Novinarske gluposti o turizmu
- Stitch
- Head Honcho
- Posts: 16389
- Joined: 17 Sep 2011, 23:06
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 31 times
- Gender:
- Contact:
Istina, zaboljelo me.
Ali to je Jutarnji. I takav je, s dužnim poštovanjem, od početka. Globusovska naklapanja s golemim naslovima, klasična Kuljiševa škola novinarstva. Poharao je tržište, istina, ali taj veliki trbuh iz njegova imena komotno se može preslikati na cijeli fenomen kao simbol. Balon u koji se kao lopatom ubacuju zvučne, velike riječi prije ili poslije neizbježno pukne. I što onda?!
I Denis i Jutarnji iste ocjene imaju: kulju za objektivnost i činjenice, peticu za zalaganje.
Ali to je Jutarnji. I takav je, s dužnim poštovanjem, od početka. Globusovska naklapanja s golemim naslovima, klasična Kuljiševa škola novinarstva. Poharao je tržište, istina, ali taj veliki trbuh iz njegova imena komotno se može preslikati na cijeli fenomen kao simbol. Balon u koji se kao lopatom ubacuju zvučne, velike riječi prije ili poslije neizbježno pukne. I što onda?!
I Denis i Jutarnji iste ocjene imaju: kulju za objektivnost i činjenice, peticu za zalaganje.
Potpisi su za budale.
Istražili smo gdje možete letjeti iz Hrvatske po smiješnim cijenama
https://www.tportal.hr/biznis/clanak/is ... 63b0a067a7
...
Ryanair
Ryanair, koji polijeće isključivo s aerodroma na Krku može vas odvesti do Frankfurta, Bruxellesa, Londona i Stockholma...
Na Hrvatskom tržištu je i britanski FlyBe koji zasad pokriva samo britanske gradove. Iz Splita i Dubrovnika lete samo za London, dok iz Zagreba pokrivaju Birmingham, Manchester i škotski Edinburgh.
-otišao vidjeti malo taj fly be koji povezuje Zagreb i Manchester...u desetom mjesecu (ok sa presjedanjem) povratna karta popularnih 1218 funti ( a ima i u kolovozu za 1544 funte )
https://www.tportal.hr/biznis/clanak/is ... 63b0a067a7
...
Ryanair
Ryanair, koji polijeće isključivo s aerodroma na Krku može vas odvesti do Frankfurta, Bruxellesa, Londona i Stockholma...
Na Hrvatskom tržištu je i britanski FlyBe koji zasad pokriva samo britanske gradove. Iz Splita i Dubrovnika lete samo za London, dok iz Zagreba pokrivaju Birmingham, Manchester i škotski Edinburgh.
-otišao vidjeti malo taj fly be koji povezuje Zagreb i Manchester...u desetom mjesecu (ok sa presjedanjem) povratna karta popularnih 1218 funti ( a ima i u kolovozu za 1544 funte )
- Prolaznica
- Posts: 840
- Joined: 22 Feb 2017, 09:53
- Has thanked: 6 times
ako se ne varam, Aer Lingus, čak ni ne spada u niskotarifne prijevoznike
Čak i Croatijini letovi za Dublin manje koštaju od njihovih.
Čak i Croatijini letovi za Dublin manje koštaju od njihovih.
collect moments, not things
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Skupi su, ali su nešto između LCC i regularne aviokompanije. Ali to su danas više manje skoro sve kompanije. Nigdje više nema besplatne hrane i cuge (odn. samo rijetki to nude na letovima unutar Eurpoe).
Aer Lingus adopted a "small frills" strategic approach – a hybrid between a traditional legacy airline and a low cost carrier. The difference lies in the services offered on short-haul and long-haul flights with meals offered free on the latter only. The new strategy required considerable negotiation with the unions and a consensus was reached that lower costs and a reinvention of the airline was necessary for its survival.
Aer Lingus adopted a "small frills" strategic approach – a hybrid between a traditional legacy airline and a low cost carrier. The difference lies in the services offered on short-haul and long-haul flights with meals offered free on the latter only. The new strategy required considerable negotiation with the unions and a consensus was reached that lower costs and a reinvention of the airline was necessary for its survival.
Da, Air Lingus je bila prva nacionalna kompanija koja je uvela načela kojima se (skoro svima ili manje-više svima) danas vodi velika većina EU nacionalnih kompanija, pa i one najveće. Zato su ih u to doba mnogi proglašavali LCC-om, ali danas je to normalno, pa je i ta etiketa postala besmislena.
Ja letio sa Air Lingusom iz Dublina u Liverpool za 19,99€, za mene sasvim dovoljno low-cost. Neka ih.
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
OMG, još jedan vrhunac gluposti...
DA, MOGUĆE JE! Kako ponijeti vlastitu cugu u avion i tamo je popiti potpuno besplatno (i legalno)
Cijelu bocu whiskeya nećete moći prošvercati kraj osiguranja, ali postoji mnogo lakši način da unesete manje količine. "Sigurno znate da posudice za tekućinu ne smiju prijeći 100 ml. To vrijedi za parfeme, kozmetiku... Na sreću mini bočice alkohola uklapaju se u to pravilo. I možete ponijeti više mini boca kroz osiguranje. Sasvim je u redu. Stavite ih u plastičnu vrećicu, kao što biste napravili sa svim drugim tekućim predmetima".
A zašto postoje duty free shopovi, gdje se mogu kupiti litre i litre pića...
I kakva crna stjuardesa, otvoriš flašu i nagneš...
DA, MOGUĆE JE! Kako ponijeti vlastitu cugu u avion i tamo je popiti potpuno besplatno (i legalno)
Cijelu bocu whiskeya nećete moći prošvercati kraj osiguranja, ali postoji mnogo lakši način da unesete manje količine. "Sigurno znate da posudice za tekućinu ne smiju prijeći 100 ml. To vrijedi za parfeme, kozmetiku... Na sreću mini bočice alkohola uklapaju se u to pravilo. I možete ponijeti više mini boca kroz osiguranje. Sasvim je u redu. Stavite ih u plastičnu vrećicu, kao što biste napravili sa svim drugim tekućim predmetima".
A zašto postoje duty free shopovi, gdje se mogu kupiti litre i litre pića...
I kakva crna stjuardesa, otvoriš flašu i nagneš...
- aaston
- Posts: 649
- Joined: 23 Feb 2017, 11:38
- Location: Tristan da Cunha
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Stvarno ne bi znao da li je članak idiotski glup ili glupavo idiotski.
Nisam znao da se ne smijem sam poslužiti u avionu. Kad budem uzeo keksić u avion, fino ću pozvoniti sestraDesi i neka mi ga ona otvori i posluži u tanjuriću.
Nisam znao da se ne smijem sam poslužiti u avionu. Kad budem uzeo keksić u avion, fino ću pozvoniti sestraDesi i neka mi ga ona otvori i posluži u tanjuriću.
Najnovija vijest.
Michael O'Leary najavio uvođenje posebnih taxi na vlastite sendviče sa parizerom, te duplu taksu na brlju do 100ml, uz popust ako ih nosiš više.
Naravno, prije treba prijaviti broj sendviča i na Ryanovom desku dobiti na svaki žigić. (gdje su nestala ta vremena)
Očekujem da će vodeći hrvatski mediji prenijeti ovu ekskluzivnu vijest.
Michael O'Leary najavio uvođenje posebnih taxi na vlastite sendviče sa parizerom, te duplu taksu na brlju do 100ml, uz popust ako ih nosiš više.
Naravno, prije treba prijaviti broj sendviča i na Ryanovom desku dobiti na svaki žigić. (gdje su nestala ta vremena)
Očekujem da će vodeći hrvatski mediji prenijeti ovu ekskluzivnu vijest.
- aaston
- Posts: 649
- Joined: 23 Feb 2017, 11:38
- Location: Tristan da Cunha
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Maky wrote:Najnovija vijest.
Michael O'Leary najavio uvođenje posebnih taxi na vlastite sendviče sa parizerom, te duplu taksu na brlju do 100ml, uz popust ako ih nosiš više.
Naravno, prije treba prijaviti broj sendviča i na Ryanovom desku dobiti na svaki žigić. (gdje su nestala ta vremena)
Očekujem da će vodeći hrvatski mediji prenijeti ovu ekskluzivnu vijest.
Mortadelu jos uvijek ne oporezuju?
- aaston
- Posts: 649
- Joined: 23 Feb 2017, 11:38
- Location: Tristan da Cunha
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Opet o stajacim avionskim mjestima, na vise portala objavljeno
https://100posto.hr/news/uskoro-cete-mo ... utarnji.hr
https://100posto.hr/news/uskoro-cete-mo ... utarnji.hr
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Da, british ima 2 torbe, ali svaka može imati 23 kg.
Slaba strana toga je dodatno zakompliciravanje boardinga, jer nikad nema dosta mjesta za sve torbe, i onda ih treba čekirati. A to mnoge aviokompanije imaju poprilično loše izorganizirano i sve traje predugo.
I to pridonosi velikom kaosu prilikom ukrcavanja.
Slaba strana toga je dodatno zakompliciravanje boardinga, jer nikad nema dosta mjesta za sve torbe, i onda ih treba čekirati. A to mnoge aviokompanije imaju poprilično loše izorganizirano i sve traje predugo.
I to pridonosi velikom kaosu prilikom ukrcavanja.
Vezano za torbe i težinu tj check in, ne znam jeste na Gatwicku vidjeli novost (barem za mene) vezano za check in?
Naime cijeli jedan kat je easyjetov i nema više teta na šalterima (a ni onih klasičnih šaltera), nego dođeš do monitora, skeniraš boarding pass, staviš kofer na vaganje, imaš 17 kg - a kupio si 15 kg - pa ti napiše prihvaćaš li nadoplatu od čini mi se 15 eur po kg- pa ti odbiješ (a prije se uvijek za tako kilu dvije viška barem kod easya moglo direktno dogovoriti s tetom na šalteru), pa vadiš stvari, pa opet sve ispočetka...onda izađe naljepnica koju sam lijepiš na kofer....
Jedna teta opslužuje cca 5-6-7 tih check in mjesta i nisam dobio dojam da je ubrzalo stvari, naprotiv...
A kada zamoliš da i ručnu prtljagu predaš, onda ona to ručno mora kucati...uglavnom sporo...
Naime cijeli jedan kat je easyjetov i nema više teta na šalterima (a ni onih klasičnih šaltera), nego dođeš do monitora, skeniraš boarding pass, staviš kofer na vaganje, imaš 17 kg - a kupio si 15 kg - pa ti napiše prihvaćaš li nadoplatu od čini mi se 15 eur po kg- pa ti odbiješ (a prije se uvijek za tako kilu dvije viška barem kod easya moglo direktno dogovoriti s tetom na šalteru), pa vadiš stvari, pa opet sve ispočetka...onda izađe naljepnica koju sam lijepiš na kofer....
Jedna teta opslužuje cca 5-6-7 tih check in mjesta i nisam dobio dojam da je ubrzalo stvari, naprotiv...
A kada zamoliš da i ručnu prtljagu predaš, onda ona to ručno mora kucati...uglavnom sporo...
Zašto bi morao stavljati kofer na vaganje? Izvažeš bilo što samo da izađe naljepnicamarko_31 wrote: ↑24 Apr 2018, 11:10Vezano za torbe i težinu tj check in, ne znam jeste na Gatwicku vidjeli novost (barem za mene) vezano za check in?
Naime cijeli jedan kat je easyjetov i nema više teta na šalterima (a ni onih klasičnih šaltera), nego dođeš do monitora, skeniraš boarding pass, staviš kofer na vaganje, imaš 17 kg - a kupio si 15 kg - pa ti napiše prihvaćaš li nadoplatu od čini mi se 15 eur po kg- pa ti odbiješ (a prije se uvijek za tako kilu dvije viška barem kod easya moglo direktno dogovoriti s tetom na šalteru), pa vadiš stvari, pa opet sve ispočetka...onda izađe naljepnica koju sam lijepiš na kofer....
Jedna teta opslužuje cca 5-6-7 tih check in mjesta i nisam dobio dojam da je ubrzalo stvari, naprotiv...
A kada zamoliš da i ručnu prtljagu predaš, onda ona to ručno mora kucati...uglavnom sporo...
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.