Mudre i lude djevice

Kopulacija, masturbacija i nešto malo o ljubavi
User avatar
Emericzy
Posts: 3983
Joined: 20 Sep 2011, 19:00

29 Jul 2013, 15:26

nodens » wrote:Problem je u tome što ja ne vjerujem ni u taj njihov moral - ni u 'vaš'. Stavljam navodnike jer ima mnogo moralnih nazora ovdje, primjerice, Emericzy nema ništa protiv de facto poligamije
Niti poliandrije.
dočim mnoge žene ovdje

I muškarci
i dalje maštaju o nekakvom 'pravom'... izgubile su već ideju da bi taj 'pravi' bio zaista 'jedini' - no i dalje se drže privremene seksualno-emotivne ekskluzivnosti, što je meni iznimno interesantan fenomen za proučavati.
Pa, ljudi su pragmatičniji od tebe. Načelo je upravo to -- načelo. To je savjet i uputa i putokaz. Načelo nije život.
Odakle ikome ideja/želja za emotivno-seksualnom ekskluzivnošću?
I biologije. :cerek: To je najjednostavniji mehanizam. Najmanji troškovi održavanja. No, u društvu, kao što znamo, ne opstaju najjednostavniji mehanizmi, nego oni najbolje prilagođeni društvenom ustroju i okolnostima.
A i oni kojima nije do toga, kao npr. Emericzy - oni pak tvrde da se o tome mora šutjeti. Zašto? Kako čudnovate ideje, mnogo čudnije od kršćanskog seksualnog morala. :zubo:
I opet, ti sudiš po načelima umjesto po životu. Nema ništa čudnovato u prilagodbi realnosti. Čudnovat si zapravo ti, koji realnosti u tom smislu zapravo nemaš, pa živiš u svijetu načela i ne prilagođuješ se ničemu.
Nemam nikakav koherentni sustav 'moralnih vrijednosti', inače. Zato što mi svi sustavi za koje znam, izgledaju manjkavo.
Upravo zato jer ih prosuđuješ kao goli sustav, a ne unutar života. Svatko od nas ima ne samo načelni sustav, o kakvome ti govoriš, nego i realni sustav, po kojemu stvarno živi.

Tako i treba biti. Principi trebaju odgovarati realnosti, a ne realnost principima. Jer, realnost je realnost, a principi su ipak samo ljudska fikcija, wishful thinking. Važna fikcija, naravno, ali ipak fikcija.


nodens
Posts: 3065
Joined: 09 Dec 2011, 17:15

29 Jul 2013, 15:28

Perzefona » wrote:Oukej, dakle, pišem polako: to nije mojih pet točaka. Još jednom: to nije Perzefoninih pet točaka (možda neke jesu, a možda ih ja imam i 15 :zubo:, a možda nijednu) ali valjda je svakom osim tebi jasno da nisam govorila osobno. Govorila sam o recimo općeprisutnom ljudskom razmišljanju i doživljaju vjernosti i monogamije i razlozima za nju.
Pretpostavio sam da si to općeljudsko razmišljanje najprije 'testirala' tako što pogledaš unutra i vidiš paše li ti 'teorija' na jedini primjerak čiju nutrinu vidiš izravno: sebe samu.

Zar ti to ne radiš? Nego ljudsko društvo promatraš valjda iz ptičje perspektive, kao nekakva boginja - zamišljajući da se na tebe to ne odnosi? To bi mi bilo vrlo čudno ako je tako. U svakom slučaju, pretpostavio sam obrnuto - i onda sam jednostavno zanemario to opće i odgovorio na osobno. Vidiš, mogu i ja 'sporije' objašnjavati. :zubo:

Perzefona » wrote:Društvo će meni (ne meni - Perzefoni, nego bilo kome) omogućiti da ja svoje takve želje barem formalno i pravno i javno ostvarim.
Na papiru. :zubo: Ali šuška se svašta...

Perzefona » wrote:Društvo nije briga (kao što ti pokušah objasniti) nit će propitkivati razloge i uzroke, kulturu i biologiju. Društvu, državi, crkvi, bilo kome ne moraš se opravdavati što želiš monogaman brak. Jednostavno je dovoljno da ga želiš i dobiješ ga. Društvo je ustrojeno tako da je brak zakonska zajednica jedne žene i jednog muškarca. I šlus. (Pa čak i ono društvo koje je priznalo gej brakove, priznaje ih samo kao zajednicu dviju osoba. Samo dviju.)
Društvo se stalno mijenja. Nekad su postojali poligamni brakovi, a nisu istospolni. Danas u nekim državama postoje istospolni, a ne postoje poligamni. Dakle, društvo baš i nije neki primjer dosljednosti, pa ne vidim što zapravo želiš reći ovime gore. Svejedno je što će društvo 'omogućiti' na papiru. Društvena kontrola, društveni pritisci, funkcioniraju do neke granice, ali ne mogu doslovno ugušiti ono primordijalno. :B

Perzefona » wrote:A za tvog azurnog zmaja od 40 metara društvo boli briga. Možeš samo dobiti porugu. Neće te društvo podržati da ga nabaviš i registriraš ili što god da si naumio s njime.
U zadnje vrijeme mi se čini da i želja za monogamijom izaziva sličnu porugu. :zubo: Bračni savjetnici recimo sugeriraju ljudima da ne prave od toga neki posebni problem... a ako netko radi problem, onda se zaključuje da ima neke žešće išjuze u glavi koje bi trebao rješavati sam sa sobom, a ne gnjaviti 'partnera' s time. :zubo:

Perzefona » wrote:Dakle, "moja" želja za vjernošću i tvoja želja za azurnim zmajem ni približno nisu iste.
Ili se bar tješiš da nisu. :rofl:
User avatar
Perzefona
Posts: 1959
Joined: 18 Sep 2011, 20:40

29 Jul 2013, 15:37

nodens » wrote:
Pretpostavio sam da si to općeljudsko razmišljanje najprije 'testirala' tako što pogledaš unutra i vidiš paše li ti 'teorija' na jedini primjerak čiju nutrinu vidiš izravno: sebe samu.

Zar ti to ne radiš? Nego ljudsko društvo promatraš valjda iz ptičje perspektive, kao nekakva boginja - zamišljajući da se na tebe to ne odnosi?
Ni iz ptičje, ni iz božanske. A ni kroz sebe. Ptičju ni božansku nemam, sama ne mogu biti toliko ohola da se postavim kao mjerilo stvari. Živim u društvu, imam prijateljice, kolege, rodbinu, susjede. I sve ih vidim, sve i da ih ne gledam, iz običnog rakursa. I sa svima se družim, razgovaram, dijelim probleme i dajem i primam komentare i savjete. A čak sam povremeno i nešto čitala i učila kroz život. :ne zna:
Nodens - making women's period comfortable (by ex anais)
nodens
Posts: 3065
Joined: 09 Dec 2011, 17:15

29 Jul 2013, 16:12

Emericzy » wrote: Niti poliandrije.
Poligamija uključuje poliandriju. Valjda si pobrkao poligamiju i poliginiju. :zubo:

Emericzy » wrote:Pa, ljudi su pragmatičniji od tebe. Načelo je upravo to -- načelo. To je savjet i uputa i putokaz. Načelo nije život.
Obožavanje i naglašavanje 'važnosti života' je također 'načelo'. Za život sam po sebi nije potrebno stvarati etičke koncepte koji sam život proglašavaju 'najvažnijim'.

Gola pragmatičnost, ili gola animalna sebičnost/hedonizam/prirodna kondicioniranost - uopće ne bi pokušavala samu sebe objasniti ili opravdati. Čim ti o tome razmišljaš, pokazuješ sklonost upravo ka tim načelima, tj. principima. Samo što je eto tvoj temeljni princip valjda 'treba živjeti, jer je život važniji od principa'. Stoga, tvoj princip je paradoksalan, što i nije tako čudno, ljudi su i inače paradoksalna stvorenja. Druga mogućnost je da mi se to samo čini uslijed vlastitih paradoksa. :zvrko:
nodens
Posts: 3065
Joined: 09 Dec 2011, 17:15

29 Jul 2013, 16:23

Perzefona » wrote:Ni iz ptičje, ni iz božanske. A ni kroz sebe. Ptičju ni božansku nemam, sama ne mogu biti toliko ohola da se postavim kao mjerilo stvari. Živim u društvu, imam prijateljice, kolege, rodbinu, susjede. I sve ih vidim, sve i da ih ne gledam, iz običnog rakursa. I sa svima se družim, razgovaram, dijelim probleme i dajem i primam komentare i savjete. A čak sam povremeno i nešto čitala i učila kroz život. :ne zna:
Ovo o postavljanju sebe kao 'mjerila' stvari, to kažeš općenito? Nije moguće da ciljaš na mene? :misli:
User avatar
Emericzy
Posts: 3983
Joined: 20 Sep 2011, 19:00

29 Jul 2013, 17:50

nodens » wrote:
Poligamija uključuje poliandriju. Valjda si pobrkao poligamiju i poliginiju. :zubo:




Obožavanje i naglašavanje 'važnosti života' je također 'načelo'. Za život sam po sebi nije potrebno stvarati etičke koncepte koji sam život proglašavaju 'najvažnijim'.

Gola pragmatičnost, ili gola animalna sebičnost/hedonizam/prirodna kondicioniranost - uopće ne bi pokušavala samu sebe objasniti ili opravdati. Čim ti o tome razmišljaš, pokazuješ sklonost upravo ka tim načelima, tj. principima. Samo što je eto tvoj temeljni princip valjda 'treba živjeti, jer je život važniji od principa'. Stoga, tvoj princip je paradoksalan, što i nije tako čudno, ljudi su i inače paradoksalna stvorenja. Druga mogućnost je da mi se to samo čini uslijed vlastitih paradoksa. :zvrko:
Mislim da bi ti trebao malo stati i posložiti si stvari u glavi. Imam dojam da si se pregrijao. Na ovoj temperaturi to i nije čudno. Legni u hlad, pij hladne napitke, izbjegavaj alkohol... bit će ti bolje.

Ili, ako griješim, pokušaj si misli organizirati malo jasnije. Možda onda netko i razumije što želiš reći.
nodens
Posts: 3065
Joined: 09 Dec 2011, 17:15

29 Jul 2013, 18:31

Emericzy » wrote:Mislim da bi ti trebao malo stati i posložiti si stvari u glavi. Imam dojam da si se pregrijao. Na ovoj temperaturi to i nije čudno. Legni u hlad, pij hladne napitke, izbjegavaj alkohol... bit će ti bolje.

Ili, ako griješim, pokušaj si misli organizirati malo jasnije. Možda onda netko i razumije što želiš reći.

Nisam ni ja shvatio što znači to da 'princip nije život'. Znam i ja da nije, u životu se događa svašta. Princip je samo misao, ideja koja nekome pomaže donositi odluke, tj. vršiti izbore između više opcija.


A i kad kažeš -
Tako i treba biti. Principi trebaju odgovarati realnosti, a ne realnost principima. Jer, realnost je realnost, a principi su ipak samo ljudska fikcija, wishful thinking. Važna fikcija, naravno, ali ipak fikcija.
... nisi naletio na misao da je i ono što čovjek naziva 'realnost' - također jedna fikcija, tj. nešto obojano njegovom percepcijom i njegovim specifičnim mentalnim sklopom?

Mislim, ovo za percepciju je iznimno lako demonstrirati: mi recimo vidimo nešto što zovemo 'boje', no naravno da boje ne postoje u 'realnosti'. To su samo različite frekvencije elektromagnetskih valova, u dijelu spektra kojeg zovemo 'vidljiva svjetlost'. No psi, recimo, ne vide boje nego im je sve crno-bijelo. Je li onda 'plavetnilo neba' nekakva 'realnost' ili nije?

Ovo s mentalnim sklopom je nešto kompliciranije, ali također jednostavno pokazati. Nekome se realnost može činiti kao prekrasno mjesto, puno divnih mogućnosti i opcija za uživanje i radovanje. A nekome se realnost može činiti kao pusto, surovo, besmisleno mjesto puno boli i patnje, na kojem se jedno vrijeme grčiš u suludoj nadi da će 'biti bolje', i tako dok ne krepaš. A što je od toga 'realnost', ako išta? Iz perspektive takva dva čovjeka, to što osjećaju je 'realnost', jer zbilja to osjećaju - nisu taj osjećaj 'izmislili' nego ga jednostavno proživljavaju. Kao što kaže William Blake u Auguries of Innocence:

Every night and every morn
Some to misery are born.
Every morn and every night
Some are born to sweet delight.
Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night.
nodens
Posts: 3065
Joined: 09 Dec 2011, 17:15

29 Jul 2013, 18:36

Mislim da sam se zaljubio.... :cerek: :cerek: :cerek:

Image
User avatar
Tea Tree
Posts: 5418
Joined: 03 Oct 2011, 15:57

29 Jul 2013, 23:23

nodens » wrote: Pričate bezveze, naravno da mi je palo to na pamet. Kad ikad sam čitao o praksi 'čuvanja nevinosti' tehnikom jebanja u šupak, još u prošlom stoljeću.
Pitanje je sjećaš li se ti čega od tada. Kad je to bilo, prošlo stoljeće!
Međutim, nije se ovdje mislilo na baš takve primjere. Bar mi se čini da nije.
I nije točno da su 'muškarci kao ja' idealni kandidati za 'takve cure'. Ta cura je iznimno proračunata, a ja nemam ništa što bi proračunate cure moglo privući. Ziher ima puno boljih kandidata, recimo onaj Japanac koji je bio voljan platiti cijelo brdo novaca za 'djevičanstvo' one Brazilke. :zubo:
Ma pusti sad neke sumanute bogataše.
Gle, jasno ti je da postoji nemali broj žena koje se žele udati eto da bi bile udane. Muško si, neoženjen. To je dovoljno. Imaš sve što takve trebaju.
Proračunata žena, recimo ona iz Perzinog primjera, sigurno ne priča mužu kakav je njen plan, a sigurno mu ne priča ni da se jebala u šupak (ako već hoćeš to uvrstiti u priču). Priča mu sve što on želi čuti. Dobro, proračunata žena to priča i kasnije, u braku, ne samo prije braka. :zubo:
Sad ti reci kojim tehnikama i metodama bi ti iz takve žene iščupao priznanje o nečemu za što je svjesna da joj je bolje ne izgovoriti ni mrtvoj? Podsjećam, ona, XY žena za ovaj primjer, priča ono što ti želiš čuti, gradi sliku sebe za koju je gotovo sigurna da će se tebi svidjeti. Kako znaš da laže?
User avatar
Tea Tree
Posts: 5418
Joined: 03 Oct 2011, 15:57

29 Jul 2013, 23:32

Još bih priupitala, čemu ovo:
Perzefona » wrote: Biologiji je svejedno.
nodens » wrote: To što je biologiji 'svejedno', pokazuje samo da ne razumiješ kako evolucija funkcionira. Naravno da joj je svejedno, nije priroda neki svjesni entitet da može 'mariti' za nešto, ili 'htjeti' nešto ili se truditi oko nečega? Nego funkcionira principom selekcije.
Uvjerena sam da ti nemaš sumnje da Perzefona, a i bilo tko drugi, vrlo dobro zna da priroda nije svjesni entitet. Zašto se hvataš za ovakve stvari i onda ideš to "objašnjavati"?
User avatar
Perzefona
Posts: 1959
Joined: 18 Sep 2011, 20:40

29 Jul 2013, 23:52

Tea Tree » wrote: Gle, jasno ti je da postoji nemali broj žena koje se žele udati eto da bi bile udane. Muško si, neoženjen. To je dovoljno. Imaš sve što takve trebaju.
A daj šuti. Ne moraš tako baš obznanjivati tu tugu i mizeriju ženskoga roda. :zubo:

Al da, tako je. Još uvijek se žena ostvaruje preko udaje. Tome svjedoči pogrdni izraz usidjelica. Nema adekvatnog pogrdnog muškarca koji se nije uspio oženiti. Čak se za muškarca misli da se nije želio ženiti, a za ženu da se nije uspjela udati.

Možda to njemu nije bilo jasno. :D

Dakle, on joj može dati titulu gospođe. A to je puno zvučnija titula od titule usidjelice.
Čak je u takvom svjetonazoru prihvatljivija titula raspuštenice od usidjelice.

Ako muškarac želi ženiti nevinu, ona će biti nevina. E kako bi se udala.
Nodens - making women's period comfortable (by ex anais)
User avatar
Tea Tree
Posts: 5418
Joined: 03 Oct 2011, 15:57

30 Jul 2013, 00:55

Perzefona » wrote:
A daj šuti. Ne moraš tako baš obznanjivati tu tugu i mizeriju ženskoga roda. :zubo:

Al da, tako je. Još uvijek se žena ostvaruje preko udaje. Tome svjedoči pogrdni izraz usidjelica. Nema adekvatnog pogrdnog muškarca koji se nije uspio oženiti. Čak se za muškarca misli da se nije želio ženiti, a za ženu da se nije uspjela udati.
Naravno da se nije želio oženiti kako bi postao poželjni neženja. (aj probaj izgovoriti brzo, više puta zaredom - poželjni neženja, poželjni neženja, žbljnjljžbljnj :rofl: )
Možda to njemu nije bilo jasno. :D
ž
Možda nije, ali sad će časkom nać kakvo primordijalno objašnjenje i eto ti logike. Pričekat ćemo, bolje da 'vake nelogične i ne pokušavamo.
Dakle, on joj može dati titulu gospođe. A to je puno zvučnija titula od titule usidjelice.
Čak je u takvom svjetonazoru prihvatljivija titula raspuštenice od usidjelice.
Kako je ovo sramotno točno. :crying: I dan danas.
Ako muškarac želi ženiti nevinu, ona će biti nevina. E kako bi se udala.
:D
nodens
Posts: 3065
Joined: 09 Dec 2011, 17:15

30 Jul 2013, 10:28

Tea Tree » wrote:Pitanje je sjećaš li se ti čega od tada. Kad je to bilo, prošlo stoljeće!
Međutim, nije se ovdje mislilo na baš takve primjere. Bar mi se čini da nije.
Prije 13 godina je bilo prošlo stoljeće, LOL.

I zašto se nije mislilo na takve primjere? Ili one 'blaže', poput Suzanne? :zubo:

Jer, ako cura tvrdi, po Perzefoni, da je 'djevičanstvo' bitno samo zato što se vidi - a kasnije se 'ne može ništa znati, ako je čovjek oprezan i diskretan' - onda zaista nema nekog posebnog razloga da ne bude kao Suzanna ili kao portugalske djevice s početka 20-tog stoljeća. :rofl:

Tea Tree » wrote:Gle, jasno ti je da postoji nemali broj žena koje se žele udati eto da bi bile udane. Muško si, neoženjen. To je dovoljno. Imaš sve što takve trebaju.
Proračunata žena, recimo ona iz Perzinog primjera, sigurno ne priča mužu kakav je njen plan, a sigurno mu ne priča ni da se jebala u šupak (ako već hoćeš to uvrstiti u priču). Priča mu sve što on želi čuti. Dobro, proračunata žena to priča i kasnije, u braku, ne samo prije braka. :zubo:
Sad ti reci kojim tehnikama i metodama bi ti iz takve žene iščupao priznanje o nečemu za što je svjesna da joj je bolje ne izgovoriti ni mrtvoj? Podsjećam, ona, XY žena za ovaj primjer, priča ono što ti želiš čuti, gradi sliku sebe za koju je gotovo sigurna da će se tebi svidjeti. Kako znaš da laže?
De facto, ne mogu 'znati'. Mogu jedino vjerovati. A kako ljudi povjeruju jedni drugima? Pa ono, što da ti to objašnjavam, znaš to i sama. Sjeti se bilo kojeg čovjeka/žene i razmisli 'zašto' si mu/joj 'vjerovala'. :ne zna: E, tako nekako je i kod mene, samo mnogo rjeđe. :zubo:

Tea Tree » wrote:Uvjerena sam da ti nemaš sumnje da Perzefona, a i bilo tko drugi, vrlo dobro zna da priroda nije svjesni entitet. Zašto se hvataš za ovakve stvari i onda ideš to "objašnjavati"?
OCD. :ne zna: Nešto slično kao i potreba da kažeš 'biologiji je svejedno' - pa ziher i Perzefona zna da je meni jasno da je biologiji svejedno? Zašto je onda to napisala? E, iz sličnog razloga je onda bila i ta replika.
nodens
Posts: 3065
Joined: 09 Dec 2011, 17:15

30 Jul 2013, 10:40

Perzefona » wrote:Al da, tako je. Još uvijek se žena ostvaruje preko udaje. Tome svjedoči pogrdni izraz usidjelica. Nema adekvatnog pogrdnog muškarca koji se nije uspio oženiti. Čak se za muškarca misli da se nije želio ženiti, a za ženu da se nije uspjela udati.

Možda to njemu nije bilo jasno.
Pokušavaš li se ti udati? (Ili si možda već udana)?

Imaš li dojam da se Tea pokušava udati?

Perzefona » wrote:Dakle, on joj može dati titulu gospođe. A to je puno zvučnija titula od titule usidjelice.
Čak je u takvom svjetonazoru prihvatljivija titula raspuštenice od usidjelice.

Ako muškarac želi ženiti nevinu, ona će biti nevina. E kako bi se udala.
Želiš li reći da muškarci i dan danas ne žele baš 'oženiti' neku koja nije nevina? :zubo: Zašto ja imam dojam da postoji sasvim lijep broj muškaraca kojima to nije dealbreaker. Znači, koji bi onda motiv imala žena da se sili 'čuvati nevinost'? Rekoh, to bi imalo smisla u društvu u kojem je djevičanstvo univerzalni društveni conditio sine qua non. A ono to više nije, koliko mi se čini. Stoga, tko naginje raspuštenosti, nema razloga se suzdržava od toga i prije braka.
User avatar
Perzefona
Posts: 1959
Joined: 18 Sep 2011, 20:40

30 Jul 2013, 17:17

nodens » wrote:

OCD. :ne zna: Nešto slično kao i potreba da kažeš 'biologiji je svejedno' - pa ziher i Perzefona zna da je meni jasno da je biologiji svejedno? Zašto je onda to napisala? E, iz sličnog razloga je onda bila i ta replika.
Opet izvrćeš. Daj stani iza tog svog pokroviteljskog superiornog stava više.

Kad sam rekla da je biologiji svejedno, ti si jako dobro razumio da ja govorim da je nevažno za opstanak vrste jesmo li monogamni ili poligamni.

Ali ti, kao što je Tea Tree i rekla, opet zauzimaš svoj :bicedobro: stav. I ideš objašnjavat da biologija nije nikakav svjesni entitet. Pa daj stani barem onda iza tog stava.
Nodens - making women's period comfortable (by ex anais)
nodens
Posts: 3065
Joined: 09 Dec 2011, 17:15

30 Jul 2013, 17:56

Perzefona » wrote:Opet izvrćeš. Daj stani iza tog svog pokroviteljskog superiornog stava više.
Neću :B

Perzefona » wrote:Kad sam rekla da je biologiji svejedno, ti si jako dobro razumio da ja govorim da je nevažno za opstanak vrste jesmo li monogamni ili poligamni.
Eto ga na, i sad ne budi 'superioran'. Uopće se ne radi o 'opstanku vrste' nego o diferencijaciji gena u toj vrsti: evolucija je gene-centrična, ako je vjerovati Dawkinsu. Znači, ne postoji nekakav 'interes vrste' koji upravlja evolucijom, nego jednostavno, u prirodi opstaju oni geni koji imaju sposobnost opstanka, tj. propagiranja. Gen koji bi svog 'vlasnika' činio nezainteresiranim za prokreaciju - na koji način bi se takav gen 'širio'? Pa jasno da bi ga istisnuli oni geni koji bi proizvodili malo veću 'zainteresiranost' za propagaciju. Znam da se to 'društvenjacima' čini nategnuto - je li moguće da geni toliko utječu na stvari - no istraživanja na blizancima pokazuju da zaista utječu.

A razlika u evidentnim biološkim 'ulogama' u samom procesu reprodukcije - rezultiraju time da su te 'strategije' replikacije gena bitno različite kod muškaraca i kod žena. I sad, ti to ili ne razumiješ, ili pak odbijaš prihvatiti jer ti (nagađam) zvuči maltene heretički. Onako, seksistički. Zar nismo svi 'ljudi'? Pa gle, jesmo, ali se razlikujemo na mnogobrojne načine.

Perzefona » wrote:Ali ti, kao što je Tea Tree i rekla, opet zauzimaš svoj :bicedobro: stav. I ideš objašnjavat da biologija nije nikakav svjesni entitet. Pa daj stani barem onda iza tog stava.
Kad mi objasniš što znači 'stati iza' nekog stava. Čemu bi to služilo, na ovakvom forumu? Ja samo reagiram na ono što pročitam. Ako mi se učini da ne razumiješ kako evolucija funkcionira, onda puknem taj 'bicedobro'. Ako mi se učini da si zbog feminističke ideologije upala u očiglednu prirodoslovnu zabludu, onda i to kažem naglas. Zar ti zbilja misliš da je to nespojivo s generalnim skepticizmom i prema samom sebi? Misliš da je nemoguće da usprkos ovom gore, nekad zaista ne sumnjam da sam se i ja u nečemu prevario? :ne zna: Možda nije očito na prvi pogled :rofl: ali ja sam itekako svjestan širine svog neznanja.
User avatar
Tea Tree
Posts: 5418
Joined: 03 Oct 2011, 15:57

30 Jul 2013, 18:20

nodens » wrote:
Prije 13 godina je bilo prošlo stoljeće, LOL.


I zašto se nije mislilo na takve primjere? Ili one 'blaže', poput Suzanne? :zubo:

Jer, ako cura tvrdi, po Perzefoni, da je 'djevičanstvo' bitno samo zato što se vidi - a kasnije se 'ne može ništa znati, ako je čovjek oprezan i diskretan' - onda zaista nema nekog posebnog razloga da ne bude kao Suzanna ili kao portugalske djevice s početka 20-tog stoljeća. :rofl:




De facto, ne mogu 'znati'. Mogu jedino vjerovati. A kako ljudi povjeruju jedni drugima? Pa ono, što da ti to objašnjavam, znaš to i sama. Sjeti se bilo kojeg čovjeka/žene i razmisli 'zašto' si mu/joj 'vjerovala'. :ne zna: E, tako nekako je i kod mene, samo mnogo rjeđe. :zubo:
Pa ne znaš koliko je češće ili rjeđe. Rekla bih čak da je kod tebe češće vjerovanje ljudima na riječ. Većina ljudi nema baš takve zahtjeve od suprotne strane, djevičanstvo i to pa nema potrebe vjerovati takvo što.


OCD. :ne zna: Nešto slično kao i potreba da kažeš 'biologiji je svejedno' - pa ziher i Perzefona zna da je meni jasno da je biologiji svejedno? Zašto je onda to napisala? E, iz sličnog razloga je onda bila i ta replika.
Na ovo ću se posebno očitovati. Iz iste kategorije je s onim prošlim stoljećem od prije 13 godina. :D
User avatar
Tea Tree
Posts: 5418
Joined: 03 Oct 2011, 15:57

30 Jul 2013, 18:49

nodens » wrote:
Neću :B
Jasno da nećeš. Nije to u redu da te se takvim karakterizira, a ti ne bi ni pomislio takvo što. :zubo:
Ne, ne, to bi bila negativna karakteristika, takav a la Sanader svisoka stav, a to ne može imati veze s tobom. Nikako.
Ali ipak bi bio takvog stava, samo da se to tako ne zove i da nitko to ne izgovori. Dok svi šute i nitko ne naziva stvari njihovim imenom, ti nisi takav, to se ne događa. :D

Recimo, ovime uopće ne odgovaraš na ono što ti je Perzefona rekla u dijelu posta koji si kvotao. Ovo je nešto šezdeseto:
Eto ga na, i sad ne budi 'superioran'. Uopće se ne radi o 'opstanku vrste' nego o diferencijaciji gena u toj vrsti: evolucija je gene-centrična, ako je vjerovati Dawkinsu. Znači, ne postoji nekakav 'interes vrste' koji upravlja evolucijom, nego jednostavno, u prirodi opstaju oni geni koji imaju sposobnost opstanka, tj. propagiranja. Gen koji bi svog 'vlasnika' činio nezainteresiranim za prokreaciju - na koji način bi se takav gen 'širio'? Pa jasno da bi ga istisnuli oni geni koji bi proizvodili malo veću 'zainteresiranost' za propagaciju. Znam da se to 'društvenjacima' čini nategnuto - je li moguće da geni toliko utječu na stvari - no istraživanja na blizancima pokazuju da zaista utječu.

A razlika u evidentnim biološkim 'ulogama' u samom procesu reprodukcije - rezultiraju time da su te 'strategije' replikacije gena bitno različite kod muškaraca i kod žena. I sad, ti to ili ne razumiješ, ili pak odbijaš prihvatiti jer ti (nagađam) zvuči maltene heretički. Onako, seksistički. Zar nismo svi 'ljudi'? Pa gle, jesmo, ali se razlikujemo na mnogobrojne načine.
Inače mi se ne da hvatati se za svaku tvoju kad ovako nešto petljaš, izvrćeš, eskiviraš, migoljiš pa samo preskočim jer bi otišlo u offtopic.
Ali evo, sad mi se baš da. :D
Kad mi objasniš što znači 'stati iza' nekog stava. Čemu bi to služilo, na ovakvom forumu?
Čemu to služi ikad igdje? E, tome čemu služi bilo kada i bilo gdje, tome služi i na ovakvom forumu.
Ja samo reagiram na ono što pročitam.
Nego što. Kao kad sam ja u kontekstu razgovora rekla da je kontracepcija u braku nužna, a ti meni objašnjavao kako ne mogu reći da je kontracepcija nužna jer to nije nužnost poput hrane, vode i zraka koji udišemo, detaljno mi objašnjavajući koje bi životne funkcije bile ugrožene da toga nema, dok kod kontracepcije to nije slučaj. :D
Ako mi se učini da ne razumiješ kako evolucija funkcionira, onda puknem taj 'bicedobro'.
Tvoj stav prema bilo kojem sugovorniku izbija iz većine postova. Uopće ne moraš staviti "bićedobro" smajlić. Valjda ga staviš kad nemaš dojam da je to dovoljno naglašeno u tekstu. :zubo:
Ako mi se učini da si zbog feminističke ideologije upala u očiglednu prirodoslovnu zabludu, onda i to kažem naglas. Zar ti zbilja misliš da je to nespojivo s generalnim skepticizmom i prema samom sebi? Misliš da je nemoguće da usprkos ovom gore, nekad zaista ne sumnjam da sam se i ja u nečemu prevario? :ne zna: Možda nije očito na prvi pogled :rofl: ali ja sam itekako svjestan širine svog neznanja.
Kako se postavljaš u raspravi o temi gdje ti se učini da bi mogao biti u krivu? Braniš startnu poziciju do posljednje kapi krvi ili misliš da si sklon(iji) olabaviti i revidirati početna stajališta?
Kolika ti se čini da je širina tvog neznanja u odnosu na ostale sugovornike na forumima? Imaš dojam da ih sve redom šiješ pa i dobar dio ljudi izvan foruma (množina) ili da si u nekakvom prosjeku? Što ti se čini?

Opreza radi napominjem: nemoj mi navoditi kao primjer područja o kojima ne znaš ništa i eto ne ustručavaš se priznati da ne znaš nešto tipa: šivanje, kuhanje, friziranje ili bilo koju temu ili područje koje te inače ne zanima i o kojima inače ne raspravljaš. :mig:
nodens
Posts: 3065
Joined: 09 Dec 2011, 17:15

30 Jul 2013, 19:17

Tea Tree » wrote:Pa ne znaš koliko je češće ili rjeđe. Rekla bih čak da je kod tebe češće vjerovanje ljudima na riječ. Većina ljudi nema baš takve zahtjeve od suprotne strane, djevičanstvo i to pa nema potrebe vjerovati takvo što.
A bi li znala objasniti na čemu baziraš to mišljenje, ili dojam?

Pa da, većina ljudi nema takve zahtjeve, valjda zato ih većina nisu junferi sa 65. :rofl: Ne vidim kako iz toga proizlazi da ja češće vjerujem na riječ.

U biti, možda se radi o tome što nisi uzela u obzir 'težinu' onoga što se vjeruje. Znači, da nije poanta u 'češće', nego u 'lakše'. Ako meni netko kaže da je bio u Taškentu prošle godine, istina, ja ću to vrlo vjerojatno povjerovati, iako taj netko možda laže, i iako bi netko 'skeptičniji' možda posumnjao u laž prije nego ja.

No radi se o tome da ta 'vjera' nema nikakve konzekvence. Svejedno je je li istina da je bio u Taškentu ili nije. Ništa se neće promijeniti u ovisnosti o vjerovanju ili nevjerovanju. No tamo gdje je povjerenje 'bitno', gdje ono povlači teške, velike posljedice - ne vidim zašto misliš da sam u tim aspektima 'lakovjeran'.
nodens
Posts: 3065
Joined: 09 Dec 2011, 17:15

30 Jul 2013, 19:48

Tea Tree » wrote:Jasno da nećeš. Nije to u redu da te se takvim karakterizira, a ti ne bi ni pomislio takvo što. :zubo:
Ne, ne, to bi bila negativna karakteristika, takav a la Sanader svisoka stav, a to ne može imati veze s tobom. Nikako.
Ali ipak bi bio takvog stava, samo da se to tako ne zove i da nitko to ne izgovori. Dok svi šute i nitko ne naziva stvari njihovim imenom, ti nisi takav, to se ne događa.
Pa da, to se ne događa. :ne zna: Ali to nije zbog toga što bi to bilo 'negativno', nego zato što tako naprosto jest. Znam da si sarkastična, tj. stalno insinuiraš nešto u ovom gore stilu... no jebiga, ja ti nemam što drugo reći nego da to nije točno (i opet kažem, svejedno je je l' to negativno ili nije, nego nije točno jer nije točno.)

Tea Tree » wrote:Recimo, ovime uopće ne odgovaraš na ono što ti je Perzefona rekla u dijelu posta koji si kvotao. Ovo je nešto šezdeseto:
Itekako je to povezano ako pogledaš odakle je počelo. Od njene tvrdnje da je monogamija nešto uglavnom 'društveno uvjetovano', i to valjda zbog nekakvih ekonomskih odnosa. Evolucijska psihologija tvrdi drugačije, ukratko, ono što je Euklid napisao, a Perzefona pomislila da je on 'ironičan'. Evo ja ne mislim da je ironičan nego da je jednostavno čuo za tu logiku evolucijske psihologije. Možda je gledao petu epizodu Brainwasha Haralda Eia, koju bih preporučio i Perzefoni, a i tebi.

Znači, ona je rekla 'biologiji je svejedno za našu monogamiju', i ta tvrdnja spojena sa tvrdnjom da je 'monogamija društveno uvjetovana' - jednostavno pokazuje da joj nije poznata gene-centričnost evolucije. Ili se bar meni tako čini.

Tea Tree » wrote:Inače mi se ne da hvatati se za svaku tvoju kad ovako nešto petljaš, izvrćeš, eskiviraš, migoljiš pa samo preskočim jer bi otišlo u offtopic.
Ali evo, sad mi se baš da.
Pa ne vidim da si išta komentirala. Nije to nikakvo petljanje, nego, recimo, preskakanje linija u izvodima. To mi je ostalo još iz školovanja, npr. nikad mi se nije dalo pisati detaljan razvoj neke jednadžbe ili matematičkog izraza, nego bih napravio po nekoliko transformacija odjednom u glavi. Tako i ovdje. Sve to što sam napisao je povezano, a nije nikakvo migoljenje, no dobro, ne zamjeram ako netko ne uspijeva pratiti :zubo:

Tea Tree » wrote:Čemu to služi ikad igdje? E, tome čemu služi bilo kada i bilo gdje, tome služi i na ovakvom forumu.
Nije točno. U 'realnom' svijetu, 'stati' iza nečega povlači *odgovornost*. Jer, ako netko stane iza nečega (neki autoritet, primjerice), netko drugi se na to može npr. osloniti, pa ako je taj netko zeznio stvar - onda mora preuzeti odgovornost za to što je posvjedočio i samim time prouzročio. Primjerice, ako 'staneš' iza tvrdnje o nekom projektu, pa netko drugi bazira svoje poslovne odluke na tom 'stajanju' - ne misliš da to povlači odgovornost?

Ovdje na forumu ne postoji nikakva odgovornost, pa samim time ni potreba da 'stanemo' iza nečega. Misliti da takva potreba postoji je debelo precjenjivanje ovog medija, koji služi uglavnom za neobavezno diletantsko filozofiranje, a ne za otkrivanje životnih istina. 'Stati' iza svojih postova je stoga čak pomalo i komično.

Sve što ja o tome mogu reći jest da pišem ono što mislim u tom trenutku. Ali ne garantiram da je išta od toga točno ili da već sutra neću pomisliti nešto drugačije, a ne isto to.

Tea Tree » wrote:Nego što. Kao kad sam ja u kontekstu razgovora rekla da je kontracepcija u braku nužna, a ti meni objašnjavao kako ne mogu reći da je kontracepcija nužna jer to nije nužnost poput hrane, vode i zraka koji udišemo, detaljno mi objašnjavajući koje bi životne funkcije bile ugrožene da toga nema, dok kod kontracepcije to nije slučaj.
To je zato što sam osjetljiv na terminologiju (ne doduše uvijek, nego u nekim slučajevima ili okolnostima). Možeš ti sad se pozivati na kontekst itd. ali ja sam previše puta vidio da ljudi zbog iste terminologije rade takve prijelaze. Primjerice, nazovu nelegalno kopiranje digitalnog sadržaja 'krađom', i onda već par trenutaka kasnije zaborave da je to samo analogija, i ponašaju se kao da doslovno nema razlike između krađe i neovlaštenog kopiranja. Rekoh, OCD.

Tea Tree » wrote:Tvoj stav prema bilo kojem sugovorniku izbija iz većine postova. Uopće ne moraš staviti "bićedobro" smajlić. Valjda ga staviš kad nemaš dojam da je to dovoljno naglašeno u tekstu. :zubo:
A kakav je to stav, superiorni? :rofl: I što sad s tim, je l' to vrijeđa ljude? Meni je svejedno ako se netko postavlja kao superioran prema meni. Evo judolino ziher misli da je superioran na račun toga što je pojebao XY žena (i što je vrlo bitno, doveo ih do orgazma :zubo:). I što bi to sad trebalo, mene vrijeđati? Teško mi je povjerovati da nekog može 'vrijeđati' nekakav moj bahati nastup. A ako ne vrijeđa, nego samo npr. smeta ili iritira - pa ono, nitko nije prisiljen čitati ni odgovarati. Svi trolovi odu kad ih se dovoljno dugo ignorira. :zubo: (no, to ne znači da sam ja trol)

Tea Tree » wrote:Kako se postavljaš u raspravi o temi gdje ti se učini da bi mogao biti u krivu? Braniš startnu poziciju do posljednje kapi krvi ili misliš da si sklon(iji) olabaviti i revidirati početna stajališta?
Ovisi o području o kojem se radi. U principu nisam sklon posipanju pepelom naglas. :zubo: Znaš li mnogo ljudi koji jesu?

Osim toga, rijetko kad se upuštam u rasprave gdje je jasno da u 'eteru' postoji neko 'sigurno znanje'. Uglavnom raspravljam o stvarima koje su open for debate, pa je teško tu 'dokazati' da je netko u pravu ili u krivu. Ako ja kažem da život nema smisla, kako se uopće može 'dogoditi' da ispadne da sam u krivu? To je doslovno nemoguće. :ne zna:

Ne sjećam se da sam se često dovodio u situaciju da žučno 'argumentiram' nešto što je unutar domene nečijeg 'sigurnog znanja', onako, provjerljive činjenice.

Tea Tree » wrote:Kolika ti se čini da je širina tvog neznanja u odnosu na ostale sugovornike na forumima? Imaš dojam da ih sve redom šiješ pa i dobar dio ljudi izvan foruma (množina) ili da si u nekakvom prosjeku? Što ti se čini?

Opreza radi napominjem: nemoj mi navoditi kao primjer područja o kojima ne znaš ništa i eto ne ustručavaš se priznati da ne znaš nešto tipa: šivanje, kuhanje, friziranje ili bilo koju temu ili područje koje te inače ne zanima i o kojima inače ne raspravljaš. :mig:
Na ovo pitanje je teško dati odgovor. Nalijetao sam na ljude koji su mi 'zvučali' mnogo bolje potkovani u prirodnim znanostima, recimo. Još češće sam nalijetao na ljude za koje mi se činilo da imaju mnogo šire sociološke i psihološke ('realne' a ne samo kognitivne) spoznaje. A najčešće mi se činilo da većina ljudi ima bolje spoznaje nečeg svakodnevnog, a što se tiče prirode međuljudskih odnosa, pogotovo one emotivno-seksualne prirode. :zubo:

To je što se tiče koncepta 'znanja', jel.
User avatar
Tea Tree
Posts: 5418
Joined: 03 Oct 2011, 15:57

30 Jul 2013, 20:27

nodens » wrote:
A bi li znala objasniti na čemu baziraš to mišljenje, ili dojam?

Pa da, većina ljudi nema takve zahtjeve, valjda zato ih većina nisu junferi sa 65. :rofl: Ne vidim kako iz toga proizlazi da ja češće vjerujem na riječ.

U biti, možda se radi o tome što nisi uzela u obzir 'težinu' onoga što se vjeruje. Znači, da nije poanta u 'češće', nego u 'lakše'. Ako meni netko kaže da je bio u Taškentu prošle godine, istina, ja ću to vrlo vjerojatno povjerovati, iako taj netko možda laže, i iako bi netko 'skeptičniji' možda posumnjao u laž prije nego ja.

No radi se o tome da ta 'vjera' nema nikakve konzekvence. Svejedno je je li istina da je bio u Taškentu ili nije. Ništa se neće promijeniti u ovisnosti o vjerovanju ili nevjerovanju. No tamo gdje je povjerenje 'bitno', gdje ono povlači teške, velike posljedice - ne vidim zašto misliš da sam u tim aspektima 'lakovjeran'.
Nisam rekla da si općenito lakovjeran. Ne mislim to uopće. Ali jesam dojma da si skloniji povjerovati u ono što je rečeno i prihvatiti to zdravo za gotovo. I to ne može biti potpuno odvojeno sasvim različito od svega ostaloga, tako da po pitanju nekih stvari prihvaćaš sve što se kaže, dok po nekim drugim pitanjima, tamo gdje ti je povjerenje bitno (o čemu god se radilo), rezoniraš na neki potpuno različit, da ne kažem suprotan način.

Sjetila sam se da si nedavno, mislim na politici, na temi o pederluku i brakovima, tvrdio da su ljudi iskreni u anketama jer nemaju razloga lagati anonimnim anketama. Eto to bih čak smatrala lakovjernim.
nodens
Posts: 3065
Joined: 09 Dec 2011, 17:15

30 Jul 2013, 21:12

Tea Tree » wrote:Nisam rekla da si općenito lakovjeran. Ne mislim to uopće. Ali jesam dojma da si skloniji povjerovati u ono što je rečeno i prihvatiti to zdravo za gotovo. I to ne može biti potpuno odvojeno sasvim različito od svega ostaloga, tako da po pitanju nekih stvari prihvaćaš sve što se kaže, dok po nekim drugim pitanjima, tamo gdje ti je povjerenje bitno (o čemu god se radilo), rezoniraš na neki potpuno različit, da ne kažem suprotan način.

Sjetila sam se da si nedavno, mislim na politici, na temi o pederluku i brakovima, tvrdio da su ljudi iskreni u anketama jer nemaju razloga lagati anonimnim anketama. Eto to bih čak smatrala lakovjernim.
Pa da, to je 'jeftino' povjerenje, jer neću bazirati nikakvu (imalo bitnu) odluku na tom povjerenju.

S druge strane, neki ljudi su možda skeptični za rezultate ankete, no zato vjeruju nekim npr. ljudima i na toj vjeri baziraju odluke koje imaju dalekosežne posljedice. Što je tu lakovjernije? :zubo:

Inače, glede ankete - nisam ja time htio reći da 'nitko ne laže' u anketama. Ima svakakvih prankstera... no ankete su obično anonimne i svojevoljne. Čovjek koji pristupa anonimnoj anketi uglavnom zna da njegovi individualni odgovori neće biti uopće primijećeni; a čak i ljudi koji vole zbijati šale - ipak vole da se te šale primijete, jer čemu inače služe? Ukratko, kad pogledaš samo činjenicu da se netko svojevoljno upušta u anonimnu anketu iako ga nitko ne tjera, pa zbrojiš u to spoznaju da bilo čiji individualni odgovori nemaju nikakav 'značaj' - da, mislim da je većina ljudi u takvim okolnostima 'compelled' da odgovori istinito. To nije 'lakovjernost', nego kao što vidiš, posljedica razumskog rezoniranja; u najgorem slučaju to može biti 'pogrešna' logika - no ako je pogrešna, volio bih čuti argument koji objašnjava zašto bi razmjerno veliki postotak ljudi uopće pristupao anketama ako ima namjeru izmišljati.
User avatar
Tea Tree
Posts: 5418
Joined: 03 Oct 2011, 15:57

30 Jul 2013, 21:35

nodens » wrote: Pa da, to se ne događa. :ne zna: Ali to nije zbog toga što bi to bilo 'negativno', nego zato što tako naprosto jest. Znam da si sarkastična, tj. stalno insinuiraš nešto u ovom gore stilu... no jebiga, ja ti nemam što drugo reći nego da to nije točno (i opet kažem, svejedno je je l' to negativno ili nije, nego nije točno jer nije točno.)
Misliš da nije točno? Misliš da se svima koji su to uočili i na to ukazali učinilo da je tako?
Postoji li mogućnost da si toliko naviknut na takav svisoka stav i način ophođenja da ti je toliko uobičajen da više i ne kužiš da to radiš? (teško mi se ufurati u ovo, ali mi je opet jasno da se ljudi mogu toliko sroditi s određenim obrascima ponašanja da ih više i nisu svjesni.
Baš me zanima je li moguće napraviti nekakav odmak od samog sebe pa pogledati na to iz neke druge pozicije, kofol neutralne. Štajaznam, ne mogu vjerovati da ne vidiš da većina ljudi ipak ne stavlja sugovornicima ove "bicedobro" smajliće niti im se obraća takav način. :ne zna:

Itekako je to povezano ako pogledaš odakle je počelo. Od njene tvrdnje da je monogamija nešto uglavnom 'društveno uvjetovano', i to valjda zbog nekakvih ekonomskih odnosa. Evolucijska psihologija tvrdi drugačije, ukratko, ono što je Euklid napisao, a Perzefona pomislila da je on 'ironičan'. Evo ja ne mislim da je ironičan nego da je jednostavno čuo za tu logiku evolucijske psihologije. Možda je gledao petu epizodu Brainwasha Haralda Eia, koju bih preporučio i Perzefoni, a i tebi.

Znači, ona je rekla 'biologiji je svejedno za našu monogamiju', i ta tvrdnja spojena sa tvrdnjom da je 'monogamija društveno uvjetovana' - jednostavno pokazuje da joj nije poznata gene-centričnost evolucije. Ili se bar meni tako čini.
Jest, povezano je s temom i ja sam ta koja je sad jaaako oftopična (nema veze, pobacat ću već na neko mjesto, kako se dogovorimo), samo nije imalo veze s kvotom na koji se referiraš. A upravo na to sam ukazivala.
Pa ne vidim da si išta komentirala.
Komentirala sam nakon napomene da ću komentirati, kad sam rekla da mi se sada da. :D
Nije to nikakvo petljanje, nego, recimo, preskakanje linija u izvodima. To mi je ostalo još iz školovanja, npr. nikad mi se nije dalo pisati detaljan razvoj neke jednadžbe ili matematičkog izraza, nego bih napravio po nekoliko transformacija odjednom u glavi. Tako i ovdje. Sve to što sam napisao je povezano, a nije nikakvo migoljenje, no dobro, ne zamjeram ako netko ne uspijeva pratiti ;zubo:
Recimo ovo, da. Em ti to slučajno, automatski, po navici iz škole koju si završio prije 20ak godina, em još velikodušno ti ne zamjeraš ako netko ne uspijeva pratiti. :zubo:
Nije točno. U 'realnom' svijetu, 'stati' iza nečega povlači *odgovornost*. Jer, ako netko stane iza nečega (neki autoritet, primjerice), netko drugi se na to može npr. osloniti, pa ako je taj netko zeznio stvar - onda mora preuzeti odgovornost za to što je posvjedočio i samim time prouzročio. Primjerice, ako 'staneš' iza tvrdnje o nekom projektu, pa netko drugi bazira svoje poslovne odluke na tom 'stajanju' - ne misliš da to povlači odgovornost?

Ovdje na forumu ne postoji nikakva odgovornost, pa samim time ni potreba da 'stanemo' iza nečega. Misliti da takva potreba postoji je debelo precjenjivanje ovog medija, koji služi uglavnom za neobavezno diletantsko filozofiranje, a ne za otkrivanje životnih istina. 'Stati' iza svojih postova je stoga čak pomalo i komično.

Sve što ja o tome mogu reći jest da pišem ono što mislim u tom trenutku. Ali ne garantiram da je išta od toga točno ili da već sutra neću pomisliti nešto drugačije, a ne isto to.
Ti stvarno nisi znao niti si mogao znati ni bilo kako skužiti ili pomisliti da ja ne pričam o stajalištima koja povlače odgovornost niti o bilo kakvom poslu već o neobaveznim razmjenama mišljenja u raznim oblicima i prigodama?

Ali, dobro, šta sad, ako je netočno ili točno, ali ti ostalo od škole, a ja ne mogu pratiti, bitno da mi ne zamjeraš. :D

To je zato što sam osjetljiv na terminologiju (ne doduše uvijek, nego u nekim slučajevima ili okolnostima). Možeš ti sad se pozivati na kontekst itd. ali ja sam previše puta vidio da ljudi zbog iste terminologije rade takve prijelaze. Primjerice, nazovu nelegalno kopiranje digitalnog sadržaja 'krađom', i onda već par trenutaka kasnije zaborave da je to samo analogija, i ponašaju se kao da doslovno nema razlike između krađe i neovlaštenog kopiranja. Rekoh, OCD.
Pa bogamu poljubim! :D Nije vrag da ćeš si rađe OCD prišivati nego reći da se namjerno hvataš za nebitno da zamantaš drugu stranu do te mjere da više o samoj temi ne zna kud je pošla ni došla ni o čemu ste pričali ni u kojoj točki si počeo mantat pa jednostavno odustane? :zvrko:
A kakav je to stav, superiorni? :rofl: I što sad s tim, je l' to vrijeđa ljude?
Pa nisam čak sigurna da "superioran" baš dobro opisuje ono što hoću reći. Rekla sam ti već, više mi je to onako, a la Sanader, svisoka. Ima sličnosti, ali nije isto.
Meni je svejedno ako se netko postavlja kao superioran prema meni. Evo judolino ziher misli da je superioran na račun toga što je pojebao XY žena (i što je vrlo bitno, doveo ih do orgazma :zubo:). I što bi to sad trebalo, mene vrijeđati?
:facepalm: :rofl: Čuj, ne znam stvarno što Judolino misli, ali ja nisam nikada dobila dojam da se osjeća superiorno spram tebe ili bilo koga. Uopće ga nisam takvim doživjela. :ne zna:
Teško mi je povjerovati da nekog može 'vrijeđati' nekakav moj bahati nastup. A ako ne vrijeđa, nego samo npr. smeta ili iritira - pa ono, nitko nije prisiljen čitati ni odgovarati. Svi trolovi odu kad ih se dovoljno dugo ignorira. :zubo: (no, to ne znači da sam ja trol)
Ma šta ja znam, ne da mi se o trolovima, to mi baca na f.hr, dosadno je.
Nije stvar vrijeđanja, ako baš hoćeš cepat dlake. Samo je bezveze kad diskusiju svodiš na: logika ti šteka, nemaš pojma o..., da si ikad čuo/la za ... , čuveni "bicedobro" . :D

Tebi tako paše, ti na takav način raspravljaš, ne očekujem da ti sad išta promijeniš zato što sam ja nešto rekla. Samo me zanimalo otkud ti ta potreba da objašnjavaš očigledno, kao što si objašnjavao Perzefoni da priroda nije entitet koji nešto zna ili ne zna, kao što si objasnio meni da je prošlo stoljeće bilo prije 13 godina itd. Evo, sad kad mislim zašto te uopće to pitam zapravo kužim da bi bilo nekako ljepše raspravljati o nekoj temi da ne pribjegavaš takvim "zahvatima". A, opet, kužim da je to jače od tebe. :D


Your message contains too many smilies. The maximum number of smilies allowed is 20. - peti put, jebemu! MIslim da je previše teksta, a ne smajlića.
User avatar
Tea Tree
Posts: 5418
Joined: 03 Oct 2011, 15:57

30 Jul 2013, 21:36

Ovisi o području o kojem se radi. U principu nisam sklon posipanju pepelom naglas. ;zubo: Znaš li mnogo ljudi koji jesu?
Gle, postoji velika razlika između posipanja pepelom naglas i nečega što bi izgledalo otprilike ovako: ma da? a, vidiš, nisam to znao, ahaaa. a, otkud ti to? mislio sam ovo zato što..., ali izgleda da ipak...

Pa nisam ni mislila da bi trebao staviti pedeset ovih :brukica: smajlića kad skužiš da si u krivu.
Osim toga, rijetko kad se upuštam u rasprave gdje je jasno da u 'eteru' postoji neko 'sigurno znanje'. Uglavnom raspravljam o stvarima koje su open for debate, pa je teško tu 'dokazati' da je netko u pravu ili u krivu. Ako ja kažem da život nema smisla, kako se uopće može 'dogoditi' da ispadne da sam u krivu? To je doslovno nemoguće. :ne zna:
Naravno da ne može nitko biti u pravu ili krivu ako kažeš da život ima/nema smisla. Ali, upravo suprotno ovome što kažeš, svoja stajališta predstavljaš kao sigurno znanje, popraćena :bicedobro:
Ne sjećam se da sam se često dovodio u situaciju da žučno 'argumentiram' nešto što je unutar domene nečijeg 'sigurnog znanja', onako, provjerljive činjenice.
Sjećam se ja. :zubo:
Na ovo pitanje je teško dati odgovor. Nalijetao sam na ljude koji su mi 'zvučali' mnogo bolje potkovani u prirodnim znanostima, recimo.
I? Kako si se ophodio prema tim ljudima u takvim raspravama? Probaj se sjetiti. :D
Još češće sam nalijetao na ljude za koje mi se činilo da imaju mnogo šire sociološke i psihološke ('realne' a ne samo kognitivne) spoznaje. A najčešće mi se činilo da većina ljudi ima bolje spoznaje nečeg svakodnevnog, a što se tiče prirode međuljudskih odnosa, pogotovo one emotivno-seksualne prirode. :zubo:
I ovo me zanima. Kakav je tvoj stav bio prema spoznajama koji se tiču prirode međuljudskih odnosa? (evo, na stranu oni emotivno-seksualne prirode, recimo da su prilično individualni iako ne sasvim) Jesi li prihvaćao da ti ljudi imaju sigurno "znanje iz etera", kako ga nazivaš, odnosno realne spoznaje ili kako već ili si se držao svojih uvjerenja k'o pijan plota, samo da ne bi slučajno ispalo kako si u krivu? :D

Ovo me sve zanima zato što često kažeš kako te zanimaju međuljudski odnosi inače (ok, posebno oni emotivno-seksualne prirode), ali dok pričaš s ljudima koji dijele na forumima svoja i tuđa iskustva, ti odbijaš povjerovati da se događa išta što izlazi iz tvojih zacrtanih okvira. Ne samo da odbijaš povjerovati, prilično si kategoričan u suprotnim tvrdnjama. To mi je neobično za nekoga tko kaže da ga zanimaju međuljudski odnosi, a zauzima stav kao da ih sve zna i sve mu je jasno.
Kako je Perze rekla, ako ti se podastru činjenice koje su u suprotnosti s tvojim stavovima, tim gore po činjenice. :D

A, opet, da nisi u tom filmu u kojem jesi, brijem da bi bilo dosadno. Uvijek uspiješ iznervirati bar 2-3 tako da ti imaju potrebu objasniti zašto je nešto ovako, a ne tako i eto ti veselja. :rofl:
Keep going! :top: :D
nodens
Posts: 3065
Joined: 09 Dec 2011, 17:15

30 Jul 2013, 22:46

Tea Tree » wrote:Misliš da nije točno? Misliš da se svima koji su to uočili i na to ukazali učinilo da je tako?
Postoji li mogućnost da si toliko naviknut na takav svisoka stav i način ophođenja da ti je toliko uobičajen da više i ne kužiš da to radiš? (teško mi se ufurati u ovo, ali mi je opet jasno da se ljudi mogu toliko sroditi s određenim obrascima ponašanja da ih više i nisu svjesni.
Baš me zanima je li moguće napraviti nekakav odmak od samog sebe pa pogledati na to iz neke druge pozicije, kofol neutralne. Štajaznam, ne mogu vjerovati da ne vidiš da većina ljudi ipak ne stavlja sugovornicima ove "bicedobro" smajliće niti im se obraća takav način.
Pa to je specifičnost foruma, u stvarnosti ni ne možeš nekom staviti 'bicedobro' smajli. :rofl: Ali na forumu je to jednostavno, valjda je to nekakav roleplaying, čudna navika, whatever. To kao da pitaš je l' Rafael Nadal svjestan da ga milijuni ljudi vidi kako prije svakog servisa čupa gaće iz guzice. :ne zna:

Bolje je pitanje zašto smatraš da bi 'trebalo' drugačije. Je li netko ozlijeđen time što ja puknem 'bicedobro' smajli? Ima li neko teške traume oko toga? Na čemu uopće utemeljuješ potrebu za tim vidom 'pristojnosti'. Pitam zato što ti ne smatraš da je nezgodno kad peder u društvu kaže da ga boli grlo od sinoćnjeg pušenja kurca. Ali čudom se čudiš kako ja imam drskosti lupit nekome bićedobro smiley. :ne zna: Ja to nikad neću shvatiti, takve 'prioritete' u poimanju pristojnosti. Definitivno sam se rodio u pogrešnom stoljeću. :rofl:

Tea Tree » wrote:Recimo ovo, da. Em ti to slučajno, automatski, po navici iz škole koju si završio prije 20ak godina, em još velikodušno ti ne zamjeraš ako netko ne uspijeva pratiti.
Pa da, što ti tu nije jasno? Kažem ti, nečiji usputni remark mi se učini kao da demonstrirao određeno nerazumijevanje načina na koji evolucijska psihologija objašnjava neke fenomene, i onda imam OCD o tom brbljat. A evo sad mi nije baš jasno što ti meni tu točno prigovaraš. Onaj bicedobro attitude? :ne zna: Kao što rekoh, ne vidim zašto se to ne bi moglo jednostavno ignorirat, mnogo lakše mi se to čini ignorirat nego gej žvaljenje u javnosti. :rofl: Definitivno nije medicinski škodljivo, recimo, teško da će Perzefona imati neke negativne posljedice od toga što joj ja pošaljem bićedobro smajlić. A ideja 'pristojnosti' nam se očito kardinalno razlikuje. I jebiga, ja nisam spreman prihvatiti tvoju hijerarhiju, ništa više nego ti moju.

(Ako uopće pričamo o tome, mislim da sam te izgubio u ovom sjeckanju...)

Tea Tree » wrote:Ti stvarno nisi znao niti si mogao znati ni bilo kako skužiti ili pomisliti da ja ne pričam o stajalištima koja povlače odgovornost niti o bilo kakvom poslu već o neobaveznim razmjenama mišljenja u raznim oblicima i prigodama?
Nisam. Ako govoriš o neobaveznim razmjenama mišljenja, onda ne 'stojim' iza njih ni u realnosti. Kao što rekoh, nije mi jasno čemu služi 'stajanje iza' nekog stava za kojeg i sama kažeš da je dio 'neobavezne razmjene' mišljenja.

Tea Tree » wrote:Pa bogamu poljubim! :D Nije vrag da ćeš si rađe OCD prišivati nego reći da se namjerno hvataš za nebitno da zamantaš drugu stranu do te mjere da više o samoj temi ne zna kud je pošla ni došla ni o čemu ste pričali ni u kojoj točki si počeo mantat pa jednostavno odustane?
OK, nije OCD nego recimo 'profesionalna deformacija'.

Tea Tree » wrote:Pa nisam čak sigurna da "superioran" baš dobro opisuje ono što hoću reći. Rekla sam ti već, više mi je to onako, a la Sanader, svisoka. Ima sličnosti, ali nije isto.
Ok, ima sličnosti, a nije isto. Recimo da se složim. Meni je 'problem' sa Sanaderom u tome što je on imao realnu 'moć' nad tim ljudima kojima se obraćao svisoka. Za samo obraćanje svisoka bi mi se živo fućkalo, ako nije popraćeno nikakvim mogućim (realnim) konzekvencama za druge.

A očito je da ja nemam nikakvu moć nad nekim ovdje. Stoga, ta 'sličnost' sa Sanaderom je iz moje perspektive irelevantna. Zašto si je zapravo potegnula, uopće? :cerek:

Tea Tree » wrote:Nije stvar vrijeđanja, ako baš hoćeš cepat dlake. Samo je bezveze kad diskusiju svodiš na: logika ti šteka, nemaš pojma o..., da si ikad čuo/la za ... , čuveni "bicedobro" .
Ne svodim je ja na to. :cerek: To je samo začin, onako, hren, crvena paprika itd. Zašto se fokusiraš na to? Ignoriraj, odgovori na ono što ti se čini da je bitno za raspravu, a te dodatke samo preskoči. Zar nije to jednostavno? Ili ako ne možeš, ako te previše bode - evo mene bi zainmalo zašto. U čemu je problem s 'preskakanjem' toga, ignoriranjem? Ugrožava li to ikoga? :zubo: :rofl: Mislim, vi liberali volite tu mantru o 'ugrožavanju'...

Tea Tree » wrote:Tebi tako paše, ti na takav način raspravljaš, ne očekujem da ti sad išta promijeniš zato što sam ja nešto rekla. Samo me zanimalo otkud ti ta potreba da objašnjavaš očigledno, kao što si objašnjavao Perzefoni da priroda nije entitet koji nešto zna ili ne zna, kao što si objasnio meni da je prošlo stoljeće bilo prije 13 godina itd. Evo, sad kad mislim zašto te uopće to pitam zapravo kužim da bi bilo nekako ljepše raspravljati o nekoj temi da ne pribjegavaš takvim "zahvatima". A, opet, kužim da je to jače od tebe.
Pa objasnio sam ti najbolje što sam znao. Profesionalna deformacija. U programiranju nema preskakanja, čak ni najdosadnijih i najočitijih dijelova. Sve moraš navesti, ako nešto ne navedeš - neće raditi. Nakon 20 godina mentalnog terora s time, čovjek postane onak, fuckin' cjepidlaka. :ne zna:

Evo ti primjera. Svako malo netko na forumu napiše kako je inkvizicija progonila Galileia jer je tvrdio da je 'Zemlja okrugla'. I ja svaki put moram uložiti napor volje da ne pošaljem 746. ispravak - fuck, nije zato što je tvrdio da je Zemlja okrugla, nego zato što je tvrdio da se Zemlja okreće oko Sunca, you ignorant fool!!! :rofl:
Post Reply