije mogla vjerovati, onako nešto na talijanskom gunđala sebi u bradu.


Tajmer
Posts: 177
Joined: 13 Jun 2017, 14:35
Been thanked: 1 time

23 Oct 2017, 15:35

marko_31 wrote:
23 Oct 2017, 12:48
-priznajem da sam neiskusan za te destinacije, a i nekako mi se iz ove hladne perspektive čini čudno ići u tople krajeve, sve si mislim trebalo bi nositi toplu robu :rofl:
-ma, što se mene tiče, 2 kratke hlače i 5 majica, gaće i četkica za zube....
-slažem se, ne bi trebalo toliko prtljage ali ipak dvoje djece, ponesi ovo-ponesi ono, nakupi se...
ma dobro ako ideš s dvoje djece normalno da ćeš ponesti više. Mislio sam na 1 osobu samu za sebe. Cijelo vrijeme sauna i kuhanje. Osim ako netko ne planira treking u brda gdje može biti hladnije. Jedino će ti u šoping centrima biti hladnjikavo i posebno u javnom prijevozu :raspa:

ja imam usteljenu praksu da dodem na aerodrom bez jakne. ponesem si samo neku staru dugu odjecu koji bi i tako bacio i cim dodem tamo ostavim je u prvom hotelu neka rad s time što hoće :D
bio 24/7 bos tj u japankama i onda otisao u orchard road u šoping da se imam s cime vratiti doma. Netko je baš gores pomenuo Uniqlo i bio sam u jednom ogromnom na 3 kata i koja komedija od trgovine. Žene onako slažu odjecu na police i vješalice i svaki 10ak sekundi dreknu " Welcome to Uniqlo, al ovaj uniqlo izgovore baš weird.
User avatar
Tyrion Lannister
Posts: 892
Joined: 22 Feb 2017, 09:15

23 Oct 2017, 15:36

Ne mogu napraviti on line check in na letu Split-Zagreb.
Mogu li napraviti na check in aparatu na aerodromu?
Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.
User avatar
neno1966
Posts: 321
Joined: 23 Feb 2017, 11:54
Has thanked: 2 times

23 Oct 2017, 16:26

Tajmer wrote:
23 Oct 2017, 15:35
ma dobro ako ideš s dvoje djece normalno da ćeš ponesti više. Mislio sam na 1 osobu samu za sebe. Cijelo vrijeme sauna i kuhanje. Osim ako netko ne planira treking u brda gdje može biti hladnije. Jedino će ti u šoping centrima biti hladnjikavo i posebno u javnom prijevozu :raspa:

ja imam usteljenu praksu da dodem na aerodrom bez jakne. ponesem si samo neku staru dugu odjecu koji bi i tako bacio i cim dodem tamo ostavim je u prvom hotelu neka rad s time što hoće :D
bio 24/7 bos tj u japankama i onda otisao u orchard road u šoping da se imam s cime vratiti doma. Netko je baš gores pomenuo Uniqlo i bio sam u jednom ogromnom na 3 kata i koja komedija od trgovine. Žene onako slažu odjecu na police i vješalice i svaki 10ak sekundi dreknu " Welcome to Uniqlo, al ovaj uniqlo izgovore baš weird.
Ne pere svatko robu dok je na, kako i samo ime kaže, odmoru a i ako je povoljno kupovati robu tamo gdje ideš s vremenom popuniš i prepuniš zalihe i nemaš potrebe kupovati novu robu a ni nemaš više što baciti. Čak ni ljeto/zima nemaju puno veze, štoviše ljeti moraš i ćešće mijenjati majice.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
Tajmer
Posts: 177
Joined: 13 Jun 2017, 14:35
Been thanked: 1 time

23 Oct 2017, 20:41

neno1966 wrote:
23 Oct 2017, 16:26
Ne pere svatko robu dok je na, kako i samo ime kaže, odmoru a i ako je povoljno kupovati robu tamo gdje ideš s vremenom popuniš i prepuniš zalihe i nemaš potrebe kupovati novu robu a ni nemaš više što baciti. Čak ni ljeto/zima nemaju puno veze, štoviše ljeti moraš i ćešće mijenjati majice.
guess what. ne pereš je ti nego drugi ljudi. Ili si i toliko lijen dati nekome robu da ti opere, osuši i posloži ?
User avatar
aaston
Posts: 649
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha
Been thanked: 2 times
Contact:

23 Oct 2017, 21:57

Ae, sa pranjem robe nes pokupiti ni jedan lajk kada objavis na fejsu. Sa novim krpicama kupljenim na destinaciji, hoces. :zubo:
Tajmer
Posts: 177
Joined: 13 Jun 2017, 14:35
Been thanked: 1 time

23 Oct 2017, 23:53

Lol nek se i kupuje i lajka ako treba, al prica se o pranju robe kao da se uzme lavor vode, faks helizim superaktiv i počneš ručno prati, a u praksi doneses vrecicu punu prljave robe do recepcije, platiš 2-3€ i dodes sutra po čistu, suhu i složenu.
Neš ti teška posla na necemu što se zove odmor.


Informacije za put u Tajland
http://thaimer.net

Facebook page
www.facebook.com/thaimerr
User avatar
neno1966
Posts: 321
Joined: 23 Feb 2017, 11:54
Has thanked: 2 times

24 Oct 2017, 07:54

Tajmer wrote:
23 Oct 2017, 23:53
Lol nek se i kupuje i lajka ako treba, al prica se o pranju robe kao da se uzme lavor vode, faks helizim superaktiv i počneš ručno prati, a u praksi doneses vrecicu punu prljave robe do recepcije, platiš 2-3€ i dodes sutra po čistu, suhu i složenu.
Neš ti teška posla na necemu što se zove odmor.


Informacije za put u Tajland
http://thaimer.net

Facebook page
www.facebook.com/thaimerr
Složenu? A ispeglanu? btw. većina ljudi nema više od cca. mjesec dana godišnjeg a i to mnogi ne koriste u komadu tako za tjedan-dva-tri možeš ponijeti dovoljno robe sa sobom bez da računaš na hotelsko pranje. Pranje može biti plan C ako isprljaš više od predviđenog.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
User avatar
neno1966
Posts: 321
Joined: 23 Feb 2017, 11:54
Has thanked: 2 times

24 Oct 2017, 07:58

aaston wrote:
23 Oct 2017, 21:57
Ae, sa pranjem robe nes pokupiti ni jedan lajk kada objavis na fejsu. Sa novim krpicama kupljenim na destinaciji, hoces. :zubo:
Nemam pojma što je lajk, ja sam kupovao kao prilika je (de facto i jest bila), tko zna dali ću se ikada vratiti...i sada imam pune ormare tih prilika :p
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
Tajmer
Posts: 177
Joined: 13 Jun 2017, 14:35
Been thanked: 1 time

24 Oct 2017, 10:30

Nitko ti ne brani ni da platiš peglanje citavih 1€ više po kg odjece. Meni ne treba.
A inace je da ful praktičnije na 2-3 tjedni godišnji ponesti 20ak majica, 20ak boxerica, 10ak hlaca itd jer eto tko je vidio ostavit prati.


Informacije za put u Tajland
http://thaimer.net

Facebook page
www.facebook.com/thaimerr
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

24 Oct 2017, 11:29

-eto kako rasprava o avionima i putovanjima krenu u drugom (krivom?) smjeru :ne zna: :rofl:
-sve je to individualno, uvijek nastojim optimizirati svoju prtljagu, ne volim ni kupovati novo jer se nepotrebno gomila a ne (dovoljno) iskoristi kasnije, niti volim da mi netko pere rublje na putovanju...
User avatar
neno1966
Posts: 321
Joined: 23 Feb 2017, 11:54
Has thanked: 2 times

24 Oct 2017, 11:34

marko_31 wrote:
24 Oct 2017, 11:29
-eto kako rasprava o avionima i putovanjima krenu u drugom (krivom?) smjeru :ne zna: :rofl:
-sve je to individualno, uvijek nastojim optimizirati svoju prtljagu, ne volim ni kupovati novo jer se nepotrebno gomila a ne (dovoljno) iskoristi kasnije, niti volim da mi netko pere rublje na putovanju...
Ne bih rekao da je krivi smjer i prtljaga je dio putovanja.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

24 Oct 2017, 11:45

Prtljaga je, ali u smislu što je dozvoljeno nositi, veličina kofera, težina...
A ne tko pere ili ne pere veš na putovanjima i tko pegla ili ne...Ako bi tako shvatili temu, onda bi mogli ovdje gotovo o svemu nadugačko i naširoko...
Mislim, kaj se mene tiče, pišite, ali mislim da je nepotrebno dalje o tome...
User avatar
neno1966
Posts: 321
Joined: 23 Feb 2017, 11:54
Has thanked: 2 times

24 Oct 2017, 11:50

marko_31 wrote:
24 Oct 2017, 11:45
Prtljaga je, ali u smislu što je dozvoljeno nositi, veličina kofera, težina...
A ne tko pere ili ne pere veš na putovanjima i tko pegla ili ne...Ako bi tako shvatili temu, onda bi mogli ovdje gotovo o svemu nadugačko i naširoko...
Mislim, kaj se mene tiče, pišite, ali mislim da je nepotrebno dalje o tome...
Pa upravo ovo prvo (veličina kofera) ima veze sa ovim drugim (dali pereš ili nosiš zadovoljavajuće količine) :)
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

24 Oct 2017, 14:43

Opet Ryanair:

Ryanair, Europe’s No 1 airline, today (24 Oct), confirmed that it will delay its new cabin bag policy until 15th January 2018 to allow customers more time to adjust to the changes, particularly during the busy Christmas period. Ryanair’s new bags policy includes cuts to checked bag fees (from €35 to €25) to encourage more customers to check in bags and reduce the volume of carry-on bags.

Ryanair has announced the following bag policy changes on all flights:

From 6th September 2017:

– The check-in bag fee was cut from €/£35 to €/£25 for all bags

– The check-in bag allowance increased from 15kg to 20kg for all bags

From 15th January 2018:

– Only Priority Priority Boarding customers (including Plus, Flexi Plus & Family Plus) will be allowed to bring two carry-on bags on the aircraft*

– All other (i.e. non-priority) customers will only be allowed to bring one smaller carry-on bag on board, while their second (bigger) wheelie bag will be placed in the hold (free of charge) at the boarding gate.
Tajmer
Posts: 177
Joined: 13 Jun 2017, 14:35
Been thanked: 1 time

26 Oct 2017, 12:29

Trkeljaš što više kažete?

Ostani đubre do kraja i tko ne riskira ne profitira vs uzmi novce i bježi

Kompanija: Volotea
Let: Santorini - Venecija
Događaj: kašnjenje 3,5h po dolasku njihovom greškom
Ja u toj priči: kupio kartu, napravio web check in, ali nikad bio ni blizu aerodroma niti odletio taj let.

Uredno ispunio claim tražeci 250 ojra koji mi "pripadaju" po eu regulativi
Javili se oni i nude mi 50eur na račun kji im dostavim ako prihvačam ponudu.

Sad riskirati i trazit 250 eur, pa možda provjere da me uopće nije bilo na letu i odjebu me ili uzet 50eur :lol:

Ovo je u biti pouka Tomi da radi check in za svaki promašen volotea let, jer nikad ne znaš da li ce kasniti
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

26 Oct 2017, 12:40

Ja bih uzeo. Bez obzira što LCC-i ne rade uobičajenu provjeru na gejtu prilikom ukrcavanja, na raspolaganju im je sijaset načina da provjere tko je stvarno bio na tom letu. Uostalom, napravili su headcount u samom avionu, dakle znaju koliko je ljudi bilo gore.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

26 Oct 2017, 13:09

Ja bih isto: take money and run.
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

26 Oct 2017, 13:42

Tajmer wrote:
26 Oct 2017, 12:29
Ostani đubre do kraja i tko ne riskira ne profitira vs uzmi novce i bježi

Kompanija: Volotea
Let: Santorini - Venecija
Događaj: kašnjenje 3,5h po dolasku njihovom greškom
Ja u toj priči: kupio kartu, napravio web check in, ali nikad bio ni blizu aerodroma niti odletio taj let.
Sad riskirati i trazit 250 eur, pa možda provjere da me uopće nije bilo na letu i odjebu me ili uzet 50eur :lol:

Ovo je u biti pouka Tomi da radi check in za svaki promašen volotea let, jer nikad ne znaš da li ce kasniti
:facepalm: a ja im još javio da neću doći na let ... nisam ni pomislio raditi check in za let na koji neću ići (i za koji sam i javio da neću doći )
-baš sam, da ne kažem što...
-uopće neću ni provjeravati da li je neki od letova kasnio...
-uzmi ponuđeno...

-dakle ja im uredno javio da neću ići... nisam napravio check in... i dobijem dan-dva nakon letova ( na kojima nisam bio) mail da ocijenim let ??
-tako da je pitanje u kojem stanju je njihov informacijski sustav... :ne zna:
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

26 Oct 2017, 14:01

Mislim da su to dva različita sustava.
Ako ste pažljivo gledali, neposredno prije polaska se printa popis putnika koji se predaje kapetanu zrakoplova. Broj putnika na tom popisu mora odgovarati broju ukrcanih putnika. Također, na avionu ne smije biti prtljaga putnika koji nije na avionu.
Tako da ako baš žele, mogu doći do podatka jesi li bio u avionu ili ne.
S druge strane, za ocijenjivanje letova i druge gluposti šalju automatski mail, koji vjerojatno nije potpuno updatiran.

Inače, ja se uvijek čekiram, letio ili ne.
Čekirao bi se ja i za sutrašnji Monarch, ali ne mogu. Nema više stranice.
Tajmer
Posts: 177
Joined: 13 Jun 2017, 14:35
Been thanked: 1 time

26 Oct 2017, 14:07

nvnk wrote:
26 Oct 2017, 12:40
Ja bih uzeo. Bez obzira što LCC-i ne rade uobičajenu provjeru na gejtu prilikom ukrcavanja, na raspolaganju im je sijaset načina da provjere tko je stvarno bio na tom letu. Uostalom, napravili su headcount u samom avionu, dakle znaju koliko je ljudi bilo gore.
Ovo je jako dobra informacija.

s obzirom na ovu informaciju ispada da oni znaju da im je trebalo doci npr 140 ljudi, ali brojanjem ustvrdili da je u avion došlo 136 i kao takvi su poletjeli, no nemaju konkrentna imena osoba koja nisu došla? Da se to ažurno vodilo onda bi mi valjda odmah u ovom mailu napisali nisi bio i aj bok :ne zna:
sve u svemu mislim da ću ići na sve ili ništa :zubo: Ne znaci mi puno tih 50 eura ako ih i ne dobijem s nukčevom teorijom da imaju imena putnika ( što mi je i logično) Javim rezultate ako ih bude.
User avatar
neno1966
Posts: 321
Joined: 23 Feb 2017, 11:54
Has thanked: 2 times

26 Oct 2017, 14:14

Da se ne bi kasnije desilo da moraš vratiti novac kao recimo kad ti u banci pogrešno uplate :misli:
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

26 Oct 2017, 14:23

Tajmer wrote:
26 Oct 2017, 14:07
Ovo je jako dobra informacija.

s obzirom na ovu informaciju ispada da oni znaju da im je trebalo doci npr 140 ljudi, ali brojanjem ustvrdili da je u avion došlo 136 i kao takvi su poletjeli, no nemaju konkrentna imena osoba koja nisu došla?
Moram priznat da sam s Voloteom letio jednom ili dvaput, pa nisam 100% siguran je li tako kod nje. Kod Ryana, siguran sam, jest tako.
User avatar
Gile
Posts: 1025
Joined: 23 Feb 2017, 14:20
Been thanked: 6 times

26 Oct 2017, 14:33

Moraju imati imena putnika koji su poletjeli, to nije sporno. Međutim što bude ako si sam odustao zbog kašnjenja tipa jbt se svi neću čekati 3 sata, odoh alternativom pa poslije ću tražiti odštetu? Zar nije da ti ju opet trebaju isplatiti. :ne zna: Dobro ovdje sa Santorinija i nema neke alternative ali recimo da je naš Tajmer nervozan tip koji je izgubio živce nakon 3 sata čekanja, odustao od leta i otišao se napiti sa namjerom da uzme odštetu i putuje sutradan nekim drugim letom. :zubo: Mislim da je to legitimno i da ima pravo na odštetu iako je naravno jasno da u letu uopće nije bio.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

26 Oct 2017, 15:10

Mislim da nije tako. Ne gleda se kad si poletio vec kad si stigao na destinaciju. A ako nisi poletio, onda nisi stigao na destinaciju.
Post Reply