Sadnja cvijeća za početnike

Vrt, priroda, ekologija... - sve što raste, i treba da raste
User avatar
Morticia
Posts: 10250
Joined: 17 Sep 2011, 21:36

15 May 2012, 08:46

Dakle... :o :zubo:

Kupih danas 10 sadnica visećih pelargonija (5 ružičastih i 5 bijelih) te 4 sadnice žuto narančastih kadifa. :lux:

E sad, obzirom da sam totalni početnik za cvijeće i bilje (a bojim se i antitalent iako za to još ne postoje čvrsti dokazi, vidjet ćemo kroz neko vrijeme :o) molim iskusne vrtlare za savjet oko SVEGA vezanog uz sadnju balkonskog cvijeća. :moli:

Balkon mi je cijeli dan na suncu, od ranog jutra, do kasnog poslijepodneva, ako to išta znači. :misli:

Što dalje s tim sadnicama?
Kakve tegle, kolike, kakva zemlja, koliko često ih zalijevati?

Hvala. :top:


MJERA JE ČOVJEKOVA STVARNOG KARAKTERA ONO ŠTO BI UČINIO KADA ZA TO NITKO NE BI SAZNAO.
User avatar
Tupelo
Posts: 2937
Joined: 21 Sep 2011, 09:41
Location: Where Is My Mind?

15 May 2012, 09:02

Uzmi one duguljaste tegle i na dno nasipaj otprilike 3 cm zemlje (kupi onaj miks za cvijeće), na to položi pelargonije i dosipaj zemlje oko njih (stavi po jednu pelargoniju na svakih 25-30 cm), obilno natopi vodom. Nakon par dana, kad se zemlja malo slegne, dosipaj još da popuniš praznine i to je to.
Zalijevaš ih svaki dan navečer. Obilnije kad su vrućine.
...don't you know there ain't no devil that's just god when he's drunk
well this stuff will probably kill you let's do another line...
Tom Waits, Heartattack and Vine
User avatar
Morticia
Posts: 10250
Joined: 17 Sep 2011, 21:36

15 May 2012, 09:06

Hvala. :top:

A kadife? :o

Pelargonije sam mislila staviti u te duguljaste, a kadife u jednu veliku, okruglu.

Što je bolje, da kupim plastične ili one ciglaste tegle?

Miks za cvijeće, moguće da to imaju u Plodinama?
I koliko kila zemlje mi je dovoljno za tri velike duguljaste tegle i jednu okruglu?
MJERA JE ČOVJEKOVA STVARNOG KARAKTERA ONO ŠTO BI UČINIO KADA ZA TO NITKO NE BI SAZNAO.
User avatar
Tupelo
Posts: 2937