Lord Byron » wrote:
Glupo je ikada morati znati za ocjenu koliko Argentina izvozi govedine.
Ma treba znat. Ne baš u detalje, al neke okvirne stvari. Nije to samo broj, tu dobiješ neki dojam o odnosima. Možda nam se onda ne bi desilo da netragom nestane 26 iljada tona žita i izije vuk magare. 26 jebenih iljada tona. Majko mila.
Lastan wrote:
Ako mene pitaš, pisanje školskih predmeta velikim početnim slovom prilično je blesavo. Kolegiji na fakultetu već su škakljivija priča: oni imaju svoje naslove koji se mogu mijenjati iz godine u godinu. Dakle, možeš kod istog profesora u dvije različite godine slušati istu ili sličnu materiju ali pod drugim naslovom. Recimo, na studiju lingvistike postoje kolegiji Algebarska lingvistika, Jezične tehnologije i možda još koji (nisam siguran kako je po bolonjskom programu), a materija je više-manje identična. Predavač je isti.
E pa sad.

Ne pitam ja jel blesavo, nego jel pravilno.

Puno blesavog je po PS-u.
Lastan wrote:
Tako se i biologija poučava smjerom od mikroskopskih organizama prema čovjeku, umjesto da krene od čovjeka kao poznatijeg pa unatrag, kao Dawkinsova knjiga Ancestor's Tale. (Da ne govorim da neki, na Zekoslawin užas, zagovaraju i poučavanje književnosti od danas unatrag umjesto sadašnjeg povijesnog pristupa.)
Saaaamo još to fali.

Ajmo djecu prvo učit nek množe, sigurno će poslije znat zbrajat.
Negdje ipak postoji nekakav razvoj situacije.
Almost Rosey wrote:
Mene jako zanima kako bi ovo izgledalo. I to ne govorim skeptično,, kao, "ma da ga vidim", nego me zbilja zanima. Jer da, možda bi antika bila probavljivija u četvrtom nego što je u prvom, ali kako objasniti antidramu bez poznavanja drame ili renesansu u kontekstu srednjeg vijeka, ako se ne uče kronološki?
Laik sam, imajte milosti.
Pa jako bi lošo izgledalo. Aj zamisli samo na minuticu. Ugrubo, nije Sofoklo učio od Shakespearea, neg obrnuto. Da uopće ne spominjem kako bi moja esej 'Utjecaj antike na ženski lik u realizmu', ondak izgledo.

Pomoz bog.
JPK wrote:
Moglo bi se u sklopu filozofije. Recimo, izbaciti 3/4 sadašnje filozofije, koja je beskorisna pizdarija, i zamijeniti filozofijom znanosti i znanstvenom metodom. Samo ne znam tko bi to predavao, sadašnji nastavnici filozofije vjerojatno ne.
Smanjit gradivo filozofije?
