Dodatna oprema

Kante, pile & nježnički nadomjesci
User avatar
Euklid
old school
Posts: 14813
Joined: 04 Jun 2012, 18:13
Location: una ballata del mare salato

Re: Dodatna oprema

Post by Euklid » 09 May 2013, 15:14

sad baš gledam... za clio ti treba još jedan dio koji košta 229kn i jedan nastavak koji dođe 299kn... :ne zna:


'if you fall, i'll be there' (floor)

User avatar
karambol
Posts: 8022
Joined: 09 Jan 2012, 12:55

Post by karambol » 09 May 2013, 16:11

Ništa bez soma kuna....


Ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku starim parobrodom koji vozi sol
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...

User avatar
MmeTipfeler
Katica za sve
Posts: 7422
Joined: 24 Mar 2012, 20:31

Post by MmeTipfeler » 09 May 2013, 20:59

A onda sam zbilja trebala otići u HAK. Vidjet ću sutra može li se složiti bez toga. :ne zna:


Kad piješ, ne piši po forumu; kad pišeš po forumu, ne pij!

User avatar
Euklid
old school
Posts: 14813
Joined: 04 Jun 2012, 18:13
Location: una ballata del mare salato

Post by Euklid » 10 May 2013, 08:40

Trebalo bi.


Ono je, naime, bila zajebancija...


'if you fall, i'll be there' (floor)

User avatar
MmeTipfeler
Katica za sve
Posts: 7422
Joined: 24 Mar 2012, 20:31

Post by MmeTipfeler » 10 May 2013, 08:55

Euklid » wrote:Trebalo bi.


Ono je, naime, bila zajebancija...
Sve pet. Samo što ću im ja ovo vratiti. Naime, nema unutra ni svih nabrojenih dijelova. Ili neka zamijene, a bojim se da im je ovo bio posljednji primjerak ili neka vrate lovu. Kad kažem da nema svih nabrojenih dijelova, to znači da bi jednog dijela trebalo biti šest komada, a ima ih samo pet. :ne zna:


Kad piješ, ne piši po forumu; kad pišeš po forumu, ne pij!

User avatar
Euklid
old school
Posts: 14813
Joined: 04 Jun 2012, 18:13
Location: una ballata del mare salato

Post by Euklid » 10 May 2013, 10:34

Uh, nikad ne uzimaj zadnji primjerak bilo cega. Nema sanse da je ispravan.

Kako god, cak i da je sve na broju moraju ti vratit lovu ako nisi zadovoljna proizvodom :)


'if you fall, i'll be there' (floor)

User avatar
Bara huda
Posts: 3056
Joined: 03 Nov 2011, 21:49

Post by Bara huda » 21 May 2013, 11:29

Khm, nije o dodatnoj opremi ali ne znam di da stavim pa se nadam da ce netko vidjet i reci mi....sve je ok, nema to veze sa vezom. :D

Dakle, otpao mi je onaj komad metala sto ima na gumi a koliko znam, sluzi za balans gume ili nesto takvo. Moram ic autom na put po autoputu i zanima me da li je to bitna stvar kod brzine od 140 km ili bas i nije.
Mislim, stignem danas do gumara da mi to namontira, ali mi nije bas vremenski zgodno.
Pa ono, ako nije big deal taj komadic zeljeza, ja bih radije da ne idem.
Hvala unaprijed! :)



User avatar
karambol
Posts: 8022
Joined: 09 Jan 2012, 12:55

Post by karambol » 21 May 2013, 11:44

Bara huda » wrote:Khm, nije o dodatnoj opremi ali ne znam di da stavim pa se nadam da ce netko vidjet i reci mi....sve je ok, nema to veze sa vezom. :D

Dakle, otpao mi je onaj komad metala sto ima na gumi a koliko znam, sluzi za balans gume ili nesto takvo. Moram ic autom na put po autoputu i zanima me da li je to bitna stvar kod brzine od 140 km ili bas i nije.
Mislim, stignem danas do gumara da mi to namontira, ali mi nije bas vremenski zgodno.
Pa ono, ako nije big deal taj komadic zeljeza, ja bih radije da ne idem.
Hvala unaprijed! :)
Paaa...bitan je, ali kad ideš na neku kraću rutu nećeš ga skužiti...no, ako ideš na auto cestu i misliš se "drapati" onda bi ti se moglo desiti da na volanu osjetiš kako podrhtava iliti trese, a tome je uzrok loš balans kotača s kojeg je otpao taj utegić...
Ne bi ti se trebalo ništa strašno desiti, ali na duži rok bi se guma poderala nepravilno, a ta trešnja bi, ignorirana, mogla prouzročiti i neka skuplja oštećenja...
Dakle, idi na put(osim ukoliko ne namjeravaš napraviti tisuće kilometara) i idi kod vulkanizera da ti to vrati na pripadajuće mjesto. :)


Ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku starim parobrodom koji vozi sol
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...

User avatar
Bara huda
Posts: 3056
Joined: 03 Nov 2011, 21:49

Post by Bara huda » 21 May 2013, 11:53

karambol » wrote:
Paaa...bitan je, ali kad ideš na neku kraću rutu nećeš ga skužiti...no, ako ideš na auto cestu i misliš se "drapati" onda bi ti se moglo desiti da na volanu osjetiš kako podrhtava iliti trese, a tome je uzrok loš balans kotača s kojeg je otpao taj utegić...
Ne bi ti se trebalo ništa strašno desiti, ali na duži rok bi se guma poderala nepravilno, a ta trešnja bi, ignorirana, mogla prouzročiti i neka skuplja oštećenja...
Dakle, idi na put(osim ukoliko ne namjeravaš napraviti tisuće kilometara) i idi kod vulkanizera da ti to vrati na pripadajuće mjesto. :)
E bas ti hvala na brzini. :)
A nista idem onda da mi to vulkanizer stavi, ja sam kukavica i panicar pa bi mi se cinilo da se volan trese i kad se ne trese. A i nije puno manje od 1000 km pa bolje da ne izazivam vraga.



User avatar
Beau
Posts: 7076
Joined: 28 Sep 2011, 10:43

Post by Beau » 21 May 2013, 12:23

karambol » wrote:
Paaa...bitan je, ali kad ideš na neku kraću rutu nećeš ga skužiti...no, ako ideš na auto cestu i misliš se "drapati" onda bi ti se moglo desiti da na volanu osjetiš kako podrhtava iliti trese, a tome je uzrok loš balans kotača s kojeg je otpao taj utegić...
Ne bi ti se trebalo ništa strašno desiti, ali na duži rok bi se guma poderala nepravilno, a ta trešnja bi, ignorirana, mogla prouzročiti i neka skuplja oštećenja...
Dakle, idi na put(osim ukoliko ne namjeravaš napraviti tisuće kilometara) i idi kod vulkanizera da ti to vrati na pripadajuće mjesto. :)
Zove li se taj komad metala manžeta? :kava:
Jerbo je meni to otišlo i volan mi trese kad vozim preko 120 km/h.
Znači ta trešnja je od toga?
Dobro onda, mislila sam da imam još koji kvar...
Moram ić to sredit.



User avatar
Beau
Posts: 7076
Joined: 28 Sep 2011, 10:43

Post by Beau » 21 May 2013, 12:24

Bara huda » wrote: E bas ti hvala na brzini. :)
A nista idem onda da mi to vulkanizer stavi, ja sam kukavica i panicar pa bi mi se cinilo da se volan trese i kad se ne trese. A i nije puno manje od 1000 km pa bolje da ne izazivam vraga.
Ma meni tako trese već mjesec dana. Ne boj se :o
Šalim se, bolje popravi to.



User avatar
Emericzy
Posts: 3980
Joined: 20 Sep 2011, 19:00

Post by Emericzy » 21 May 2013, 12:37

BoDerek » wrote: Zove li se taj komad metala manžeta? :kava:
Jerbo je meni to otišlo i volan mi trese kad vozim preko 120 km/h.
Znači ta trešnja je od toga?
Dobro onda, mislila sam da imam još koji kvar...
Moram ić to sredit.
Neće bit manžeta. Na kotaču je to uteg za balansiranje. Ako on otpadne ili nije onakav kakav treba biti, kotač se u vožnji trese. Na kratkim relacijama nije problem, ali ne predugo čekati s namještanjem, koje napravi svaki vulkanizer za deset-petnaest minuta.

Manžeta je komad gumene cijevi (najčešće s rebrima kao harmonika) koji se nalazi oko neke poluge, osovine, zgloba i sl. i štiti ga od prljavštine. Ako prljavština ulazi, taj se dio brzo istroši tako da postane neupotrebljiv. To je stvar koja se jako brzo mora zamijeniti ako pukne, otpadne ili nešto slično. Inače postane jako skupo, a nekad bogme i opasno.



User avatar
Beau
Posts: 7076
Joined: 28 Sep 2011, 10:43

Post by Beau » 21 May 2013, 12:48

Aha, tako :o

Hvala.



User avatar
karambol
Posts: 8022
Joined: 09 Jan 2012, 12:55

Post by karambol » 21 May 2013, 13:01

BoDerek » wrote: Zove li se taj komad metala manžeta? :kava:
Jerbo je meni to otišlo i volan mi trese kad vozim preko 120 km/h.
Znači ta trešnja je od toga?

Dobro onda, mislila sam da imam još koji kvar...
Moram ić to sredit.

Tresti može i kad su gume stare i izvitoperene, ali to ne možeš vidjeti. Može biti i da ti geometrija kotača (narodski - špur) nije podešena... :)


Ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku starim parobrodom koji vozi sol
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...

User avatar
Pješčana
Posts: 8259
Joined: 17 Sep 2011, 22:52
Location: Hrvaška

Post by Pješčana » 08 Jun 2013, 11:27

ovo tako nema veze s dodatnom opremom, ali mi se nije htjelo novu temu otvarati.

radi se o auspuhu.
moj auto ima 11 godina da je kod mene, i zaista radi ko vurica, i nisam imala nekih većih popravaka na njemu. kako godine prolaze, naravno da se pojavljuju i neki kvarovi, ali osim mijenjanja akumulatora, kočionih diskova i nečeg ispod motora, ter filtera za gorivo, neke grane koja je pukla ove zime pa je motor brenčao i brujao i svašta nešto, drugo je ok.
osim auspuha. moj mehaničar kaže da je auspuh na mojoj vrsti auta slaba točka, i da nažalost tu nema lijeka.
do sada sam ga već jednom krpala, i jednom mi je ispao nasred ceste (zabavna priča), ali zadnjih tjedan dana jako se zvuk motora promijenio, i ja sad već znam da kad se tako nešto dešava da odem majstoru, jer pokazalo se da ne zabrijavam nego je zbilja nešto loše.
Ispalo je da auspuh ima rupice po cijeloj dužini. Pa smo mijenjali auspuh.
Auspuh košta. To jest, meni to nije nimalo mala cifra. Kad gledam da je to konkretan dio auta, i da sam ga prvi put mijenjala u 11 godina, ne mogu prigovarati. I mehaničar je našao neki bolji, pocinčani, ali me scimao kad je rekao da sam sad mirna neke 3 godine.
3 godine?!! Jebote, što opet ispočetka nakon tri godine, ako auto još bude moj?
I onda smo došli do teme ovog posta. Rekao mi je čoek (i da, naravno da ima smisla u ovom potrošačkom društvu), da se auspusi jednostavno proizvode tako da imaju rok trajanja. I putem mi je pokazivao druge aute, na što ja inače ne obraćam pažnju, i većina auspuha je korodirala (u vožnji smo gledali aute).
nema baš nekog načina da se produži rok trajanja auspuha, kaže on.
Mene zanima, imate li vi možda neki tip kako da se ti potrošni dijelovi ipak malo sačuvaju?
Ja sam nekako mislila da će korodirati ako ga ne vozim dugo, ali ispada da se uvijek, preko noći, vlaga skupi, vozila ne vozila, opet isto.
Jel i vama tako? Mijenjate li auspuh? Ili barem cijevi na njemu?
Mogu li ja išta raditi drugačije da bude bolje, ili je ovo došlo na naplatu desetljeće vožnje bez popravaka?

hvala


Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich.

User avatar
Pero
Posts: 2159
Joined: 20 May 2012, 22:31

Post by Pero » 08 Jun 2013, 11:35

Aute sam vozio 7 do 10 godina, kako koji. Nikad nisam trebao mijenjati auspuh. Uvijek je nešto drugo bio razlog da ga prodam.



User avatar
Euklid
old school
Posts: 14813
Joined: 04 Jun 2012, 18:13
Location: una ballata del mare salato

Post by Euklid » 08 Jun 2013, 12:13

Smanji voznju zimi kad se ceste posipaju solju.
Kad si u automatskoj praonici izaberi opciju s podnim pranjem.
Ne toci gorivo na INI.

Kad mijenjas auspuh ili grane uzmi neko kvalitetno rijesenje tipa Walker isl.

Mada, kad bi sad recimo mijenjala komplet, ispalo bi skuplje nego sto ti trenutno vrijedi auto.


'if you fall, i'll be there' (floor)

User avatar
Pješčana
Posts: 8259
Joined: 17 Sep 2011, 22:52
Location: Hrvaška

Post by Pješčana » 08 Jun 2013, 13:39

ne točim na Ini.
kako to točno utječe? omjer sumpora i goriva? nešto treće?


Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich.

User avatar
Euklid
old school
Posts: 14813
Joined: 04 Jun 2012, 18:13
Location: una ballata del mare salato

Post by Euklid » 08 Jun 2013, 13:57

Primjese u gorivu koje daju agresivniji ispuh.


'if you fall, i'll be there' (floor)

User avatar
karambol
Posts: 8022
Joined: 09 Jan 2012, 12:55

Post by karambol » 08 Jun 2013, 19:40

Pješčana » wrote:ne točim na Ini.
kako to točno utječe? omjer sumpora i goriva? nešto treće?
Euklid je vjerojatno mislio na sastav, odnosno cistocu, goriva. Pri ispuhu ostaje voda, kiseline I olovne soli koji uz izlozenost soli, zraku, kamenju izvana zajedno skracuju zivotni vijek auspuha. Auspusi su obicno od celicnog lima I uvijek korodiraju. Ukoliko imas puno gradske voznje cesce ce se te stvari kondenzirati I tako smanjiti vrijeme trajnosti auspuha...iako, ima vjerojatno nesto I u tome da se to danas radi od tanjeg lima, slabije zasticeno antikorozijom I slicne cake koje se koriste kako bi sto vise trosili na dijelove. :zubo:

Ako poznajes kakvog aviomehanicara da ti nabavi koji komad avionskog aluminija...imala.bi skoro vjecni auspuh... :cerek:


Ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku starim parobrodom koji vozi sol
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...

User avatar
MmeTipfeler
Katica za sve
Posts: 7422
Joined: 24 Mar 2012, 20:31

Post by MmeTipfeler » 26 Jun 2013, 13:08

Euklid » wrote:Uh, nikad ne uzimaj zadnji primjerak bilo cega. Nema sanse da je ispravan.

Kako god, cak i da je sve na broju moraju ti vratit lovu ako nisi zadovoljna proizvodom :)
Na kraju sam ga ipak vratila. Nikako ga ispravno nainstalirati ( :D ) na auto. a to se skužilo tek sada kada je tigao adapter za ženski bicikl koji nisu imali kad je trebalo. Sad ću ipak otići u HAK. :misli:


Kad piješ, ne piši po forumu; kad pišeš po forumu, ne pij!

User avatar
Euklid
old school
Posts: 14813
Joined: 04 Jun 2012, 18:13
Location: una ballata del mare salato

Post by Euklid » 26 Jun 2013, 13:44

bilo bi ti lakše otići biciklom na more nego montirati nosač na auto... :giggle:


'if you fall, i'll be there' (floor)

User avatar
karambol
Posts: 8022
Joined: 09 Jan 2012, 12:55

Post by karambol » 26 Jun 2013, 17:04

MmeTipfeler » wrote: Nikako ga ispravno nainstalirati ( :D ) na auto.
Trebaš to namontirati. Tu je problem. :zubo:


Ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku starim parobrodom koji vozi sol
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...

User avatar
MmeTipfeler
Katica za sve
Posts: 7422
Joined: 24 Mar 2012, 20:31

Post by MmeTipfeler » 27 Jun 2013, 10:54

Ljuta sam kao ris. Na sebe i na cijeli svijet. U tri pičke materine - i autima, i biciklima, i nosačima...

Dakle, ovako, na Clio Storiju ne može se staviti nikakav stražnji nosač za bicikle. U teoriji da, u praksi ne.

Najme kaj. Na stražnjim je vratima spojler, a ispod njega staklo. Bez metalnog ruba. Postoji (teorijska, kao i praktična) mogućnost da se kopče zakvače odozdo na prozorski lim (isprobano s Peruzzom, a prikazano je i na videu, kako mi se čini), ali u Biolabu (Thule) to ne preporučuju. U dvije riječi - prodali bi oni meni stražnji nosač, čak bi mi ga i namontirali (Karambol, vidi, naučila sam! :D ), u nekoliko su slučajeva to i napravili, ali isključivo na moju odgovornost - Thule ne daje nikakve garancije.

Kad pitaš, sve može - jučer sam dobila pismeni odogovor "Navedeni nosač (Thule Freeway 968) odgovara za Vaše vozilo (Renault Clio iz 2009. godine)", kad dođeš s autom, ne može.

Varijanta jedan: krovni nosač - isključeno, ne mogu tako visoko podignuti bicikl pa ću ili oštetiti auto ili uništiti kralježnicu, varijanta dva: nosač na kuku - znatno skuplje, a i ne znam koji će mi vrag kuka.

Kmeeee! :mama: Što da radim? Osim, dakako, da se, prema Euklidovu savjetu, zaputim biciklom na more. Da, imaju u Keindlu zgodne prikoličice... :cerek:

Za one koji su i na to pomislili: ne, ne mogu kupiti drugi auto. :tuzni:


Kad piješ, ne piši po forumu; kad pišeš po forumu, ne pij!

User avatar
karambol
Posts: 8022
Joined: 09 Jan 2012, 12:55

Post by karambol » 27 Jun 2013, 11:14

Ha, frigaj ga. Izgleda da su to sve opcije. Ostaje ti da se "kockaš" i montiraš tako kako ide, bez garancije (neće ti je nitko dati kad je staklo u pitanju, a osobno mislim da bi trebalo izdržati...ali ne dajem garanciju :zubo: )

Ili odustati od bicikla na autu, a lovu namijenjenu za nosač potrošiti na rentanje bicikla u mjestu odmaranja...

Ili...naći nekog visokog i zgodnog, jakog muškića koji će taj bic dizati i spuštati s krovnog nosača... :cerek:


Ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku starim parobrodom koji vozi sol
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...