Gazda » wrote:
Kakav Mamićevski post.
Naravno da nema. Dacija je normalan auto od 2004, prije toga je bila smeće. U 8 godina teško će se naći netko tko će s takvim vozilom napraviti milijun kilometara. Prije 20-30 godina, jedina vozila na našim cestama koja su uopće postojala su bili Zastave, Reno 4, Pezejac, Lada, Škoda, Golf, Kadet i Mercedes. Kako bi ti, kolega, našao Daciju moderne konstrukcije među tim vozilima?
No, također je zanimljivo da Hrvati luzeri ne gledaju na vozilima ni kakva su za voziti, ni jesu li udobna, ni kakvi su motori, ništa osim pouzdanosti (a tu nasjedaju na lovačke priče o nekvarljivom njemačkom vozilu). Drugim riječima: dosta trkeljanja o pouzdanosti, dosadnjakovići nepodnošljivi.
Bila je moderne konstrukcije kao i svi ostali modeli koje spominješ, kopija renaulta 12. Danas je mutant renaulta i nissana (duster). Pogon koji koristi Duster (4x4) je nissanov, motor solidan, ali je, npr. guma koja brtvi vrata napravljena poput one na jugiću iz '85. i još dosta takvih "sitnica" koje mene silno nerviraju.
Dacija je moderna toliko koliko joj renault dopusti, a to je uvijek korak ili dva iza aktualne tehnologije. Možda im za koju godinu dopuste i najnoviju (kao što je VW dopustio Škodi), ali tada teorija o isplativosti Dacije pada u vodu jer će cijenom dostići "original". Prije toga se mora pokazati i dokazati na tržištu, izbrendirati se i onda pomalo dostizati cijenom i kvalitetom Renaulte i Nissane. Ovo se sada zove hvatanje svog dijela kolača i kod nekih, eto, uspijevaju. Nemam ništa protiv, ali da je to ravnopravan auto VW-u, Toyoti, Audiju - nije.
No, ako uspiju, kako je Škoda uspjela, biti statistički najpouzdaniji proizvod svog koncerna - svaka čast.
