Rasprave i upiti o avionskim kartama, kompanijama i putovanjima avionom

Jer ja sam skitnica, daljine me vuku...
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

19 Dec 2017, 08:09

Evo kako izgleda dvokrevetna soba s pogledom...
Naravno, takvo čak niti noćenje će vas koštat par tisuća EUR. Ili nekih drugih novčeka.

Link na sliku.


Niko
Posts: 783
Joined: 23 Feb 2017, 16:55
Has thanked: 156 times
Been thanked: 25 times

23 Dec 2017, 08:34

Ej ljudovi.. ako sam siguran da nem iskoristil let mogu dobiti neku sicu natrag od tax? Trebam zatraziti to prije leta ili posle? Ryanair u pitanju
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

23 Dec 2017, 08:49

Poslije leta. Medjutim Ryanair uzima jos neki fee na povrat love. Nisam nikad jos dobio nista nazad. Uvijek je taj fee bio visi.
Ali probaj jer nista ne kosta.
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

23 Dec 2017, 10:12

Niko wrote:
23 Dec 2017, 08:34
Ej ljudovi.. ako sam siguran da nem iskoristil let mogu dobiti neku sicu natrag od tax? Trebam zatraziti to prije leta ili posle? Ryanair u pitanju
Kao što si prije par mjeseci možda ovdje i pratio, ja sam uspio od UIA (Ukraina International Airlines) dobiti vrlo značajni dio.

Jedan od čimbenika mog uspjeha je bio i u tome što sam ih unaprijed nazvao kojom prilikom su me upozorili da ću najviše dobiti ako otkažem najmanje 24 sata prije prvog leta (radilo se o povratnoj karti). Jer, ako otkažem kasnije (ili ne otkažem uopće), dobit ću samo aerodromsku taksu za povratni (drugi) let, ali ne i za let tamo (prvi let).

Naravno, ne znači da je isto i s Ryanaom, ali nazvati i raspitati se o proceduri i, na kraju krajeva, naknadama i sličnom, nikad ne škodi.

Drugi čimbenik je bio u tome što sam znao strukturu cijene i to najsnažnije savjetujem i tebi da saznaš. To ti mora pisat ili negdje u potvrdnom mailu ili u nekakvom računu (Invoice) koji ga je pratio (možda u paralelnom mailu) ili u nekom "Manage My Bookings" linku ili čemu sličnom.

Naime, u mom se slučaju radilo o strukturi s preko 70% taksi i samo nekom sićom pod stavkom "Fare" (a to je onaj nepovratni dio). Koliko znam, kod Ryana jako često zna biti obrnuto, tj. oni ucjenjuju aerodrome da im sruše takse, tako da su im jako često te stavke u strukturi cijene mizerne. Ako je i kod tebe tako, te ako saznaš da će ti sve (ili skoro sve) "pojesti" naknada - onda ćeš unaprijed znati da nema smisla s time se zahebavat.
Niko
Posts: 783
Joined: 23 Feb 2017, 16:55
Has thanked: 156 times
Been thanked: 25 times

23 Dec 2017, 11:19

Zahvaljujem. Bacam se na posao
Niko
Posts: 783
Joined: 23 Feb 2017, 16:55
Has thanked: 156 times
Been thanked: 25 times

23 Dec 2017, 11:30

Government tax to sam nasel da mogu dobiti. Pise 20€ po osobi...i tek nakon kaj propustim let. Ne prije. Pise da sve ostali porezi i fee su nepovratni.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

23 Dec 2017, 13:00

U svakom slucaju, cekiraj let. Zima je, a ako slucajno let otkazu, dobivas nazad cijelokupni iznos.
Tajmer
Posts: 177
Joined: 13 Jun 2017, 14:35
Been thanked: 1 time

23 Dec 2017, 13:59

Ili 250€ ako su glupi :D
User avatar
Prolaznica
Posts: 840
Joined: 22 Feb 2017, 09:53
Has thanked: 6 times

29 Dec 2017, 09:33

Vi koji ste putovali iz ZAG Turkishem, jeste li uspjeli odraditi online check-in?

Jerbo ... ja nisam :madkava:
For following cases passenger is not allowed to print an online boarding pass for this flight..

Online boarding pass issue process is not valid from your departure flight`s station.
Mobile boarding pass issue process is not valid for international flights from your flight`s departure station.
collect moments, not things
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

29 Dec 2017, 09:47

Moram priznat da mi je taj detalj veoma mutan u memoriji, jer em' već neko vrijeme s Turkishom nisam letio iz ZG (zadnji put je bilo iz Graza, pa prije toga Budimpešta...), em' mi kod Turkisha najčešće online checkin nije napet. Naime, skoro uvijek kad letim s njima imam predanu prtljagu pa ionako moram na šalter, a eventualno željeno mjesto u avionu ionako uvijek uzmem tjednima ili mjesecima unaprijed prek telefona. Nazovem njihov zagrebački ured i oni mi to srede.

Ipak, kao da se sjećam da mi zadnji put iz ZG (prije više godina) to baš i nije uspjelo, ali, kao što rekoh, memorija mi je mutna. :misli:
User avatar
Prolaznica
Posts: 840
Joined: 22 Feb 2017, 09:53
Has thanked: 6 times

29 Dec 2017, 14:45

Ja sam se nadala provući samo sa drop off šalterom, ali izgleda da ću morati na pravi check in.
Uspjela sam na stranici samo rezervirati mjesta.

Moooožda mogu dobiti BP na automatu, no o tome vas obavijestim sutra.
collect moments, not things
User avatar
Prolaznica
Posts: 840
Joined: 22 Feb 2017, 09:53
Has thanked: 6 times

30 Dec 2017, 14:55

Prolaznica wrote:Ja sam se nadala provući samo sa drop off šalterom, ali izgleda da ću morati na pravi check in.
Uspjela sam na stranici samo rezervirati mjesta.

Moooožda mogu dobiti BP na automatu, no o tome vas obavijestim sutra.

Ništa od automata. Online se check in odradi, ali BP dobivate tek na šalteru. Čak ni automati ne pomažu, baš sam pitala na informacijama.
collect moments, not things
User avatar
Tyrion Lannister
Posts: 892
Joined: 22 Feb 2017, 09:15

08 Jan 2018, 10:59

Molim pojašnjenje: Effective from 15th January 2018, due to additional security checks on flights to and from Israel, Non-Priority customers are only permitted to carry 1 small bag (35x20x20cm) on board.

We advise customers wishing to bring larger bags on board to either:

(a) Purchase priority boarding, as Priority customers will still be permitted to bring two bags onboard.

Or

(b) Purchase a checked-in bag for €40 and check in their larger cabin bag (or a bag up to 25kg in weigh) at the bag drop desk at least two hours before the scheduled the departure time of their flight.

Aside from Priority customers, larger cabin bags will not be accepted on board, and will be subject to a €50 gate bag fee at the gate.

Limiting cabin bags on these flights will assist the security process and minimise delays due to additional Israeli Airport security measures.

Putujem prije 15.01. pa se to ne odnosi na mene?
Do tada vrijede normalna pravila?
Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

09 Jan 2018, 11:15

Malaysia airlines

Meni su bili grozni. Na letu LHR - KUL neka grozna piletina, totalno vodenasti pire i neki grašak. K tome je išla i nejestiva salata. Samo sam otvorio, kušao i ostavio. Za doručak omlet. Isto nije bio neki doživljaj. Kavu nisu poslužili jer su kao bile turbulencije.
Na letu za nazad - riba i vodenasti pire. Salata mi je već na izgled bila nejestiva, tako da je nisam ni otvorio. O desertu ne bih radije rekao ni rijeći jer je bio totalno nejestiv.
Za doručak: opet omlet, s hrenovkom i špinatom. Moram priznat da je to bio jedini aje recimo OK obrok.
Ok, i kikiriki je bio dobar.
Uglavnom, trenutno mi je Malaysian na listi najgorih aviokompanija s kojima sam letio.
Od izgleda aviona: A380 iako su možda stari samo 5 godina, nisu baš u nekom izvrsnom stanju. Na oba leta su 2 WC bila blokirana radi nefunkcioniranja. Znači imaš 8 WC, a radi ih samo 6. Katastrofa.
Sjedalo mi se nije dalo spustiti milom, trebalo je upotrijebiti vrlo grubu silu da se spusti barem 80%.
A IFE je totalno zastario, najčešće touch funkcija ne radi, nego je potrebno preko daljinskog napikavati.
Kabinsko osoblje je kako naletiš, na dolaznom letu je bio neljubazno i krajnje uobraženo.
_A_
Posts: 116
Joined: 27 Jul 2017, 20:08

10 Jan 2018, 08:16

Nukac wrote:
09 Jan 2018, 11:15
Meni su bili grozni. -cut-
Pa meni je bilo ok, 1. Let je bila piletina I pire te riza I govedina, oboje jestivo. Ja ne volim kad se salata upari dok griju jelo pa to ni ne diram. Od predjela pojeo samo meso :D. Kolaci standardno avionski al ok, a dobra je stvar sto dobijes I voce za dorucak. Bila je jednom I riba al ne znam kada (imali smo jos let iz/za Adelaide). Dorucak im je ovo s jajima I kobasicom, dobio sve skupa 3 puta, samo druga kobasica, dvaput pojeo jednom nisam ni probao jer nisam gladan bio. Bila je i pizza al to se samo kod njih zove pizza, to nije pizza nego vise meni neko tijesto I umak. Pileca mi je bila dovoljno dobra da ju pojedem, vegeterijanska meni losa.

Ukupno ih ne bi opisao kao lose sto se tice hrane, losiji su od blisko istocnih kompanija, al meni nista losiji od lufthanse.

Posada je kako te dopadne, iako ne mogu reci da nisu htjeli dati kikiriki ili pice u pauzama ako si imao koga pitati :). Sto se tice aviona, dosta su losi I pohabani, danas bas sam gledao na rupicu u unutarnjoj oplati, sad mi je zao sto nisam slikao :). Kupili su valjda najjeftinije verziju IFE a ni za filmove se nisu strgali, igrica nema :(.

Letio bih s njima ponovno ako su konkurentni cijenom (citaj: manja od rivala), za iste novce bi preferirao qantas, Singapore, pa cak I kineze.

PS. Ovo mozes prebaciti u temu o maleziji, tamo bolje odgovara
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

10 Jan 2018, 08:40

Prebacio sam ovdje. Mislim da tu najbolje paše. :)
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

10 Jan 2018, 09:40

_A_ wrote:
10 Jan 2018, 08:16
..., za iste novce bi preferirao qantas, Singapore, pa cak I kineze.
:eek:

Sve samo ne Kineze.... :nono:

China Eastern - užas. :crying:
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

10 Jan 2018, 09:59

Ili Air China...
_A_
Posts: 116
Joined: 27 Jul 2017, 20:08

11 Jan 2018, 20:25

Na mene kinezi nisu ostavili takav los dojam kad sam ih susreo. Letio sam Shanghai Hongqiao - Hong Kong s Easternom, i ostao mi je u sjecanju kao vrlo dobar let. Usred ljeta, bez kasnjenja, efikasno sve, novi avion (po sjecanju rekao bih A330 star godinu dana), IFE na domacem letu od 3 sata, hrana mi nije ostala u nikakvom sjecanju. I drugi let mi je bio Air China, Hong Kong - Peking, taj je pak kasnio, u vrijeme boardanja avion jos nije bio ni stigao u HK, ali dobro, nakon sto smo gledali iskrcaj i ukrcaj tereta brzo su nas boardali. Jedino sto je glupo je sto obje kompanije ne dozvoljavaju nikakve uredjaje u letu, i kada vide da ga koristis bas inzistiraju na gasenju uredjaja a ne flight modu rada...

Naravno domaci 2-3 sata let je neusporediv s long-haulom preko pola svijeta...
User avatar
nvnk
Posts: 2979
Joined: 21 Feb 2017, 12:31
Has thanked: 20 times
Been thanked: 58 times

14 Jan 2018, 19:13

"Malo" je otklizao s pista, pa skoro u more:

http://metro.co.uk/2018/01/14/terrifyin ... y-7227714/

Svi živi i zdravi. :top:

Image
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

14 Jan 2018, 20:37

Na nekim slikama izgleda dosta gadno. Sreca da se sve dobro zavrsilo.
Tajmer
Posts: 177
Joined: 13 Jun 2017, 14:35
Been thanked: 1 time

17 Jan 2018, 03:37

Znam da ovdje ekipa preferira online check in, advance seat selection itd no eto nisam jedan od tih. Dodem na check in šalter, ladno mi daju gornji kat A380 i tih 5-6 redova economy clase ima brat bratu 20ak ljudi tako da su neki spavali na 4 sjedala.
User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 6775
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam
Has thanked: 6 times
Been thanked: 90 times

17 Jan 2018, 07:06

To baš i nema veze gdje se čekiraš, već više ovisi o popunjenosti aviona.
Ako je avion skoro 100% pun, onda baš nema neke šanse da dobiješ cijeli red za sebe.
A oko Božića ili Nove godine (čak i one kineske) su avioni uglavnom 100% popunjeni.
User avatar
marko_31
Posts: 1632
Joined: 23 Feb 2017, 09:31
Has thanked: 36 times
Been thanked: 24 times

17 Jan 2018, 13:45

Vjerojatno sam prvi ili među prvima barem tu na trkeljanju, isprobao novi Ryanair sistem ukrcavanja sa obaveznim uzimanjem većeg kabinskog kofera.
Dakle, u praksi, to izgleda ovako: kao i inače formiraju se 2 kolone( priority i non-priority), zatim se dva Ryanair službenika koji kontroliraju boarding passove iz daljine deru da veći kofer ne ide u avion već se ostavlja kod aviona.
Zatim ljudi pomalo vade stvari ( laptope i neke vrijednije stvari)...
Pa onda ono dvoje (pridružila se i treća osoba) hodaju po non-priority redu i lijepe etikete na torbe ( nitko ne kontrolira dimenzije ni težinu !!).
Naravno ovo traje i traje.
Zatim, opet naravno, avion nije prikvačen na most ( iako je odmah do mosta) i naravno samo prednje stepenice su u upotrebi ( zašto trošiti novce i na zadnje)... Onda po hladnoći i kiši lagano ljudi 15 metara od aviona daju kofere radnicima koji ih bacaju na kolica...
U odlasku kasnili 40 min, stigli sa nekih 15-20 min kašnjenja...
Naravno, uslijedilo je i duže čekanje na preuzimanje prtljage...
Cilj ovoga svega, odmah je vidljivo, nije nikakvo ubrzavanje boardinga nego samo dodatni namet Ryanaira.
User avatar
Tyrion Lannister
Posts: 892
Joined: 22 Feb 2017, 09:15

17 Jan 2018, 14:07

Nisi. Been there, done that. :nono:
Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.
Post Reply