Jakuševac, iliti kako kupiti rabljeni auto: tips & tricks

Kante, pile & nježnički nadomjesci
User avatar
Chiro
Posts: 693
Joined: 10 Nov 2011, 21:34

19 Feb 2012, 21:38

Prosječni ćovijek u današnje doba ima odnos s automobilom na način da mu ulije gorivo i ode od točke A do točke B. Malo tko zna promijeniti gefufnu na cinculatoru bez da raskopa cijeli motor, a i ako uspije u naumu, pitanje je kako će spojiti to sve nazad. Elektronika i mehanika koju ugrađuju u današnja vozila traži pregled isključivo stručnjaka. Kupovanje polovnog auta na svoju ruku je poput odnošaja bez zaštite s prostitutkom. Na što paziti kod kupovine polovnog auta?


Skinheadsi, takav si!
User avatar
Herp
Nikki Gauda
Posts: 2239
Joined: 18 Sep 2011, 22:42

19 Feb 2012, 21:43

Iz mog prebogatog :zubo: iskustva, savjetujem da pazite na lim, obiđite pragove, opipajte blatobrane, spustite cijenu za parsto eura. :zubo:
It's always darkest just before the dawn so stay awake with me, let's prove them wrong
User avatar
Pješčana
Posts: 8262
Joined: 17 Sep 2011, 22:52
Location: Hrvaška
Contact:

19 Feb 2012, 21:46

ja s Hrelića imam iskustvo kupovine nekih drugih stvari :D

ali, moj prvi bibi je bio polovan, i biliv ju mi, bitno je imati 4 cilindra na jugiću, i pošaljite starog vlasnika znate kamo ako veli da su tri dosta i da ti ne treba više, nećeš tako brzo voziti :E
Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich.
User avatar
Chiro
Posts: 693
Joined: 10 Nov 2011, 21:34

19 Feb 2012, 22:10

Herp » wrote:Iz mog prebogatog :zubo: iskustva, savjetujem da pazite na lim, obiđite pragove, opipajte blatobrane, spustite cijenu za parsto eura. :zubo:
Ma ako se vidi da je tretiran čekićem nešto puno, idemo dalje. Takav je bio na krovu, a i tko zna gdje sve ne.

Friško obojani su mačci u vreći. To je najčešće trulež inkognito.

Dalje... stanje guma. Tu se da spustiti cijena parsto kuna/eura.
Skinheadsi, takav si!
User avatar
karambol
Posts: 8110
Joined: 09 Jan 2012, 12:55

20 Feb 2012, 10:42

Servisna knjiga - rijetkost samo takva...znači fušeri su imali posla i ima brdo "neoriginalnih" dijelova. Nije loše, ako je kramp star. No, ako je noviji onda ima i dosta elektronike i tu sumnjam u fušerske sposobnosti manipulacije...
Istrošenost papučica ispod volana (ako je bistar prodavatelj promijeniti će podrapane za par kuna), poderanost mjenjača (ručice i "čarape"), stanje guma oko vrata i prozora tj. šajbi (ispucane ili loše spojene - ne dobar znak - još par sto kuna investicija)...
Pogled ispod tapecirunga u prtljažniku...
Pogled kako su istrošene gume - ravnomjerno ili ne baš ravnomjerno po gaznoj površini...
Uh, ima stotinu sitnica kojima sam ih secirao i vadio mast ljudima i švercerima...
Danas je sve to malo teže i kompliciranije, ali još uvijek ima znakova koji odaju neke tajne koje prodavatelji žele sakriti... :misli:
Ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku starim parobrodom koji vozi sol
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...
Post Reply