Vrijednost softverskih kompanija

Računala, IT, nove tehnologije, gadgeti...
User avatar
Quark
Informatičar starog kova
Posts: 1636
Joined: 20 Oct 2015, 19:19
Location: Šibenik

Vrijednost softverskih kompanija

Post by Quark » 05 Mar 2017, 13:07

Kao matematičaru uvijek mi upada "u uho" kad se spominju brojevi u bilo kojem kontekstu. A kad je riječ o novcu ljudi imaju neku neutaživu želju da se razbacivaju brojevima, što većim to bolje.

Sve u svemu, vizualizirajmo jedan broj na način da se steke dojam koliko je to u biti novca.

Novi Renault Megane ima dužinu 463 cm i cijenu 130.000 kuna. Zamislimo kolonu od 1.600.000 Megana, ta kolona bi bila duga 7.500 km. Airbusu A380 bi trebalo 7 sati da je preleti.
Ukupna vrijednost kolone je 30.000.000.000 dolara (slovima: trideset milijardi dolara).

S druge strane, upadne mi u oko članak http://www.index.hr/novac/clanak/snapch ... 54206.aspx

Stoga postavljam pitanje: može li tvrtka kojoj je djelatnost "proizvodnja" aplikacija za komunikaciju vrijediti toliko novca?


Fermat je napisa tri slova, a Wiles poginija 7 godina na tavanu.

User avatar
Stitch
Experiment 626
Posts: 11307
Joined: 17 Sep 2011, 23:06

Post by Stitch » 05 Mar 2017, 13:29

Može, zašto ne? Vrijednost je apstraktna kategorija. Što ti neka stvar ili proizvod više treba, to je vrednija. Informatičke tvrtke nisu ništa manje vrijedne od onih koje proizvode lokomotive ili automobile. Program, aplikacija, algoritam - sve su to konkretni proizvodi s konkretnom cijenom. A cijenu određuje potražnja. Sve dok postoji potražnja, bilo za softverom bilo za nogometom - imat ćemo bajoslovno bogate inženjere i sportaše. I to je u redu.


Potpisi su za budale.

User avatar
miky0
ST Leader
Posts: 10459
Joined: 29 Sep 2012, 09:38

Post by miky0 » 05 Mar 2017, 13:58

Po meni ne vrijedi. Razlika od zeljene vrijednosti (prenapuhane) do realne je velika.

Kad bi taj snapchat poceo masovno prodavat svoje dionice, ne bi ni priblizno toliko dobio jer bi vrijednost dionica masovno pala. Osim ako ga ne bi kupili fondovi koji peru nofce od kriminala :raspa:



User avatar
ElliQuinn
Felis nebulosa
Posts: 5409
Joined: 18 Sep 2011, 11:56
Location: Na raskršću, upravo krećem u svim smjerovima.

Post by ElliQuinn » 05 Mar 2017, 14:23

Quark wrote:
05 Mar 2017, 13:07
S druge strane, upadne mi u oko članak http://www.index.hr/novac/clanak/snapch ... 54206.aspx

Stoga postavljam pitanje: može li tvrtka kojoj je djelatnost "proizvodnja" aplikacija za komunikaciju vrijediti toliko novca?
Može, najvjerojatnije zato što ne prodaje aplikaciju za komunikaciju nego prostor za ciljano reklamiranje uz, nagađam, algoritme za profiliranje korisnika. K tome, prikupljanje i obrada osobnih podataka za poslovnu primjenu neregulirani je dio tržišta iznimne vrijednosti. Ne prodaju oni aplikacije, oni prodaju ljude.


Light up, as if you have a choice.

Pričuvni moderator.

User avatar
Quark
Informatičar starog kova
Posts: 1636
Joined: 20 Oct 2015, 19:19
Location: Šibenik

Post by Quark » 05 Mar 2017, 20:03

Kažeš ti prikupljanje i obrada osobnih podataka za poslovnu primjenu neregulirani je dio tržišta iznimne vrijednosti. Analizirajmo neke termine iz tvoje izjave.

No, prije analize promotrimo zajedno ovaj legitimni svjetlopis:

Image

Tko prikuplja i obrađuje osobne podatke? Google, Facebook, Twitter, Microsoft (Skype), Snapchat... banke, osiguranja, trgovine, portali, država. I tko zna tko još.

Koliko vidimo baza podataka koje sadržavaju osobne podatke korisnika ima i previše. Pritom valja istaknuti da službeno gledajući postoje dvije osnovne vrste ovih baza
- baze koje sadrže službene legitimne podatke (država, osiguranja, banke)
- baze koje sadrže neautorizirane podatke koje je korisnik dao na dobrovoljnoj bazi (google, twitter, facebook)

Cijela ova priča vezana je uz ovu drugu grupu.

I, šta sad s tim ogromnim bazama podataka prepunim emailova, adresa i brojeva telefona? Od kojih su mailovi najzanimljiviji. To je sve kurac. Postoji cijela grana softverske industrije koja se bori protiv tih i takvih.

Nadalje, izdefinirajmo ugrubo vrijednost bilo koje kompanije. Stvarna vrijednost bi bila suma imovine kompanije uvećana za kontinuitet potražnje tržišta za proizvodom umanjena za obaveze.

Stoga sam uvijek sumnjičav u "vrijednost" softverskih kompanija baš zbog ovog "kontinuiteta potražnje tržišta". Da pojasnim: trenutno je IN to izdrkavanje sa porukama preko Snapchata i zato kompanija "vrijedi". Dokle? Dok prva žena ne zabrani mužu da ima acc sbogg sumnje da jebe sa strane. S druge strane kontinuitet potražnje za krafnom po mom mišljenju je stabilniji i zato bi osobno prije uložio novac u prvog Šiptara nego u Zuckerberga.

"Umanjena za obaveze"... Mislim da je svakom ko ima više od 3 moždane stanice aktivne jasan ovaj dio. Generalno gledajući obaveze tih kompanija su stravične. Jednoga dana kad to pukne, a puknit će jer puka je i dotcom, sjetit ćete ovoga.

I na kraju: koliko možemo imati vjere u financijsku stabilnost tvrtke koja svoj glavni i jedini proizvod poklanja?

Inače pije 5 godina kad je Facebook izašao sa dionicama napisao sam tekst o tome (koji je objavljen i u Slobodnoj Dalmaciji "as is"). Bez obzira na grafikon "vrijednosti" dionica Facebooka i dan danas imam identično mišljenje. Da ne ispadne da se reklamiram tekst možete naći ako u google upišete "165 škveranin mate".


Fermat je napisa tri slova, a Wiles poginija 7 godina na tavanu.

User avatar
ElliQuinn
Felis nebulosa
Posts: 5409
Joined: 18 Sep 2011, 11:56
Location: Na raskršću, upravo krećem u svim smjerovima.

Post by ElliQuinn » 05 Mar 2017, 20:38

Što se tiče osobnih podataka, u pravu si. Nisam bila dovoljno jasna kad sam govorila o osobnim podacima - govorim o drugoj vrsti osobnih podataka, onima koji govore o našim navikama i ponašanju. Na temelju takvih podataka izrađuju se modeli ponašanja, a to je vrlo vrijedna roba marketingašima i političarima.
Nu: https://www.theguardian.com/technology/ ... exit-trump


Light up, as if you have a choice.

Pričuvni moderator.

User avatar
Quark
Informatičar starog kova
Posts: 1636
Joined: 20 Oct 2015, 19:19
Location: Šibenik

Post by Quark » 05 Mar 2017, 20:55

I to mi je isto upitno. Ne kažem da to nije istina, kažem da mi je upitan rezultat tih metoda. Srećom po "novopečene bogataše" investitori i ulagači vjeruju :)
Pročitaj Škveranina Matu.


Fermat je napisa tri slova, a Wiles poginija 7 godina na tavanu.

User avatar
ElliQuinn
Felis nebulosa
Posts: 5409
Joined: 18 Sep 2011, 11:56
Location: Na raskršću, upravo krećem u svim smjerovima.

Post by ElliQuinn » 05 Mar 2017, 20:56

Tko je Škveranin Mate?


Light up, as if you have a choice.

Pričuvni moderator.

User avatar
Quark
Informatičar starog kova
Posts: 1636
Joined: 20 Oct 2015, 19:19
Location: Šibenik

Post by Quark » 05 Mar 2017, 21:01

ElliQuinn wrote:
05 Mar 2017, 20:56
Tko je Škveranin Mate?
Imaš u gornjem postu na dnu uputu kako naći članak. Rođo iz jedne domaće serije šta je kupija veštu :)


Fermat je napisa tri slova, a Wiles poginija 7 godina na tavanu.

User avatar
ElliQuinn
Felis nebulosa
Posts: 5409
Joined: 18 Sep 2011, 11:56
Location: Na raskršću, upravo krećem u svim smjerovima.

Post by ElliQuinn » 05 Mar 2017, 21:54

Pročitala sam Škveranina Matu. Sjetila svojih zvocanja o tome da će novac naravno teći iz realnog sektora u prenapuhani financijski kad su obećani prinosi veći. A veći su jer nitko više nema pojma što točno kupuje, odnosno što mu financijaši uvaljuju. Pa onda financijaši, da bi bili uvjerljivi otkrivaju Facebook, a vlasnicima dionica Facebooka to paše jer će pobrati vrhnje na početku prodaje...

Vrzino kolo.

E, sad - ili je stvarna vrijednost aplikacijske firme aplikacija ili je stvarna vrijednost mogućnost manipulacije koju prodaju. Ili je jedno ili oboje najobičniji TopShop, ali na drugoj razini, pa svi samo klimaju glavama i dive se financijskim stručnjacima. Nemam pojma.

Ostaje činjenica da je Facebook postao glavni izvor vijesti za svoje korisnike i da se to koristi na sve moguće načine. Dok stvari budu tako posložene, dotle će i vrijednost besplatne aplikacije biti velika.

E, vidiš, zanmljivo mi je to, sve te aplikacije koje povezuju ljude i od toga zarađuju. Znam da zagovornici slobodnog tržišta slave Uber kao inovaciju, dok ga zagovornici radničkih prava proklinju jer iskorištava vozače, ali i jedni i drugi po meni promašuju bit: takve su aplikacije vrhunac rentijerske ekonomije i dugoročne ne vode ničemu. Nekada su mletački trgovci stečeni kapital ulagali u ladanjska imanja i postajali vlastelini dok je dinamičnost mletačke privrede stagnirala i padala. Danas je većini informatičkih starta-upa cilj naći aplikaciju koja će povezati potrebu A s uslugom B i potom ubirati rentu od posredništva, a nakon par godina prodati cijelu priču najboljem ponuđaču i biti bogat do kraja života.


Light up, as if you have a choice.

Pričuvni moderator.

User avatar
Stitch
Experiment 626
Posts: 11307
Joined: 17 Sep 2011, 23:06

Post by Stitch » 05 Mar 2017, 22:08

Pričica je dobra, ali promašio si bit. Facebook je mnogo više od objavljivanja i lajkanja statusa, Facebook je gotovo pa savršena reklamna mreža koja se dozlaboga može sjeckati, segmentirati, profilirati... A to se danas traži, ključne su riječi ciljano oglašavanje. Ne bilo kakvo nego baš ciljano. Davno su prošla vremena kada su se na internetu brojili klikovi, to više nikoga ne zanima. Ali svakoga zanima točno određena publika, jer će prikazivanje oglasa takvoj publici uroditi toliko željenim konverzijama.

Nema smisla prikazivati oglas npr. za ljetne gume ljudima koji nemaju auto. Ako ne voze, što će ti? Po tome je Facebook u prednosti pred dosadašnjim oglašivačima. I tu prednost skupo naplaćuje. On i Google jedini imaju tražene alogoritme i baze podataka, ostali im nisu ni do koljena. Yahoo, Microsoft - sve je to smiješno u odnosu na njih.

Ako dakle imaš mrežu koja se do krajnosti može filtrirati, po svim kriterijima koji ti na um mogu pasti - car si. U tome je sva mudrost.


Potpisi su za budale.

User avatar
Quark
Informatičar starog kova
Posts: 1636
Joined: 20 Oct 2015, 19:19
Location: Šibenik

Post by Quark » 05 Mar 2017, 22:40

Koliko si proizvoda kupio na osnovu reklame?


Fermat je napisa tri slova, a Wiles poginija 7 godina na tavanu.

User avatar
Stitch
Experiment 626
Posts: 11307
Joined: 17 Sep 2011, 23:06

Post by Stitch » 05 Mar 2017, 23:01

Ne baš malo. Misliš da imam vremena istraživati što je novo? Ne, kupim kad vidim da se reklamira kao novo, čisto probe radi. :D


Potpisi su za budale.

User avatar
Quark
Informatičar starog kova
Posts: 1636
Joined: 20 Oct 2015, 19:19
Location: Šibenik

Post by Quark » 06 Mar 2017, 00:00

Stitch wrote:
05 Mar 2017, 22:08
ključne su riječi ciljano oglašavanje. Ne bilo kakvo nego baš ciljano.
nas dva ki da živimo 10 svjetlosnih godina udaljeni... kakvo ciljano oglašavanje? meni kad tribaju postole oden u dućan i kupin koje mi se svide, kad mi nešto zatriba šta uopće neman, recimo... glodalica, oden u dućan i kupin. u životu nisan kupija nešto zbog marketinga. kad su na televiziji reklame oden pišat. kad vidin reklamu sa strane ceste uopće ne gledan o čemu je, samo jel dobra ženska na slici.

mene zanima koji je to profil ljudi koji će nešto kupiti zbog ciljanog emaila ili prospekta. više meni vridi ka mi brat kaže da je proxxon zakon nego dvista miljuna reklama


Fermat je napisa tri slova, a Wiles poginija 7 godina na tavanu.

User avatar
Stitch
Experiment 626
Posts: 11307
Joined: 17 Sep 2011, 23:06

Post by Stitch » 06 Mar 2017, 01:33

Dobro, a tko je govorio o cipelama i glodalicama? Zar nikad u dućanu nisi kupio nešto što si negdje vidio, pa i nenamjerno? Postoje razne sitnice, pogotovo kraj blagajne. :D

Nisi sve baš uzeo u obzir, čini se. ;)


Potpisi su za budale.

User avatar
haram
persona non grata
Posts: 3995
Joined: 24 Jul 2015, 04:13
Location: scorched earth

Post by haram » 06 Mar 2017, 06:39

Quark wrote:
05 Mar 2017, 13:07
Kao matematičaru uvijek mi upada "u uho" kad se spominju brojevi u bilo kojem kontekstu. A kad je riječ o novcu ljudi imaju neku neutaživu želju da se razbacivaju brojevima, što većim to bolje.
Zato ja svoju plaću računam u lipama :zubo:
Quark wrote:
05 Mar 2017, 13:07
Stoga postavljam pitanje: može li tvrtka kojoj je djelatnost "proizvodnja" aplikacija za komunikaciju vrijediti toliko novca?
Sve te "vrijednosti" su imaginarne i proizvoljne. Danas 1 000 lira "vrijedi" kilu kave, sutra im dodaju još pet nula da bi "vrijedile" isto toliko - a proleteri i dalje čekićaju u halama za iljadu lira po satu (dobro, danas su to roboti koji rade na struju, ili mala kosooka djeca koja rade na zrna riže)... Nekad je čovjek čitav život mukotrpno radio da bi imao jednu kravu, dvije svinje, i osam kokoši u sklepanom kocu, danas je dovoljno da padne ispičke pa da ima čitave geografske regije i bogovski život - ili dugove za koje romba do smrti i još ostanu njegovim unucima.
Kotač povijesti neumoljivo se okreće (dobro, možda malo i zapinje), pa će opet doći i vrijeme da svi ti ideolozi takvih "vrijednosti" stave vratove u škripac šjor dotura Giljotena. Ako svi solidarno ne pocrkamo prije toga.


what we've got here is failure to communicate

User avatar
Quark
Informatičar starog kova
Posts: 1636
Joined: 20 Oct 2015, 19:19
Location: Šibenik

Post by Quark » 06 Mar 2017, 08:37

Stitch wrote:
06 Mar 2017, 01:33
Zar nikad u dućanu nisi kupio nešto što si negdje vidio, pa i nenamjerno? Postoje razne sitnice, pogotovo kraj blagajne. :D
Nisan. Ja san tip čovika koji je prvi dan bacija PIN od kartice od tekućeg. Ako mi tribaju novci oden do banke i čekan red. Ako mi se neda onda to znači da mi novci i ne tribaju baš.

Život je jednostavan.
haram wrote:
06 Mar 2017, 06:39
Sve te "vrijednosti" su imaginarne i proizvoljne. Danas 1 000 lira "vrijedi" kilu kave, sutra im dodaju još pet nula da bi "vrijedile" isto toliko - a proleteri i dalje čekićaju u halama za iljadu lira po satu (dobro, danas su to roboti koji rade na struju, ili mala kosooka djeca koja rade na zrna riže)... Nekad je čovjek čitav život mukotrpno radio da bi imao jednu kravu, dvije svinje, i osam kokoši u sklepanom kocu, danas je dovoljno da padne ispičke pa da ima čitave geografske regije i bogovski život - ili dugove za koje romba do smrti i još ostanu njegovim unucima.
Kotač povijesti neumoljivo se okreće (dobro, možda malo i zapinje), pa će opet doći i vrijeme da svi ti ideolozi takvih "vrijednosti" stave vratove u škripac šjor dotura Giljotena. Ako svi solidarno ne pocrkamo prije toga.
Tako je ugledni kolega. U stanovitom trenutku povijesti menađeri za upravljanje ljudskim resursima i ekonomisti su prvi zaginili, preživili su bravari.


Fermat je napisa tri slova, a Wiles poginija 7 godina na tavanu.

User avatar
7nationarmy
Posts: 843
Joined: 22 Oct 2015, 11:25

Post by 7nationarmy » 06 Mar 2017, 08:42

e moj kvark pregazilo te vrijeme ako ne vidis cinjenicno stanje. sve te aplikacije vrijede jer ih koriste uglavnom jedva punoljetne preklapace koje po istima prate belosvecke preklapace koje im kazu da ce imat savrsen ten i floru dvaput spomenute preklaspace ako dnevno 18 puta koristi caj od gljivice s himalaje ubrane u ponoc prijestupne godine. tebi i meni je to za nasmijat se al ovoj danasnjoj mladezi nije jer nemaju znanja i iskustva a ni nacina da dodju do istog prije tridesete kad ih roditelji izbace iz kuce.


AJ EM BAK!

User avatar
Quark
Informatičar starog kova
Posts: 1636
Joined: 20 Oct 2015, 19:19
Location: Šibenik

Post by Quark » 06 Mar 2017, 09:08

Dobro zboriš :)


Fermat je napisa tri slova, a Wiles poginija 7 godina na tavanu.

User avatar
X-Plosiv
Posts: 59
Joined: 06 Mar 2017, 07:25
Location: Pula

Post by X-Plosiv » 06 Mar 2017, 09:48

Quark wrote:
05 Mar 2017, 22:40
Koliko si proizvoda kupio na osnovu reklame?
Ukrajinske žene bi se osjetile ugrožene sada. :D

Nazad na temu;
Da li tvrtka može toliko vrijediti? Naravno da da. Nešto vrijedi onoliko koliko si spreman platiti, još iz doba neandertalaca. A zadnjih godina vidimo da firme koje se bave softverom dobiju naglo na cijeni, a onda naglo i padnu (Twitter, ako se ne varam je svježi primjer toga). A Facebook kao facebook je po meni najveća baza podataka...jebeš sve, ljude koje sam poznavao još iz osnovne i znam da su tuka ka Kerum danas pametuju..jbm ti iruda.


Brainstorm so much that my head is filled with rainbows.

User avatar
Quark
Informatičar starog kova
Posts: 1636
Joined: 20 Oct 2015, 19:19
Location: Šibenik

Post by Quark » 06 Mar 2017, 10:41

X-Plosiv wrote:
06 Mar 2017, 09:48
Da li tvrtka može toliko vrijediti? Naravno da da.
Ukoliko razgovaramo o tome da nešto vrijedi onoliko koliko je neko spreman platiti za to onda možemo zaključati temu. Kao prvo budale apsolutno ne treba uzimati u obzir. Vrijedi li ženska torbica 40.000 kn? Uostalom, http://informaticar.eu/236-informatika-za-snobove/

Ono o čemu ja pričam je prava vrijednost, vrijednost koju čovječanstvo ima za napredak u svim smislovima.

Koliko je napredovalo čovječanstvo zbog postojanja Facebooka i Twittera? Zamisli da je recimo izbrisati iz tkiva prostorvremena jedan Nanobit. Šta bi se promijenilo? A sad izbriši Bechtel.

Uvjeren sam da jednog dana kad taj balon pukne da će biti plakanja.

Druga je stvar programiranje pametnih stvari. Recimo jedan moj prika je radija softver za respirator. I napravija. Ali nije zbog toga zaradija milijarde, ni on ni firma di radi.

A sad usporedi softver za respirator i zna li iko kako se ta firma uopće zove i s druge strane jedan Snapchat čiji je doprinos čovječanstvu točno šta?


Fermat je napisa tri slova, a Wiles poginija 7 godina na tavanu.

User avatar
X-Plosiv
Posts: 59
Joined: 06 Mar 2017, 07:25
Location: Pula

Post by X-Plosiv » 06 Mar 2017, 11:36

Sjećam se te kolumne :zubo: ...baš je bio dao jednom prijatelju koji je htio dati parsto kuna na HDMI jer će vidjeti razliku.

Ako pričamo o pravoj vrijednosti == vrijednost koju čovječanstvo ima za napredak u svim smislovima, onda po tome Twitter/Snapchat ne vrijede pišljivog boba. Facebook je ipak povezao svijet na način na koji nije bio (u toj mjeri) povezan prije...i postao izvrstan software za prikupljanje privatnih informacija (...evo baš ovih dana mi Facebook prikazuje oglase za Focus-e sa strane..jbmti reklame) i zbog toga je vrijedan. Koliko je napredovalo čovječanstvo zbog facebooka? Pa rekao bih 3 koraka unazad.

A ovaj koji je programirao software za respirator nikada neće dobiti vrijednost kakvu ima netko tko je napravio aplikaciju koja ima mogućnost da dodaš tekst uz selfie i tagaš tri prijatelja koji se niti ne sjećaju kada ste mogli te selfije uraditi. I to je odraz našeg društva, dekadencija cijelog čovječanstva. Hoće li se nešto promijeniti? Teško, dovoljno je otvoriti index/net24/jolie ( :zubo: ) da se vidi što se danas čita. Jedino nešto vrijedno hvaljenja u zadnje vrijeme je STEM u školama, a i to samo gledam kako će netko usrati.

Nanobit? Koliko me sjećanje vara, je možda bio neki startup nešto mobilne igre? Ne pratim taj balon sa startupovima, ispuhati će se kad tad. Iovako ionako ih koliko, 98%+ startup ne uspije?


Brainstorm so much that my head is filled with rainbows.

User avatar
Quark
Informatičar starog kova
Posts: 1636
Joined: 20 Oct 2015, 19:19
Location: Šibenik

Post by Quark » 06 Mar 2017, 11:47

Tako je ugledni kolega. I zato je naša sveta dužnost, kao starijih i pametnijih, da širimo prosvjetiteljstvo i da non stop ukazujemo na ljude poput znanstvenika, fizičara, matematičara imenima i prezimenima i djelima kako bi dali svoj skromni doprinos vraćanju na pravi put.
Pogledaj "jugoslovenski prosek", svak zna nabrojit 3 igrača Reala, a ova za Fieldsovu medalju spominje Usaina Bolta.

Ne smijemo posustati, čeka nas duga i teška borba. Svaki put kad pomisliš da si umoran više sjeti se da ćeš za 20 godina kočiti kočnicama koje će projektirati sadašnji tinejđer koji ne zna di je šupalj.


Fermat je napisa tri slova, a Wiles poginija 7 godina na tavanu.

User avatar
Stitch
Experiment 626
Posts: 11307
Joined: 17 Sep 2011, 23:06

Post by Stitch » 06 Mar 2017, 12:26

Niste li pobrkali kruške i jabuke? Otkriće vatre u prapovijesti ili otkriće prenošenja struje bez otpora danas neupitno jesu vrijednosti koje će potaknuti ljudski napredak na svim područjima, ali otkad se vrijednost mjeri napretkom? To je vaš interni kriterij. Postoji zilijun stvari, doslovce neprocjenjivo vrijednih, koje se ne određuju ili ocjenjuju takvima po tome jesu li izazvale tehnološku revoluciju ili ne. Je li vrijedan Aristotel, koji je dvije i pol tisuće godina oblikovao zapadnu civilizaciju? Jesu li vrijedna umjetnička djela, stvorena čisto užitka radi? Je li vrijedna arhitektura, djelatnost i s praktičnom i s estetskom svrhom?

Vrijednost nije korist. Okanite se takvog razmišljanja, djetinjasto je.


Potpisi su za budale.

User avatar
Quark
Informatičar starog kova
Posts: 1636
Joined: 20 Oct 2015, 19:19
Location: Šibenik

Post by Quark » 06 Mar 2017, 12:56

Vrijednost nije korist? Hm... pripremiću nekoliko protutenkovskih pa se čujemo popodne.


Fermat je napisa tri slova, a Wiles poginija 7 godina na tavanu.