Ima li se osoba pravo osjećati povrijeđenom na generalizacije iliti "Svi ste vi takvi"

Mjesto za mrvu ozbiljnije rasprave
Eks
Posts: 21733
Joined: 18 Sep 2011, 18:25

09 Apr 2017, 18:08

Imala sam jedan zanimljiv razgovor nekidan pa mi je poslužio kao šlagvort. :raspa:

Recimo da pripadam jednom sloju i da sam pričala s nekim tko "nas" prezire. Vrlo elaborativno mi je objasnio kako smo gamad, onako u detalje, a onda konkretizirao ogovarajući mi kolege. Da bi na kraju ja pitala u jednom momentu jel i mene smatra takvom i da je iskreno rekao: ne znam. Ako nisi takva, postati ćeš takva.

Imam li se pravo osjećati povrijeđeno? Imam li ja pravo onda donijeti određene zaključke o toj osobi? Ili je to hipersenzibilno?

Ili, ne znam, tipa, šta bi bilo da sam Srpkinja ili Mađarica i da slušam rant kako su Srbi i Mađari gamad. Je li to u redu? Jer svi se nekad zanesemo.

Svojedobno, dok sam bila stari student, naslušala sam se svakakvih gadosti. I ne, ni danas nemam lijepo mišljenje o nekim izjavama i ljudima koji su ih govorili. Čak i da u svakoj predrasudi ima istine, čak i da je to sve tako, treba li baš svačiji feces razumjeti? Kao, a on je sirot neuspješan pa zato tako govori, a ona je sirota morala raditi tri posla pa zato tako govori. Imaju li naše riječi ikakve posljedice ili sve spada u famoznu slobodu govora i koga opauči, nema nikakve veze? :raspa:


User avatar
AliceInMess
Posts: 670
Joined: 22 Feb 2017, 18:13
Location: Berkshire
Been thanked: 1 time

09 Apr 2017, 18:23

Ja nemam dobro misljenje o ljudima koji tako generaliziraju I zakljucuju na temelju predrasuda, a ne na temelju osobe kao takve. I nemam problem da se takvi nadure na mene ako im to kazem. I ja se nadurim kad se o meni na taj nacin zakljucuje. Nije tu nista hipersenzibilno, samo nisam tolerantna prema takvim budalama :raspa:
Eks
Posts: 21733
Joined: 18 Sep 2011, 18:25

09 Apr 2017, 18:28