Rasprave i upiti o avionskim kartama, kompanijama i putovanjima avionom
-
- Posts: 199
- Joined: 12 Apr 2017, 13:40
Ja i dalje nemam sjedala i ne mogu ih odabrati.
Nukac, budemo se mjenjali ako treba
Btw. Kaj je sa kiwijem? Nemaju uopce letove od Ryana, a jucer sam ih gledala normalno
Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk
Nukac, budemo se mjenjali ako treba
Btw. Kaj je sa kiwijem? Nemaju uopce letove od Ryana, a jucer sam ih gledala normalno
Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Da, baš gledam. Očito je Ryanair uveo neke restrikcije.
Inače, Ryanair opet došao na loš glas:
Ryanair has been accused of deliberately assigning passengers who choose not to pay for reserved seating to middle seats – and separating couples and groups. Travellers say the budget airline has abruptly changed its policy.
http://www.independent.co.uk/travel/new ... 50581.html
Inače, Ryanair opet došao na loš glas:
Ryanair has been accused of deliberately assigning passengers who choose not to pay for reserved seating to middle seats – and separating couples and groups. Travellers say the budget airline has abruptly changed its policy.
http://www.independent.co.uk/travel/new ... 50581.html
Nisam nikad kupovao prek Cheapoaira, ali po onom kaj se o njima piše, po pouzdanosti su u donjoj polovici među OTA-ma.Bara huda wrote: ↑24 Jun 2017, 10:18Kupujete li karte preko stranica ponuda ili direktno od avio kompanije?
kakava je cheapoair stranica, moze se vjerovati da ces dobiti sto si narucio.
Kako vam se cini doc do Hangzhoua preko Taipeia.
Ovako bi izgledalo:
Bec- Peking 2 sata cerkanja
Peking- Taipei ( tko je bio da mi da koji info )
Po Taipeiu minglanje 3-4 dana
Taipe - Hanzgzhou direktno
Hangzhou - poso i pleasure 3-4 dana
Vlakom do Shanghaia i
Shanghai - Bec direktno, no stop.
To bi trebalo doc oko 1100 € prema cheapoairu.
Muz nasao nesto jeftinije. Oko 1000€, ali povratak nije direktan nego preko Pekinga sa 5 sati cekanja usred noci.
Sto se meni nece.
To ne znači da se od njih ne dobije ono što se kupi (iako možda ima i takvih slučajeva), nego da se nahebe ako dođe do ikakvih komplikacija. A kako je tvoje putovanje, po itinereru, već samo po sebi komplicirano, vjerojatnost daljnjih komplikacija nije zanemariva.
Općenito, itinerer ti je jako kompliciran, sastoji se od niza jednosmjernih karata te ako si još k tome i vezana za točno određene datume, ja ne bih rekao da je 1000 do 1100 eura nužno loša cijena. Ovo što Nukac spominje su povratne karte, vjerojatno i u neko određeno doba godine (ili samo za ograničene kombinacije datuma). I, također, itinerer ti nije jednostavno povratna za Šangaj + Taipei, dakle ne slažem se da je cijena same povratne za Šangaj baš tako jako relevantan podatak.
Nukac wrote: ↑26 Jun 2017, 12:26Ryanair has been accused of deliberately assigning passengers who choose not to pay for reserved seating to middle seats – and separating couples and groups. Travellers say the budget airline has abruptly changed its policy.
http://www.independent.co.uk/travel/new ... 50581.html
Ne bih se štel mešat u ovo o razdvajanju grupa, ali ja Mislim da Englezima ne bi smjelo biti jako teško skužiti da oni koji ne plaćaju mjesta dobivaju tek "mrvice" koje ostanu nakon što se zadovolje svi oni koji plaćaju, te da jako teško očekivat da će među tim ostacima biti dobrih i poželjnih mjesta.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Ma kakvi... priča drži vodu.
Ove godine sam obavljao 4 puta check in na Easyjetu. U sva 4 slučaja se radilo o grupi od 5 ljudi.
I nećeš vjerovat, u sva 4 slučaja sam dobio isti red, i to sve redom A, B, C, D, E sjedala, makar nisam ništa dodatno platio.
Ako to može Easyjet, može i Ryanair. Ali ne žele.
Ove godine sam obavljao 4 puta check in na Easyjetu. U sva 4 slučaja se radilo o grupi od 5 ljudi.
I nećeš vjerovat, u sva 4 slučaja sam dobio isti red, i to sve redom A, B, C, D, E sjedala, makar nisam ništa dodatno platio.
Ako to može Easyjet, može i Ryanair. Ali ne žele.
-
- Posts: 199
- Joined: 12 Apr 2017, 13:40
Mene sad taj ryan zivcira, odvikla sam se od trazenja jednog po jednog leta
Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk
Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk
Evo i ryanovog odgovora :Nukac wrote: ↑26 Jun 2017, 12:26Da, baš gledam. Očito je Ryanair uveo neke restrikcije.
Inače, Ryanair opet došao na loš glas:
Ryanair has been accused of deliberately assigning passengers who choose not to pay for reserved seating to middle seats – and separating couples and groups. Travellers say the budget airline has abruptly changed its policy.
http://www.independent.co.uk/travel/new ... 50581.html
Random Allocated Seating
We haven’t changed the random seat allocation policy. The reason for more middle seats being allocated is that more and more passengers are taking our reserved seats (from just €2) and these passengers overwhelmingly prefer aisle and window seats which is why people who choose random (free of charge) seats are more likely to be allocated middle seats.
Some random seat passengers are confused by the appearance of empty seats beside them when they check-in up to four days prior to departure. The reason they can’t have these window or aisle seats is that these are more likely to be selected by reserved seat passengers many of whom only check-in 24 hours prior to departure. Since our current load factor is 95%, we have to keep these window and aisle seats free to facilitate those customers who are willing to pay (from €2) for them.
This is entirely a matter of customer choice. We are not trying to force people to pay for reserved seats. We are very happy to facilitate any customer who wants a free of charge random seat but we are also going to do our best to facilitate customers who are willing to pay for a reserved seat (usually window or aisle) which start from €2.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Pričaju gluposti.
Easyjet ti daje da se čekiraš mjesec dana prije puta (za besplatna sjedala) i svejedno ti daju 5 sjedala u istom redu. Oni ne čuvaju da bi ih prodali.
Germanwings, kod njih možeš čak i odabrat sjedalo koje želiš.
Tako da pričaju gluposti, tjeraju ljude da kupe sjedala.
Easyjet ti daje da se čekiraš mjesec dana prije puta (za besplatna sjedala) i svejedno ti daju 5 sjedala u istom redu. Oni ne čuvaju da bi ih prodali.
Germanwings, kod njih možeš čak i odabrat sjedalo koje želiš.
Tako da pričaju gluposti, tjeraju ljude da kupe sjedala.
- chillout23
- Posts: 585
- Joined: 22 Feb 2017, 08:48
- Been thanked: 2 times
http://www.putoholicari.rtl.hr/avion-cr ... agu-49645/
moral sam 2 puta čitat da se uvjerim da nisam nekaj krivo pročital
moral sam 2 puta čitat da se uvjerim da nisam nekaj krivo pročital
Mjesto rođenja: Zemlja, Rasa: čovjek, Politika: sloboda, Religija: ljubav
Ljudi se povremeno spotaknu o istinu, ali većina njih brzo ustane i otrči dalje, kao da se ništa nije dogodilo.
Ljudi se povremeno spotaknu o istinu, ali većina njih brzo ustane i otrči dalje, kao da se ništa nije dogodilo.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Kajjaznam, meni je to čisti senzacionalizam. Takvi članci.
Svakodnevno na aerodromima avinski kasne radi raznoraznih razloga.
I na boljim i većim aerodromima se događaju takve stvari. Ja sam jednom isto tako čekao sat vremena, jer su krivo ukrcali jednu torbu, a onda više nisu znali gdje je, pa su morali sve torbe dati van, pregledati ih i ponovno ukrcati.
Ali to je bilo u Amsterdamu.
Svakodnevno na aerodromima avinski kasne radi raznoraznih razloga.
I na boljim i većim aerodromima se događaju takve stvari. Ja sam jednom isto tako čekao sat vremena, jer su krivo ukrcali jednu torbu, a onda više nisu znali gdje je, pa su morali sve torbe dati van, pregledati ih i ponovno ukrcati.
Ali to je bilo u Amsterdamu.
- chillout23
- Posts: 585
- Joined: 22 Feb 2017, 08:48
- Been thanked: 2 times
Ma ok to....ali da im je priča da nema tko ukrcat prtljagu...meni to nije senzacionalizam nego teška sramota.
Ako je istina, naravno.
Ako je istina, naravno.
Mjesto rođenja: Zemlja, Rasa: čovjek, Politika: sloboda, Religija: ljubav
Ljudi se povremeno spotaknu o istinu, ali većina njih brzo ustane i otrči dalje, kao da se ništa nije dogodilo.
Ljudi se povremeno spotaknu o istinu, ali većina njih brzo ustane i otrči dalje, kao da se ništa nije dogodilo.
"Uprava Zračne luke priznala je pogrešku, tvrdeći kako nisu u visokom vršnom opterećenju mogli opslužiti dva aviona." 2 aviona?! Pa kakav je to aerodrom, da ih je bilo dvadeset pa ajde
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Ako je bilo visoko vršno opterećenje, to znači da su bila više od dva aviona, a po redu letenja se vidi da ih je istovremeno bilo barem 7.
I kao što piše u drugim medijima, neplanirano je sletio avion kojeg je pogodio grom.
Ja ovdje ne vidim nikakvog razloga za dramu. Stvari koje se svakodnevno događaju na aerdoromima. Avioni kasne.
Ali mediji su odlučili napravit dramu.
I kao što piše u drugim medijima, neplanirano je sletio avion kojeg je pogodio grom.
Ja ovdje ne vidim nikakvog razloga za dramu. Stvari koje se svakodnevno događaju na aerdoromima. Avioni kasne.
Ali mediji su odlučili napravit dramu.
- cartman
- Posts: 250
- Joined: 22 Feb 2017, 15:38
- Contact:
Pa je u Amsterdamu di se vrti "miljun" zrakoplova i torbi, ali u Zagrebu gdje su dva ili tri nije bas istoNukac wrote: ↑06 Jul 2017, 07:34Kajjaznam, meni je to čisti senzacionalizam. Takvi članci.
Svakodnevno na aerodromima avinski kasne radi raznoraznih razloga.
I na boljim i većim aerodromima se događaju takve stvari. Ja sam jednom isto tako čekao sat vremena, jer su krivo ukrcali jednu torbu, a onda više nisu znali gdje je, pa su morali sve torbe dati van, pregledati ih i ponovno ukrcati.
Ali to je bilo u Amsterdamu.
Pa da ih je bilo i 27 ovo je totalna glupost i ne, nije normalno da se to dešava. Ja sam radio na aerodromu dok se još radila identifikacija prtljage ispred aviona i isto je bilo neplaniranih sletanja pa se nisu dešavale ovakve stvari. U usporedbi sa onim prije ovo danas je amerika i ni to ne mogu odraditi kako treba.Nukac wrote: ↑06 Jul 2017, 08:17Ako je bilo visoko vršno opterećenje, to znači da su bila više od dva aviona, a po redu letenja se vidi da ih je istovremeno bilo barem 7.
I kao što piše u drugim medijima, neplanirano je sletio avion kojeg je pogodio grom.
Ja ovdje ne vidim nikakvog razloga za dramu. Stvari koje se svakodnevno događaju na aerdoromima. Avioni kasne.
Ali mediji su odlučili napravit dramu.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
Slažem se sa svim ostalim što si glede ovog napisao i općenito, i ja sam svašta doživio i svakakave razloge za kašnjenje morao progutat, ali boldano, ako je istina, je smiješno.Nukac wrote: ↑06 Jul 2017, 08:17Ako je bilo visoko vršno opterećenje, to znači da su bila više od dva aviona, a po redu letenja se vidi da ih je istovremeno bilo barem 7.
I kao što piše u drugim medijima, neplanirano je sletio avion kojeg je pogodio grom.
Ja ovdje ne vidim nikakvog razloga za dramu. Stvari koje se svakodnevno događaju na aerdoromima. Avioni kasne.
Ali mediji su odlučili napravit dramu.
Usprkos nevelikoj veličini FT-a, neplanirano slijetanje jednog aviona ne može bit izgovor. To da ih je 4-5 komada istovremeno neplaniranpo sletilo, bio bi dobar razlog, ali jedan jedini - smiješno.
- cartman
- Posts: 250
- Joined: 22 Feb 2017, 15:38
- Contact:
Od svih vasih letova koliko ste prosli, koliko puta vam se desilo da je pilot javio da se kasni jer nema tko ukrcati prtljagu?
Niti jedan a i meni se čini jako neprofesionalno.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Ne znam, meni je to obično novinarsko napuhavanje.
Avion je kasnio 40 minuta. Vauuu...
Mislim, stvari na zagrebačkom aerodromu nisu idealne, čak štoviše, mnogo je propusta i vidi se da koncesionar štedi na radnoj snagi, ali radit halabuku od kašnjenja od 40 minuta je po meni idiotarija novinara, koji nemaju pametnijeg posla.
Zar je u HR sve tako savršeno da je najveći problem što je avion kasnio 40 min?
Što se tiće objava radi kašnjenja, uglavnom spominju tehničke probleme, ili kasni dolazak zrakoplova ili aerodromske procedure. Naravno da jako rijetko kažu prave razloge.
Što bih ja trebao reći, zadnji puta kad sam kasio s Islanda je razlog na kraju bila svađa Lufthanse i aerdoroma. Naime, kako smo radi nevremena u FRA morali kasnit u polasku cca 15 min, ovi na KEF aerodrmu su odlučili da je to njima neprihvatljivo, pa su prazan avion otfurali nekod u pripizdinu, i onda umjesto da su nas ukrcali busevima, oni su lijepo ostavili avion, te nas ukrcali tek kad su gate koji su nam namijenili imali slobodan. Iako je aerodrom bio poluprazan i bilo je i više nego dovoljno praznih gateova.
Avion je kasnio 40 minuta. Vauuu...
Mislim, stvari na zagrebačkom aerodromu nisu idealne, čak štoviše, mnogo je propusta i vidi se da koncesionar štedi na radnoj snagi, ali radit halabuku od kašnjenja od 40 minuta je po meni idiotarija novinara, koji nemaju pametnijeg posla.
Zar je u HR sve tako savršeno da je najveći problem što je avion kasnio 40 min?
Što se tiće objava radi kašnjenja, uglavnom spominju tehničke probleme, ili kasni dolazak zrakoplova ili aerodromske procedure. Naravno da jako rijetko kažu prave razloge.
Što bih ja trebao reći, zadnji puta kad sam kasio s Islanda je razlog na kraju bila svađa Lufthanse i aerdoroma. Naime, kako smo radi nevremena u FRA morali kasnit u polasku cca 15 min, ovi na KEF aerodrmu su odlučili da je to njima neprihvatljivo, pa su prazan avion otfurali nekod u pripizdinu, i onda umjesto da su nas ukrcali busevima, oni su lijepo ostavili avion, te nas ukrcali tek kad su gate koji su nam namijenili imali slobodan. Iako je aerodrom bio poluprazan i bilo je i više nego dovoljno praznih gateova.
Nije problem u kašnjenju nego u razlogu kašnjenja. Nema problema da je kašnjenje i 400 minuta ako je opravdano ali ovo to nije.Nukac wrote: ↑06 Jul 2017, 08:45Ne znam, meni je to obično novinarsko napuhavanje.
Avion je kasnio 40 minuta. Vauuu...
Mislim, stvari na zagrebačkom aerodromu nisu idealne, čak štoviše, mnogo je propusta i vidi se da koncesionar štedi na radnoj snagi, ali radit halabuku od kašnjenja od 40 minuta je po meni idiotarija novinara, koji nemaju pametnijeg posla.
Zar je u HR sve tako savršeno da je najveći problem što je avion kasnio 40 min?
Što se tiće objava radi kašnjenja, uglavnom spominju tehničke probleme, ili kasni dolazak zrakoplova ili aerodromske procedure. Naravno da jako rijetko kažu prave razloge.
Što bih ja trebao reći, zadnji puta kad sam kasio s Islanda je razlog na kraju bila svađa Lufthanse i aerdoroma. Naime, kako smo radi nevremena u FRA morali kasnit u polasku cca 15 min, ovi na KEF aerodrmu su odlučili da je to njima neprihvatljivo, pa su prazan avion otfurali nekod u pripizdinu, i onda umjesto da su nas ukrcali busevima, oni su lijepo ostavili avion, te nas ukrcali tek kad su gate koji su nam namijenili imali slobodan. Iako je aerodrom bio poluprazan i bilo je i više nego dovoljno praznih gateova.
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Meni se nekoliko puta dogodilo da avion dođe na aerodrom te čeka sa strane, jer nema dovoljno ljudi da prihvate zrakoplov.
I to u zadnjih godinu dana 2 ili 3 puta.
Jednom smo u Londonu na Heathrowu čekali 40 min parkirani sa strane, da se konačno sjete iskrcat nas iz aviona.
Slično se jednom dogodilo u Madridu. Nisu imali dovoljno buseva, pa smo sjedili u avionu i čekali.
Tako da - sve su to stvari koje se svakodnevno događaju, ali nikad se od toga ne radi drama.
- cartman
- Posts: 250
- Joined: 22 Feb 2017, 15:38
- Contact:
Kao što je i @neno napisao ovdje nije uopce fora koliko je kasnio avion nego razlog i to zbog manjka osoblja koji se ponavlja sad vec u mjesec dana dva puta
i opet uspoređivati Heatrow i Madrid sa Zagrebom nema smisla
i opet uspoređivati Heatrow i Madrid sa Zagrebom nema smisla
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
A ha, znači na Madridu avioni smiju kasnit radi bilo kojeg blesavog razloga, a u Zagrebu ne?
I razumio bih da je avion kasnio 2 sata, ali ovdje govorimo o 40 minuta. Više manje, beznačajno kašnjenje, kao što je po meni i razlog potpuno beznačajan. A članak, i tvoj i onaj od jutarnjeg je obično žutilo.
I razumio bih da je avion kasnio 2 sata, ali ovdje govorimo o 40 minuta. Više manje, beznačajno kašnjenje, kao što je po meni i razlog potpuno beznačajan. A članak, i tvoj i onaj od jutarnjeg je obično žutilo.
- cartman
- Posts: 250
- Joined: 22 Feb 2017, 15:38
- Contact:
Ti si mađar ili kaj? Uopce nije problem o kasnjenju i koliko je kasnio nego o razlogu kasnjenja... i to sto je pilot govorio putnicima. Nakon debakla o letu za Rim moglo se nešto naučiti ili?