Rezervacija smještaja (Booking, agoda, expedia, airbnb i ostale tražilice)

Jer ja sam skitnica, daljine me vuku...

Moderator: Nukac

User avatar
cartman
Posts: 215
Joined: 22 Feb 2017, 15:38

Re: Rezervacija smještaja (Booking, agoda, expedia, airbnb i ostale tražilice)

Post by cartman » 02 Jan 2018, 21:53

Zadnje 3 godine iskljucivo koristim samo airbnb, negativno iskustvo s iznajmljivanjem niti jedno :)

i za suport kad sam trebao, samo zbog nekih tehnickih problema, sve potpisujem sto je napisao Gile



User avatar
nvnk
Posts: 1335
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 03 Jan 2018, 09:34

Gile wrote:
02 Jan 2018, 20:19
E jbg, što sam onda pisao toliko.
Džast for d rekord, nisam te ja cimao za ovoliki, očito emotivan odgovor, Tominu si udicu samoinicijativno progutao. :bicedobro:

Kao i ti, smatrao sam raspravu zaključenom na pozicijama tipa "agree to disagree", ali, kad si se već raspisao ... :E

Gile wrote:
02 Jan 2018, 20:06
No nije istina da Air nema nigdje kontakt informacije objavljene, ima ih na puno mjesta samo treba biti ulogiran da bi ih se vidjelo, ako odeš na help odmah dolje je link Contact us a ovisno o problemu koji vas zanima vodit će vas kroz FAQ i ukoliko ne nađete odgovor na pitanje pojavit će vam se kontakt forma. Ako imate trenutno aktivnih rezervacija opet će vas voditi kroz FAQ te pokušati voditi da pitate hosta no uvijek možete kliknuti "My host wasn’t able to answer my question" te u konačnici opet popuniti formu i kontaktirati direktno Airbnb.
Nisam ni rekao da nema kontakt, samo da nema telefonski broj, a to nije isto.

Jedno je slati formulare (to sam "stoput" činio sa sličnim firmama i u 90% slučajeva nikakvog odgovora nije bilo), a nešto sasvim drugo je razgovarat u živo s nekim i od njega/nje moći zahtijevat odgovor omah i na licu mjesta.
Gile wrote:
02 Jan 2018, 20:06
Znam da nije idealno ali ponavljam, ovo je low cost kompanija a imati kontakt centar za milijardu ljudi je jako teško, gotovo pa nemoguće. Odgovore na gotovo sva pitanja moguće je pronaći kroz Help a 99% problema može se riješiti kroz kontakt sa domaćinom, ako baš ne ide imati ćete mogućnost kontaktirati direktno Air. Jbg, nema bolji način jer ljudi su lijeni čitati i lakše im je odmah pitati direktno za svaku glupost. :rolleyes:
Ovi moji problem i jesu nastali zbog domaćina i od strane domaćina, s njima sam sve komunikacije bio iscrpio, dakle preostalo mi je samo da se - na njih požalim Airbnb-u. :ne zna:
Gile wrote:
02 Jan 2018, 20:06
I jedna općenita preporuka, ako želite brzi odgovor kod bilo koje velike kompanije pokušajte prije svega preko društvenih mreža :kokice: na njima su ovi veliki puno aktivniji i dostupniji nego na bilo koji drugi način. Društvene mreže često daju brže pa čak i kompletnije i kompetetnije odgovore.
To je najvjerojatnije točno, i na ovom forumu, a i drugdje, nađe se jako puno svjedočanstava ljudi koji su brojne svoje probleme vrlo efikasno riješili komunikacijom preko Fejsa, pa čak i kad se radilo o velikim (ne-LCC) kompanijama.

Pa ipak, moraš uzet u obzir da to nije dostupno baš svima. Ima nas dosta starih konja koji nismo na Fejsu i ne namjeravamo otvarat profil samo zato da bismo bolje komunicirali s nekom uslužnom kompanijom koja skriva kontakt-telefone ko zmija noge. :durica:
Gile wrote:
02 Jan 2018, 20:06
Probleme koje ste gore naveli su uzrokovani od strane hostova, ne od strane Aira, a koliko vidim na kraju nisu nikoga ni za što zakinuli tj. lovu su vratili.
Oprosti, ali u najvećem broju slučajeva otkazivanja u zadnji čas, samo vratiti lovu jednostavno nije dovoljno, a u nekim je slučajevima to upravo katastrofalno loše.

Nisam bio u toj situaciji, ali, ako se ne varam, kad smještaj rezerviran preko Bookinga otkaže na dan ili dan prije puta, tada ti sam Booking pronađe barem ekvivalentan smještaj bez ikakve nadoplate, tj. eventualnu razliku u cijeni - snosi sam Booking.

Kod Airbnb-a to nije tako, oni ti "pošteno" vrate svu lovu, ali si zato na apsolutnoj vjetrometini glede pronalaženja smještaja. To u praksi izgleda ovako: Ako si ti 3-4 mjeseca prije puta u gradu XY rezervirao neki pristojan smještaj za "100 nečega" i na dan puta ti Airbnb to otkaže i vrati ti tih "100 nečega", teško da ćeš u tom istom gradu XY smještaj jednake vrijednosti (lokacija, komfor itd.) na licu mjesta (za danas, tj. za prvu slijedeću noć) pronaći za manje od "250 nečega", a vrlo vjerojatno u toj klasi koja te zanima nećeš više naći ništa (tj. sve će biti rasprodano), nego ćeš morat ići na bolji hotel (koji ti u načelu uopće ne treba), a kojeg ćeš platit "500 nečega".

Opisani je efekt još drastičniji u slučajevima putovanja vezanih uz planetarne događaje poput nogometnog Svjetskog prvenstva. Ja za jednu od noći u Kalinjingradu imam prek Airbnb-a rezerviran smještaj za nas četvoricu u centru grada kod jedne ženske za 30€, što je, kad se sve uzme u obzir, praktički džaba. Ako njoj do lipnja dođe iz guzice u glavu da za istu stvar može bez problema dobiti 200€ (i da joj se u tom slučaju živo fućka za ikakve "penale" koje bi morala platiti Airbnb-u za otkazivanje), te ako mi otkaz pošalje dan prije ili na dan dolaska kod nje, nas ćemo četvorica vrlo vjerojatno morat iskeširat preko 1000€ za tu jednu noć.

Ili prespavat u parku. :zubo:

(Ili lokat cijelu noć u kakvom sumnjivom bircizu sa živopisnom klijentelom, sveudilj pogledavajući na prtljagu koja će nam biti nagurana u ćošku. :rofl:)



Tajmer
Posts: 145
Joined: 13 Jun 2017, 14:35

Post by Tajmer » 23 Jan 2018, 19:27

Danas sam naletio na anantara štand gdje imaju promociju i ako odslušaš predavanje 90 min dobijes voucher 5000 bahta za masazu ili restoran ili free nocenje. Sad kod ovog free noćenja piše terms and condition apply, pa sam poslao mail s upitom što je to lol

Dal je nekad netko od vas bio na takvim glupostima? Lako odglumim 90 min da me interesira što pričaju samo da ne bude da moram još nešto uzeti ili bukirat joc i druga free.
Ako je dzabe da odem i ja malo u luksuz :zubo: