Amerikanci i VW
-
- Posts: 5232
- Joined: 07 Oct 2011, 15:32
Pa šta nije da se ispušni plinovi ne mjere i na svakom tehničkom? Ono, zabije sondu u auspuh i to? Ili san ja nešto krivo svatija?
Čini mi se da bi kod prepoznavanja procedure moga bit problem šta bi auto moglo tek kasnije svatit da je bilo na tehničkom ili bi moga neko slučajno aktivirat taj algoritam tijekom vožnje.
Čini mi se da bi kod prepoznavanja procedure moga bit problem šta bi auto moglo tek kasnije svatit da je bilo na tehničkom ili bi moga neko slučajno aktivirat taj algoritam tijekom vožnje.
- Zmaj021
- Posts: 3509
- Joined: 25 Oct 2011, 17:51
očito se ne mjeri ista stvar, jer bi se provalilo pri prvoj registraciji..MightyMe » wrote:Pa šta nije da se ispušni plinovi ne mjere i na svakom tehničkom? Ono, zabije sondu u auspuh i to? Ili san ja nešto krivo svatija?
Čini mi se da bi kod prepoznavanja procedure moga bit problem šta bi auto moglo tek kasnije svatit da je bilo na tehničkom ili bi moga neko slučajno aktivirat taj algoritam tijekom vožnje.
-
- Posts: 5232
- Joined: 07 Oct 2011, 15:32
E, a ako nije ista stvar, zašto jednostavno nisu mogli prominit proceduru po kojoj to rade i testirat sve na valjcima nego su čitavu opremu u auto natrpali?
Očito je da je svim testovima zajednički faktor da auto stoji na mistu dok se testira. Mislim da je najpametnije iskoristit tu činjenicu jer je ona više-manje najpouzdanija.
Očito je da je svim testovima zajednički faktor da auto stoji na mistu dok se testira. Mislim da je najpametnije iskoristit tu činjenicu jer je ona više-manje najpouzdanija.
- Pero
- Posts: 2161
- Joined: 24 Feb 2012, 09:12
To mi se čini nešto kao prediktivni softver. Znaš da se volan ne okreće - kao da voziš ravno. Znaš da su ti pogonski kotači (ako nije 4x4) na valjcima i znaš da imaš neku predefiniranu sekvencu ubrzavanja i usporavanja koja glumi gradski ciklus i autoput. Ali za sve to moraš imati neke jebene senzore, ne može softver sam od sebe ustanoviti da mu se volan ne miče.MightyMe » wrote:E, a ako nije ista stvar, zašto jednostavno nisu mogli prominit proceduru po kojoj to rade i testirat sve na valjcima nego su čitavu opremu u auto natrpali?
Očito je da je svim testovima zajednički faktor da auto stoji na mistu dok se testira. Mislim da je najpametnije iskoristit tu činjenicu jer je ona više-manje najpouzdanija.
Aj dajte mi koju sugestiju, imam sad vremena i zelje kopat po skodilaku...di bi mogao biti taj softver? Ono, otvorim haubu i di trazit
- karambol
- Posts: 8110
- Joined: 09 Jan 2012, 12:55
http://skoda-auto.cm/en/mini-apps/owner ... ls/octaviamiky0 » wrote:Aj dajte mi koju sugestiju, imam sad vremena i zelje kopat po skodilaku...di bi mogao biti taj softver? Ono, otvorim haubu i di trazit
Evo. Tu moš i na mob skinuti pa čeprkati...
http://www.abc.net.au/science/articles/ ... 306444.htm
Ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku starim parobrodom koji vozi sol
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...
- Zmaj021
- Posts: 3509
- Joined: 25 Oct 2011, 17:51
može li u asembleru?Pero » wrote:I tebi je veliš nakon svih tih grafikona sve jasno. Meni nije. Možeš li starom glupom isluženom softverašu napisati funkcionalni opis programa za varanje na testu ili blok dijagram, ako već nemaš source code?
evo kako bih ja to.. prosto, jašta.
svaki start motora bi bio u test režimu, a u (ne )regularni režim bi se prelazilo kad se otkloni sumnja da se vrši testiranje. džast in kejs, svako spuštanje ispod recimo 900 o/min, a duže od 3 sekunde bi povlačilo test režim rada. (ovdje bi turio ? kao napomenu da stvar treba razraditi )
funkcija za raspoznavanje da li je auto na testu nije big dil, jer imaš one grafove. auto je na valjcima i vjerovatno tehničar dobija signale kad na koliko da ubrza i to ide po šemi. npr. u ece 15, imaš 3 sekvence: ubrzanje na 16km/h, pa održavanje brz. 10sek, pa usporenje na nulu, pa sljedeća, itd. sad, ako stvar radi tehničar, biće sitnih odstupanja, al sve se to lako uzme u obzir.
to što će motor radit u test režimu neko kratko vrijeme, vozač ne može skontat.
koliko vidim, test počinje s hladnim motorom, pa se i to može uzet kao kriterij za regularni mod rada, itd. ..a i ne mora. (džast in kejs )
--
pogledaj grafove 2 i 3, tačno se vide momenti šaltanja brzina..
- Pero
- Posts: 2161
- Joined: 24 Feb 2012, 09:12
Pa tebi je jasno, što bi još trebao razrađivati kad je jasno?Zmaj021 » wrote: svaki start motora bi bio u test režimu, a u (ne )regularni režim bi se prelazilo kad se otkloni sumnja da se vrši testiranje. džast in kejs, svako spuštanje ispod recimo 900 o/min, a duže od 3 sekunde bi povlačilo test režim rada. (ovdje bi turio ? kao napomenu da stvar treba razraditi )
A ako stvar ne radi tehničar, onda nema odstupanja, pa se još lakše uzme u obzir.Zmaj021 » wrote: funkcija za raspoznavanje da li je auto na testu nije big dil, jer imaš one grafove. auto je na valjcima i vjerovatno tehničar dobija signale kad na koliko da ubrza i to ide po šemi. npr. u ece 15, imaš 3 sekvence: ubrzanje na 16km/h, pa održavanje brz. 10sek, pa usporenje na nulu, pa sljedeća, itd. sad, ako stvar radi tehničar, biće sitnih odstupanja, al sve se to lako uzme u obzir.
Softver koji može i ne mora uzeti u obzir i svejedno radi. Dobar neki. Svaka čast.Zmaj021 » wrote: to što će motor radit u test režimu neko kratko vrijeme, vozač ne može skontat.
koliko vidim, test počinje s hladnim motorom, pa se i to može uzet kao kriterij za regularni mod rada, itd. ..a i ne mora. (džast in kejs )
A kako softver prepoznaje momente šaltanja brzine? Sam od sebe ili mu to neki špijun dojavljuje, kad su već senzori obsolete?Zmaj021 » wrote: pogledaj grafove 2 i 3, tačno se vide momenti šaltanja brzina..
- karambol
- Posts: 8110
- Joined: 09 Jan 2012, 12:55
Jebiga, mislim da je sw u cijeloj prici manje bitan. Ocito je da svi koji nude dizelski pogon farbaju na mile i nemile nacine. Usudio bih se pomisliti kako je stvar globalno dogovorena, a da je farsa prikrivena izmisljanjem uloge nekog softvera...
Razlozi zasto je bas puklo na VW grupi su iz drugih sfera inicirani. Nisu tehnoloske ni ekoloske pozadine, ziher. Jerbo se i dalje nikoga ne spominje osim VWa unatoc tome sto i svi ostali za nekoliko desetaka puta prekoracuju tzv. propisane norme i unatoc priznanjima da muljaju, farbaju i varaju.
Razlozi zasto je bas puklo na VW grupi su iz drugih sfera inicirani. Nisu tehnoloske ni ekoloske pozadine, ziher. Jerbo se i dalje nikoga ne spominje osim VWa unatoc tome sto i svi ostali za nekoliko desetaka puta prekoracuju tzv. propisane norme i unatoc priznanjima da muljaju, farbaju i varaju.
Ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku starim parobrodom koji vozi sol
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...
- Zmaj021
- Posts: 3509
- Joined: 25 Oct 2011, 17:51
pero, sad si ko nodensPero » wrote: Pa tebi je jasno, što bi još trebao razrađivati kad je jasno?
A ako stvar ne radi tehničar, onda nema odstupanja, pa se još lakše uzme u obzir.
Softver koji može i ne mora uzeti u obzir i svejedno radi. Dobar neki. Svaka čast.
A kako softver prepoznaje momente šaltanja brzine? Sam od sebe ili mu to neki špijun dojavljuje, kad su već senzori obsolete?
ovo su ti ideje iz rukava.. da radim u fauveu, da imam pristup valjcima, autu, itd. odradio bih to bez problema.
misliš da je stvar složenija nego što jeste. softver i ne mora znati u kojoj je brzini auto, mada mislim da postoje neki prekidači, slično kao za rikverc ili kvačilo. šaltanje se očitava s grafa kao mali pad brzine u kratkom vremenskom intervalu. tamo je sve neprecizno, al na trećem grafu se mislim može raspoznat. pritisak na kvačilo oduzima silu guranja i pad brzine je neminovan, jer ti ostaju sile otpora vazduha, trenja kotrljanja, itd. a koje djeluju u kontra smjeru, jel. sjeti se frajera s jabukom.
s obzirom da se procedura za testiranje sastoji iz precizno zadatih sekvenci, neće biti da je detekcija testiranja rokit sajens.
evo ti za vježbu
napravi elektroniku i isprogramiraj čip za prikaz podataka na displeju auta umjesto rds signala iz radija.
šta ste ono još spominjali.. ugao zakretanja točkova? pa raspoznavanje da li je auto na valjcima ili ne.. eto, može i tako.. na svakom točku postoji i senzor brzine (wss). sastoji se od nazubljenog prstena i senzora hol efekta. signali wss-a služe za abs, prikaz brzine, povećanje/smanjenje glasnoće radija u zavisnosti od brzine, itd. dovoljno bi bilo detektovati istu brzinu s prednjih točkova da bi se znalo da je auto na valjcima.
..mada bi to jebalo drag trkače
neam pojma šta se sve danas očitava, za šta postoje senzori, al i od ovih matorih bi se dalo štošta napravit.
ja sam koristio signal wss-a.. ono skido ga s džeka radija, četvrtke od 12v, s tim što moraš znat broj zubaca onog prstena i efektivni promjer točka da bi dobio brzinu kretanja, jel. i tako dalje, i tako bliže..
A zamislite samo koje licemjerje od amera...uvatili VW u prevari jer im zagadjuje ameriku, al zato ti isti ameri nece potpisat sporazum iz Kijota da legitimno mogu zagadjivat cili svit
- Pero
- Posts: 2161
- Joined: 24 Feb 2012, 09:12
Dobro, ja sam kao nodens, a ti pomalo priznaješ da ti za softver koji bi časkom napravio za VW trebaju neki senzori. Ne njih puno, al ti trebaju. Nisi baš stoposto siguran koji su ti potrebni da specificiraš hardversku konfiguraciju al da ti daju u ruke da im napišeš softver, ti bi iz priloženih dijagrama testiranja to napravio u čas posla. Meni je svojedobno trebalo jedno tjedan dana da u C-u napišem algoritam koji određuje da li je točka unutar ili izvan proizvoljno zadanog poligona sa proizvoljnim brojem vrhova i to još kad sam bio mlad. Al gdje bih se ja mogao mjeriti s tobom.Zmaj021 » wrote:
pero, sad si ko nodens
- Pero
- Posts: 2161
- Joined: 24 Feb 2012, 09:12
Pa ako sam napisao na poligonima s proizvoljnim brojem vrhova, to je naravno uključivalo i nekonveksne. Zapravo me najviše jebao zahtjev da vrhova poligona može biti koliko se nekom sprdi, oš 10, oš 100, oš 1000.... Koliko ih nađeš u ulaznoj tablici dok ti pointer ne bude NULL.MightyMe » wrote:Jel radilo na nekonveksnim polionima?
- Zmaj021
- Posts: 3509
- Joined: 25 Oct 2011, 17:51
pero, nisi koncentrisan.Pero » wrote: Dobro, ja sam kao nodens, a ti pomalo priznaješ da ti za softver koji bi časkom napravio za VW trebaju neki senzori. Ne njih puno, al ti trebaju. Nisi baš stoposto siguran koji su ti potrebni da specificiraš hardversku konfiguraciju al da ti daju u ruke da im napišeš softver, ti bi iz priloženih dijagrama testiranja to napravio u čas posla.
šta, negdje 6. dan si se sjetio izmislit neki senzor i stvar se raspetljala.Meni je svojedobno trebalo jedno tjedan dana da u C-u napišem algoritam koji određuje da li je točka unutar ili izvan proizvoljno zadanog poligona sa proizvoljnim brojem vrhova i to još kad sam bio mlad. Al gdje bih se ja mogao mjeriti s tobom.
..dobro, mučio si se, al zato sad znaš kako pristupit problemu.
- Pero
- Posts: 2161
- Joined: 24 Feb 2012, 09:12
Jebi ga, multitasking multiuser. Glavno da je za tebe to čas posla. Samo šteta da se jedno 2007 nisi javio VW.Zmaj021 » wrote: pero, nisi koncentrisan.
Nisam, to ti je ko tvoj softver na VW. Bez senzora.Zmaj021 » wrote: šta, negdje 6. dan si se sjetio izmislit neki senzor i stvar se raspetljala.
..dobro, mučio si se, al zato sad znaš kako pristupit problemu.
-
- Posts: 5232
- Joined: 07 Oct 2011, 15:32
Stvar je da sam igrom slučaja pokušavao nešto prije par dana isprogramirat u C#, neku grafiku, i to mi je trebalo pa sam tražio gotovu funkciju, jer bi u .netu trebalo bit svega. Pa sam usput negdje pročitao da su nekonveksni zajebani.
Ako se radi samo o konveksnima, mislim da mogu to u pola sata, sat isprogramirat. s proizvoljnim brojem vrhova. Čini mi se da imam dobru ideju.
Ako se radi samo o konveksnima, mislim da mogu to u pola sata, sat isprogramirat. s proizvoljnim brojem vrhova. Čini mi se da imam dobru ideju.
- karambol
- Posts: 8110
- Joined: 09 Jan 2012, 12:55
Nego... a jel se to sto pricate moze drukcije nekako primjeniti?
Da ima zena s proizvoljno toga necega, svejedno mi jel konveksno ili ne, i da se moze programirati? Za senzore bi naknadno razmislio.
Da ima zena s proizvoljno toga necega, svejedno mi jel konveksno ili ne, i da se moze programirati? Za senzore bi naknadno razmislio.
Ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku starim parobrodom koji vozi sol
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...
- Zmaj021
- Posts: 3509
- Joined: 25 Oct 2011, 17:51
pero, ne ljuti se.. i čitaj pažljivije.Pero » wrote: Jebi ga, multitasking multiuser. Glavno da je za tebe to čas posla. Samo šteta da se jedno 2007 nisi javio VW.
Nisam, to ti je ko tvoj softver na VW. Bez senzora.
nigdje nisam rekao bez senzora, samo sam rekao da ih ne treba izmišljat. wss postoji odavno i imaš test koji se radi po onim grafovima, gdje se određena brzina postiže i održava u određenim vremenskim intervalima. sad ti meni reci jel to već dovoljna osnova za ideju kako samo na osnovu toga napraviti softver.. sve preko što ima, super, vjerovatno se može iskoristit, al i ovo je dovoljno, bar liči.
matrica ti je data i treba da je prepoznaš. ne znam šta je problem..
očitavaš senzor, detektuješ odstupanja od zadatih konstanti, računaš neku težinsku grešku uzimajući u obzir i vremenski okvir, itd.
nije poso od po sata, al nije ni rokit sajens.
opet, to je jedna od ideja, iz rukava.. dakle da ponovim, iz rukava.
šta ti čitaš i shvataš preozbiljno, druga je stvar.
- Zmaj021
- Posts: 3509
- Joined: 25 Oct 2011, 17:51
kar, ne shvatam baš problem..karambol » wrote:Nego... a jel se to sto pricate moze drukcije nekako primjeniti?
Da ima zena s proizvoljno toga necega, svejedno mi jel konveksno ili ne, i da se moze programirati? Za senzore bi naknadno razmislio.
jel se ovo žališ na ženu, šta?
- karambol
- Posts: 8110
- Joined: 09 Jan 2012, 12:55
:[quote]
kar, ne shvatam baš problem..
jel se ovo žališ na ženu, šta? [/quote]
Ma jok, kajgod... Ona je meni kao Porsche.
Nego kad je Majti spomenuo da ima ideju krenuh odmah razmisljat o profitu. I kao u autoindustriji - o hiperprodukciji i profitu.
Ah! Penzija, penzija...
kar, ne shvatam baš problem..
jel se ovo žališ na ženu, šta? [/quote]
Ma jok, kajgod... Ona je meni kao Porsche.
Nego kad je Majti spomenuo da ima ideju krenuh odmah razmisljat o profitu. I kao u autoindustriji - o hiperprodukciji i profitu.
Ah! Penzija, penzija...
Ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku starim parobrodom koji vozi sol
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...