OliverZG » wrote:
Moš' si mislit kako bi mu to trebalo kao ekonomistu sa srednjom školom.
Evo izložila sam mu tvoj plan i program upravo, rekao je: "kakve su to gluposti"
Ne iz svih predmeta ali makar iz matematike i hrvatskog da, nema razloga kad već idu četri godine u školu da to ne dobiju.
Ali imala sam u bližoj rodbini ljudi koji su išli u strukovne škole, program je potpuno identičan iz hrvatskog, samo se obrađuje manje i na različit način u strukovnim školama, što je jedino i logično, pa većina njih ima po dva dana prakse, a tri dana nastave u tjednu
Svi imaju matematiku, ali ako imaju manje matematike, to je zato što im jednostavno za tu struku ili zanat nije potrebna. Ako će na faks, nek se dodatno pripreme iz matematike. Jebiga, morat će zagrijat stolicu, ali tako je. A za hrvatski nek nadograde i prošire znanje. Ako nisu u stanju to napraviti, nisu ni za faks, vrlo je jednostavno.
Nemam ništa protiv toga da se povećaju kriteriji na fakultetima
Again, kakvi kriteriji, kriteriji za što?
Puno se više dobije ako ih se malkoc pogura pa neki od tih 30 ak posto koji žele na faks i završe ga nego da se svi degradiraju za obrazovni nivo.
Kako ćeš odrediti koji su ti koji spadaju u 30%? Hoće oni imati odvojen plan i program od onih većinskih 70% koji su zapravo tu došli naučiti nešto o struci koju žele raditi? Zašto bi se radilo nauštrb njih radi nekih koji su, eto, bili u hormonalnoj buri kad nije trebalo?
Ne sviđa mi se ova debilizacija djece i podilaženje svemu i svačemu, te traženje unedoglednih opravdanja za svako sranje.
Ne znam dali je ovo išlo mene osobno, ako je, mene to nije ograničilo jer sam upisao točno što sam želio, mene je taj nedostatak kriterija i banalnost predmeta koštao u tome što predugo studiram.
Nije išlo tebe, bilo je općenito.
Ovaj dio da su te kriteriji i banalnost koštali predugog studiranja apsolutno ne razumijem niti kužim o čem govoriš.