Rezervacija smještaja (Booking, agoda, expedia, airbnb i ostale tražilice)

Jer ja sam skitnica, daljine me vuku...

Moderator: Nukac

Tajmer
Posts: 146
Joined: 13 Jun 2017, 14:35

Re: Rezervacija smještaja (Booking, agoda, expedia, airbnb i ostale tražilice)

Post by Tajmer » 04 Dec 2017, 19:04

Nukac wrote:S tim da ti ni booking.com nije neka garancija kad rezerviraš apartmane.
Isto tako ti ih mogu otkazati i do par sati prije.
Mojoj sestri se dogodilo da su joj otkazali netom prije nego je ulazila u avion za Portugal.
Dakle, cca 4 sata prije nego je trebala stići u smještaj. A ti nađi zamjenski smještaj na Veliki Petak.
Zamisli da ti otkažu smještaj a ti na avionu za KUL. Dolaziš na aerodrom a smještaj otkazan.
Nades jedan od 1001 drugih smjestaja u KLu :zubo:
Ali glupava situacija da.



User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 05 Dec 2017, 14:41


nvnk wrote:
Meni je ovaj lik o kojem govorim, inače, na moj upit zakaj je tim ljudima otkazao (za dvoje sam pitao baš konkretno), sad odgovorio da je jedan gost sam tražio da mu se otkaže, a da u slučaju drugog nisu uspjeli na vrijeme počistit stan. Da mi je znati koliko je bio prljav i od čega. :misli:
Ili laze ili je tupav. Pazi, gost je trazio da on otkaze... gost moze sam otkazati. Ako mu smjestajdavac, otkaze sjebe si rejting.
Ja takve zaobilazim cim vidim da otkazuju gostima. A to mogu jer ih financijski ne kosta. Kod bookinga ako otkazes gostu, to te moze dobro kostati, i nitko pametan to ne radi iz hira.
I da, booking najbolje stiti goste. Koliko brzo i efikasno, valjda ovisi o agentu koji te zapadne. Tesko da ce ici na brzinu pogotovo ako je u zadnji trenutak, ali ovako ili onako stvar se rijesi.
Da je nukceva sestra isla npr. preko aira, tesko da bi neki refund vidjela uopce.




User avatar
nvnk
Posts: 1411
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 05 Dec 2017, 15:45

Da, i meni su se oba navedena razloga učinila šupljim, tako da sam rezervirao apartman u istoj zgradi (Residence), ali preko Agode. Nisam siguran je li razina zaštite jednaka kao kod Bookinga, ali vjerujem da bi trebala biti bitno viša nego kod Airbnb-a. A koštalo me samo nekih 8-9 eura više na noć.

I još imam mogućnost besplatnog otkazivanja sve do par dana pred dolazak, o čemu bih kod Airbnb-a mogao samo sanjat. Tamo besplatno otkazat može samo domaćin. :rolleyes:



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4291
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 05 Dec 2017, 17:09

Pretpostavljam da je kod Agode isto kao i kod Bookinga. Posto im je isti vlasnik.
Ja jos nisam koristio airbnb. Ne svidja mi se njihov koncept.



User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 05 Dec 2017, 18:11

Na airbnb se moze potpuno besplatno otkazati ako vlasnik ima moderate ili flexible otkazivanje postavljeno.



User avatar
Gile
Posts: 393
Joined: 23 Feb 2017, 14:20

Post by Gile » 05 Dec 2017, 19:13

nvnk wrote:
05 Dec 2017, 15:45
Tamo besplatno otkazat može samo domaćin. :rolleyes:
Može besplatno otkazati samo jednom u 6 mjeseci, nakon toga plaća više nego gost tj. 50/100$ ovisno koliko dana je do dolaska. Uz to ako otkaže 3 ili više puta godišnje mogu mu suspendirati račun.



User avatar
nvnk
Posts: 1411
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 05 Dec 2017, 19:51

Gile wrote:
05 Dec 2017, 19:13
Može besplatno otkazati samo jednom u 6 mjeseci, nakon toga plaća više nego gost tj. 50/100$ ovisno koliko dana je do dolaska. Uz to ako otkaže 3 ili više puta godišnje mogu mu suspendirati račun.
Lik o kojem govorim je u zadnjih 11 mjeseci 3 puta otkazao gostu, od toga 2 puta dan prije dolaska. :gaah:

A ako je istina da zbog toga ima izravne financijske posljedice, još je čudnije njegovo objašnjenje da je jednom to napravio na zahtjev gosta. :ne zna:



User avatar
Gile
Posts: 393
Joined: 23 Feb 2017, 14:20

Post by Gile » 05 Dec 2017, 20:39

Možda je samo tupav kako reče aaston. :rofl:
Takvi su im uvijeti barem na papiru, iskreno i ja sumnjam da će ikoga suspendirati jer im je svaki host bitan. Jedan moj frend kojemu sam ja otvorio Airbnb host račun i povremeno ga održavao jednom prilikom je otkazao rezervaciju na molbu gošće kako ne bi ona morala platiti fee, poslala je neku srceparajuću priču a ovaj dobra duša otkazao na svoju štetu. :cerek: Ta mu je bila besplatna.



Tajmer
Posts: 146
Joined: 13 Jun 2017, 14:35

Post by Tajmer » 05 Dec 2017, 22:14

ja sam 3x koristio airbnb i sva 3 puta bez problema
Budapest, Beograd i Kuala Lumpur.

Danas naletio na ovo

Image



User avatar
nvnk
Posts: 1411
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 05 Dec 2017, 22:30

Da, to je to. "Host Cancels Stay" je najveći problem i to me ne čudi. Uglavnom, dok se ne uvede zaštita gosta od toga i sličnih pizdarija - Airbnb me ne bu videl, ma kako jeftin bil. :nono:



User avatar
nvnk
Posts: 1411
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 05 Dec 2017, 22:33

Još bih na sve ovo još dodao ono kaj sam primijetio kad sam tražio smještaj u Havani, a to je da brišu negativne kritike. Ne bi se skužilo da se kubanski haračlije od domaćina ne vrijeđaju na te negativne kritike, pa onda na njih drsko odgovaraju. Tako da, nakon što Airbnb obriše kritiku - drski odgovor na nju ostane "visiti u zraku". :rofl:



User avatar
nvnk
Posts: 1411
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 05 Dec 2017, 22:40

"Host falsifies damages". Da, i to se na Tripadvisoru često spominje, a i od toga također - nema nikakve zaštite. Nakon što odeš, domaćin može doslovce izmislit "štetu" kakvu god hoće i - naplatit.



User avatar
cartman
Posts: 227
Joined: 22 Feb 2017, 15:38

Post by cartman » 05 Dec 2017, 22:42

ja ga koristim sigurno barem 3 god samo airbnb, nikad mi nitko nije nista cancelirao

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk




User avatar
Gile
Posts: 393
Joined: 23 Feb 2017, 14:20

Post by Gile » 05 Dec 2017, 22:55

Ja sam uzimao smještaj barem 50 puta preko Airbnb-a, vjerovatno i više, posvuda po svijetu, gotovo da samo njega i koristim no to je uglavnom zato jer ga dobijam besplatno. Kako god bilo još nikada nisam imao nikakav problem, najgore što mi se dogodilo je da su mi u Londonu naplatili boravišnu taksu mimo Aira no to je ionako najavio porukom unaprijed. Ima tamo svega no ako koristiš zdrav razum i ne uzimaš sumnjive stanove bez ijednog komentara prilično si siguran. :ne zna:

A prevarit te mogu svugdje pa i na bookingu, Evo npr. ove godine su mi na Siciliji naplatili stan na licu mjesta koji je bio već plaćen preko booking.coma, vratili su kasnije lovu ali je potrajalo. Isto mi se dogodilo prije koju godinu u Pisi preko Aira i jednako sam dobio lovu nazad.

Ja ću ga rado koristiti i ubuduće a sad kako tko hoće. :kava:



User avatar
nvnk
Posts: 1411
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 05 Dec 2017, 23:32

Prema statistici iz Ajvanovog linka, cca 95% boravaka preko Airbnb-a prođe bez problema, tako da nije čudo što vas ima toliko puno koji ste ga koristili bez probleme.

No, stvar nije u tome što je 5% bilo problematično, nego što tih 5% nisu imali nikakvu sistemsku podršku od Airbnb-a. I ja sam prek Bookinga naletio na nepoštene vlasnike hostela u Sao Paulu, ali me je Booking od njih zaštitio. Da se u tom slučaju radilo o Airbnb-u, bio bih preko 350€ kraći i ostalih 50-60 boravaka prek istog online posrednika koji su prošli OK ne bi mi predstavljali neku veliku utjehu.



Tajmer
Posts: 146
Joined: 13 Jun 2017, 14:35

Post by Tajmer » 05 Dec 2017, 23:51

Ako te zanima više o temi imaš tu raspravu



User avatar
nvnk
Posts: 1411
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 06 Dec 2017, 07:48

Da, onaj savjet da se prilikom ulaska u apartman sve dobro poslika je, naravno, dobar savjet (već sam na njega nailazio i prije), ali meni spomenutih 8 ojara uštede dnevno u odnosu na Agodu nije vrijedno te zajebancije. Osobito s obzirom da su ljudi bivali okrivljeni ne samo da su neku stvar fizički potrgali (da se vidi na fotki), nego i pokvarili (kaj se ne vidi na fotki). Teoretski bi u stvari prilikom ulaska u stan trebao snimit 20-minutni film tijekom kojeg bi, osim fizičkog integriteta svake stvari, trebao još i utvrditi rade li svi aparati, od fena za kosu do klime. Po meni, nije vrijedno truda (osim ak se ne radi o grdoj razlici u cijeni), idem na jebeni odmor, a ne na godišnju inventuru u Konzumu. :rolleyes:



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4291
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 06 Dec 2017, 08:56

Vjerojatno se moraš i pokakat pa snimit kako u WC sve štima... :rofl:



User avatar
nvnk
Posts: 1411
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 06 Dec 2017, 09:33

... još ako u stanu imaju one japanske smart WC-školjke, pa moraš snimit ama baš sve funkcije .... :zubo:



User avatar
Gile
Posts: 393
Joined: 23 Feb 2017, 14:20

Post by Gile » 06 Dec 2017, 09:54

Daj nvnv ne pretjeruj. Fakat si otišao predaleko, jbt ti kao da kupuješ stan. :rofl: Natežeš tezu preko pucanja samo ne bi li opravdao svoj stav na koji naravno imaš pravo.
nvnk wrote:
05 Dec 2017, 23:32
Prema statistici iz Ajvanovog linka, cca 95% boravaka preko Airbnb-a prođe bez problema, tako da nije čudo što vas ima toliko puno koji ste ga koristili bez probleme.

No, stvar nije u tome što je 5% bilo problematično, nego što tih 5% nisu imali nikakvu sistemsku podršku od Airbnb-a. I ja sam prek Bookinga naletio na nepoštene vlasnike hostela u Sao Paulu, ali me je Booking od njih zaštitio. Da se u tom slučaju radilo o Airbnb-u, bio bih preko 350€ kraći i ostalih 50-60 boravaka prek istog online posrednika koji su prošli OK ne bi mi predstavljali neku veliku utjehu.
Ok ajmo malo matematike, recimo da je prosječan boravak 5 dana, kažeš da ti niti 50-60 boravaka prek istog posrednika koji su prošli OK ne bi predstavljali veliku utjehu, dakle recimo da bi taj 50-ti put bio kritičan a ti opljačkan za 350€ u Sao Paulu kako navodiš, i uzmimo da je Airbnb za 8€ jeftiniji po noći kako opet navodiš onda računicom dolazimo 5 x 50 x 8 = 2000€. Dakle ti si imvestirao 2000€ da bi bio siguran za svojih 350€. Mislim da bi za 1650€ razlike mogao otići u najbolji hotel koji Sao Paulo ima i to u limuzini dok ti dvije sambo plesačice plešu u krilu. :cerek: Karikiram naravno, kao što i ti karikiraš, ali kužiš poantu. :)

Airbnb ima jednaku zaštitu kao i booking.com a refund obećavaju u jednakim slučajevima. Slažem se da im je support nešto slabiji i vjerovatno će refund ići teže i sporije ali nije istina da si sa njima ovca za šišanje a hostovi samo čekaju da im ti dođeš i platiš renoviranje stana. To je kao da kažeš da nećeš putovati low-cost avio kompanijom jer nećeš imati support kao kod regularnih. :S

A 8€ razlike koje spominješ raste ako je u pitanju više osoba. Airbnb se najviše isplati za veći broj osoba, ako vas putuje npr. četvoro ušteda će biti puno veća i glupo je uopće gledati hotele. Ako putuješ sam u pravilu je bolje uzeti hotel/hostel. Ja gledam i Air i booking i još ponešto i odaberem ono što mi najbolje odgovara u tom trenutku. Ne osvrćem se na ovakve generalne ocjene kakve su gore navedene i naravno da ću i dalje koristiti Airbnb, siguran sam kao i velika većina drugih, bez straha da će mi netko naplatiti neispravan fen + neću ništa slikati, kamoli snimati. A što se tiče loših reviewa možeš ih naći tonu i za booking.com (kao i za sve što postoji na ovom svijetu) ako želiš, samo zaguglaj. :top:



User avatar
marko_31
Posts: 540
Joined: 23 Feb 2017, 09:31

Post by marko_31 » 06 Dec 2017, 10:02

Upravo tako, posebno nama sa obiteljima, hoteli sa pravilima da u sobi mogu biti najviše 2 odrasla (negdje se djeca već iznad 12god tretiraju kao odrasli) su postali preskupi...Zato je airbnb odlična nadopuna. Uključiti zdrav razum, malo proanalizirati i to je to...



User avatar
nvnk
Posts: 1411
Joined: 21 Feb 2017, 12:31

Post by nvnk » 06 Dec 2017, 10:35

Gile wrote:
06 Dec 2017, 09:54
To je kao da kažeš da nećeš putovati low-cost avio kompanijom jer nećeš imati support kao kod regularnih.
U stvari, meni je puno bolja usporedba kupovina aviokarata preko OTA. Što je (često, ne uvijek) jeftinije od kupovine izravno od aviokompanije, ali i nepouzdanije, manje su ti prava, customer support im je u pravilu za kurac itd.

Pa onda neki kažu da mudar čovjek nikad ne kupuje prek OTA, tj. uvijek kupuje izravno.

Što jest puno sigurnije i pouzdanije, ali neki put je razlika u cijeni upravo ogromna, neki put OTA imaju kombinacije letova koje se kod aviokompanije uopće ne mogu kupit (barem ne online, a dok se dođe do poslovnice - stvar poskupi ili bude razgrabljena, ili ...).

Tako da je uistinu mudar čovjek uvijek otvoren za sve opcije, jedino što svaki puta treba sve "izvagat", stvoriti si u glavi kriterije prihvatljivog rizika i držati ih se... Ja sam već imao i te kakve probleme s kupovinom aviokarata prek OTA (one legendarne s eDreams.it sam i na fhr opisivao), ali i dalje tu i tamo kupim kartu prek OTA. Oprezno i u skladu sa spomenutim osobnim kriterijima.

Dakle, ako si ovo pisao misleći da ja tvrdim da prek Airbnb-a ne treba nikad i nigdje odsjedat, tada nisi shvatio da to nisam nigdje rekao. Jedino sam rekao da taj rizik nije isplativ za 8 eura razlike na noć ... Iz čega slijedi da bi za neke veće razlike (ili neke situacije neraspoloživosti/velike navale ili slično) to možda i bilo isplativo. ;)
Gile wrote:
06 Dec 2017, 09:54
A 8€ razlike koje spominješ raste ako je u pitanju više osoba. Airbnb se najviše isplati za veći broj osoba, ako vas putuje npr. četvoro ušteda će biti puno veća i glupo je uopće gledati hotele. Ako putuješ sam u pravilu je bolje uzeti hotel/hostel.
Da, to je točno, ali bih ja bio još specifičniji, ne da je Abnb povoljan za više osoba, nego je najčešće povoljan za obitelji. Što znači da ću ga ja jako rijetko uopće moći koristit, jer ja putujem ili solo ili s frendovima na tekmu, a mi si nismo baš toliko bliski da bi nam prihvatljive bile (na Abnb česte) situacije tipa (Za broj osoba: 6 //// Ukupan broj kreveta: 1 + 1 sofa). :rofl:

(Ovo zadnje i ja karikiram, ali ne baš jako puno, ima toga i doslovno. ;))

Gile wrote:
06 Dec 2017, 09:54
A što se tiče loših reviewa možeš ih naći tonu i za booking.com (kao i za sve što postoji na ovom svijetu) ako želiš, samo zaguglaj. :top:
Nisi skužio, ne bi meni bio problem kad bi loših kritika na Abnb bilo. Meni upada u oči da ih nema, ali ponekad ima odgovora na "nepostojeće" loše kritike. ;)

EDIT: Evo, baš sve ovo kaj Marko veli, to je to.



User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4291
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 06 Dec 2017, 11:07

Baš sam to htio napomenut, da je airbnb ok za obitelj, ali za više ljudi se teško može naći prihvatljiv smještaj. Baš sam pokušao naći Berlin za 7 osoba, skoro nemoguća misija. Ili je preskupo, ili ti za 7 osoba nudi 3 kreveta i dvije sofe. Ne hvala.

Najgore je za samca, stanovi su preskupi, mogu se jedino dobit sobe u nečijem stanu. Meni je to lošije nego višekrevetna soba u hostelu.



User avatar
cartman
Posts: 227
Joined: 22 Feb 2017, 15:38

Post by cartman » 06 Dec 2017, 12:26

Ovisi koji grad koja država. Recimo za Istanbul na Airbnb imas normalno i hotele gore pa kad si ukucas onaj popust od 40 dolara ustedi se dosta.



User avatar
aaston
Posts: 464
Joined: 23 Feb 2017, 11:38
Location: Tristan da Cunha

Post by aaston » 06 Dec 2017, 15:35

Na Islandu sam bio sam pa sam upravo preko aira nasao najpovoljniji smjestaj u dva mjesta. Za trece mjesto je bio booking.

Nisam jos cuo da air brise komentare, dapace kad vlasnik trazi to se odbija. Moguce da su brisani uvredljivi komentari?

Istina je da na airu prevladavaju sladunjavi komentari. Mislim da je to zato jer nema odvojena polja za dobre i lose strane kao kod bookinga. Ne sviđa mi se to. A i kako se radi uglavnom o stanovima a ne hotelima onda je ljudima valjda malo teze posrati neki smjestaj.
Iako, znao sam naletjeti na lose komentare ali dosta rijetko.