Rezervacija smještaja (Booking, agoda, expedia, airbnb i ostale tražilice)

Jer ja sam skitnica, daljine me vuku...

Moderators: Nukac, miky0

User avatar
nvnk
Posts: 1492
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Re: Rezervacija smještaja (Booking, agoda, expedia, airbnb i ostale tražilice)

Post by nvnk » 09 Dec 2017, 16:56

Postoje li na Bookingu kakve kazne za iznajmljivače koji otkažu smještaj i onda ga ponovo daju na Booking za iste datume, ali s većom cijenom?

Jučer sam rezervirao jedan apartman, na tak-tak lokaciji, niti sama konfiguracija kreveta mi baš ne odgovara, ali je cijena zato, relativno govoreći, jako niska, a i uvjeti su sjajni.

Ubrzo nakon toga, dolazi mi mail od domaćina, da moram otkazat smještaj jer nisam platio avans. Koji po uvjetima ionako nisam morao plaćat. (A i da sam morao - ne bih ga mogao platiti u tako kratkom roku. U stvari, ne bih mogao uopće jer nikakav broj CC nisam dao, to je rezervacija s plaćanjem u kešu na licu mjesta po dolasku.) Da ponovim, nije greška: Nije frajer meni otkazao, nego traži da ja otkažem njemu. :D

I još mi "velikodušno" kaže da mi to otkazivanje neće naplatit.

Kontaktirah Booking prek CS (mail je bio "noreply" tipa) i zatražih da vlasnika apartmana upozore na uvjete rezervacije.

Danas mi pak dolazi novi mail, ovoga puta s mogućnošću odgovora, nikakav se avans ne spominje, samo da me ne može primiti u apartman na te datume "zbog tehničkih razloga". Zanimljivo, to je tek za pol godine i ne može ih otklonit. Cijeli ton maila je uljudniji, ali me i jope moli da ja otkažem.

OK, ne mislim ići tamo na silu, ak me ne primaju - ja tu niš ne mogu. (Također, imam još dvije rezervacije za iste datume, ionako sam dvije od te tri mislio otkazat.) Ali ipak sam mu, za sada, odgovorio da nek sam otkaže tu rezervaciju. :E

BTW, Moskva je 99% popunjena za te datume. :eek:

Jasno je zašto je "malo nervozan" glede cijene, očito ju nije stigao dići, slični smještaji su za tada četverostruki.



User avatar
Gile
Posts: 393
Joined: 23 Feb 2017, 14:20

Post by Gile » 09 Dec 2017, 17:48

hehe jel vidiš sada da nisi ništa sigurniji nego kod Airbnb-a? :bicedobro:

Dobro si napravio, neka otkaže on :top: vjerovatno će ti booking.com dati neki vaučer ili 10% popusta u tom slučaju. Hotel (odnosno smještaj) kad otkaže tebi trebao bi ti naći isti ili bolji smještaj bez dodatnih troškova za tebe no u ovom slučaju otkazuju pola godine prije dolaska i u pitanju je, ako sam dobro shvatio, privatni smještaj tako da se ne bih nadao previše tome. Ali vjerujem da će ti booking.com ipak dati neki discount.



User avatar
nvnk
Posts: 1492
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 09 Dec 2017, 19:19

Gile wrote:
09 Dec 2017, 17:48
hehe jel vidiš sada da nisi ništa sigurniji nego kod Airbnb-a?
Ma naprotiv, baš zato jer jesam siguran, mogu ga ovak zajebavat. :zubo:

Gile wrote:
09 Dec 2017, 17:48
Dobro si napravio, neka otkaže on :top: vjerovatno će ti booking.com dati neki vaučer ili 10% popusta u tom slučaju.
No, kao što rekoh, imam dvije druge rezervacije za iste datume pa se ne mogu baš žalit da me je ostavio na cjedilu.

Meni je za sada samo gušt da ga zahebavam i da vidim u kom će se smjeru sve razvijat. :p



User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 10 Dec 2017, 12:02

Taj sta trazi da ti otkazes je skroz neprofesionalan. Ako se vec zajebo oko cijene, neka pregrize i nauci nesto od toga. I meni se kao iznajmljivacu to dogodilo pa sam opet ljude primio kao i sve druge. A prije toga se tukao po glavi jer nisam na vrijeme azurirao cjenik :D
nvnk wrote:
No, kao što rekoh, imam dvije druge rezervacije za iste datume pa se ne mogu baš žalit da me je ostavio na cjedilu.
Ali zato je ovo sa tvoje strane svinjarija. Svjesno zadrzavas dva smjestaja iako znas da ces ih otkazati. Nebitno i ako je mjesecima unaprijed, to se jednostavno ne radi jer mozes nanijeti stetu smjestaju.
To mnogi rade, cak drze rezervaciju do zadnjeg trenutka, zato jer, eto, to mogu.
Kod nas se redovito događa da iznajmljivaci ostaju praznih kreveta jer poslije ne stignu iznajmiti radi premalo vremena. Ili u najboljem slucaju su prisiljeni iznajmljivati po nizoj cijeni kako bi bar nesto zaradili.

A vremenski termin nije TV, pa ako ga ne prodas sada prodati ces ga sutra.

Ajde kad covjek promijeni planove, ili kad ne moze doci, to je razumljivo. Ali kada se namjerno drzi rezervacija bez ikakve namjere da se ostvari, to je vec lose.





User avatar
nvnk
Posts: 1492
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 11 Dec 2017, 12:55

aaston wrote:
10 Dec 2017, 12:02
Taj sta trazi da ti otkazes je skroz neprofesionalan.
Ma naravno, ali, kao što rekoh, nema smisla ići tamo gdje te ne žele. Kad bih ja sad odbijao otkazivanje i "na silu" tamo došao 18.6.2018, to bi bilo samo maljo bolje nego da dođem nekom doma i pod prijetnjom oružja se naselim na dva dana (uz plaćanje, naravno).
aaston wrote:
10 Dec 2017, 12:02
Ali zato je ovo sa tvoje strane svinjarija.
Naravno da jest, svjestan sam toga i zbog toga sam još jutros (dva i pol dana nakon rezervacije i više od pola godina prije puta) otkazao dvije rezervacije viška (uključujući i tu gdje sam neželjeni gost). :)

Nisam držao tri rezervacije iz obijesti i sasvim sigurno mi nije bila namjera da ih držim do u nedogled (tj. do lipnja, do kada sam ih mogao) nego zato jer je za te dane na Bookingu potpuna ludnica kad je riječ o Moskvi. Cijene su otišle u nebesa, još pri tome skoro svi traže bespovratno plaćanje unaprijed, a vrhunac svega je da je (prema Agodi, a sudeći po svemu slično je i na Bookingu) Moskva za te dana 99% rasprodana! :eek:

U takvoj sam situaciji procijenio da nemam vremena za uobičajeno detaljno istraživanje pred rezervaciju nego sam bukirao sve od onog malog što mi se činilo prihvatljivim (i s uvjetom besplatnog otkazivanja), kako bih dobio na vremenu. Istraživanje sam obavio prek vikenda, odlučio se za jedan od smještaja i ostala dva - otkazao.

I pri tome nitko nije nikakvu štetu imao, jedan od ta dva je bio hostel s desecima kreveta, čak niti kad sam ja držao tu svoju rezervaciju nije (i za takve datume kad je navala) bio popunjen, tj. imao je dosta kreveta na raspolaganju. :ne zna:

A drugi je ovaj lik o kojem govorim i kojeg mi nimalo ne bi bilo žao i da sam držao rezervaciju do sredine lipnja. :E

Probat ću tu i tamo navrati na Booking da vidim neće li opet ponudit istu stvar za iste datume, samo za višestruko veću lovu. :madkava:



User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 11 Dec 2017, 15:43

Ok, sada mi je jasno, onako kako si bio napisao djelovalo je zbilja ruzno.
A ovom frajeru ne bi ja otkazao do zadnjeg sata, bas zato jer je bezobrazan.



User avatar
marko_31
Posts: 573
Joined: 23 Feb 2017, 09:31

Post by marko_31 » 12 Dec 2017, 10:55

-malo na Bookingu gledam hotele i cijene u Dubaiju pa sam pored uobičajenih dodataka :
Not included: 10 % Municipality fee, AED 10.00 Tourism fee per night, 10 % Property service charge

-naišao i na ovo, možda će nekom trebati info:
VAT will be introduced across the UAE on 1 January 2018. The rate is likely to be 5%. Should there be a change in the date of VAT implementation or in VAT rate, it will be added on guest bill upon departure.



User avatar
Prolaznica
Posts: 606
Joined: 22 Feb 2017, 09:53

Post by Prolaznica » 12 Dec 2017, 11:08

Bit će zanimljivo ovo sa Dubaiem pratiti. Imam rezervaciju 31.12 - 2.1 preko Agode, s tim da će mi se novac skinuti sa kartice 27.12.
Po ovome, trebali bi mi još dodatno na check outu naplatiti tih 5% :mama:


collect moments, not things

User avatar
nvnk
Posts: 1492
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 12 Dec 2017, 17:19

"Hello! I'm sorry to hear that. However, if you're the one who can't honour the deal, you should be the one to cancel the reservation. There's no reason for me to bear the financial burden of cancelation if the "technical error" was yours."

Pogađate, opet ja i Rusi za SP. :gaah:

Brazilci su bili teški, ali Rusi su izgleda poptuno popizdili.

Ovaj put se radi o hostelu u Kalinjingradu i o Airbnb-u.

Sobu čija je cijena inače 42€, ja dobio za 93. Dakle, ne može se baš reći da su zaboravili promijenit cijenu. Udvostručili su ju, što je sasvim normalno (i prihvatljivo) za SP. Potvrda je stigla promptno i lova mi je skinuta s kartice.

Tak je bilo prek Airbnb-a. No, ipak, Vrag mi nije dao mira pa iz čiste radoznalosti odoh na stranicu od hostela i tamo sam imao kaj vidjet. Istu sobu taj isti hostel na svojoj stranici za istu noć trži po 780€!!!! :eek: :eek:

Jebeno dvadesterostruko!!!!! Vjerojatno godišnju plaću kakvog Nigerijca (igramo te večeri protiv Nigerije) likovi traže za bijednu hostelsku sobu s tri kreveta u koju misle ugurat 5-6 "sardina". :facepalm:

OK, pomislih, greška je to, valjda im je "zbrisala nula" (tako je to s rubljama, svaka ozbiljnija cifra ima puno nula), no zakaj onda nije soba nestala iz ponude na stranici nakon što sam ju ja uzeo prek Abnb? :misli:

I, naravno, kao što sam se i plašio, danas stiže mail da je "došlo do tehničke greške", da me ne mogu na taj datum ugostit i da, a što drugo, traže od mene da otkažem!!! :lol: :lol:

Uvjeti jesu flexibilni, no svejedno - 11 dolara nakande je u slučaju mog otkazivanja nepovratno. (A da ne kažem da me ionako, čak i ako mi se "sve" vrati, čeka zamka u vidu tečajnih razlika, na to sam spreman.)

Ono gore je moj odgovor, ovaj put - ne popuštam, pička li im materina lopovska. :kava:



User avatar
marko_31
Posts: 573
Joined: 23 Feb 2017, 09:31

Post by marko_31 » 12 Dec 2017, 17:59

Vidim da će u Rusiji biti veselo, što ekipu tek čeka po restoranima, kafićima, klubovima....



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4451
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 12 Dec 2017, 18:49

Balkanci... :rofl:



User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 12 Dec 2017, 21:35


nvnk wrote:
Uvjeti jesu flexibilni, no svejedno - 11 dolara nakande je u slučaju mog otkazivanja nepovratno.
Mislim da nije tako, air je okrenuo politiku prije nekoliko mjeseci i sada vraca sve pa i svoju proviziju.

Ali svejedno neka si otkaze sam. I neka mu to pise na profilu. Bagra.



User avatar
nvnk
Posts: 1492
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 12 Dec 2017, 21:52

Evo, piše ovako:
Naknada za usluge Airbnba povratna je (najviše 3 puta godišnje) ako gost otkaže rezervaciju u roku od 48 sati nakon rezerviranja. Ostvaruje li gost pravo na povrat naknade određuje se u trenutku otkazivanja rezervacije i to s obzirom na broj ranije otkazanih rezervacija. Ako gost otkaže rezervaciju koja se dijelom preklapa s već postojećom, naknada za usluge Airbnba bit će nepovratna odluči li se za otkazivanje rezervacije.
Dakle, proviziju mogu dobit najviše 3 puta godišnje. Nije mi na kraj pameti "iskoristit Kviska" (jednog od tri) zbog ovih lopova. Moglo bi mi se onda dogodit da mi slučajno treba, pa ga više nemam.

Ova zadnja pak rečenica znači da ne mogu napravit ono što sam napravio na Bookingu (držat više rezervacija istovremeno, pa se onda za dan-dva odlučit za jednu), što je dobro znat.



Tajmer
Posts: 146
Joined: 13 Jun 2017, 14:35

Post by Tajmer » 12 Dec 2017, 22:18

Ja na tvom mjestu ne bi ni onog prvog cancelirao. Sve bi ih držao do 6. mjeseca



User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 12 Dec 2017, 23:23

Aha, dakle imaju sitna slova :D
Ok je to, sviđa mi se. Omogucen je povrat novca u slucaju potrebe ali je znatno smanjena mogucnost zloupotrebe.

Cisto za informaciju, booking sada vlasnicima koji iznajmljuju i na jednu noc a nedaju mogucnost besplatnog otkaza, pise da je otkazivanje besplatno. Na svoju ruku.
Ali, ako gost otkaze a oni ne nađu drugoga onda iz svog dzepa placaju vlasniku izgubljnu dobit.

Valjda im se isplati?




User avatar
nvnk
Posts: 1492
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 13 Dec 2017, 14:57

Evo, ovo je brzo završilo, likovi su shvatili poruku i otkazali, a lova će mi biti refundirana (možda već jest).

Ipak, moram reći da mi cijela stvar sa strane Airbnb-a nije djelovala profesionalno odrađena. Ako ništa drugo, uopće mi nisu poslali nikakav mail kojim bi me obavijestili da je rezervacija otkazana, samo mail kojim me obavještavaju o refundaciji. Kako sam bio nabrijan, išao sam ih zvati.

Kao prvo, doći do njihovog telefonskog broja poseban je kumst. Na kraju ga nađoh ovdje:

https://www.airbnbhell.com/contact-airbnb/

Naziv te stranice te razlozi zbog kojih ona uopće postoje također su rječiti ... :p

Naglašavam da se na njoj ne registriraju samo pritužbe na račun Abnba sa strane gostiju, nego i sa strane domaćina.

Razgovor s operaterom, ipak, moram pozitivno ocijeniti. (Zvao sam UK broj, ne američki. Do njihovog američkog je čak i lakše doći, dok su europski sakrili ko zmija noge.) Em' je frajeru dikcija dobra (popizdima kad mi se "na engleskom" javi kakva Pakistanka s užasnim izgovorom), em' je bio korektan i iskren. I on je sam izrazio čuđenje što nisam dobio taj mail te je nakon nekog vremena istraživanja cijele stvari zaključio da je to najvjerojatnije zato jer se radilo o datumu koji je više od 6 mjeseci unaprijed. (Svejedno, to da se mušteriju upozna s posljedicom otkazivanja, ali ne i sa samom činjenicom otkazivanja, po meni je neprofesionalna poslovna praksa.) Moje je temeljno pitanje bilo u stvari tko je otkazao moju rezervaciju jer mi je to što o tome nisam bio obaviješten probudilo paranoju. Neutemeljenu, jer se iskazalo da je otkazao uistinu sam hostel, kao što je i trebao. Na kraju sam i operatera obavijestio o tome da je hostel od mene tražio da ja otkažem, što je on obečao da će (negdje/nekome) prijavit.

Ne znam hoće li uistinu, ali za sada primjećujem da na Airbnbovoj stranici hostela među kritikama nema uobičajene automatske kritike o tome da mi je smještaj bio otkazan, pretpostavljam i to zato jer se radi o više od 6 mjeseci unaprijed, pa se to, valjda, ne smatra ekscesom. Ipak, ako to uistinu i jest pravilo, treba reći da se tu radi o Svjetskom prvenstvu, dakle ja sam tim otkazom ostavljen u puno većoj nevolji nego što bi to inaće bilo (uz isti rok od 6+ mjeseci).

Uglavnom, u konačnici, još razmišljam da zbog svega opletem po tom hostelu na Tripadvisoru. :misli:



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4451
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 13 Dec 2017, 15:21

Kad su ono meni otkazali cca 3 dana prije puta, oprao sam ih na tripadvisoru.
Dobio sam čak i helpfull vote za to.



User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 13 Dec 2017, 17:33

Definitivno ih treba objesiti na TA.



User avatar
Lolita
Posts: 1624
Joined: 22 Feb 2017, 07:29

Post by Lolita » 30 Dec 2017, 13:47

Ima li itko friškog iskustva s Airbnb? Prijateljici je danas otkazan smještaj za Novu, trebala je ići sutra. Tu kod nas. Plaćeno je i host je nazove da su mu objekti zatvoreni i da ne zna kako joj je prošla rezervacija (?). Ja nisam odavno bukirala preko njih, pretpostavljam da nema broj u HR za nazvati? Ne mogu naći nikakav uopće na njihovim stranicama.



User avatar
nvnk
Posts: 1492
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 30 Dec 2017, 14:54

Lolita wrote:
30 Dec 2017, 13:47
Ima li itko friškog iskustva s Airbnb? Prijateljici je danas otkazan smještaj za Novu, trebala je ići sutra. Tu kod nas. Plaćeno je i host je nazove da su mu objekti zatvoreni i da ne zna kako joj je prošla rezervacija (?). Ja nisam odavno bukirala preko njih, pretpostavljam da nema broj u HR za nazvati? Ne mogu naći nikakav uopće na njihovim stranicama.
Imaš 3 upisa iznad:
nvnk wrote:
13 Dec 2017, 14:57
Kao prvo, doći do njihovog telefonskog broja poseban je kumst. Na kraju ga nađoh ovdje:

https://www.airbnbhell.com/contact-airbnb/
Ja sam zvao britanski (UK) broj.

Uglavnom, i ovaj tvoj upis još je jedna potvrda: Airbnb samo u krajnjoj nuždi. :rolleyes:



User avatar
Lolita
Posts: 1624
Joined: 22 Feb 2017, 07:29

Post by Lolita » 30 Dec 2017, 17:37

Ma glava me zabolila odmah. Rekla sam da nazove domaćina i nek on to izvoli riješiti jer je na kraju krajeva kriv što nije stavio stan van raspoloživosti za prosinac.
Uspila je na kraju tako i Airbnb joj čudom vratio novce danas.

Našla sam i ja na kraju tu stranicu s brojevima, mislile u krajnjoj nuždi zvati irski broj. Velika vjerojatnost da se javi netko iz Hrvatske. :D Znam ih preko nekoliko koji rade gore u njihovom call centru.



User avatar
Tyrion Lannister
Posts: 816
Joined: 22 Feb 2017, 09:15

Post by Tyrion Lannister » 30 Dec 2017, 18:14

Tripologičar, spavaš li mirno? :kava:


Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.

User avatar
Gile
Posts: 393
Joined: 23 Feb 2017, 14:20

Post by Gile » 02 Jan 2018, 20:06

Tyrion Lannister wrote:
30 Dec 2017, 18:14
Tripologičar, spavaš li mirno? :kava:
Ne kužim pitanje :misli: ali hvala na njemu, spavam odlično, samo često mi se ovih dana vrti soba kada legnem no ne bih rekao da si na to ciljao. :lol:

Ako si ciljao na ovu raspravu od gore davno sam je napustio jer mi ne izgleda svrsishodno a stav je zacementiran odavno. :ne zna: Evo kad me već vučeš za jezik, sada je već pomalo postalo osobno, kao da sam ja Airov odvjetnik ili što li. Zaboli me kuki za njih a za ove s bukinga još više.

Dakle da krenemo ponovo od početka, kao što sam odmah napomenuo ja kada putujem gledam jednako i Air i booking i još ponešto, ne tražim mane bilo kome niti hejterske stranice na netu (koje BTW ima svatko tko išta radi u binarnom bespuću svijeta) i isto svakome i preporučujem. Ako već volite ovakve gore citirane stranice evo sličnih i za booking.com http://villamarketers.com/booking-com-sucks/ ili ovdje dobra ocjena https://www.sitejabber.com/reviews/booking.com Naravno ovo meni i dalje ne znači da ne trebam koristiti booking, ljudi su stara gunđala i 101 će te popljuvati dok te jedan pohvali. :kava:

Osim toga također sam napomenuo odmah u startu da Air funkcionira po low-cost principu što znači da im kontakt informacije ne iskaču iz paštete kao kod nekih high service kompanija koje će dobro naplatiti svoje usluge pa im nije teško financirati kontakt centar. No nije istina da Air nema nigdje kontakt informacije objavljene, ima ih na puno mjesta samo treba biti ulogiran da bi ih se vidjelo, ako odeš na help odmah dolje je link Contact us a ovisno o problemu koji vas zanima vodit će vas kroz FAQ i ukoliko ne nađete odgovor na pitanje pojavit će vam se kontakt forma. Ako imate trenutno aktivnih rezervacija opet će vas voditi kroz FAQ te pokušati voditi da pitate hosta no uvijek možete kliknuti "My host wasn’t able to answer my question" te u konačnici opet popuniti formu i kontaktirati direktno Airbnb.

Znam da nije idealno ali ponavljam, ovo je low cost kompanija a imati kontakt centar za milijardu ljudi je jako teško, gotovo pa nemoguće. Odgovore na gotovo sva pitanja moguće je pronaći kroz Help a 99% problema može se riješiti kroz kontakt sa domaćinom, ako baš ne ide imati ćete mogućnost kontaktirati direktno Air. Jbg, nema bolji način jer ljudi su lijeni čitati i lakše im je odmah pitati direktno za svaku glupost. :rolleyes:

I jedna općenita preporuka, ako želite brzi odgovor kod bilo koje velike kompanije pokušajte prije svega preko društvenih mreža :kokice: na njima su ovi veliki puno aktivniji i dostupniji nego na bilo koji drugi način. Društvene mreže često daju brže pa čak i kompletnije i kompetetnije odgovore. Mala digresija, ovih dana se dosta dopisujem sa Iberiom zbog nekog problema kod njih i najbrže i najbolje odgovore dobio sam upravo preko Facebooka, a probao sam i email, i request formu i telefon. No da se vratim na Air.

Što komunikacije direktno sa Airom tiče evo jedan moj svježi primjer. Imao sam tehnički problem sa travel kreditima kod njih i kontaktirao sam ih preko Facebooka (vidljiv je link i offline). Pitanje sam postavio 21.12.2017. u 22:32 a odgovor sam dobio 21.12. u 23:44, nakon toga uslijedilo je još nekoliko lijevo-desno poruka unutar sat vremena sa obje strane te su me prebacili kod tete zvane Amy koja je specijalist tamo u Airu te je postala voditelj moga case-a. Amy mi je pisala poruke unutar Airbnb-a.

Prva je stigla 22.12. u 1:13. Amy traži pojašnjenje oko problema te screenshot istog. Šaljem joj sve u 1:24 i odoh na spavanje. Ujutro me dočekao njen detaljan odgovor sa preporukama što mogu i trebam napraviti. Nisam joj uopće odgovorio jer se nisam taj dan stigao igrati sa tim. Sutradan 23.12. Amy se ponovo javlja, kaže:
Good evening,

I wanted to let you know that I will be out of the office for the next 2 days. But help is still available and can be reached at (broj telefona) and an agent will be happy to assist you.

Take Care,
Ja sam već na godišnjem i nisam se opet stigao baviti s tim no dolazi mi još jedna ničim izazvana poruka 25.12.2017., kaže Amy sljedeće:
Good afternoon,

Again, I want to apologize for this experience and I just wanted to follow up to see if there is anything else I can help you with?

Please feel free to reply day or night and I will get back to you as soon as possible.

If I do not hear back from you within 24 hours I will have to close my case, but it does not mean that the support has gone away we will just have to open a new case.

Take Care,
Super mi je ovaj dio "feel free to reply day or night", vrlo čudno za nekoga tko ne daje nikakav support. :D Konačno 27.12. i ja odgovoram:
Hello,

thank you very much for great support. Yes, we can close the case for now, soon I'll try to book apartment again and will let you know if I find the same issue with my credits.

Thank you and best regards
Amy za kraj kaže:
I am always happy to help! Should you have any questions, please don't hesitate to let me know. Have a great day!

Ovo je samo dio prepiske kao svježi dokaz da support itekako postoji, samo treba pitati. Stvar je tim više zanimljiva jer je moje pitanje bilo vezano isključivo za travel kredite, dakle od odgovora na ovo pitanje niti od konačne rezervacije Airbnb neće dobiti niti lipe, dapače imati će čisti i to veliki trošak. :zubeki:

Probleme koje ste gore naveli su uzrokovani od strane hostova, ne od strane Aira, a koliko vidim na kraju nisu nikoga ni za što zakinuli tj. lovu su vratili. To ujedno i je najveći problem i najveća prednost Aira, rade sa amaterima odnosno malim običnim i često lijenim i smotanim ljudima koji ne vode računa o svojim profilima i ne ažuriraju ih redovito ili uopće. Znam ih ja nekoliko takvih, ostave otvorene datume i jebe im se, glupo ali ne možeš im objasniti. No ti isti imaju račune i na boking.comu i jednako su ažurni. :ne zna:

Meni je Air i dalje super, putovao sam i putovat ću preko njih kad god nađem nešto što mi se sviđa. Ne brinem oko prevara, komentara, hejterskih stranica...a support znam da ću dobiti ako mi zatreba. Imam 0 neugodnih iskustava kod njih. :top:

BTW Toma bolje da uhvatiš njihovih kredita nego da se zajebavaš sa bukingovim, možda zaradiš i neku ozbiljnu lovu. :B



User avatar
Tyrion Lannister
Posts: 816
Joined: 22 Feb 2017, 09:15

Post by Tyrion Lannister » 02 Jan 2018, 20:13

Sve 5. Nisam mislio ništa ozbiljno. :mig:


Ja ti sanjam let, bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora.
Ja sam samo Vagabundo.

User avatar
Gile
Posts: 393
Joined: 23 Feb 2017, 14:20

Post by Gile » 02 Jan 2018, 20:19

E jbg, što sam onda pisao toliko. :D A za kredite se ne šalim, ja sam davno nafilao account na maksimalnih 5.000$, sada moram otvoriti novi. :klopa: