Pravni savjet oko Vipa

Mjesto za mrvu ozbiljnije rasprave
Hroboatos
Posts: 565
Joined: 28 Sep 2011, 18:16

Pravni savjet oko Vipa

Post by Hroboatos » 18 Sep 2017, 00:09

Dobro, ovo nije baš strogo tema za IT, više pravna...

Pred kojih 3-4 mjeseca prešao sam s T coma na Vip, paket opcija duo (fiksni plus flat internet) 155 kn uračunat pdv. I tako dalje i gore... vidim po zadnjem računu da mi je 165 kn, a nisam nišra extra telefonirao, odnesem i pitam, ženska veli da uložim prigovor (učinjeno) jer da su samoinicijativno povisili cijenu za fiksni za 10 kn.

Dobro- od 10 kuna ne ću bankrotirati, no gadi mi se cincarluk u poslovanju. Tek sam podpisao na 2 godine, a odmah prijevara, a nemaju ni uporišta u podpisanome ugovoru.

Čekam odgovor, no zatražit ću ga i na pismeno ako bude, no sve to mi i ne izgleda baš ružičasto: ne vidim operatera koji bi bio jeftiniji od Vipovskih cincara, a uopće što mogu ?

Priložiti žalbu na HAKOM, čini mi se jedino ? :ne zna:



User avatar
admin
Grand Master of the Jedi Order
Posts: 1098
Joined: 13 Oct 2016, 19:32

Post by admin » 18 Sep 2017, 00:20

Prebačeno s informatičkog podforuma.


Stitch

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4105
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 18 Sep 2017, 09:11

Svi ti teleoperateri su teski gnoj.
Ja sam otakazo mobitelnu pretplatu. Nakon toga su me tjedan dana maltretirali s telefonom zasto sam otkazao. A najgori dio je stigao sljedeci mjesec kad je najnormalnije stigao racun za mjesec u kojem je telefon vec bio iskljucen. I onda opet poziv u HT i maltretiranje da se stornira taj racun.



User avatar
Lolita
Posts: 1436
Joined: 22 Feb 2017, 07:29

Post by Lolita » 18 Sep 2017, 11:52

Ista stvar i za mobilni. Imam trošak od 10 kn za kojeg nemam pojma otkuda. Spremam se do VIP-a ovih dana a prije toga na visinske pripreme. :mirko:



Hroboatos
Posts: 565
Joined: 28 Sep 2011, 18:16

Post by Hroboatos » 18 Sep 2017, 13:12

Lolita wrote:
18 Sep 2017, 11:52
Ista stvar i za mobilni. Imam trošak od 10 kn za kojeg nemam pojma otkuda. Spremam se do VIP-a ovih dana a prije toga na visinske pripreme. :mirko:
Malo sam čitao na forum.hr, pa po raznim forumima i oko Vip-a, i općenito mobilne telefonije, interneta.... Divlji Zapad i guljenje kože, najčešće preko sitnica koje ni ne objašnjavaju.



User avatar
Stitch
Experiment 626
Posts: 10916
Joined: 17 Sep 2011, 23:06

Post by Stitch » 18 Sep 2017, 17:39

Najbolja ti je taktika otići na fan-stranicu i zvrndati. Prigovore na Facebooku ekspresno rješavaju. ;)


Potpisi su za budale.

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4105
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 18 Sep 2017, 17:46

Ili zvati telefonom i jebat sve po spisku. I to pomaze.



User avatar
Stitch
Experiment 626
Posts: 10916
Joined: 17 Sep 2011, 23:06

Post by Stitch » 18 Sep 2017, 17:52

Podsjetilo me to na vic... :D

- Halo, jesam li dobio Elektru?
- Niste, gospodine, nazvali ste Hrvatsku televiziju.
- Nema veze, i vama jebem mater!


Potpisi su za budale.

User avatar
Nukac
Davorich
Posts: 4105
Joined: 11 Feb 2017, 14:02
Location: Malo tu, malo tam

Post by Nukac » 18 Sep 2017, 18:03

:rofl:



User avatar
nina williams
Posts: 2925
Joined: 13 Oct 2011, 18:01

Post by nina williams » 06 Oct 2017, 18:24

Ne znam hoće li ti pomoć, ali moje nedavno iskustvo (prije nepunih mjesec dana) bilo je iznenađujuće pozitivno.
U kolovozu sam bila korisnik njihove mobilne pretplate nekih 10-ak dana. (Onda sam prešla drugima.) Nakon što su mi poslali nebulozan račun (za cijeli mjesec i još više nego što je bilo ugovoreno) žalila sam se na onaj njihov broj za korisnike. Tamo su mi rekli da prigovor uputim mailom i skeniram račun, a da u međuvremenu mogu ili platiti račun* pa povrat ostvariti naknadno ili pričekati s plaćanjem (ali da u tom slučaju provjerim da li je žalba zaprimljena i povremeno priupitam u kojoj je fazi rješavanje).
Javili su se mailom za 10-ak dana, ispričali se na greški i neugodnosti te čak odbili naplatiti i onaj proporcionalni dio računa koji sam potrošila. Ja sad pokušavan slilom njima uplatiti novce jer ne želim da mi za 50 godina izvuku taj dug i kamate, al ne ide mi baš. :zubo: Uglavom, sad imam hrpu mailova u kojima mi pišu da ne moram platit pa ako im ne uspijem utrpat lovu morat ću to arhivirat negdje na sigurno.


*S druge strane, prije 7-8 godina, imala sam s VIP-om i izrazito naporno iskustvo. Prekidala sam uslugu fiksne telefonije, podnijela zahtjev na vrijeme (čak i više nego na vrijeme), al ga oni nisu na vrijeme proveli. Pa su mi poslali i račun za 1 dan u mjesecu u kojem je usluga trebala biti otkazana. Mislim da je bilo riječ o punih 35 lipa. :gaah: Enivejz, tad sam ih platila, a uz prigovor priložila dokaz uplate (to sve po savjetu njihove korisničke službe). I sljedećih 3 mjeseca se natezala s njima jer, kad su priznali grešku, tražili su način kako da mi vrate tih silnih 35 lp. Ne, nisu pristali na to da im ih poklanjam. Morala sam nać nekog svog ko ima pretplatu na VIP-u, ne bonove!, pa da mu oni to prebace u moje ime. Kakvi likovi, ajme meni.

Ti si pod ugovorom, tako da će ti, vjerojatno, umanjiti sljedeći račun, ali ja im više ništa ne bih platila prije kakvog-takvog rješenja žalbe.



Hroboatos
Posts: 565
Joined: 28 Sep 2011, 18:16

Post by Hroboatos » 21 Oct 2017, 16:21

OK, mislim da bi bilo korektno da izvijestim kako je ispalo: pušiona, plus- minus.

1. Vip je dodao 10 kuna jer su im vlada i T com rekli da su usluge toliko skuplje. Kad sam rekao da to nije fer, oni se nešto izmotavali, i ponudili mi opciju homebox (bez žice), u kojoj ne bih plaćao taj višak. No to sam odbio jer mi se ne da petljati, a i nije mi zgodno budući da su mi compovi stacionirani u dvije sobe.

2. pregledavanjem ostalih operatera, došao sam do zaključka da drugi- bar koliko sam vidio- ni ne nude nešto što bi odgovaralo mojim potrebama, ili su skuplji za slabije usluge.

Dakle, to je to. Da vodim križarski rat zbog 10 kn mi je ipak besmisleno...