Dobro, ovo nije baš strogo tema za IT, više pravna...
Pred kojih 3-4 mjeseca prešao sam s T coma na Vip, paket opcija duo (fiksni plus flat internet) 155 kn uračunat pdv. I tako dalje i gore... vidim po zadnjem računu da mi je 165 kn, a nisam nišra extra telefonirao, odnesem i pitam, ženska veli da uložim prigovor (učinjeno) jer da su samoinicijativno povisili cijenu za fiksni za 10 kn.
Dobro- od 10 kuna ne ću bankrotirati, no gadi mi se cincarluk u poslovanju. Tek sam podpisao na 2 godine, a odmah prijevara, a nemaju ni uporišta u podpisanome ugovoru.
Čekam odgovor, no zatražit ću ga i na pismeno ako bude, no sve to mi i ne izgleda baš ružičasto: ne vidim operatera koji bi bio jeftiniji od Vipovskih cincara, a uopće što mogu ?
Priložiti žalbu na HAKOM, čini mi se jedino ?
Pravni savjet oko Vipa
- Nukac
- Davorich
- Posts: 6775
- Joined: 11 Feb 2017, 14:02
- Location: Malo tu, malo tam
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 90 times
Svi ti teleoperateri su teski gnoj.
Ja sam otakazo mobitelnu pretplatu. Nakon toga su me tjedan dana maltretirali s telefonom zasto sam otkazao. A najgori dio je stigao sljedeci mjesec kad je najnormalnije stigao racun za mjesec u kojem je telefon vec bio iskljucen. I onda opet poziv u HT i maltretiranje da se stornira taj racun.
Ja sam otakazo mobitelnu pretplatu. Nakon toga su me tjedan dana maltretirali s telefonom zasto sam otkazao. A najgori dio je stigao sljedeci mjesec kad je najnormalnije stigao racun za mjesec u kojem je telefon vec bio iskljucen. I onda opet poziv u HT i maltretiranje da se stornira taj racun.
-
- Posts: 565
- Joined: 28 Sep 2011, 18:16
Malo sam čitao na forum.hr, pa po raznim forumima i oko Vip-a, i općenito mobilne telefonije, interneta.... Divlji Zapad i guljenje kože, najčešće preko sitnica koje ni ne objašnjavaju.
- nina williams
- Posts: 2961
- Joined: 13 Oct 2011, 18:01
- Has thanked: 1 time
Ne znam hoće li ti pomoć, ali moje nedavno iskustvo (prije nepunih mjesec dana) bilo je iznenađujuće pozitivno.
U kolovozu sam bila korisnik njihove mobilne pretplate nekih 10-ak dana. (Onda sam prešla drugima.) Nakon što su mi poslali nebulozan račun (za cijeli mjesec i još više nego što je bilo ugovoreno) žalila sam se na onaj njihov broj za korisnike. Tamo su mi rekli da prigovor uputim mailom i skeniram račun, a da u međuvremenu mogu ili platiti račun* pa povrat ostvariti naknadno ili pričekati s plaćanjem (ali da u tom slučaju provjerim da li je žalba zaprimljena i povremeno priupitam u kojoj je fazi rješavanje).
Javili su se mailom za 10-ak dana, ispričali se na greški i neugodnosti te čak odbili naplatiti i onaj proporcionalni dio računa koji sam potrošila. Ja sad pokušavan slilom njima uplatiti novce jer ne želim da mi za 50 godina izvuku taj dug i kamate, al ne ide mi baš. Uglavom, sad imam hrpu mailova u kojima mi pišu da ne moram platit pa ako im ne uspijem utrpat lovu morat ću to arhivirat negdje na sigurno.
*S druge strane, prije 7-8 godina, imala sam s VIP-om i izrazito naporno iskustvo. Prekidala sam uslugu fiksne telefonije, podnijela zahtjev na vrijeme (čak i više nego na vrijeme), al ga oni nisu na vrijeme proveli. Pa su mi poslali i račun za 1 dan u mjesecu u kojem je usluga trebala biti otkazana. Mislim da je bilo riječ o punih 35 lipa. Enivejz, tad sam ih platila, a uz prigovor priložila dokaz uplate (to sve po savjetu njihove korisničke službe). I sljedećih 3 mjeseca se natezala s njima jer, kad su priznali grešku, tražili su način kako da mi vrate tih silnih 35 lp. Ne, nisu pristali na to da im ih poklanjam. Morala sam nać nekog svog ko ima pretplatu na VIP-u, ne bonove!, pa da mu oni to prebace u moje ime. Kakvi likovi, ajme meni.
Ti si pod ugovorom, tako da će ti, vjerojatno, umanjiti sljedeći račun, ali ja im više ništa ne bih platila prije kakvog-takvog rješenja žalbe.
U kolovozu sam bila korisnik njihove mobilne pretplate nekih 10-ak dana. (Onda sam prešla drugima.) Nakon što su mi poslali nebulozan račun (za cijeli mjesec i još više nego što je bilo ugovoreno) žalila sam se na onaj njihov broj za korisnike. Tamo su mi rekli da prigovor uputim mailom i skeniram račun, a da u međuvremenu mogu ili platiti račun* pa povrat ostvariti naknadno ili pričekati s plaćanjem (ali da u tom slučaju provjerim da li je žalba zaprimljena i povremeno priupitam u kojoj je fazi rješavanje).
Javili su se mailom za 10-ak dana, ispričali se na greški i neugodnosti te čak odbili naplatiti i onaj proporcionalni dio računa koji sam potrošila. Ja sad pokušavan slilom njima uplatiti novce jer ne želim da mi za 50 godina izvuku taj dug i kamate, al ne ide mi baš. Uglavom, sad imam hrpu mailova u kojima mi pišu da ne moram platit pa ako im ne uspijem utrpat lovu morat ću to arhivirat negdje na sigurno.
*S druge strane, prije 7-8 godina, imala sam s VIP-om i izrazito naporno iskustvo. Prekidala sam uslugu fiksne telefonije, podnijela zahtjev na vrijeme (čak i više nego na vrijeme), al ga oni nisu na vrijeme proveli. Pa su mi poslali i račun za 1 dan u mjesecu u kojem je usluga trebala biti otkazana. Mislim da je bilo riječ o punih 35 lipa. Enivejz, tad sam ih platila, a uz prigovor priložila dokaz uplate (to sve po savjetu njihove korisničke službe). I sljedećih 3 mjeseca se natezala s njima jer, kad su priznali grešku, tražili su način kako da mi vrate tih silnih 35 lp. Ne, nisu pristali na to da im ih poklanjam. Morala sam nać nekog svog ko ima pretplatu na VIP-u, ne bonove!, pa da mu oni to prebace u moje ime. Kakvi likovi, ajme meni.
Ti si pod ugovorom, tako da će ti, vjerojatno, umanjiti sljedeći račun, ali ja im više ništa ne bih platila prije kakvog-takvog rješenja žalbe.
-
- Posts: 565
- Joined: 28 Sep 2011, 18:16
OK, mislim da bi bilo korektno da izvijestim kako je ispalo: pušiona, plus- minus.
1. Vip je dodao 10 kuna jer su im vlada i T com rekli da su usluge toliko skuplje. Kad sam rekao da to nije fer, oni se nešto izmotavali, i ponudili mi opciju homebox (bez žice), u kojoj ne bih plaćao taj višak. No to sam odbio jer mi se ne da petljati, a i nije mi zgodno budući da su mi compovi stacionirani u dvije sobe.
2. pregledavanjem ostalih operatera, došao sam do zaključka da drugi- bar koliko sam vidio- ni ne nude nešto što bi odgovaralo mojim potrebama, ili su skuplji za slabije usluge.
Dakle, to je to. Da vodim križarski rat zbog 10 kn mi je ipak besmisleno...
1. Vip je dodao 10 kuna jer su im vlada i T com rekli da su usluge toliko skuplje. Kad sam rekao da to nije fer, oni se nešto izmotavali, i ponudili mi opciju homebox (bez žice), u kojoj ne bih plaćao taj višak. No to sam odbio jer mi se ne da petljati, a i nije mi zgodno budući da su mi compovi stacionirani u dvije sobe.
2. pregledavanjem ostalih operatera, došao sam do zaključka da drugi- bar koliko sam vidio- ni ne nude nešto što bi odgovaralo mojim potrebama, ili su skuplji za slabije usluge.
Dakle, to je to. Da vodim križarski rat zbog 10 kn mi je ipak besmisleno...