Rasprave i upiti o avionskim kartama, kompanijama i putovanjima avionom
-pratim te na facebookuGile wrote: ↑08 Dec 2017, 13:05Nema na čemu. Sorry zaboravio sam ti javiti i ovdje ali vidim da neme niti potrebe, sve si vidio.
Čudi me da nisi dobio newsletter, meni je stigao još jučer. Možda zato što ja dobivam na Talijanskom, vjerovatno im se ne da prevoditi. Prijavi se kao da si iz Italije (kao zemlja iz koje si) i na Talijanskom jeziku pa ćeš vjerovatno dobivati češće i brže. Prilično su ažurni sa najavama preko newslettera.
-da, odabarao sam engleski jezik i Hrvatsku... još ništa nije došlo...osim maila dobrodošlice i 4000 milja...
-hvala na savjetu
S teme "Španjolska", da ne spamamo tamo.
Krajem rujna bi trebala. Prije toga sam u Madridu 4-5 dana. Pa da se ne vraćam doma, iskombinirala bih odmah let za SAD. Izgleda da će to biti ovaj opcija preko Irske/Londona. I da, let za West coast. NY sam izbacila iz planova, njega ću jednom na miru, ne da mi se spajati dvije obale odjednom.
Gile wrote: ↑08 Dec 2017, 13:15Lolita kad ideš u SAD? Ja sam jučer malo gledao i sad me kopka Level iz Barcelone u Oakland, negdje je oko 300€ povratno ali imam milja kod Iberie tako da bih to spustio na manje od 150. Gledao sam za 6. mjesec. Iz Barcelone ti idu u Boston, Oakland i LA, iz Pariza u New York.
Ono što mene muči jest da nemam pojma hoću li imati vremena tako daleko gledano, čak postoji sad već izgledna mogućnost da neću uopće više niti biti u HR. Sa druge strane imam milje koje moram potrošiti do kraja godine a evo ne znam gdje.
Krajem rujna bi trebala. Prije toga sam u Madridu 4-5 dana. Pa da se ne vraćam doma, iskombinirala bih odmah let za SAD. Izgleda da će to biti ovaj opcija preko Irske/Londona. I da, let za West coast. NY sam izbacila iz planova, njega ću jednom na miru, ne da mi se spajati dvije obale odjednom.
Aha, ja bih nešto ranije, također west coast. Problem je što mi je tako daleki datum jaaako nezgodno za isplanirati u ovom trenutku pa se bojim da ću kupiti i da će propasti.
Evo što sam za sada iskopao da mi je zanimljivo:
Barcelona >> Los Angeles
Sunday 13-May-18 15:45 - 19:55
144.31 € -72 € with 13,335 Avios = 72,31€
Oakland >> Barcelona
Friday 01-Jun-18 17:05 - 13:45
143.84 € -71 € with 13,150 Avios = 72,84€
Ukupno 145,15 + 26485 Avios
Evo što sam za sada iskopao da mi je zanimljivo:
Barcelona >> Los Angeles
Sunday 13-May-18 15:45 - 19:55
144.31 € -72 € with 13,335 Avios = 72,31€
Oakland >> Barcelona
Friday 01-Jun-18 17:05 - 13:45
143.84 € -71 € with 13,150 Avios = 72,84€
Ukupno 145,15 + 26485 Avios
- Bara huda
- Posts: 3109
- Joined: 03 Nov 2011, 21:49
I ja bih trebala nagodinu krajem rujna biti tamo.Lolita wrote: ↑08 Dec 2017, 19:01S teme "Španjolska", da ne spamamo tamo.
Krajem rujna bi trebala. Prije toga sam u Madridu 4-5 dana. Pa da se ne vraćam doma, iskombinirala bih odmah let za SAD. Izgleda da će to biti ovaj opcija preko Irske/Londona. I da, let za West coast. NY sam izbacila iz planova, njega ću jednom na miru, ne da mi se spajati dvije obale odjednom.
Mozda se sretnemo na Stripu pozirajuci sa striperima.
A nadje se striperica i za musku populaciju.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Izgleda da će se u doglednoj budućnosti opet moći putovati nadzvučnim avionom?
Naravno, ne za cijenu Ryanairove karte.
https://avioradar.hr/index.php/svijet/7 ... -putovanja
Naravno, ne za cijenu Ryanairove karte.
https://avioradar.hr/index.php/svijet/7 ... -putovanja
Oće past ovaj Norwegian, raspast se na pola puta... U kakvoj krletci leti preko Atlantika?
Našla sam let MAD-LGW-LAX-LGW za 2.800 kn. Brez prtljage. London je najzgodniji jer onda nemam problema do Spu natrag.
Našla sam let MAD-LGW-LAX-LGW za 2.800 kn. Brez prtljage. London je najzgodniji jer onda nemam problema do Spu natrag.
Last edited by Lolita on 12 Dec 2017, 15:06, edited 1 time in total.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Norwegian u principu leti s Boeingom 787-8 ili 787-9. Uglavnom novi avioni.
Jedino ako imaju problema s posadama ili avionima zaposle neku staru ragu. Ali to je rijetkost.
A hoće ti biti za nazad ok bez prtljage?
Jedino ako imaju problema s posadama ili avionima zaposle neku staru ragu. Ali to je rijetkost.
A hoće ti biti za nazad ok bez prtljage?
- J.Poljak fan club
- Posts: 317
- Joined: 22 Feb 2017, 13:26
- Been thanked: 1 time
Ne copraj Nukac. Prije Božića mogu, ali poslije nikak
During the war...
- cartman
- Posts: 250
- Joined: 22 Feb 2017, 15:38
- Contact:
Ja sam se fural s njima za New York, bil je novi Boeing 787 Dreamliner, al su imali neki problem sa strujom
Ja i da hoću biti ljut na njih, samo se sjetim 240 eura i odmah me prođe...
E da čitao sam da planirate nešto jesti i piti u Londonu...
Savjet je da čuvate novce, piva u avionu možete naručivati koliko hoćete (mislim ja sam 3, ali moglo se sigurno još) i hrana ide sat vremena nakon polijetanja...
E da čitao sam da planirate nešto jesti i piti u Londonu...
Savjet je da čuvate novce, piva u avionu možete naručivati koliko hoćete (mislim ja sam 3, ali moglo se sigurno još) i hrana ide sat vremena nakon polijetanja...
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Singapore Airlines je dobio prvi A380 sa obnovljenom kabinom.
http://www.airbus.com/newsroom/news/en/ ... ised-.html
Moram priznati da mi se baš sviđaju ovi first class apartmančeki. Nisu toliko ekskluzivni i blještavi kao kod Etihada, više su uređeni s mjerom.
http://www.airbus.com/newsroom/news/en/ ... ised-.html
Moram priznati da mi se baš sviđaju ovi first class apartmančeki. Nisu toliko ekskluzivni i blještavi kao kod Etihada, više su uređeni s mjerom.
- aaston
- Posts: 649
- Joined: 23 Feb 2017, 11:38
- Location: Tristan da Cunha
- Been thanked: 2 times
- Contact:
http://www.index.hr/mobile/clanak.as ... d=1013821
Ovdje je zanimljiv treci odlomak od dole prema gore. Kao, ne trebaju vise veliki avioni... sta onda s A380?
Ovdje je zanimljiv treci odlomak od dole prema gore. Kao, ne trebaju vise veliki avioni... sta onda s A380?
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Pa u principu A380 baš i nije neki preveliki uspjeh.
Uglavnom ga aviokompanije imaju radi kurčenja pred konkurencijom. Već par godina nije bilo ni jedne ozbiljnije narudžbe ovog aviona.
Nisam siguran da je Airbus uspio povratit lovu koju je uložio u razvoj, jer su avioni prodavani debelo ispod cijene.
Uglavnom ga aviokompanije imaju radi kurčenja pred konkurencijom. Već par godina nije bilo ni jedne ozbiljnije narudžbe ovog aviona.
Nisam siguran da je Airbus uspio povratit lovu koju je uložio u razvoj, jer su avioni prodavani debelo ispod cijene.
- aaston
- Posts: 649
- Joined: 23 Feb 2017, 11:38
- Location: Tristan da Cunha
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Ali ipak ne lete bas poluprazni pa ne stoji izjava da veliki avioni vise nisu potrebni. Ako vec zadnjih godina nema narudzbi znaci da su kompanijama koje su ih kupile ovi dovoljni. Ostale si ih ni ne mogu priustiti.
Btw. i Bugati Veyron se prodavao za samo 20% proizvodne cijene samo kako bi VW pokazao sta moze proizvesti.
Btw. i Bugati Veyron se prodavao za samo 20% proizvodne cijene samo kako bi VW pokazao sta moze proizvesti.