Nezaustavljiva epidemija

Sve od javnog i tajnog interesa
MmeTipfeler

12 Jul 2018, 21:41

haram wrote:
12 Jul 2018, 21:23
Onda da ti ja pomognem razabrati što se kaže:
zaista postoji dobro uhodani mehanizam da farmaceutske kuće i individualni interesi zaobilaze znanstveno utvrđene činjenice zahvaljujući korumpiranom sustavu koji navodno radi za opće dobro.
Dokazi?

haram
persona non grata

12 Jul 2018, 21:53

MmeTipfeler wrote:
12 Jul 2018, 21:41
Dokazi?
U onim plahtama koje ti se ne daju čitati :p
what we've got here is failure to communicate
MmeTipfeler

13 Jul 2018, 06:30

Da doista postoje neoborivi dokazi, onda bi bili i nabrojeni, a ne zakukuljeni i zamumuljeni u hrpu neosnovanih tvrdnji.

Našla sam video. Tvoj je način razmišljanja, baš kao i način razmišljanja teoretičara zavjere, otprilike ovakav.

haram
persona non grata

13 Jul 2018, 11:36

MmeTipfeler wrote:
Da doista postoje neoborivi dokazi, onda bi bili i nabrojeni, a ne zakukuljeni i zamumuljeni u hrpu neosnovanih tvrdnji.
Nabrojani su, recimo ovdje u otvorenom pismu jednog cijenjenog vrhunskog stručnjaka generalnoj direktorici Svjetske Zdravstvene Organizacije i drugim stručnim ustanovama i osobama u SAD i Japanu, ali tebi se vjerojatno opet neće dati čitati "jer je zamumuljeno".
MmeTipfeler wrote:
Našla sam video. Tvoj je način razmišljanja, baš kao i način razmišljanja teoretičara zavjere, otprilike ovakav.
Neda mi se gledati video jer očito nije relevantni argument za našu raspravu nego površni ad hominem. Ja svoje tvrdnje baziram na čvrstim dokazima, ne na populističkim strujanjima. :ne zna:
MmeTipfeler

13 Jul 2018, 13:05

haram wrote:
13 Jul 2018, 11:36
Nabrojani su, recimo ovdje u otvorenom pismu jednog cijenjenog vrhunskog stručnjaka generalnoj direktorici Svjetske Zdravstvene Organizacije i drugim stručnim ustanovama i osobama u SAD i Japanu, ali tebi se vjerojatno opet neće dati čitati "jer je zamumuljeno".
Evo kako izgleda to otvoreno pismo. Prvi relevantni odlomak, relevantan u tome smislu da ne govori o "brojnim slučajevima", glasi ovako:

The first sentence, "Several papers have also been published pertaining to the finding of HPV L1 gene DNA fragments in clinical specimens following HPV vaccination [13,14]" was apparently constructed for dissembling and designed to mislead. The study in reference 13 [Tomljenovic L, Shaw CA. Death after Quadrivalent Human Papillomavirus (HPV) Vaccination: Causal or Coincidental? Pharmaceut Reg Affairs 2012, S12:001] was about HPV L1 VLPs. The authors of reference 13 never mentioned HPV L1 gene DNA fragments at all. Dr. Pless knew the difference between HPV L1 VLPs and HPV L1 gene DNA fragments because in his February 18, 2014 email addressed to Dr. Helen Petousis-Harris and the others involved in this scheme, Dr. Pless specifically asked Dr. Petousis-Harris to address her "statement regarding the alleged role of aluminum binding to DNA fragments and subsequent effects." (see copy of February 18, 2014 email attached - It was not about HPV L1 VLPs). One cannot help but conclude that Dr. Pless intentionally put these two unrelated articles together and claimed that both articles studied HPV L1 gene DNA fragments in order to mislead the non-scientific readers and vaccination policy makers.

I cijelo je pismo tako sročeno. Pričam ti priču. On je rekao, ona je kazala. Gdje je dokaz? Hoću linkove na stručne radove, ne razmjenu mejlova. Ne in my opinion.
Neda mi se gledati video jer očito nije relevantni argument za našu raspravu nego površni ad hominem. Ja svoje tvrdnje baziram na čvrstim dokazima, ne na populističkim strujanjima. :ne zna:
A da? Čvrstim dokazima? Nisam nažalost čula još ni jedan jedini. Ipak pogledaj. Nije ad hominem. Upućeno je svima. :raspa:
haram
persona non grata

Eks wrote:
13 Jun 2018, 14:53
Harame, evo ti malo o new ageu kojeg je mindfulness dio:

https://mortentolboll.weebly.com/the-de ... erapy.html#
Mindfullness je dio ovog crapa gore. Ne možeš jednu stvar iščupati iz cjeline. Cjelina je new age, puna fejkera, lažnih proroka, opasnih ljudi, opasnijih nego ijedan "vojnik Big Pharme". Tko voli, nek izvoli.
Perhaps it is the new age, quasi-spiritual connotations of meditation that have so far prevented mindfulness from being hailed as an antidote to our increasingly frantic world. Research is helping overcome this perception, and ten minutes of mindfulness could soon become an accepted, stress-busting part of our daily health regimen, just like going to the gym or brushing our teeth.
https://blogs.scientificamerican.com/gu ... our-brain/

Mindfulness, a psychological process reflecting attention and awareness to what is happening in the present moment, has been associated with increased well-being and decreased depression and anxiety in both healthy and patient populations. However, little research has explored underlying neural pathways. Recent work suggests that mindfulness (and mindfulness training interventions) may foster neuroplastic changes in cortico-limbic circuits responsible for stress and emotion regulation. Building on this work, we hypothesized that higher levels of dispositional mindfulness would be associated with decreased grey matter volume in the amgydala. In the present study, a self-report measure of dispositional mindfulness and structural MRI images were obtained from 155 healthy community adults. Volumetric analyses showed that higher dispositional mindfulness is associated with decreased grey matter volume in the right amygdala, and exploratory analyses revealed that higher dispositional mindfulness is also associated with decreased grey matter volume in the left caudate. Moreover, secondary analyses indicate that these amygdala and caudate volume associations persist after controlling for relevant demographic and individual difference factors (i.e., age, total grey matter volume, neuroticism, depression). Such volumetric differences may help explain why mindful individuals have reduced stress reactivity, and suggest new candidate structural neurobiological pathways linking mindfulness with mental and physical health outcomes.
http://journals.plos.org/plosone/articl ... ne.0064574

Researchers’ interest in mindfulness practice has steadily increased as studies
continue to reveal its beneficial effects. Current research looks at how the brain responds
to mindfulness practice, how relationships benefit, and how physical and mental health
improves, as well as other topics. The following presents a sample of the results from
investigations seeking to uncover more of what mindfulness can offer to enhance human
well-being.

http://marc.ucla.edu/workfiles/pdfs/MAR ... ummary.pdf

Therapeutic interventions that incorporate training in mindfulness meditation have become increasingly popular, but to date, little is known about neural mechanisms associated with these interventions. Mindfulness-Based Stress Reduction (MBSR), one of the most widely used mindfulness training programs, has been reported to produce positive effects on psychological well-being and to ameliorate symptoms of a number of disorders. Here, we report a controlled longitudinal study to investigate pre-post changes in brain gray matter concentration attributable to participation in an MBSR program. Anatomical MRI images from sixteen healthy, meditation-naïve participants were obtained before and after they underwent the eight-week program. Changes in gray matter concentration were investigated using voxel-based morphometry, and compared to a wait-list control group of 17 individuals. Analyses in a priori regions of interest confirmed increases in gray matter concentration within the left hippocampus. Whole brain analyses identified increases in the posterior cingulate cortex, the temporo-parietal junction, and the cerebellum in the MBSR group compared to the controls. The results suggest that participation in MBSR is associated with changes in gray matter concentration in brain regions involved in learning and memory processes, emotion regulation, self-referential processing, and perspective taking.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3004979/

We found differences in brain volume after eight weeks in five different
regions in the brains of the two groups. In the group that learned meditation, we found
thickening in four regions:
1. The primary difference, we found in the posterior cingulate, which is
involved in mind wandering, and self relevance.
2. The left hippocampus, which assists in learning, cognition, memory
and emotional regulation.
3. The temporo parietal junction, or TPJ, which is associated with
perspective taking, empathy and compassion.
4. An area of the brain stem called the Pons, where a lot of regulatory
neurotransmitters are produced.
The amygdala, the fight or flight part of the brain which is important for
anxiety, fear and stress in general. That area got smaller in the group that went
through the mindfulness-based stress reduction program.
The change in the amygdala was also correlated to a reduction in stress levels.

https://eeclass.ntsu.edu.tw/sysdata/doc ... 05/pdf.pdf

Psychologists from the University of Basel analyzed 36 drug trials in cooperation with colleagues from Harvard Medical School and the American National Institute of Mental Health. The trials included data from 6,778 children and adolescents up to the age of 18.
The results of the meta-analysis show that, although antidepressants work significantly better than placebos across the range of disorders, the difference is small and varies according to the type of mental disorder. However, the results also showed that the placebo effect played a significant role in the efficacy of antidepressants. The study also found that patients treated with antidepressants complained of greater side effects than those who received a placebo. The side effects included everything from mild symptoms such as headaches to suicidal behavior.

https://www.sciencedaily.com/releases/2 ... 095305.htm

Mindfulness je sistem vježbi koje mijenjanju i poboljšavaju strukture mozga koje kreiraju mentalnu stabilnost. Primijećeno, izmjereno i potvrđeno. I znanstveno je dokazano da je bezopasniji i učinkovitiji od psihofarmaka kada su u pitanju ansiozno-depresivni poremećaji (zadnji link na SD), uz mnoge druge beneficije koje se fiziološki očitavaju. To nema veze sa njuejđerovštinom, to je čista medicina. A to što su efekti takvog meditiranja zapaženi još i koje tisućljeće unatrag, i što je sve prastaro i nekonvencionalno, a ponekad i stupidno i zbilja štetno, u nekom njuejđerskom trendu, je drugi par opanaka. Nemožeš zvati njuejđerskom budalaštinom ono što se očitava pri skeniranju mozga i dio je grane medicine zvane neurologija.
A većini ljudi je lakše s nogu progutati par pilula i vjerovati da će im to donijeti poboljšanje jer to je utabani put, nego svakodnevno raditi zahtjevne mentalne vježbe. Zato mnogi pacijenti ni ne žele porazmisliti da možda postoji i bolji način.. a ponekad jednostavno ne žele izgubiti svoj u društvu povlašteni status bolesnika.
haram
persona non grata

13 Jul 2018, 14:09

Sori na digresiji, Madam, samo se zagrijavam za nas... :mirko:
MmeTipfeler wrote:
I cijelo je pismo tako sročeno. Pričam ti priču. On je rekao, ona je kazala. Gdje je dokaz? Hoću linkove na stručne radove, ne razmjenu mejlova. Ne in my opinion.
Zbilja misliš da bi se stručnjak takvog kalibra i karijere išao brukati s pseudoznanstvenim hipotezama? Linkovi na radove su ti u onom prvom tekstu koji ti se neda čitati jer je zamumuljen... evo, onda da ti ja izaberem trešnjice :D

In 2011, Dr. Lee found that every one of the 13 Gardasil samples that he examined contained HPV L1 gene DNA fragments.
http://www.scirp.org/journal/PaperInfor ... erID=25840

He also found that the HPV DNA fragments were not only bound to Merck’s proprietary aluminum adjuvant but also adopted a non-B conformation, thereby creating a new chemical compound of unknown toxicity.
http://www.scirp.org/journal/PaperInfor ... erID=28107
This non-B conformation, Dr. Lee believes, is responsible for the array of autoimmune illnesses experienced by children and young women following vaccination with Gardasil.

In 2012, Dr. Lee testified at a coroner’s inquest of the death of a New Zealand teenager, 6 months after receiving 3 Gardasil vaccine injections.
He then published his case report in the open access journal, Advances in Bioscience and Biotechnology (2012).

https://file.scirp.org/pdf/ABB20120800017_19392756.pdf

Dr. Lee was a presenter at the Tokyo hearing (2014), at which he disputed those who claimed the young women weren’t really suffering severe pain; they were having “psychosomatic reactions.” He stated:
I do not believe psychosomatic reactions can cause sudden unexpected death in sleep, or inflammatory lesions in the brain as demonstrated by the MRI images and the brain biopsy histopathology with perivascular lymphocytes and macrophages and demyelination.

The Hazards of Aluminum in Vaccines Is the Focus Of Intense Research

Of note: the placebo comparator in (most) vaccine clinical trials is not inert, it contains aluminum.

Several independent teams of international autoimmune experts have investigated this, led by the internationally recognized authority of autoimmune diseases, Dr. Yehuda Shoenfeld of Tel Aviv University, Israel, and another group by Dr. Christopher Exley, Professor of Bioinorganic Chemistry, Keele University in the UK.

https://en.wikipedia.org/wiki/Yehuda_Shoenfeld

https://www.keele.ac.uk/aluminium/group ... hrisexley/
https://www.keele.ac.uk/aluminium/group ... lications/

However, studies that document the hazards of aluminum in vaccines are not published in major influential medical journals.

Recent surveys of those journals document that medical journal editors have concealed financial conflicts of interest. Most Editors of Top Medical Journals Receive Industry Payments (Retraction Watch, Nov. 2017).

https://retractionwatch.com/2017/11/08/ ... ts-report/

In two cases, journal editors received over $1 million from industry sources. (Ed Silverman, STAT, 2017.)
https://www.statnews.com/pharmalot/2017 ... itors/?utm

The following case is an example of how science is subverted by tightly controlled journal gatekeepers. Journal editors who have sold their integrity by accepting industry kickbacks block publication of reports that might pose a financial threat to an intricate web of government and non-government institutions and professional associations – all of whom are financially tied to the pharmaceutical industry.

The case demonstrates the great difficulty encountered by independent scientists who have not sold their integrity to the highest bidder.

MmeTipfeler wrote:
A da? Čvrstim dokazima? Nisam nažalost čula još ni jedan jedini.
A sada?
MmeTipfeler wrote:
Ipak pogledaj. Nije ad hominem. Upućeno je svima. :raspa:
Sve znam. I da je znanje krhko.
MmeTipfeler

13 Jul 2018, 19:02

Ti nisi nešto u rodu s Bozanićem i ostalima? :D

Zapravo, uopće ne znam kako smo od ospica došli do HPV-a. :misli:

Gle, ima nešto što se zove statistika. Koju možemo nazivati majkom svih zajeba, ali postotak je postotak. Primjenjuje se čak i u lingvistici koja je vrlo magličasta znanost. I funkcionira.

Ne ulazeći u to da se poziva na Tomljenovićku, koja je otprilike na razini Lidije Gajski, samo što (vjerojatno) ima bolju financijsku podršku, ne možeš mi reći da si u 13 slučajeva naišao na problem ako taj problem ne usporediš s brojem slučajeva u kojima ga nije bilo. I sve je ostalo otprilike jednako vjerodostojno.

Primjerice, tvrdnja However, studies that document the hazards of aluminum in vaccines are not published in major influential medical journals jednostavno ne stoji, posebno ne u Tomljenovićkinu slučaju: njoj i kolegi Shawu u dva su navrata radovi objavljenu u utjecajnim medicinskim časopisima, ali su poslije - vidi vraga! - povučeni. Kad je Wakefield mogao zajebati The Lancet, što ne bi i njih dvoje pokušali. Kolega Shaw poslije, doduše, priznao da je u istraživanju bilo nekih pogrešaka, ali je "doktorica" čvrsto ostala na grudobranu pseudoznanosti.

Ima jedan nepogrešivi znak prema kojemu ćeš prepoznati onoga tko ozbiljno misli i radi i razlikovati ga od histeričnoga dramatičara kojemu je jedini cilj privući pažnju na sebe: diskurs, način na koji izlaže ono što želi reći. Čak neću reći 'činjenice' - uvijek je moguće da ono što netko smatra činjenicama nije baš tako, da ih je pogrešno protumačio. Pogledaj ton ovoga sažetka: sustavno i metodično izlaže se problematika, bez parolašenja i izazivanja panike - da može biti tako, a može biti i ovako, ali to istražujemo.

The case demonstrates the great difficulty encountered by independent scientists who have not sold their integrity to the highest bidder. - O ovome možeš ponešto naći u Indexovu članku o Tomljenovićki. Zaista misliš da tzv. "nezavisni stručnjaci" sami financiraju svoja istraživanja i rade to za opće dobro?
haram
persona non grata

15 Jul 2018, 11:03

MmeTipfeler wrote:
Ti nisi nešto u rodu s Bozanićem i ostalima? :D

Zapravo, uopće ne znam kako smo od ospica došli do HPV-a. :misli:
Raspravljamo mogu li antivakserski stavovi biti opravdani, zar ne?
MmeTipfeler wrote:
Gle, ima nešto što se zove statistika. Koju možemo nazivati majkom svih zajeba, ali postotak je postotak. Primjenjuje se čak i u lingvistici koja je vrlo magličasta znanost. I funkcionira.

Ne ulazeći u to da se poziva na Tomljenovićku, koja je otprilike na razini Lidije Gajski, samo što (vjerojatno) ima bolju financijsku podršku, ne možeš mi reći da si u 13 slučajeva naišao na problem ako taj problem ne usporediš s brojem slučajeva u kojima ga nije bilo. I sve je ostalo otprilike jednako vjerodostojno.
Madam, problem je u tome što industrija odlučuje o onome o čemu bi trebala struka, zbog čega poneko ima teške posljedice, a poneko i umre.
MmeTipfeler wrote:
Primjerice, tvrdnja However, studies that document the hazards of aluminum in vaccines are not published in major influential medical journals jednostavno ne stoji, posebno ne u Tomljenovićkinu slučaju: njoj i kolegi Shawu u dva su navrata radovi objavljenu u utjecajnim medicinskim časopisima, ali su poslije - vidi vraga! - povučeni. Kad je Wakefield mogao zajebati The Lancet, što ne bi i njih dvoje pokušali. Kolega Shaw poslije, doduše, priznao da je u istraživanju bilo nekih pogrešaka, ali je "doktorica" čvrsto ostala na grudobranu pseudoznanosti.
Promaklo ti je da je spomenuti autor otvorenog pisma dr.Lee i autor/koautor nekoliko znanstvenih radova na temu štetnosti prihvaćenog cjepiva protiv HPV, uz to što je ironijom istakao očiglednu apsurdnost zaključaka komisije koja je istraživala slučajeve smrti od istog?
MmeTipfeler wrote:
Ima jedan nepogrešivi znak prema kojemu ćeš prepoznati onoga tko ozbiljno misli i radi i razlikovati ga od histeričnoga dramatičara kojemu je jedini cilj privući pažnju na sebe: diskurs, način na koji izlaže ono što želi reći. Čak neću reći 'činjenice' - uvijek je moguće da ono što netko smatra činjenicama nije baš tako, da ih je pogrešno protumačio. Pogledaj ton ovoga sažetka: sustavno i metodično izlaže se problematika, bez parolašenja i izazivanja panike - da može biti tako, a može biti i ovako, ali to istražujemo.
Misliš ovako "histerično"?
"Dr. Lee’s open-letter methodically chronicles, with actual internal email documentation, willful research fraud and manufactured science to produce the false conclusion arrived at in March 2014 announcing “the GACVS has not found any safety issue” regarding the HPV vaccine. Through careful forensic science and thorough explanations at every step, Dr. Lee breaks down each obfuscated fact and purposely manufactured outcome committed in concert by a conglomerate of world regulatory bodies, universities, and government officials."
https://www.jeffereyjaxen.com/blog/its- ... cvs-others
MmeTipfeler wrote:
The case demonstrates the great difficulty encountered by independent scientists who have not sold their integrity to the highest bidder. - O ovome možeš ponešto naći u Indexovu članku o Tomljenovićki. Zaista misliš da tzv. "nezavisni stručnjaci" sami financiraju svoja istraživanja i rade to za opće dobro?
Reci da sam naivan, ali prije ću povjerovati međunarodno priznatim vrhunskim stručnjacima poput dr.Leeja i dr.Shoenfelda koji su svojim specijalizacijama i radovima stvorili impresivne karijere i ugled na širem medicinskom polju koje se tiče ne samo cjepiva (istraživanja autoimunih bolesti, citologija, molekularna biologija, virusologija...), nego opskurnim publicistima koji ruke miju s industrijom, uhljebljenim savjetnicima državnih tijela koji plivaju sa strujom, i anonimnim odborima, za koje postoje debeli dokazi da ih masno podmazuje farmaceutska industrija.
MmeTipfeler

15 Jul 2018, 11:39

haram wrote:
15 Jul 2018, 11:03
Raspravljamo mogu li antivakserski stavovi biti opravdani, zar ne?

(...)

Madam, problem je u tome što industrija odlučuje o onome o čemu bi trebala struka, zbog čega poneko ima teške posljedice, a poneko i umre.
Odlično. Da se dalje ne natežemo. Antivakserski su stavovi opravdani. Cjepivo ne djeluje stopostotno, a u nekim slučajevima (s time da postotak još uvijek nisi naveo) dovodi do teških pa čak i do fatalnih posljedica.

Zaključak: cijepljenje treba ukinuti. Dapače zabraniti. Za kratko će se vrijeme stanovništvo našega planeta smanjiti - smanjenje ovisi o zarazi, nemaju sve zarazne bolesti jednak postotak smrtnih ishoda, a jedan će dio ostati trajno obogaljen. Novac koji se zaštedi na cijepljenju i proizvodnji cjepiva, a da oboljele ne treba liječiti samo se po sebi razumije, upotrijebit će se na financiranje invalidskih kolica te baba vračara koje će tjerati i/ili skidati uroke.

Ili možda predlažeš neko drugo rješenje?
haram
persona non grata

15 Jul 2018, 11:54

MmeTipfeler wrote:
Odlično. Da se dalje ne natežemo. Antivakserski su stavovi opravdani. Cjepivo ne djeluje stopostotno, a u nekim slučajevima (s time da postotak još uvijek nisi naveo) dovodi do teških pa čak i do fatalnih posljedica.
Postotak ovisi od cjepiva do cjepiva. Ali za one koji upadaju u onaj crni dio, žongliranje s postocima nema nikakvog smisla.
MmeTipfeler wrote:
Zaključak: cijepljenje treba ukinuti. Dapače zabraniti. Za kratko će se vrijeme stanovništvo našega planeta smanjiti - smanjenje ovisi o zarazi, nemaju sve zarazne bolesti jednak postotak smrtnih ishoda, a jedan će dio ostati trajno obogaljen. Novac koji se zaštedi na cijepljenju i proizvodnji cjepiva, a da oboljele ne treba liječiti samo se po sebi razumije, upotrijebit će se na financiranje invalidskih kolica te baba vračara koje će tjerati i/ili skidati uroke.

Ili možda predlažeš neko drugo rješenje?
Da. Da se delegalizira i sankcionira korupcija zdravstvenog sustava. Da se ljudima kaže istina, pa da na temelju toga sami odluče što će izabrati. Možda bi tada imali i više povjerenja u sustav, pa bi nestala i ta nezaustavljiva epidemija gluposti i dezinformacija. Iako je to nemoguće do kraja iskorijeniti... ali gdje bi onda bila zabava? :zubo:
Šabović Adis
Inventar

15 Jul 2018, 13:32

Da se ljudima kaže istina, pa da na temelju toga sami odluče što će izabrati.
Misliš da je "ljudima" dovoljna tek istinita informacija pa da naprave ispravan izbor, da im išta znači da saznaju hemijsku (ili biološku) strukturu medikamenta koji unose u organizam, bez da im treba tumačenje ala trinitrotoluol - noooou gud, bed :mad: ? :zubo:
Ili janjetina - faaaajn #smajlifejsoduhadouha# :) ?
Bemti demokratizaciju, tako i pacijenti postaju stručnjaci! Ovaj, tako pacijenti i postaju stručnjaci. :rofl:
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
haram
persona non grata

15 Jul 2018, 15:01

Šabović Adis wrote:
15 Jul 2018, 13:32
Misliš da je "ljudima" dovoljna tek istinita informacija pa da naprave ispravan izbor, da im išta znači da saznaju hemijsku (ili biološku) strukturu medikamenta koji unose u organizam, bez da im treba tumačenje ala trinitrotoluol - noooou gud, bed :mad: ? :zubo:
Ili janjetina - faaaajn #smajlifejsoduhadouha# :) ?
Bemti demokratizaciju, tako i pacijenti postaju stručnjaci! Ovaj, tako pacijenti i postaju stručnjaci. :rofl:
Jasno da nije dovoljna informacija ako nemaju dobrih kapaciteta da ju obrade. Ali trebali bi barem biti svjesni kako sustav koji kritiziraju (ili podržavaju) zapravo funkcionira.
MmeTipfeler

15 Jul 2018, 18:02

haram wrote:
15 Jul 2018, 11:54
Postotak ovisi od cjepiva do cjepiva. Ali za one koji upadaju u onaj crni dio, žongliranje s postocima nema nikakvog smisla.
Za koje cjepivo postoje podaci o postotku negativnih posljedica? Za zarazne bolesti postoje.
Da. Da se sankcionira korupcija sustava. Da se ljudima kaže istina, pa da na temelju toga odluče što će izabrati. Možda bi tada imali i više povjerenja u sustav, pa bi nestala i ta nezaustavljiva epidemija gluposti i dezinformacija.
Velike riječi, no isprazne. Točno se zna do čega dovodi necijepljenje pa ljudi ipak više vjeruju Lidiji Gajski.

Budući da uporno odbijaš pogledati onaj video, stavit ću ovdje transkript.

This NATURAL TRICK can CURE YOUR CANCER

This amazing cure for cancer has been known since the 1800s... but this knowledge has been suppressed by big pharmateutical companies. In 1816 dr. Johan J. Tarjany discovered that a species of moss could kill cancer cells. The moss Funariidae karkinolytae grew all around his hometown and fascinated him as a boy. Tarjany saw that a molecule the moss produced could selectively alter the double helix of cancer cell DNA. With their double helix altered, cancer cells would die. Tarjany started to add this moss to his diet and he never developed cancer. Its active ingredient has been banned by the FDA… but you can find it online. I bet you’re a big fan of dr. Tarjany now, especially because of this music. Peew peew! You should probably know that this is not dr. Tarjany. There is no dr. Tarjany. Johan J. Tarjany is an anagram od Jonathan Jarry, the guy who made this video. This is Otto Maass, the chairman of the department of chemistry at McGill University from 1937 to 1955. That other guy we showed earlier? Not even the same white dude. You couldn’t tell, could you? Also, we didn’t know DNA was shaped like a double helix until 1952. This is all rather embarrassing, isn’t it? Why am I doing this to you? Because these kinds of videos get millions of views on social media. They’re easy to consume: upbeat music, big text, pleasing images. Really god for persuasion. Look. A happy woman. Don’t you want to be that happy woman? Or dude. I don’t discriminate. Oooh… blue stuff in water. Is that what science looks like? Anyway, the point is: be sceptical, ask questions. When in doubt, talk to a scientist or to your doctor. Don’t fall for conspiracy theories because the package is pretty.

P. S. Mislim da je dvostruka spiralna zavojnica u DNK-u otkrivena 1953.
haram
persona non grata

15 Jul 2018, 20:40

MmeTipfeler wrote:
Velike riječi, no isprazne.
Pa da, sad je već isprazno tražiti da se zaustavi korupcija kad je hobotnica već toliko raširila svoje krake.
MmeTipfeler wrote:
Točno se zna do čega dovodi necijepljenje pa ljudi ipak više vjeruju Lidiji Gajski.
Možda zato što se skriva do čega dovodi cijepljenje?
MmeTipfeler wrote:
Budući da uporno odbijaš pogledati onaj video, stavit ću ovdje transkript.

:blablabla:
:rolleyes:
To je već uvreda za moju inteligenciju.
haram
persona non grata

02 Aug 2018, 11:09

Ne vjeruj Danajcima kad cjepiva nose :o

China’s president Xi Jinping has ordered a ‘thorough investigation into an illegal vaccine production case’ causing controversy in his country. Fifteen executives of the company responsible, Changchun-based Changsheng Bio-technology, have been arrested, according to media reports, while its employees were previously involved in several bribery cases.
In early July a surprise inspection found evidence of forged data at Changsheng Bio-tech related to around 113,000 rabies vaccine doses. On July 15, the State Drug Administration revoked the company’s Good Manufacturing Practice (GMP) certificate for medical products, halting production and forcing a recall.
Authorities then detailed other surprise inspections, which had been conducted in November 2017. These earlier raids found that 665,000 batches of diphtheria, whooping cough and tetanus (DPT) vaccine from Changsheng Bio-tech and Wuhan Institute of Biological products failed Chinese standards. The country’s authorities said that the DPT vaccines, which are compulsory in China for babies as young as three months, were ineffective, but not otherwise harmful. Court papers also show Changsheng Bio-technology had paid 164,000 yuan (£18,340) in bribes to the head of the Changling disease control centre since 2010
Elsewhere, Zhejiang Huahai Pharmaceuticals triggered action itself after reporting that it had detected an N-nitrosodimethylamine (NDMA) impurity in the valsartan active pharmaceutical ingredient (API) it supplies to other companies. NDMA, a probable human carcinogen, is thought to be present due to changes in the way the active substance was manufactured.
On July 5, the European Medicines Agency said that it was recalling medicines containing valsartan supplied by Zhejiang Huahai. The US Food and Drug Administration followed suit on July 13, with the recall affecting products from Solco Healthcare, Teva Pharmaceutical Industries and Major Pharmaceuticals. This is not the first time Zhejiang Huahai’s products have attracted unwanted attention. In 2015 it was one of 11 companies who were refused licences to sell generic drugs in China due to inadequate or suspect clinical data following on-site inspections.

https://www.chemistryworld.com/news/vac ... 30.article